SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm zo oud had ik je niet ingeschatquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:45 schreef Candaasje het volgende:
Hier logistiek ook wat lastig Valentijn vieren. Maar volgende maand 14 jaar bij elkaar, dus dat vieren we dan vast welGeen idee hoe. Ik ben eigenlijk heul niet zo romantisch.
Vroeg begonnen is ze. Net als ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm zo oud had ik je niet ingeschat
Same.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:51 schreef derLudolf het volgende:
Ha, ik had het wel goed, tenminste, tijdje terug had je gezegd dat je 29 was geloof ik
Vanaf april ofzo gaat ie rechtstreeks zonder over- of uitstappen* dus kan van trein missen niet echt meer sprake zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eurostar..
Vette vertraging op de heenreis dus compensatie geclaimed.
Eind deze maand al, geloof ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vanaf april ofzo gaat ie rechtstreeks zonder over- of uitstappen* dus kan van trein missen niet echt meer sprake zijn.
*Vanaf Amsterdam CS, vanuit Rotterdam moet je nog ergens gescand worden geloof ik.
Fight the systeem, geef het haar morgenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:11 schreef Anthraxx het volgende:
Anna is fanatiek aan het haken sinds haar zwangerschap. En ik word gek van alle losslingerende bollen wol. Dus een rieten mand gekocht. Met twee haakboeken en een aantal bollen wol. Wat chocolade er bij. Boeiend dat het commercieel is. Ik vind haar lief.
Wat een goed bedacht cadeau. Zo leuk, al die hakers. Sarabi, Kwak en ook Annaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:11 schreef Anthraxx het volgende:
Anna is fanatiek aan het haken sinds haar zwangerschap. En ik word gek van alle losslingerende bollen wol. Dus een rieten mand gekocht. Met twee haakboeken en een aantal bollen wol. Wat chocolade er bij. Boeiend dat het commercieel is. Ik vind haar lief.
En Sun! Ik vind het een leuke hobby en een absoluut geweldig leuk Valentijnspresentjequote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een goed bedacht cadeau. Zo leuk, al die hakers. Sarabi, Kwak en ook Anna
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijne @:Krea![]()
Koopcontract getekend, gebeld met eigenaar
Tof iemand! Zondag samen dingen bespreken. Hoe mooi is dat dat dit zo spontaan kan
Fijn dat dat tenminste goed verloopt, uniekquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Tof iemand! Zondag samen dingen bespreken. Hoe mooi is dat dat dit zo spontaan kan
Oh ja, Sunny helemaal vergeten. Is ook ontzettend leuk om te doen. Baal best wel dat het niet gaat. Was net even bij het naaicafé om mijn lockmachine op te halen (had vervoerquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En Sun! Ik vind het een leuke hobby en een absoluut geweldig leuk Valentijnspresentje
Goed cadeauquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:11 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Feliesquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
De aanleiding is niet leuk, maar je wordt een Stadjer! Ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden om hier te wonen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanaf 30 april:quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eind deze maand al, geloof ik.En geen verschil of je in A of R instapt qua controles.
Nu moet ik wel nog in Rotterdam komen, dus kans op vertraging is altijd nog aanwezig. Maar dan is er niks te claimen.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Klinkt wel lekker! Nooit op.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:40 schreef Candaasje het volgende:
Iemand wel eens rodekoolsoep gemaakt?
Ik eet eigenlijk nooit rodekool, dus ik heb geen idee wat ik dan van soep moet verwachten qua smaak.
(kwam net een recept voorbij op FB, en ik raakte geboeid door de kleur van de soep)
Ah, verkeerd onthouden dus. Voorlopig heb ik toch geen tijd die kant uit te gaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanaf 30 april:
NWS / Eurostar rijdt vanaf eind april direct van Amsterdam naar Londen
Nooit gehad, graag een reviewquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:40 schreef Candaasje het volgende:
Iemand wel eens rodekoolsoep gemaakt?
Ik eet eigenlijk nooit rodekool, dus ik heb geen idee wat ik dan van soep moet verwachten qua smaak.
(kwam net een recept voorbij op FB, en ik raakte geboeid door de kleur van de soep)
Zonder uit te moeten stappen gaat vandaag Rotterdam pas vanaf 18 mei.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Eind deze maand al, geloof ik.En geen verschil of je in A of R instapt qua controles.
Nu moet ik wel nog in Rotterdam komen, dus kans op vertraging is altijd nog aanwezig. Maar dan is er niks te claimen.
Nope.. ik had je wat jaartjes minder gegevenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]Ik ben van 1990. In maart 2006 kreeg ik met Chris een relatie.
Maar ik werd deze week door een prof ook al jonger geschat. Dus het ligt niet geheel aan jou geloof ik
Ik was net bij de Bruna, moest even kaartje kopen (voor m'n nicht, die is bevallen). Daar zag ik toch twee stomme kaartjesquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:05 schreef sigme het volgende:
Vismarkt vandaag; eten wordt risotto met prei & snijbiet (beide uit eigen tuin), stukjes zalm & kabeljouw, gemengde zeevruchten + zeerkraal.
Toe mag straks nog gekozen worden door liefste.
Verder het ik met mijn liefste een relatie, ruim 25 jaar, dus die ga ik niet behandelen alsof ik een onbekende geheime aanbidder ben. En dat is waar Valentijn in mijn ogen voor bedoeld was. Wel geheime aanbedenen heb ik ook al niet, dus die stuur ik ook geen kaartes. Misschien maar goed ook, het laatste kaartje dat is stuurde werd beantwoord met een bericht van strafport.
Vrij genant, het was een condoleance-kaartje
Gatverdarrequote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik was net bij de Bruna, moest even kaartje kopen (voor m'n nicht, die is bevallen). Daar zag ik toch twee stomme kaartjes
leukestommemie
"There is a can in cancer"
Nog Hallmark ook, normaal hebben die best leuke kaartjes. Ik zou zoiets in elk geval nooit versturen...quote:
Gefeliciteerd, Uniekjequote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, die trein eerder pakken deden we vorig jaar ookquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zonder uit te moeten stappen gaat vandaag Rotterdam pas vanaf 18 mei.
Zie hier:
PTA / Het grote treinentopic #1141 - Ook de prijzen zijn ontspoord
In NL kun je vanaf de meeste plaatsen minimaal 2x/u naar Amsterdam of Rotterdam, dus zou sowieso wel een treintje eerder pakken dan nodig
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:05 schreef sigme het volgende:
Vismarkt vandaag; eten wordt risotto met prei & snijbiet (beide uit eigen tuin), stukjes zalm & kabeljouw, gemengde zeevruchten + zeerkraal.
Toe mag straks nog gekozen worden door liefste.
Verder het ik met mijn liefste een relatie, ruim 25 jaar, dus die ga ik niet behandelen alsof ik een onbekende geheime aanbidder ben. En dat is waar Valentijn in mijn ogen voor bedoeld was. Wel geheime aanbedenen heb ik ook al niet, dus die stuur ik ook geen kaartes. Misschien maar goed ook, het laatste kaartje dat is stuurde werd beantwoord met een bericht van strafport.
Vrij genant, het was een condoleance-kaartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |