Spel bedacht door: Pg_Up Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.
Het Dodetopicspel Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld. Let op, het is hier een spel. Praten met inhoud mag, maar het spel staat centraal.
haags_kwartiertje telt niet mee!
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt, maar voor de tijd tussen de lapo en de nieuwe OP krijg je geen punten.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Heb een beetje respect voor elkaar.
Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, vraag het in het topic of aan de TS.
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
SPOILER: Tussenstand 07:30 uur
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tussenstand 14:30 uur
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tussenstand 21:30 uur
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.
SPOILER: Ode aan Mark
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje Seizoen 2: haags_kwartiertje Seizoen 3: Dr.Mikey Seizoen 4: haags_kwartiertje Seizoen 5: haags_kwartiertje Seizoen 6: Dr.Mikey Seizoen 7: Nattekat Seizoen 8: Limoentjuh Seizoen 9: Grrrrrrrr Seizoen 10: aloa Seizoen 11: I. Seizoen 12: devzero Seizoen 13: Driepink Seizoen 14: Nattekat Seizoen 15: markdeajaxfan Seizoen 16: Limoentjuh Seizoen 17: dud0r Seizoen 18: moemoe Seizoen 19: Cinderelladreamer Seizoen 20: Limoentjuh Seizoen 21: MaGNeT Seizoen 21,5: devzero Seizoen 22: haags_kwartiertje Seizoen 23: skysherrif Seizoen 24: PoezeligDing Seizoen 25: mario390
SPOILER: Rijm winnaar januari mario390
Zo'n rolmops niet? Heb ik als kind ook echt veel gegeten. Nu haal ik eens per jaar of zo eens zo'n potje met drie van die dingen en dan vreet ik meteen heel die pot leeg
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Op vrijdag 14 februari 2020 02:09 schreef skysherrif het volgende: Oja en rog kan ik heel erg aanraden, laatst op de kaart hier met beurre noisette saus en dat is misschien toch wel de lekkerste vis die ik heb gehad.
Nog nooit op. Ook nog nooit op de kaart zien staan ergens
Die gaat op de lijst
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Zo'n rolmops niet? Heb ik als kind ook echt veel gegeten. Nu haal ik eens per jaar of zo eens zo'n potje met drie van die dingen en dan vreet ik meteen heel die pot leeg
Nee ben niet zo dan van zure dingen over het algemeen. Vind vooral het vette lekker van haring
Hm, ik zou het niet van tevoren moeten weten maar achteraf zou ik als ik niks gemerkt zou hebben zoiets hebben van:'Meh, blijkbaar niet zo belangrijk dan....'
Op vrijdag 14 februari 2020 03:25 schreef skysherrif het volgende: Waarom? Als je er daarna achterkomt had je tijdens de seks blijkbaar niets door dus genoot je er gewoon van dus wat boeit het?
als ik het al met een vent zou willen doen heb ik er recht op dat het mijn eigen keus is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure! "WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?" R.I.P DTS.
Op vrijdag 14 februari 2020 03:35 schreef devzero het volgende: Ik ben niet meer gewend dat er gerookt mag worden in bars Ik stink nu een uur in de wind
Mag dat in de States ook niet meer?
In FL mag er alleen gerookt worden als er geen eten wordt geserveerd. Aangezien de meeste bars wel iets aan eten hebben, vind je amper nog plaatsen waar je nog kunt roken. Ik rook niet, dus mij maakt het niet uit. Ik weet niet precies hoe het in Virginia is (zit nu in Alexandria VA, naast Washington), maar in deze ierse pub werd gegeten en gerookt, dus kennenlijk mag dat nog gewoon.
In FL mag er alleen gerookt worden als er geen eten wordt geserveerd. Aangezien de meeste bars wel iets aan eten hebben, vind je amper nog plaatsen waar je nog kunt roken. Ik rook niet, dus mij maakt het niet uit. Ik weet niet precies hoe het in Virginia is (zit nu in Alexandria VA, naast Washington), maar in deze ierse pub werd gegeten en gerookt, dus kennenlijk mag dat nog gewoon.
Ieren hè.
Hier in Tilburg ook nog heel lang kroegen gehad waar je na 00:00 gewoon mocht roken achterin, omdat de controleurs dan toch niet meer langs kwamen. Buiten het uitgaansgebied nog steeds wel vermoed ik.
Op vrijdag 14 februari 2020 04:02 schreef devzero het volgende: 3:37:49. Mooi, de downtime is weer een beetje aan het verschuiven. Nog even en het is weer 3:38
Op vrijdag 14 februari 2020 04:02 schreef devzero het volgende: 3:37:49. Mooi, de downtime is weer een beetje aan het verschuiven. Nog even en het is weer 3:38
@Filosoofert komt pas mee doen voor de downtime als ie op 04:20 staat, amirite?
Het is ooit wel eens voor een paar dagen dicht gegaan
Als ik hier ook af en toe de dingen zie die "over tafel" worden gegooid.. Ik zou jullie dan ook de deur uitzetten als het in mijn huis was.. (jullie is algemeen voor alle deelnemers)
Als ik hier ook af en toe de dingen zie die "over tafel" worden gegooid.. Ik zou jullie dan ook de deur uitzetten als het in mijn huis was.. (jullie is algemeen voor alle deelnemers)
Ik vind het over het algemeen heel jofel gaan momenteel. Het enige wat echt ergerlijk is is als mensen gaan zeuren over punten gunnen/wat in de op moet staan of niet/tegen anderen gaan zeggen dat ze om wat voor reden dan ook triest zijn.
Ik vind het over het algemeen heel jofel gaan momenteel. Het enige wat echt ergerlijk is is als mensen gaan zeuren over punten gunnen/wat in de op moet staan of niet/tegen anderen gaan zeggen dat ze om wat voor reden dan ook triest zijn.
Ik heb 2 soorten gezeur gezien: 1. iemand is heel agressief en andere reageren daar op (bv slak en nattekat) 2. Mensen kunnen elkaar gewoon niet uitstaan (mikey en lexy) 3, mensen de dom zijn en het niet met mij eens zijn
Ik heb 2 soorten gezeur gezien: 1. iemand is heel agressief en andere reageren daar op (bv slak en nattekat) 2. Mensen kunnen elkaar gewoon niet uitstaan (mikey en lexy) 3, mensen de dom zijn en het niet met mij eens zijn
Er gaan geruchten dat er morgen nieuw werk van Bolke&Bolke te bewonderen valt.
Spannend
quote:
Op vrijdag 14 februari 2020 04:36 schreef moemoe het volgende: Nog 10 miljoen experience points voor het allerhoogste level, daarna ben ik misschien klaar .
Het is best lastig om alles te vangen als je weer opnieuw begint .