Is dat kudtbeest nou nog niet doodquote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Devvie dear!![]()
Druk met andere dingen. Achter Pokémon aanzitten bijvoorbeeld.
Al gevangen of zit die nu onder je bank?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Devvie dear!![]()
Druk met andere dingen. Achter Pokémon aanzitten bijvoorbeeld.
Pika! Pika!quote:
Niet dat ik mij herinner.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ken ik jou al?![]()
* moemoe steekt voorzichtig haar hand uit
Da's aKboR, die heeft vorige maand mario laten winnen, en dat kostte nog behoorlijk wat moeite. Het leek alsof er niemand wilde winnenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ken ik jou al?![]()
* moemoe steekt voorzichtig haar hand uit
mario en akborquote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's aKboR, die heeft vorige maand mario laten winnen, en dat kostte nog behoorlijk wat moeite. Het leek alsof er niemand wilde winnen
quote:
Nog 10 miljoen experience points voor het allerhoogste level, daarna ben ik misschien klaarquote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Al gevangen of zit die nu onder je bank?
quote:
* moemoe zet snel een mondkapje op en vlucht wegquote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:31 schreef aKboR het volgende:
[..]
Niet dat ik mij herinner.
* aKboR trekt de zijne weg (superverkouden)
Er gaan geruchten dat er morgen nieuw werk van Bolke&Bolke te bewonderen valt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nog 10 miljoen experience points voor het allerhoogste level, daarna ben ik misschien klaar.
Het is best lastig om alles te vangen als je weer opnieuw begint.
[..].
Hoe is het met onze rijmmeester?
[..]
* moemoe zet snel een mondkapje op en vlucht weg
Ach het is geen Corona slechts een kleine hondentering..quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:36 schreef moemoe het volgende:
* moemoe zet snel een mondkapje op en vlucht weg
Spannendquote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat er morgen nieuw werk van Bolke&Bolke te bewonderen valt.
GEwoon die pokemons keihard bolken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:36 schreef moemoe het volgende:
Nog 10 miljoen experience points voor het allerhoogste level, daarna ben ik misschien klaar.
Het is best lastig om alles te vangen als je weer opnieuw begint.
Laten winnen?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's aKboR, die heeft vorige maand mario laten winnen, en dat kostte nog behoorlijk wat moeite. Het leek alsof er niemand wilde winnen
Nahwquote:
Als in zaterdag of deze Valentijnsdag nog?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat er morgen nieuw werk van Bolke&Bolke te bewonderen valt.
Nog 10 erachteraan en je bent ook behoorlijk ziek..quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vandaag nog een gemuteerde Corona op. Was goed te doen.
Op Balentijnsdag nog jaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Laten winnen?![]()
Dat klinkt bijna alsof ik spektakel heb gemist.
[..]
Nahw.
[..]
Als in zaterdag of deze Valentijnsdag nog?
mario wilde winnen, maar deed niet echt zijn best.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:40 schreef moemoe het volgende:
Laten winnen?![]()
Dat klinkt bijna alsof ik spektakel heb gemist.
Valentijnsdag natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:40 schreef moemoe het volgende:
Als in zaterdag of deze Valentijnsdag nog?
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:38 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ach het is geen Corona slechts een kleine hondentering..
Bolken ben ik even verleerd geloof ikquote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Spannend
[..]
GEwoon die pokemons keihard bolken.
Da's nog een lief hondje...quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Bolken ben ik even verleerd geloof ik.
Een honden gifjequote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Bolken ben ik even verleerd geloof ik.
Een blauwe Bolke (quote:
Tjeempie.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:44 schreef aKboR het volgende:
[..]
Da's nog een lief hondje...
Ik heb een blafhoest als een kruising tussen een Rottweiler en een Dobberman.
Kermit is toch niet mijn trademarkquote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Een honden gifjeAlles goed meid? Waar is kermit gebleven?
Die ligt onder Miss Piggy toch.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Een honden gifjeAlles goed meid? Waar is kermit gebleven?
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tjeempie.
[..]
Kermit is toch niet mijn trademark.
[ afbeelding ]
Sleep tightquote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:47 schreef aKboR het volgende:
Okee Realxmodes wil nu niet lukken![]()
Dus maar weg hier..
Tot vanmorgen/vanmiddag
Alvast ter inspiratie voor de Valentijnsrapquote:
Je hebt geluk, er is nog 1 puntje overquote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:55 schreef mario390 het volgende:
weer alles gemist ,maar 3 30 was ik wakker
Het wordt geen valentijnsrap. Daar doen de Bolkes niet aan.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Sleep tight.
[..]
Alvast ter inspiratie voor de Valentijnsrap.
Ga je nog iets speciaals doen op deze 14e februari?En jij ook @:devzero ?
Man, dat is toch geen pizza? Waar zijn de shrooms en de veggies?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt geluk, er is nog 1 puntje over
[ afbeelding ]
Beggars can't be choosers. Dan eet ik hem zelf wel opquote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Man, dat is toch geen pizza? Waar zijn de shrooms en de veggies?
Sgoed jonguh, pak ik nog wel een blokje kaas.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Beggars can't be choosers. Dan eet ik hem zelf wel op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |