quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Zit ik daar een serieus antwoord te geven op grrr, zie ik 15 posts langs schieten voor ik het in de gaten had
Ieren hè.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 03:57 schreef devzero het volgende:
[..]
In FL mag er alleen gerookt worden als er geen eten wordt geserveerd. Aangezien de meeste bars wel iets aan eten hebben, vind je amper nog plaatsen waar je nog kunt roken. Ik rook niet, dus mij maakt het niet uit. Ik weet niet precies hoe het in Virginia is (zit nu in Alexandria VA, naast Washington), maar in deze ierse pub werd gegeten en gerookt, dus kennenlijk mag dat nog gewoon.
Was toch vroeger, 2 week terug 3.38.25quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:02 schreef devzero het volgende:
3:37:49. Mooi, de downtime is weer een beetje aan het verschuiven. Nog even en het is weer 3:38
@Filosoofert komt pas mee doen voor de downtime als ie op 04:20 staat, amirite?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:02 schreef devzero het volgende:
3:37:49. Mooi, de downtime is weer een beetje aan het verschuiven. Nog even en het is weer 3:38
Om de maand of zo zet breuls de klok weer goed op de fok servers.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:03 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Was toch vroeger, 2 week terug 3.38.25
Fok! over 5 jaar: een downtime om 4:20 begint en tot 5:20 duurtquote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
@:Filosoofert komt pas mee doen voor de downtime als ie op 04:20 staat, amirite?
Omdat de server dan keihard the chronic aan het smoken is.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Fok! over 5 jaar: een downtime om 4:20 begint en tot 5:20 duurt
Half uur beter, word het echt druk.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:05 schreef devzero het volgende:
In het begin het van spel was de downtime amper 4 minuten
Ja. Of halve punten?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:07 schreef aKboR het volgende:
Gewoon t forum 5 uur plat gooien tussen 1 en 6
Iedreen verplicht aan de nachtrust
Dat was ooit het voorstel na de zoveelste rel hier: DTS dicht doen tussen 23 en 7 of zo. Dan hoefden de mods niet zo op te lettenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:07 schreef aKboR het volgende:
Gewoon t forum 5 uur plat gooien tussen 1 en 6
Waarom niet?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:07 schreef aKboR het volgende:
Ik wilde niet meedoen.
Stond erbij emn keek er naar
Die letten toch niet op.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was ooit het voorstel na de zoveelste rel hier: DTS dicht doen tussen 23 en 7 of zo. Dan hoefden de mods niet zo op te letten
Je heb nog gelijk ookquote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:09 schreef aKboR het volgende:
[..]
ik zit in relax modus.. geen gejaag.
Zit lekker tv te kijken en lurkte dts op de zijkant..
Hoevaak is het spel nou dicht gegaan? Die laatste was een paar maanden, maar daarvoor zeker 1 of 2 keer voor een paar dagenquote:
Was het zo erg dan tegen elkaar?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoevaak is het spel nou dicht gegaan? Die laatste was een paar maanden, maar daarvoor zeker 1 of 2 keer voor een paar dagen
'@Dr.Mikey en @sexy_lexy lusten er wel pap vanquote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Was het zo erg dan tegen elkaar?
Wat ik heb meegemaakt was het het volgens mij echt afkoelsluitingen van murp. Die duurden nooit bijzonder lang. Een dagdeel of zo.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoevaak is het spel nou dicht gegaan? Die laatste was een paar maanden, maar daarvoor zeker 1 of 2 keer voor een paar dagen
Ik weet het..zwakke maag en darmenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:14 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Bende diclofenac net als brufen
Het is ooit wel eens voor een paar dagen dicht gegaanquote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat ik heb meegemaakt was het het volgens mij echt afkoelsluitingen van murp. Die duurden nooit bijzonder lang. Een dagdeel of zo.
Keertje mopperen kan, maar hangt af in wat voor context natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:13 schreef devzero het volgende:
[..]
'@:dr.mikey en @:sexy_lexy lusten er wel pap van
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat ik heb meegemaakt was het het volgens mij echt afkoelsluitingen van murp. Die duurden nooit bijzonder lang. Een dagdeel of zo.
Als ik hier ook af en toe de dingen zie die "over tafel" worden gegooid.. Ik zou jullie dan ook de deur uitzetten als het in mijn huis was..quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is ooit wel eens voor een paar dagen dicht gegaan
Ik vind het over het algemeen heel jofel gaan momenteel. Het enige wat echt ergerlijk is is als mensen gaan zeuren over punten gunnen/wat in de op moet staan of niet/tegen anderen gaan zeggen dat ze om wat voor reden dan ook triest zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:17 schreef aKboR het volgende:
[..]
[..]
Als ik hier ook af en toe de dingen zie die "over tafel" worden gegooid.. Ik zou jullie dan ook de deur uitzetten als het in mijn huis was..
(jullie is algemeen voor alle deelnemers)
mopperen is een understatementquote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:16 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Keertje mopperen kan, maar hangt af in wat voor context natuurlijk.
Ja, je moet je inhoudenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:17 schreef aKboR het volgende:
[..]
[..]
Als ik hier ook af en toe de dingen zie die "over tafel" worden gegooid.. Ik zou jullie dan ook de deur uitzetten als het in mijn huis was..
(jullie is algemeen voor alle deelnemers)
Ik heb 2 soorten gezeur gezien:quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het over het algemeen heel jofel gaan momenteel. Het enige wat echt ergerlijk is is als mensen gaan zeuren over punten gunnen/wat in de op moet staan of niet/tegen anderen gaan zeggen dat ze om wat voor reden dan ook triest zijn.
Ja 3 is wel ergquote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb 2 soorten gezeur gezien:
1. iemand is heel agressief en andere reageren daar op (bv slak en nattekat)
2. Mensen kunnen elkaar gewoon niet uitstaan (mikey en lexy)
3, mensen de dom zijn en het niet met mij eens zijn
Ik mis puntje vier.. Je eigen gedrag..quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb 2 soorten gezeur gezien:
1. iemand is heel agressief en andere reageren daar op (bv slak en nattekat)
2. Mensen kunnen elkaar gewoon niet uitstaan (mikey en lexy)
3, mensen de dom zijn en het niet met mij eens zijn
Mensen die mij te serieus nemen bedoel jequote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:23 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik mis puntje vier.. Je eigen gedrag..
Nou ik heb gisterochtend meegelezen en als je mijn kind zou zijn geweest had je twee maanden geen internet meer gehad.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Mensen die mij te serieus nemen bedoel je
Iemand anders klaagde ook al over mijquote:Op vrijdag 14 februari 2020 04:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nou ik heb gisterochtend meegelezen en als je mijn kind zou zijn geweest had je twee maanden geen internet meer gehad.
Van je moemoe moemoe moemoe!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |