Ik keek net ff uit het raam, maar niet gezienquote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben jullie danny op straat gezien ?
Jep, dus dan kom ik hier zo tussen 1 en 2 weer binnenvallen waarschijnlijkquote:
Yep.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Neequote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Binnen waggelenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jep, dus dan kom ik hier zo tussen 1 en 2 weer binnenvallen waarschijnlijk
zie net even snel youtube fragmenten vind het maar enge figuren die pedo's en ook raar dat er een gastcolleges mag geven op de universiteit.quote:
Eng jaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zie net even snel youtube fragmenten vind het maar enge figuren die pedo's en ook raar dat er een gastcolleges mag geven op de universiteit.
Check ook even narcostaat,doet Danny ook netjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zie net even snel youtube fragmenten vind het maar enge figuren die pedo's en ook raar dat er een gastcolleges mag geven op de universiteit.
Lekker waggelen toch.quote:
dat verhaal over dat meisje van 3 wat die ouders vertelde gewoon bijna naar om te kijken.quote:
Dan kijk ik ook maar niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat verhaal over dat meisje van 3 wat die ouders vertelde gewoon bijna naar om te kijken.
is die met drugs handel enzo toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Check ook even narcostaat,doet Danny ook netjes.
Klopt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
is die met drugs handel enzo toch?
over Glanebrug staat me nog goed bij.
Toch is hij niet bang die kleine.quote:
klopt kreeg ook klappen maar ging niet miezerig doen zo als Hofmanquote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:59 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Toch is hij niet bang die kleine.
Vond willebrord fre of hoe je het schrijft ook altijd lachenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
klopt kreeg ook klappen maar ging niet miezerig doen zo als Hofman
Is die niet dood?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 03:01 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vond willebrord fre of hoe je het schrijft ook altijd lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |