Niks is helemaal tijdloos natuurlijk, maar ze hadden wel humor. Jiskefet in al zijn iteraties vind ik ook nog steeds ontzettend sterk.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:06 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, ik ook koot en bie. Zo tijdloos en goed die twee.
Mooi,zeer mooi.quote:
Zo'n rolmops niet? Heb ik als kind ook echt veel gegeten. Nu haal ik eens per jaar of zo eens zo'n potje met drie van die dingen en dan vreet ik meteen heel die pot leegquote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:07 schreef hemarookworst het volgende:
Haring vind ik het lekkerst, maar dan geen zure haring.
Nog nooit op. Ook nog nooit op de kaart zien staan ergensquote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:09 schreef skysherrif het volgende:
Oja en rog kan ik heel erg aanraden, laatst op de kaart hier met beurre noisette saus en dat is misschien toch wel de lekkerste vis die ik heb gehad.
Jiskefet top, boekenwinkel, en de sjonnies blijft goed.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks is helemaal tijdloos natuurlijk, maar ze hadden wel humor. Jiskefet in al zijn iteraties vind ik ook nog steeds ontzettend sterk.
Nee hoor. ik lach je toe.Klaar voor de nacht?quote:
He ff immer wieder.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor. ik lach je toe.Klaar voor de nacht?
Ach joh, ik zit hier al 3-4 uur en heb volgens mij nog geen 10 punten gehaald.quote:
ja misschienquote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor. ik lach je toe.Klaar voor de nacht?
Dat weet ik niet, maar ik zou haar wel als mijn stiefzusje willen.quote:
mwahquote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach joh, ik zit hier al 3-4 uur en heb volgens mij nog geen 10 punten gehaald.![]()
Gewoon lekker ouwehoeren, als je dan ook nog eens een puntje pakt is het mooi meegenomen.
Wat mwah?quote:
Ik al 6u.toch 8 puntenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach joh, ik zit hier al 3-4 uur en heb volgens mij nog geen 10 punten gehaald.![]()
Gewoon lekker ouwehoeren, als je dan ook nog eens een puntje pakt is het mooi meegenomen.
Als het maar gezellig is tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |