Ik keek net ff uit het raam, maar niet gezienquote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben jullie danny op straat gezien ?
Jep, dus dan kom ik hier zo tussen 1 en 2 weer binnenvallen waarschijnlijkquote:
Yep.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Neequote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Binnen waggelenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jep, dus dan kom ik hier zo tussen 1 en 2 weer binnenvallen waarschijnlijk
zie net even snel youtube fragmenten vind het maar enge figuren die pedo's en ook raar dat er een gastcolleges mag geven op de universiteit.quote:
Eng jaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zie net even snel youtube fragmenten vind het maar enge figuren die pedo's en ook raar dat er een gastcolleges mag geven op de universiteit.
Check ook even narcostaat,doet Danny ook netjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zie net even snel youtube fragmenten vind het maar enge figuren die pedo's en ook raar dat er een gastcolleges mag geven op de universiteit.
Lekker waggelen toch.quote:
dat verhaal over dat meisje van 3 wat die ouders vertelde gewoon bijna naar om te kijken.quote:
Dan kijk ik ook maar niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat verhaal over dat meisje van 3 wat die ouders vertelde gewoon bijna naar om te kijken.
is die met drugs handel enzo toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Check ook even narcostaat,doet Danny ook netjes.
Klopt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
is die met drugs handel enzo toch?
over Glanebrug staat me nog goed bij.
Toch is hij niet bang die kleine.quote:
klopt kreeg ook klappen maar ging niet miezerig doen zo als Hofmanquote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:59 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Toch is hij niet bang die kleine.
Vond willebrord fre of hoe je het schrijft ook altijd lachenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
klopt kreeg ook klappen maar ging niet miezerig doen zo als Hofman
Is die niet dood?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 03:01 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vond willebrord fre of hoe je het schrijft ook altijd lachen
Oh, nou dan is ie niet veel veranderd iigquote:Op vrijdag 14 februari 2020 03:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee nog vaak op de radio 's ochtends vroeg. Bellen ze hem ff. Gek als een deur.
Hm, ik zou het niet van tevoren moeten weten maar achteraf zou ik als ik niks gemerkt zou hebben zoiets hebben van:'Meh, blijkbaar niet zo belangrijk dan....'quote:
als ik het al met een vent zou willen doen heb ik er recht op dat het mijn eigen keus is.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 03:25 schreef skysherrif het volgende:
Waarom? Als je er daarna achterkomt had je tijdens de seks blijkbaar niets door dus genoot je er gewoon van dus wat boeit het?
Ik zou het wel zo netjes vinden dat het verteld werd voordat het ging gebeuren, dat wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 03:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
als ik het al met een vent zou willen doen heb ik er recht op dat het mijn eigen keus is.
ja precies dan kan je zelf die keuze maken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 03:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou het wel zo netjes vinden dat het verteld werd voordat het ging gebeuren, dat wel.
Daar kan ik me wel in inleven ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 03:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou het wel zo netjes vinden dat het verteld werd voordat het ging gebeuren, dat wel.
Maar aan de andere kant zou ik niet heel erg schrikken als ik net een wip had gemaakt en het naar m'n zin had gehad en het dan te horen zou krijgenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 03:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja precies dan kan je zelf die keuze maken.
Kon nog makkelijk erbij naast haar tamponnetjequote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren nog in @:devzero z'n zusje gehangen.
Zo is het. Tussen koeienvlees en paardenvlees proef je ook weinig verschilquote:Op vrijdag 14 februari 2020 03:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant zou ik niet heel erg schrikken als ik net een wip had gemaakt en het naar m'n zin had gehad en het dan te horen zou krijgen
Die zijn dan ook wel formaat keukenrol bij haar....quote:Op vrijdag 14 februari 2020 03:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Kon nog makkelijk erbij naast haar tamponnetje
Voor een 16 jarige meisje zijn ze best grootquote:Op vrijdag 14 februari 2020 03:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zijn dan ook wel formaat keukenrol bij haar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |