abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191472407
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 14:53 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik zal mezelf maar herhalen

"With most of the vote in, Trump already had amassed more votes in the New Hampshire primary than any incumbent president in history."
Wil je daar verder ook nog conclusies of een analyse aan verbinden?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191472413
quote:
2s.gif Op woensdag 12 februari 2020 14:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat zeg ik ja, absolute aantallen voor een herverkiezing. De vraag is dan: welke nog meer?
Ruim 2 keer zo veel als Obama. Niet slecht.
pi_191472428
quote:
2s.gif Op woensdag 12 februari 2020 14:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat zeg ik ja, absolute aantallen voor een herverkiezing. De vraag is dan: welke nog meer?
Hoogste aantal ooit voor herverkiezing. Meer dan welke Republikein ooit.
En hoogste aantal ooit, meer dan welke president (ongeacht partij) tijdens herverkiezing ooit.
Dat zijn er al 2.
  woensdag 12 februari 2020 @ 14:58:53 #179
8369 speknek
Another day another slay
pi_191472457
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 14:50 schreef Refragmental het volgende:
Dus, we zijn er over uit dat Trump meerdere records verbroken heeft?
Ja hij heeft bijvoorbeeld het record van 2020 gebroken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_191472626
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 14:57 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hoogste aantal ooit voor herverkiezing. Meer dan welke Republikein ooit.
En hoogste aantal ooit, meer dan welke president (ongeacht partij) tijdens herverkiezing ooit.
Dat zijn er al 2.
Je weet dat je nu twee keer 'hoogste aantal ooit' noemt, en dan gewoon de ene keer een kleinere groep gebruikt die ook in de grotere groep valt, toch? Zo heeft hij ook het hoogste aantal stemmen ooit voor een kandidaat wiens achternaam begint met een T, of voor Republikeinen uit New York.

Verder hartstikke leuk voor Trump dat hij meer stemmen haalt dan Reagan, prima, goed gedaan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_191472673
Maar belangrijker, wat denken mensen dat dit zegt?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 12 februari 2020 @ 15:17:09 #182
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_191472754
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Maar het gehele systeem is dat juist opgebouwd dat 'het volk' helemaal niet beslist. Trump is namelijk president geworden, met minder stemmen dan Clinton.
Reden dat Clinton meer stemmen heeft is dat in een Staat als Californië het voor Republikeinen geen enkele zin heeft om te stemmen omdat de staat safe is voor de Democraten. Andersom in bijvoorbeeld Alabama.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  woensdag 12 februari 2020 @ 15:17:42 #183
8369 speknek
Another day another slay
pi_191472769
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 15:12 schreef Monolith het volgende:
Maar belangrijker, wat denken mensen dat dit zegt?
Nouja in ieder geval dat er niet veel Romneys onder het New Hampshire R publiek zit. Als hij weerstand oproept dan blijven deze mensen thuis.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_191472885
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 15:17 schreef speknek het volgende:

[..]

Nouja in ieder geval dat er niet veel Romneys onder het New Hampshire R publiek zit. Als hij weerstand oproept dan blijven deze mensen thuis.
Is dat zo? De opkomst is dus net iets minder dan de helft van die in 2016, maar toen waren er wel meerdere kandidaten.
In tegenstelling tot veel andere kandidaten die in een herverkiezingsprimary zonder noemenswaardige tegenstander zitten voert hij ook nog wel vrij actief campagne. Obama kwam bijvoorbeeld niet eens opdagen bij het primarydebat in NH in 2016.
pi_191472908
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 15:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Is dat zo? De opkomst is dus net iets minder dan de helft van die in 2016, maar toen waren er wel meerdere kandidaten.
In tegenstelling tot veel andere kandidaten die in een herverkiezingsprimary zonder noemenswaardige tegenstander zitten voert hij ook nog wel vrij actief campagne. Obama kwam bijvoorbeeld niet eens opdagen bij het primarydebat in NH in 2016.
Waarom zou Obama moeten komen opdagen voor een debat in 2016? :?
pi_191472957
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 15:27 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Waarom zou Obama moeten komen opdagen voor een debat in 2016? :?
Typefoutje, dat moet 2012 zijn.
pi_191472963
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 15:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Typefoutje, dat moet 2012 zijn.
Is Trump komen opdagen voor het primarydebat in 2020?
pi_191473052
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 15:30 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Is Trump komen opdagen voor het primarydebat in 2020?
Die was er niet voor zover ik weet. Wel campagnebijeenkomsten overigens. Maar de relevante vraag is vooral wat mensen denken dat dit statistiekje zegt. In mijn ogen vrij weinig, maar als mensen daar anders over denken, dan hoor ik graag waarom.
pi_191473087
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 15:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die was er niet voor zover ik weet. Wel campagnebijeenkomsten overigens. Maar de relevante vraag is vooral wat mensen denken dat dit statistiekje zegt. In mijn ogen vrij weinig, maar als mensen daar anders over denken, dan hoor ik graag waarom.
Wat is er dan bijzonder aan het feit dat specifiek Obama niet kwam opdagen bij het primarydebat in 2012?
Was er uberhaupt zo'n debat?
  woensdag 12 februari 2020 @ 15:41:07 #190
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_191473112
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2020 14:42 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Bijna hoogste percentage van support in de party ooit
:')

Wat voor percentage haalde Eisenhower?
pi_191473145
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 15:39 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat is er dan bijzonder aan het feit dat specifiek Obama niet kwam opdagen bij het primarydebat in 2012?
Was er uberhaupt zo'n debat?
Het punt is dat de mate waarin je opkomst hebt bij zo'n primary ook afhankelijk is van de mate waarin je als kandidaat uberhaupt op komt dagen in zo'n staat. Obama kwam al niet eens bij het georganiseerde debat, laat staan dat hij campagnerallies aan het voeren was. Trump hield daarentegen wel een rally in NH met bijbehorende aandacht in de media. Dat heeft uiteraard effect op de opkomst, die hoger zal uitvallen dan wanneer de kandidaat die toch wel herkozen wordt verder niet actief campagne voert. Dat is in mijn ogen ook de reden dat zo'n statistiekje over 'hoogste aantal stemmen in een herverkiezingscampagne zonder noemenswaardige tegenstand' een vrij loos statistiekje is.

Maar je blijft de vraag maar negeren. Wat denk jij dat deze opkomst in de Republikeinse primary in New Hampshire betekent?
pi_191473185
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 15:43 schreef Monolith het volgende:

[..]

Obama kwam al niet eens bij het georganiseerde debat
Was er in 2012 uberhaupt zo'n debat?
Lijkt me sterk bij zo'n mateloos populaire president als Obama.
pi_191473284
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 15:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat was er: https://web.archive.org/w(...)0/NEWS0605/712209967 .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_191473289
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 15:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ja, maar je hebt zelf ook Google.

Maar ik verwijs je nog even naar de tweede alinea in mijn vorige post. Wellicht wel zinvol in het kader van het concept 'discussie' dat je daar ook even op ingaat.
pi_191473342
quote:
Nice.
Er was een visionair aanwezig.

"Democrat Randal Terry said Barack “Hussein” Obama may go down as the worst President in history."

:D
pi_191473374
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 15:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja, maar je hebt zelf ook Google.

Maar ik verwijs je nog even naar de tweede alinea in mijn vorige post. Wellicht wel zinvol in het kader van het concept 'discussie' dat je daar ook even op ingaat.
Net zoals alle polling in aanloop naar de 2016 verkiezingen eigenlijk helemaal niks zei, zo zegt deze opkomst eigenlijk ook niks.
Tis wel leuk voor Trump om met deze records te kunnen gooien, dat dan weer wel.
pi_191473408
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 15:54 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nice.
Er was een visionair aanwezig.

"Democrat Randal Terry said Barack “Hussein” Obama may go down as the worst President in history."

:D
Volgens historici bezet Obama de twaalfde stek: These are the top 20 US presidents

En politicologen zetten Obama zelfs op plek 8, terwijl Trump genoegen moet nemen met de 44e stek: RANKED: The greatest US presidents, according to political scientists
pi_191473425
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 15:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens historici bezet Obama de twaalfde stek: These are the top 20 US presidents

En politicologen zetten Obama zelfs op plek 8, terwijl Trump genoegen moet nemen met de 44e stek: RANKED: The greatest US presidents, according to political scientists
Wat niet is kan nog komen. :)
pi_191473455
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 16:00 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat niet is kan nog komen. :)
Die opmerking moet je even nader toelichten. Bedoel je dat Obama in een later stadium alsnog wordt gebombardeerd tot slechtste president, of denk je dat toekomstige historici en politicologen stukken positiever oordelen over Trump?
pi_191473491
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 15:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Net zoals alle polling in aanloop naar de 2016 verkiezingen eigenlijk helemaal niks zei, zo zegt deze opkomst eigenlijk ook niks.
Tis wel leuk voor Trump om met deze records te kunnen gooien, dat dan weer wel.
Die polling zei vrij veel, maar goed dan komen we weer op het interpreteren van peilingresultaten uit.
De relevante vraag is dan ook wat 'iets zeggen' in deze context betekent. In mijn ogen betekent het dat het enige mate van voorspellende waarde heeft. Peilingaggregaties met een betrouwbaarheidsinterval hebben wel aardige voorspellende waarde met betrekking tot hetgeen ze voorspellen.
Het kan best zijn dat opkomst in een uncontested primary ook iets zegt, maar dat zou je moeten analyseren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')