abonnement Unibet Coolblue
pi_191467831
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Neuh, dat hoeft niet. Maar je hebt nu een situatie waarin een volksvertegenwoordiger niet enkel op de stoel van de rechter gaat zitten, maar ook nog eens dat hij helemaal niet tot de orde wordt geroepen door zijn directe omgeving.

Het kan zo maar door blijven gaan. Kans is vrij groot dat hij opnieuw wordt verkozen. Dan gaat er toch iets mis??
Ja, dat krijg je als je een president niet verantwoordelijk houdt inderdaad.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_191467834
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:27 schreef V. het volgende:

[..]

Dan ga je er nog vanuit dat hij wordt 'verkozen'. Hij wordt gewoon opnieuw geïnstalleerd door Rusland, Saoedi-Arabië, Israël en de VAE.

En JA, dan gaat er zeker iets mis.
Ah, ik dacht dat ik met een redelijk iemand in gesprek was. Maar jij bent gewoon radicaal.

Het zoveelste bewijs van het hoefijzermodel.
  woensdag 12 februari 2020 @ 09:30:11 #103
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_191467844
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ah, ik dacht dat ik met een redelijk iemand in gesprek was. Maar jij bent gewoon radicaal.

Het zoveelste bewijs van het hoefijzermodel.
Wat jij wilt. Kill the messenger.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 12 februari 2020 @ 09:30:45 #104
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_191467851
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dus een goed democratisch stelsel is er niet om zulke zaken te voorkomen?
Je zou dit de perfecte storm kunnen noemen.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_191467868
lol
pi_191467871
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dan zijn de 'checks and balances' toch niet stabiel?
Vind jij dat een bankrover vrijuit moet gaan omdatbde beveiliging niet op orde is?
Mee eens dat er wel een en ander verbeterd kan worden in de VS maar stellen dat Trump niets te verwijten hierin vind ik vrij bizar.
pi_191467885
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:30 schreef V. het volgende:

[..]

Wat jij wilt. Kill the messenger.
Het is een groot complot !
pi_191467894
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:33 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Vind jij dat een bankrover vrijuit moet gaan omdatbde beveiliging niet op orde is?
Mee eens dat er wel een en ander verbeterd kan worden in de VS maar stellen dat Trump niets te verwijten hierin vind ik vrij bizar.
Waar heb ik het nu weer over vrijuit gaan?
pi_191467903
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dus een goed democratisch stelsel is er niet om zulke zaken te voorkomen?
Je wilt ook niet alles dichttimmeren, met als gevolg dat een president nauwelijks beweegruimte heeft. Bovendien hadden de Founders voor ogen dat de leider van de VS alleen kan worden afgezet door het volk, oftewel het Congres. Dat past ook bij de filosofie achter democratie. Het is dan immers het volk dat het laatste woord heeft.

Normaal gesproken zou het Congres nu ook op de rem moeten trappen. Zo hebben de Founders dat ooit bedacht. Maar dat gebeurt dus niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 12 februari 2020 @ 09:36:58 #110
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_191467912
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het is een groot complot !
Ja, dat is het inderdaad. Je zou kunnen proberen je te informeren, ipv zo'n knee-jerk-reactie.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_191467915
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je wilt ook niet alles dichttimmeren, met als gevolg dat een president nauwelijks beweegruimte heeft. Bovendien hadden de Founders voor ogen dat de leider van de VS alleen kan worden afgezet door het volk, oftewel het Congres. Dat past ook bij de filosofie achter democratie. Het is dan immers het volk dat het laatste woord heeft.

Normaal gesproken zou het Congres nu ook op de rem moeten trappen. Zo hebben de Founders dat ooit bedacht. Maar dat gebeurt dus niet.
Maar het gehele systeem is dat juist opgebouwd dat 'het volk' helemaal niet beslist. Trump is namelijk president geworden, met minder stemmen dan Clinton.
pi_191467917
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waar heb ik het nu weer over vrijuit gaan?
Uit de discussie die je had leek het jou vooral te gaan over het systeem waarin dit mogelijk is. Je hebt met geen woord gerept over de personen die misbruik maken van ditzelfde systeem.
Daarom leek het mij duidelijk waar jouw prioriteiten lagen. Maar dit zag ik verkeerd?
pi_191467921
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:36 schreef V. het volgende:

[..]

Ja, dat is het inderdaad. Je zou kunnen proberen je te informeren, ipv zo'n knee-jerk-reactie.
Jij bent de enige die het doorheeft. Hij die ziet, in een wereld vol blinde.
pi_191467940
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:37 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Uit de discussie die je had leek het jou vooral te gaan over het systeem waarin dit mogelijk is. Je hebt met geen woord gerept over de personen die misbruik maken van ditzelfde systeem.
Daarom leek het mij duidelijk waar jouw prioriteiten lagen. Maar dit zag ik verkeerd?
Ja. Corruptie moet worden bestraft. Nepotisme moet in de gaten worden gehouden (is niet perse verkeerd, maar kan wel corruptie in de hand werken).
  woensdag 12 februari 2020 @ 09:40:30 #115
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_191467956
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij bent de enige die het doorheeft. Hij die ziet, in een wereld vol blinde.
Nee, ik ben niet de enige.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_191467970
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:40 schreef V. het volgende:

[..]

Nee, ik ben niet de enige.
Wel een van de weinige ! (illuminatie teken).
  woensdag 12 februari 2020 @ 09:41:50 #117
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_191467976
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wel een van de weinige ! (illuminatie teken).
Dat zeg ik: knee-jerk.

https://us.macmillan.com/books/9781250256713

KIRKUS REVIEW
One-time attorney Abramson extends the argument begun in Proof of Collusion: How Trump Betrayed America (2018) by widening the net of culprits.

Donald Trump entered the field of presidential contenders without a discernible ideology save receiving money for nothing, a penchant that many actors were glad to serve. In this long, complex study, the author adds evidence concerning the principal actor, Russia, while layering on other parties: Saudi Arabia, Israel, Egypt, Bahrain, and the United Arab Emirates. Each has served Trump in various ways--Saudi Arabia, for example, by once bailing Trump out from bankruptcy--and each has been rewarded in turn, with Egypt removed from sanctions, given more military aid than it requested, and legitimated even as elected members of the Muslim Brotherhood were branded as terrorists. There are geopolitical issues surrounding this network of "Red Sea conspirators," as Abramson dubs them: All are committed to the continued supremacy of the oil economy, all are positioned to contain Iran and Syria, and all are autocratic to one extent or another--and there's not much Trump likes better than an autocratic leader. Russia remains the principal villain of the piece, but, as the author writes, "the Saudis and Emiratis marked...the additional slate of possibilities opened up by the Kremlin's burgeoning interest in a political neophyte with malleable ethics." By Abramson's extensive account, malleability has shifted into full-blown corruption, as Trump and his associates accepted Israeli intelligence here, Russian offers of support there, and the like. The author's deft tracing of the undeclared international shuttling back and forth between interested parties of former Trump aide Michael Flynn will make readers wonder why he's not locked inside a maximum security prison. Abramson closes by connecting the dots in current newspaper headlines: Netanyahu wins reelection in Israel, Saudi Arabia declares war on dissidents and neighboring nations alike, Trump pledges an additional 10,000 American troops for deployment in the Middle East, a prelude to war in Iran....

A richly documented indictment of power and corruption that bears urgent discussion in the coming electoral cycle.


HONDERDEN openbare bronnen.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_191467987
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja. Corruptie moet worden bestraft. Nepotisme moet in de gaten worden gehouden (is niet perse verkeerd, maar kan wel corruptie in de hand werken).
Mooi zo. Het zou fijn zijn als je dan de hoofdzaken eerst vermeldt. Ik ben namelijk niet de enige blijkbaar, die denkt dat jij niet vindt dat Trump bestraft moet worden.
pi_191467997
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Maar het gehele systeem is dat juist opgebouwd dat 'het volk' helemaal niet beslist. Trump is namelijk president geworden, met minder stemmen dan Clinton.
Dan moet je je verdiepen in de oorsprong van de kiesmannen. Ook daar zat indertijd wel een logische gedachte achter. In den beginne waren staten met weinig inwoners namelijk bang dat hun stem nauwelijks telde, met als gevolg dat ze waren overgeleverd aan de eisen en wensen van hun grote broers. Daarom is het kiesmannensysteem geïntroduceerd en hebben alle staten twee Senatoren, ongeacht hun omvang en inwonertal.

Het idee hierachter is dat er sprake is van evenredige vertegenwoordiging.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191467998
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:42 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Mooi zo. Het zou fijn zijn als je dan de hoofdzaken eerst vermeldt. Ik ben namelijk niet de enige blijkbaar, die denkt dat jij niet vindt dat Trump bestraft moet worden.
Ik ga over mijn eigen woorden. Maar bedankt voor je advies.
  woensdag 12 februari 2020 @ 09:43:37 #121
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_191467999
Alle democratische systemen zijn feilbaar.
Je zou kunnen zeggen dat het Amerikaanse systeem de president te veel macht geeft.
Trump, met in zijn kielzog een bende machtsgeile lakeien, maakt daar nu misbruik van.

Het is Trump die de grenzen van zijn macht opzoekt en overschrijdt.
Het is de Republikeinse partij die hem daarbij helpt en aanmoedigt.

Tot zover 'het systeem'.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_191468017
quote:
7s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:43 schreef Ringo het volgende:
Alle democratische systemen zijn feilbaar.
Je zou kunnen zeggen dat het Amerikaanse systeem de president te veel macht geeft.
Trump, met in zijn kielzog een bende machtsgeile lakeien, maakt daar nu misbruik van.

Het is Trump die de grenzen van zijn macht opzoekt en overschrijdt.
Het is de Republikeinse partij die hem daarbij helpt en aanmoedigt.

Tot zover 'het systeem'.
Dit is dus de essentie en ook mijn punt.
  woensdag 12 februari 2020 @ 09:47:53 #123
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_191468046
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan moet je je verdiepen in de oorsprong van de kiesmannen. Ook daar zat indertijd wel een logische gedachte achter. In den beginne waren staten met weinig inwoners namelijk bang dat hun stem nauwelijks telde, met als gevolg dat ze waren overgeleverd aan de eisen en wensen van hun grote broers. Daarom is het kiesmannensysteem geïntroduceerd en hebben alle staten twee Senatoren, ongeacht hun omvang en inwonertal.

Het idee hierachter is dat er sprake is van evenredige vertegenwoordiging.
Maar de Republikeinen proberen ook al jaren dmv gerrymandering daar de hand mee te lichten.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 12 februari 2020 @ 09:49:23 #124
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_191468060
quote:
7s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:43 schreef Ringo het volgende:
Alle democratische systemen zijn feilbaar.
Je zou kunnen zeggen dat het Amerikaanse systeem de president te veel macht geeft.
Trump, met in zijn kielzog een bende machtsgeile lakeien, maakt daar nu misbruik van.

Het is Trump die de grenzen van zijn macht opzoekt en overschrijdt.
Het is de Republikeinse partij die hem daarbij helpt en aanmoedigt.

Tot zover 'het systeem'.
Het zijn natuurlijk vooral landen met een twee- of driepartijensysteem die daar het meest gevoelig voor zijn (zie VS, zie GB). Hoe onoverzichtelijk ook af en toe, ik ben blij met ons systeem.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_191468102
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:47 schreef V. het volgende:

[..]

Maar de Republikeinen proberen ook al jaren dmv gerrymandering daar de hand mee te lichten.
Gerrymandering heeft met de presidentsverkiezingen niet zo heel veel te doen, dat is meer voor het Congres van belang.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_191468117
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:05 schreef Zelva het volgende:

[..]

Weld met zo'n 9 procent van de stemmen. Tijd om hem aan de hoogste boom te hangen voor deze blasfemie.
Ze moeten gewoon een stembus maken voor Trump en een aparte voor de andere kandidaten. Net als in Noord Korea
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 12 februari 2020 @ 09:54:52 #127
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_191468127
quote:
7s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Gerrymandering heeft met de presidentsverkiezingen niet zo heel veel te doen, dat is meer voor het Congres van belang.
Dat klopt, maar dat heeft toch alles van doen met hoe het nu is? Zo'n Jim Jordan zit alleen in het Huis van Afgevaardigden dankzij extreme gerrymandering. En raad eens wie er op het laatste moment in de House Intelligence Committee werd gedropt vlak voor de impeachment hearings? 'Trump's attack dog'.

Ergo...
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 12 februari 2020 @ 09:56:46 #128
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191468142
quote:
7s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:43 schreef Ringo het volgende:
Alle democratische systemen zijn feilbaar.

Het is Trump die de grenzen van zijn macht opzoekt en overschrijdt.
Het is de Republikeinse partij die hem daarbij helpt en aanmoedigt.

Tot zover 'het systeem'.
De republikeinse partij is aan de grenzen van hun macht gekomen. Ze KUNNEN niet anders dan Trump blijven steunen. Trump is de doodsreflex van een stervend politiek systeem. De GOP heeft zichzelf van binnenuit uitgehold. Oude waarden kun je niet eeuwig exploiteren. Ze worden vanzelf vervangen door nieuwe.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191468160
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:53 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ze moeten gewoon een stembus maken voor Trump en een aparte voor de andere kandidaten. Net als in Noord Korea
En hulp bij het invullen van het stemformulier in het stemhokje moet je ook niet vergeten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_191468197
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:54 schreef V. het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dat heeft toch alles van doen met hoe het nu is? Zo'n Jim Jordan zit alleen in het Huis van Afgevaardigden dankzij extreme gerrymandering. En raad eens wie er op het laatste moment in de House Intelligence Committee werd gedropt vlak voor de impeachment hearings? 'Trump's attack dog'.

Ergo...
Hij zit er niet alleen daarom natuurlijk, want ook in staten waar behoorlijk sprake is van gerrymandering kan je normale kandidaten kiezen. Dat hadden ze ook in zijn district kunnen doen, maar goed, ze kozen voor ons Jim.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_191468473
Elizabeth Warren wilde stemmen afsnoepen van Bernie Sanders, en is een paar maanden geleden ook geswitched voor een 'Medicare for All'.
Maar dat schijnt financieel onhaalbaar te zijn zonder lastenverzwaring voor de middenklasse. Degenen die daar blind voor zijn of waren, die zaten toch al lang in het Sanders-kamp, maar bij Warren heeft de aanhang het geloof in haar verloren over hoe zij die plannen reëel kan gaan financieren.
Dat is een verklaring waarom Warren zo slecht scoort.
pi_191468493
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 10:23 schreef Idisrom het volgende:
Elizabeth Warren wilde stemmen afsnoepen van Bernie Sanders, en is een paar maanden geleden ook geswitched voor een 'Medicare for All'.
Maar dat schijnt financieel onhaalbaar te zijn zonder lastenverzwaring voor de middenklasse. Degenen die daar blind voor zijn of waren, die zaten toch al lang in het Sanders-kamp, maar bij Warren heeft de aanhang het geloof in haar verloren over hoe zij die plannen reëel kan gaan financieren.
Dat is een verklaring waarom Warren zo slecht scoort.
Tax the rich :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 woensdag 12 februari 2020 @ 10:31:53 #133
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_191468591
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 10:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Tax the rich :P
Maar dan trickled er niets meer down!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_191468670
Kan een rechter Stone eigenlijk alsnog een straf geven die overeenkomt met de nu ingetrokken eis?
pi_191468710
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 10:31 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar dan trickled er niets meer down!
Dat gebeurde toch al niet :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_191468711
quote:
5s.gif Op woensdag 12 februari 2020 10:38 schreef Lyrewyn het volgende:
Kan een rechter Stone eigenlijk alsnog een straf geven die overeenkomt met de nu ingetrokken eis?
Volgens mij wel, die bepalen immers uiteindelijk de strafmaat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 12 februari 2020 @ 10:43:11 #137
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_191468729
quote:
5s.gif Op woensdag 12 februari 2020 10:38 schreef Lyrewyn het volgende:
Kan een rechter Stone eigenlijk alsnog een straf geven die overeenkomt met de nu ingetrokken eis?
Als hij zijn leven niet zeker wil zijn, wel ja.
  Moderator woensdag 12 februari 2020 @ 10:46:33 #138
54278 crew  Tijger_m
42
pi_191468764
quote:
5s.gif Op woensdag 12 februari 2020 10:38 schreef Lyrewyn het volgende:
Kan een rechter Stone eigenlijk alsnog een straf geven die overeenkomt met de nu ingetrokken eis?
Ja. Er is geen plea bargain, waar rechters overigens ook een streep door kunnen halen, dus de strafmaat is volledig aan de rechter om te bepalen. Normaliter volgt de rechter de aanklagers maar in dit geval zal het niemand verassen als dat niet gebeurt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_191468884
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 10:43 schreef Zelva het volgende:

[..]

Als hij zijn leven niet zeker wil zijn, wel ja.
Dit lijkt me zwaar overdreven. Maar karaktermoord zal wel volgen dan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 12 februari 2020 @ 11:14:23 #140
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_191469121
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 10:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Maar karaktermoord zal wel volgen dan.
Is Trump al lang mee begonnen. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Overall beste user 2022 woensdag 12 februari 2020 @ 11:21:40 #141
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_191469224
Collins zal wel teleurgesteld zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_191469303
quote:
7s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Gerrymandering heeft met de presidentsverkiezingen niet zo heel veel te doen, dat is meer voor het Congres van belang.
Bij de presidentsverkiezingen worden de delegates toch ook per district verdeeld? Want dan heeft gerrymandering ook effect. Of klopt dat niet?
pi_191469351
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 11:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Is Trump al lang mee begonnen. :')
I am Jack's COMPLETE lack of surprise.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_191469422
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 11:28 schreef kipknots het volgende:

[..]

Bij de presidentsverkiezingen worden de delegates toch ook per district verdeeld? Want dan heeft gerrymandering ook effect. Of klopt dat niet?
Dat zou in principe kunnen, maar vrijwel alle staten hebben gewoon wetgeving waarin staat dat alle kiesmannen in die staat gaan naar degene die absoluut de meeste stemmen heeft. Maine en Nebraska (?) doen dat als enige anders dacht ik.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_191469591
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 11:35 schreef Ludachrist het volgende:

Bij de presidentsverkiezingen worden de delegates toch ook per district verdeeld? Want dan heeft gerrymandering ook effect. Of klopt dat niet?
Ah, natuurlijk. Was even in de war door de delegates in de primaries, maar dat is natuurlijk een totaal ander systeem.
  woensdag 12 februari 2020 @ 12:14:57 #146
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_191470049
quote:
5s.gif Op woensdag 12 februari 2020 10:38 schreef Lyrewyn het volgende:
Kan een rechter Stone eigenlijk alsnog een straf geven die overeenkomt met de nu ingetrokken eis?
Ik denk het wel. Daarnaast is Amy Berman Jackson ERG kritisch op Stone. En zij heeft Manafort ook straf gegeven.
Ja inderdaad, V. ja.
  Overall beste user 2022 woensdag 12 februari 2020 @ 12:31:50 #147
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_191470246
jeffmason1 twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 22:42:39 Trump says the military should look at disciplinary action against Lt. Col. Vindman, who gave testimony in impeachment hearings about the president https://t.co/yX1ysfOMQ5 reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 12 februari 2020 @ 12:46:52 #148
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191470411
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:40 schreef V. het volgende:

[..]

Nee, ik ben niet de enige.
There are dozens of us!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_191470468
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Als dat zo makkelijk gaat, moet je je toch eens gaan afvragen of je democratische stelsel wel zo stabiel is.
In 2016 vroeg men zich al af of de checks & balances stand zouden houden tegen 4 jaar Trump. Imiddels kunnen we zeggen dat dit niet gelukt is.
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 12 februari 2020 @ 12:53:00 #150
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_191470498
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 12:46 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

There are dozens of us!
Al lees je alleen maar de tweede zin uit het Mueller Report: "The Russian government interfered in the 2016 presidential election in sweeping and systematic fashion."

Maar ik ben een aluminium hoedje.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')