En daarna Ronquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Hij wilde volgens mij eerst auditie doen voor Harry
Haha ja dat snap ikquote:
De 'bloody brilliant!' was toen McGonagall in een kat veranderdequote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat zei Ron toch? Mis ik wel iets van bloody erin.
quote:
ACHTERAF KON JE HET WETEN HÈquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
'Professor Moody, what are you doing!?'
'Teaching.'
'Is that a-... is that a STUDENT!!???'
En veel zielige verhalen ookquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:20 schreef I het volgende:
[..]
Het is elk jaar meer onzin waar ik doorheen moet skippen.Wel jammer.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Geweldig
Nou Meke, jij hebt je heel kranig geweerd tijdens mijn poging totale chaos te creëren. Ik heb diep respect voor je
Een van de weinige potions die in het echt te maken zouden zijn, je moet er alleen wel genoeg van drinken.quote:
Fleur is sowieso erg mooiquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja dat snap ik
Ik vond Fleurs bruidsjurk zo mooi![]()
[ afbeelding ]
ik ook niet dus dat komt mooi uitquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:21 schreef koffieleuk het volgende:
@:skysherrif volgens mij weet niemand het antwoord
Google zegt: Lethe River Water, mistletoe berries, and Valerian sprigs.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:21 schreef koffieleuk het volgende:
@:skysherrif volgens mij weet niemand het antwoord
*bitchslap*quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:22 schreef Strani het volgende:
Is er verder nog iemand die mij graag zou willen slaan? Want nu kan het. Mensen mogen ook meerdere malen slaan.
De Schelpquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Fleur is sowieso erg mooi
Hoe heette het huisje dat zij met bill bouwde
Facepalm werkt niet?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:22 schreef Strani het volgende:
Is er verder nog iemand die mij graag zou willen slaan? Want nu kan het. Mensen mogen ook meerdere malen slaan.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:22 schreef Strani het volgende:
Er is maar één manier om daar achter te komen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat net zo bevredigend als gewoon slaan?
*is er klaar voorquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:25 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Er is maar één manier om daar achter te komen.
Draak/?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:25 schreef skysherrif het volgende:
Oke laatste vraag voor even dan ben ik echt even de vaat doen
Droebel komt langs bij de engelse prime minister om toestemming te vragen om fabeldieren te importeren voor het triwizard toernooi
Welke benoemt hij? (2)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |