SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door Solotovski op 11-02-2020 09:06:55 ]Dying whore's cancer heater!!!!!!
Zou er bijna wat aan willen doen..quote:
Graag vriend.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou er bijna wat aan willen doen..
Lever dat tagje maar weer inquote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:04 schreef Solotovski het volgende:
Oh ik dacht k zet hem in spoiler maar ik faal jammerlijk
Doe dan.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou er bijna wat aan willen doen..
Rare kwastquote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:09 schreef Rozevla het volgende:
Konden je zielige loser oogjes niet tegen een onderbroekje![]()
quote:
Hoe kom je eigenlijk aan een foto van het onderbroekje van @Mikeytt?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:09 schreef Rozevla het volgende:
Konden je zielige loser oogjes niet tegen een onderbroekje![]()
En jouw hoerenmoeder een zielig hoerenjong.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:17 schreef Solotovski het volgende:
Oh en je hoerenmoeder heeft zielige loser oogjes
@Vanillekwarkquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:40 schreef Rozevla het volgende:
Wanneer ga je trouwens je account weer opheffen vanillekwark ?
Ik zal de boodschap doorgevenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
En jouw hoerenmoeder een zielig hoerenjong.
Hey doe je gezellig mee hihihiquote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:20 schreef Catkiller het volgende:
Hey kijk twee blauwe homo's in gesprek met elkaar
Ben geen blauwe homo, sorry.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey doe je gezellig mee hihihi
Ik zou je willen vragen om op te houden met het pesten van mijn collegae.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:20 schreef Catkiller het volgende:
Hey kijk twee blauwe homo's in gesprek met elkaar
Hou je bek joh homoquote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou je willen vragen om op te houden met het pesten van mijn collegae.
Wij doen hard ons best om het forum veilig en leuk te houden, dus een beetje waardering zouden wij op prijs stellen.
Met vriendelijke groet,
Chevy
Geachte junk,quote:
@SimonedeBeauvoirquote:
Lolquote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geachte junk,
Ik zou je willen vragen om op te houden met het pesten van je eigen collegae.
Wij doen hard ons best om het forum veilig en leuk te houden, dus een beetje waardering zouden wij op prijs stellen.
Met vriendelijke groet,
Chevy
Dat zegt die wel vaker terwijl er helemaal geen post is verwijderd.quote:
Heb wel zin in wat sneeuwquote:
Veilig?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou je willen vragen om op te houden met het pesten van mijn collegae.
Met vriendelijke groet,
Chevy
Verhuis lekker naar de Noordpool.quote:
Haze ja toch niet danquote:
Echt nietquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Laatst keertje crack gerookt maar was mwah
Ik heb geen blauwe autist nodig voor mijn veiligheid.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hou je veilig!!!
[ afbeelding ]
proficiatquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haze ja toch niet dan
Laatst keertje crack gerookt maar was mwah
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:12 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik heb geen blauwe autist nodig voor mijn veiligheid.
Ja da's ook wel zo jaquote:
Nee joh, ik kan dat niet eensquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:18 schreef 00wildchild het volgende:
Haha heb je het zelf gemaakt solo junkleef je gaat toch geen crack roken
Wow mijn vrouw zag deze post en spontaan werd ze nat, gek joh.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
De onthulling van de F1 auto van Ferrari voor 2020
Kan je nagaan, als ze een foto van me ziet begint ze waarschijnlijk gelijk te squirten.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow mijn vrouw zag deze post en spontaan werd ze nat, gek joh.
Nou post hem in de SC en dan testen we het.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je nagaan, als ze een foto van me ziet begint ze waarschijnlijk gelijk te squirten.
Heb ff geen zin in een volle DM box op het moment.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou post hem in de SC en dan testen we het.
Hoogstens Myrr en Stimo en die @Mortaxx die interesse hebbenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ff geen zin in een volle DM box op het moment.
Smoesjes!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ff geen zin in een volle DM box op het moment.
Myrr heeft wel interesse in mijquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoogstens Myrr en Stimo en die @:Mortaxx die interesse hebben
Ja die heeft wel een oogje op onbetrouwbare lichtgetinte kereltjesquote:
Hahhah je hoerenmoeder ckquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:34 schreef Catkiller het volgende:
Kijk uit straks gaat die crackjunk Solotovski klagen
Bbq-sausje erbij, niks mis meequote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:30 schreef Rozevla het volgende:
Zou je dit in godsnaam vreten
[ afbeelding ]
Wij doen hetzelfde met varkensquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:30 schreef Rozevla het volgende:
Zou je dit in godsnaam vreten
[ afbeelding ]
Ja maar die trek ik niet net uit het riool met nog de drollen in z’n bek van opa Henk.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wij doen hetzelfde met varkens
Je eet te veel Chinees!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:35 schreef Rozevla het volgende:
Ik moet nog 9 dagen wachten dan gaat mijn favoriete Chinees pas weer open![]()
Ze hebben hun zaak uit voorzorg gesloten nadat ze naar China waren geweest
Kan je geen nasi- en bamiballen in de frituur gooien?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zoiets doms heb ik dus nog nooit gehoord hè.
Dat is toch geen Chinees.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:44 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Kan je geen nasi- en bamiballen in de frituur gooien?
Het komt het dichtst in de buurt, met een krokant laagje .quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:45 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dat is toch geen Chinees.
Jezus hebben ze jou op je harses laten vallen toen je een baby was.
Complot, ik zeg het je!!!!!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:59 schreef TTSS het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)redesplan-trump.html
Lekkere typo van de nos weer. Prutsers.
Meeste complotten zijn gewoon incompetentie, zo ook dit.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:01 schreef TTSS het volgende:
Het overgrote deel van de mensheid is debiel.
quote:
Zeker allemaal van die vagina torren en kont pluggen ??quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:12 schreef 00wildchild het volgende:
Jeej was vergeten de brievenbus te openen de afgelopen dagen. Allemaal Wish pakketjes wh00p.
Dr. Oetlulquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit gewoon hoor.
Oetlul
Ja lekker goedkoop kutkanker krijgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zeker allemaal van die vagina torren en kont pluggen ??
Ordinairquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja lekker goedkoop kutkanker krijgen.
Neuh, neukschoenen, neukkleding en cokeschepjes.
Inb4 Jimmy oRdInAir
wtf zijn neukschoenen?quote:
Die gaan terug in de schoenendoosquote:
Zn vader zou raar opkijken als hij ze aantrekt.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Pumps waarvan je liever niet hebt dat je vader ze ziet.
Ja want ik ga lekker 90 euro uitgeven aan 1 compleet setje bij de Hunkemöller terwijl je zoiets verder amper draagt.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:42 schreef TTSS het volgende:
Sowieso kleding kopen van Chinese budgetsites... hoe pauper.
Goedkoop is duurkoop.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja want ik ga lekker 90 euro uitgeven aan 1 compleet setje bij de Hunkemöller terwijl je zoiets verder amper draagt.
Nou en, ik wel. Verschil moet er wezen Jimmy.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:46 schreef TTSS het volgende:
Ik heb het sowieso niet op die zogenaamd geile setjes. Alleen kniekousen vind ik wel geil.
Ik las “geile sletjes”quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:46 schreef TTSS het volgende:
Ik heb het sowieso niet op die zogenaamd geile setjes. Alleen kniekousen vind ik wel geil.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja lekker goedkoop kutkanker krijgen.
Neuh, neukschoenen, neukkleding en cokeschepjes.
Inb4 Jimmy oRdInAir
Ik heb er wel eenquote:
Kinderenquote:Op woensdag 12 februari 2020 13:21 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik heb er wel een
Daarom
Beste kind ever.
Ik zie het bij buren, vrienden en familie om me heen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:24 schreef Filosoofert het volgende:
Ach, jij kan er ook niets aan doen dat je het niet kent
En tóch vinden die mensen het helemaal waard, gek hé.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik zie het bij buren, vrienden en familie om me heen.
“ je krijgt er zoveel voor terug “
Stront, kots, gebroken nachten en niet verder komen als Ameland
Overdrijf niet zo johquote:Op woensdag 12 februari 2020 13:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dat is de eerste paar jaar. Je moet kijken naar het grote geheel. Niet eenzaam wegrotten in je schijt bijvoorbeeld. Tenzij je Nederlands bent, dan is die kans wel alsnog aanwezig.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
De buurvrouw komt net een peukie roken hier en ff afkoelen van al die kinderen op het partijtje.quote:
Je kinderen verplicht laten langs komen om voor je te zorgen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is de eerste paar jaar. Je moet kijken naar het grote geheel. Niet eenzaam wegrotten in je schijt bijvoorbeeld. Tenzij je Nederlands bent, dan is die kans wel alsnog aanwezig.
Of als je gescheiden bent, want kinderen voelen doorgaans niet naar beide ouders evenveel loyaliteit.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is de eerste paar jaar. Je moet kijken naar het grote geheel. Niet eenzaam wegrotten in je schijt bijvoorbeeld. Tenzij je Nederlands bent, dan is die kans wel alsnog aanwezig.
Oh, die neiging hebben wij nooit gehad eigenlijk. Oma hoefde maar te bellen en ik rende voor haar.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je kinderen verplicht laten langs komen om voor je te zorgen.
Echt super leuke band heb je dan, ze gooien nog net geen tv in bad als ze je wassen
Daarom een tweede leg. Spreid je kansen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Of als je gescheiden bent, want kinderen voelen doorgaans niet naar beide ouders evenveel loyaliteit.
En dan om jou te fucken op der 15de met Mohammed thuis komenquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:01 schreef 00wildchild het volgende:
Maar daarnaast is het natuurlijk ook gewoon heel grappig en leuk, zo’n mini-mensje.![]()
Het is ook heel leuk als ze een weekend weg zijn. Lekker uitslapen.
Als Mohammed gewoon een beetje modern is, legaal geld in het laatje brengt en zijn religie bij zichzelf houdt moet ze dat lekker zelf weten. Maar heb geen dochter dusquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
En dan om jou te fucken op der 15de met Mohammed thuis komen
tegen de tijd dat ik zo oud ben, ga ik er van uit dat euthanasie gewoon online te bestellen is.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Precies dit. Jammer dat ze dat poedertje aan banden hebben gelegd.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik zo oud ben, ga ik er van uit dat euthanasie gewoon online te bestellen is.
vinden vast wel iets nieuwsquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Precies dit. Jammer dat ze dat poedertje aan banden hebben gelegd.
hadden jouw ouders maar zo gedachtquote:Op woensdag 12 februari 2020 13:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Daar is ze zelf bij. Ik ga mijn kind gewoon binnen houden en aan thuisscholing doen zodat hij nooit vrienden krijgt, dan zit je ook niet met adhdfeestjesquote:Op woensdag 12 februari 2020 13:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
De buurvrouw komt net een peukie roken hier en ff afkoelen van al die kinderen op het partijtje.
Klinkt idd echt super leuk
Hey maat.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mij lijkt een kind echt geweldig. Ik word écht een goede vader
Over goede vaders gesprokenquote:
Oke apart dat jij met die leeftijd toch nog op een banga lijstje staat.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Klopt, maar word dit jaar 30 en kind is net vier dus reken maar uit.
Hou van lijstjes dus geen probleem.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oke apart dat jij met die leeftijd toch nog op een banga lijstje staat.
Lekker manquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hou van lijstjes dus geen probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
The sims al gespeeld?quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hou van lijstjes dus geen probleem.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2020 15:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Lekker manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2020 15:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Lekker manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Snitches get stitches héquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Boeie wij hebben toch bhvquote:Op woensdag 12 februari 2020 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moeten we niet hebben nee.I wanna go back with a club and attack
Ja, zijn jullie BHV'ers van FOK!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Zekersquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:05 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja, zijn jullie BHV'ers van FOK!I wanna go back with a club and attack
Ik help alleen mooie vrouwenquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:05 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja, zijn jullie BHV'ers van FOK!Zonder wrijving geen glans![]()
Kutzooiquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik help alleen mooie vrouwenYour beauty never ever scared me.![]()
Jij bent mooi jij bent mooi, van binnen en van buiten.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik wens niet gereanimeerd te worden.quote:Ik heb niets tegen reanimatie.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik help alleen mooie vrouwenOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Nog nooit zo hard moeten lachen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Jij bent mooi jij bent mooi, van binnen en van buiten.Your beauty never ever scared me.![]()
Schoonheid zit van binnenquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Jij bent mooi jij bent mooi, van binnen en van buiten.Zonder wrijving geen glans![]()
Zolang je het er maar zelf insteekt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schoonheid zit van binnenOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Jij snapt hemquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:08 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zolang je het er maar zelf insteekt.
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog nooit zo hard moeten lachen.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik zeg maar zo; liever verkracht en vermoord in de gevangenpoort dan 1 dag supporter van Feyenoord.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik heb een dochter van 2,5 hé. Kan ze meezingen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Het zou wat zijn als ze het volledig mee kon ruften.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:15 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik heb een dochter van 2,5 hé. Kan ze meezingen.Zonder wrijving geen glans![]()
Damnquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als ze het volledig mee kon ruften.Your beauty never ever scared me.![]()
Denken dat mijn dochter niet kan ruftenquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als ze het volledig mee kon ruften.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Dat geloof ik wel hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:21 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Denken dat mijn dochter niet kan ruftenZonder wrijving geen glans![]()
quote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Mick Jagger dankt je.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:12 schreef Rozevla het volgende:
Jongens
Net kaartje gekocht voor de Stones New York![]()
Wat een gekut sinds ‘ie op school zit. “Als je niet nu mijn broodje maakt dan ga ik je slaan hoor mama.”
LOOOOL.NOOTNOOOOOOT.NIGGER.WAT???![]()
Lang leve multiculti schooltjesquote:Op donderdag 13 februari 2020 08:39 schreef 00wildchild het volgende:
Wat een gekut sinds ‘ie op school zit. “Als je niet nu mijn broodje maakt dan ga ik je slaan hoor mama.”
LOOOOL.NOOTNOOOOOOT.NIGGER.WAT???
Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Ehh Jenaplan. Is vrij wit.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Lang leve multiculti schooltjes![]()
Tof.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:12 schreef Rozevla het volgende:
Jongens
Nice. Rollator Stonesquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:12 schreef Rozevla het volgende:
Jongens
Ja echt. Donkere (gelukkig korte) periode in mijn schoolcarrièrequote:Op donderdag 13 februari 2020 10:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat basisonderwijs nog bestaat verbaas ik me meer over.Wat was dat kut zeg.
Dus dat, rasmongool!![]()
Goed man. Treden ze op in het bejaardentehuis?quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:12 schreef Rozevla het volgende:
Jongens
Net kaartje gekocht voor de Stones New YorkGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Die Mick kan toch niet meer joh. Kapot van de drugs die gastquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed man. Treden ze op in het bejaardentehuis?
viesjaloersquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die Mick kan toch niet meer joh. Kapot van de drugs die gastDus dat, rasmongool!![]()
En intussen mij dood wensen?quote:Op zondag 9 februari 2020 14:52 schreef Catkiller het volgende: [..] Nee en die gast mag wel lollig doen over epilepsie, daar gaan ook mensen dood aan.
![]()
Ken je plek. Je kent me niet, met je haat.
Dus ga het nou niet persoonlijk maken omdat jij niks kan hebben.
Kind.Bekken zullen schuimen![]()
Janken, met je hoerenmoeder. En tyf op met je DM joh.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:45 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
En intussen mij dood wensen?
Ken je plek. Je kent me niet, met je haat.
Dus ga het nou niet persoonlijk maken omdat jij niks kan hebben.
Kind.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Kop een satelliet aub.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Janken, met je hoerenmoeder. En tyf op met je DM joh.Bekken zullen schuimen![]()
Zo hoog kan ik niet springen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Je kunt ook van 30 hoog springen dan kom je er zat tegen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo hoog kan ik niet springen.![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Je kunt ook van 30 hoog springen dan kom je er zat tegen.![]()
![]()
Het zijn dan schotels, maar vooruit, hij's lolligDus dat, rasmongool!![]()
Voor iemand die een topic opent waarin hij de mensen die op een bepaalde politiek partij stemmen weg zet kan je wel bijzonder weinig hebben.
Zo'n typetje die bij een extreem linkse demonstratie de vrijheid staat te verdedigen maar de camera van PowNed of Geenstijl weg slaat.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Sorry maar waar ik woon staan geen Turkenflatsquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Je kunt ook van 30 hoog springen dan kom je er zat tegen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Een kutnerd zonder visie.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo hoog kan ik niet springen.
How fucking sad.
En nu terug naar je hol.Bekken zullen schuimen![]()
Die staan sowieso bijna nergens meer.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry maar waar ik woon staan geen Turkenflats![]()
Jij begrijpt er echt niks van he, hersentumor zeker?quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:54 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Een kutnerd zonder visie.
How fucking sad.
En nu terug naar je hol.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Nee het zijn nu gewoon flats waar alleen import woont.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Die staan sowieso bijna nergens meer.Dus dat, rasmongool!![]()
Laten we het even gezellig en op niveau houden luitjesGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Kutzooi. Heb m’n kind een ceasar kapsel gegeven maar nu ontbreekt alleen nog het nektasje.
Op volwassen mannen staat het leuker.![]()
Wat een bejaardenkapsel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:58 schreef 00wildchild het volgende:
Kutzooi. Heb m’n kind een ceasar kapsel gegeven maar nu ontbreekt alleen nog het nektasje.
Op volwassen mannen staat het leuker.
Moderator DIG
quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een bejaardenkapsel.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oh bedoelde je iemand anders dan Julio?quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Haaaaahaaaaatjes.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed man. Treden ze op in het bejaardentehuis?
Nee in je moeder
Ruimte zat
quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een bejaardenkapsel.
[ afbeelding ]
Past wel bij z’n clownskop.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:58 schreef 00wildchild het volgende:
Op volwassen mannen staat het leuker.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Gast, je mag over mij alles zeggen maar niet mijn kind gaan beledigen want dan ruk ik je lelijke Arie van je romp af.quote:![]()
Zo'n caesar kapsel staat nooit leuk, ongeacht de leeftijd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:58 schreef 00wildchild het volgende:
Op volwassen mannen staat het leuker.![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:25 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zo'n caesar kapsel staat nooit leuk, ongeacht de leeftijd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:25 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zo'n caesar kapsel staat nooit leuk, ongeacht de leeftijd.
Dit niet aantrekkelijk vinden.![]()
![]()
enige aantrekkelijke is zn bankrekeningquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dit niet aantrekkelijk vinden.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dit niet aantrekkelijk vinden.![]()
Inderdaad. Naast dat het een stom kapsel is, is ie ook verre van knap.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:33 schreef gianni61 het volgende:
enige aantrekkelijke is zn bankrekening![]()
Vind z’n vrouw anders ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
enige aantrekkelijke is zn bankrekening![]()
wie is zn vrouw?quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Vind z’n vrouw anders ook niet verkeerd.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dan liever dat van Mick J.quote:
Moderator DIG
Nee toegegeven, je moet wel van jezelf al lekker zijn, en donker pigment, volume en textuur in je haar hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:34 schreef Nine. het volgende:
[..]
Inderdaad. Naast dat het een stom kapsel is, is ie ook verre van knap.![]()
hmm, inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:36 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ken wel (veel) knappere Aziatische dames.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dan nog blijft het een stom kapsel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:36 schreef 00wildchild het volgende:
Nee toegegeven, je moet wel van jezelf al lekker zijn, en donker pigment, volume en textuur in je haar hebben.![]()
oftewel, dan maakt dat kapsel geen donder meer uit.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee toegegeven, je moet wel van jezelf al lekker zijn, en donker pigment, volume en textuur in je haar hebben.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Als hij alleen geïnteresseerd was in uiterlijk was zij het ook niet geworden hoorquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:36 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ken wel (veel) knappere Aziatische dames.
Moderator DIG
The soul.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als hij alleen geïnteresseerd was in uiterlijk was zij het ook niet geworden hoorReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
IK vind het een leuk kapsel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oftewel, dan maakt dat kapsel geen donder meer uit.![]()
Moet jij weten.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:37 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dan nog blijft het een stom kapsel.![]()
je mag ook een ander onderwerp aandragen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:39 schreef 00wildchild het volgende:
Godsamme gaan we nou discussiëren over een kapsel.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Neeequote:Op donderdag 13 februari 2020 14:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan liever dat van Mick J.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik vind ziel ook erg belangrijk. Daarom wijs ik ook veel vrouwen af.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Kut, zo heb ik het een beetje.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Luka Magnottaquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je mag ook een ander onderwerp aandragen.![]()
moest googlen.quote:
apart mannetjeReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hij vroeg een onderwerp, geen lekkere man.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Aparte smaak heb jij.![]()
Ja, hij is merkwaardig. Er staat een miniserie over hem op Netflix. Dont fuck with cats. Hij is de 1 Lunatic 1 Icepick guy.quote:![]()
According to him, his mother was obsessed with cleanliness, would routinely lock her children out of the house, and once put her children's pet rabbits out in the cold to freeze to death
kijk, daar gaat het dus fout he.
scarred for life, door zn moeder...Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Moa het moet wel een beetje in je zitten.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:45 schreef gianni61 het volgende:
According to him, his mother was obsessed with cleanliness, would routinely lock her children out of the house, and once put her children's pet rabbits out in the cold to freeze to death
kijk, daar gaat het dus fout he.
scarred for life, door zn moeder...![]()
je onderschat het effect dat een moeder kan hebben op haar kind.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:46 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Moa het moet wel een beetje in je zitten.
Je bent gewaarschuwd..Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Oh zeker niet, maar niet iedereen met verknipte ouders wordt zelf ook verknipt. De een snapt, de ander niet. Hij is zelf ook erg narcistisch.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je onderschat het effect dat een moeder kan hebben op haar kind.
Je bent gewaarschuwd..![]()
toch zou ik voor de zekerheid geen konijnen dood laten vriezen als ik jou was.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:48 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh zeker niet, maar niet iedereen met verknipte ouders wordt zelf ook verknipt. De een snapt, de ander niet. Hij is zelf ook erg narcistisch.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Oven lijkt me een beter idee.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch zou ik voor de zekerheid geen konijnen dood laten vriezen als ik jou was.![]()
smaakt ook beter denk ikquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oven lijkt me een beter idee.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Jammer.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kut, zo heb ik het een beetje.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:
Hoe heb jij het zelf dan
Moderator DIG
Gaat het nou nog steeds om dat domme kapsel wat ze die gesmolten larve nu gegeven heeft
Je lelijke dikke moeder.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:08 schreef Rozevla het volgende:
Gaat het nou nog steeds om dat domme kapsel wat ze die gesmolten larve nu gegeven heeft![]()
ik denk niet dat zijn moeder dik is, eerlijk gezegd.quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Wil het zelf ook wel eens kaal hebben. Ook meteen van al dat roos af.quote:
Moderator DIG
Ik heb het gemilimeterdquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wil het zelf ook wel eens kaal hebben. Ook meteen van al dat roos af.
Lekker fris jatochquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Beetje dit idee? (rechts)quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn inhammen zijn echt gruwelijk diep
Moderator DIG
Dat is wel heel extreemquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje dit idee? (rechts)
[ afbeelding ]Zonder wrijving geen glans
Forum Opties Forumhop: Hop naar: