Rip in peacequote:
Wa's datquote:
Poepen op werkquote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:44 schreef herverwijderd het volgende:
Ochtenpoep is voor op het werk. altijd lastig in het weekend trouwens.
Als jij poep in je hand hebt, ga je het toch ook wassen i.p.v. wegvegen met een servetjequote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:45 schreef Kreator het volgende:
Moeten douchen na het poepen. :’) je bent toch geen mongool.
Ja en? Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Poepen op werkmeeste werkgevers hebben geen bidet en je ruikt dus meteen of iemand gepoept heeft bij terugkomst
Indd. Ik poep meestal om 17.00 uur en 23.00 uur. Heerlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:47 schreef Bill_Hillie het volgende:
Poepen moet je gewoon lekker 's avonds doen. Kun je lekker even je gedachten verzetten terwijl je een flinke keutel in c-vorm draait.
quote:
You’re doing it wrong.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als jij poep in je hand hebt, ga je het toch ook wassen i.p.v. wegvegen met een servetjeonhygiënische beperkten
![]()
![]()
Ik zou mijn handen wassen hoor.quote:
Deze man weetquote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:44 schreef herverwijderd het volgende:
Ochtenpoep is voor op het werk. altijd lastig in het weekend trouwens.
Lekker toch, meteen 's morgens ff je teritorium markeren voor je de ochtendmeeting in gaat.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Poepen op werkmeeste werkgevers hebben geen bidet en je ruikt dus meteen of iemand gepoept heeft bij terugkomst
Dat is toch de sport zeker? Damn ik maakte er een wedstrijd van, kijken of ze smiddags nog konden ruiken wat ik de dag ervoor op hadquote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |