Veilig?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou je willen vragen om op te houden met het pesten van mijn collegae.
Wij doen hard ons best om het forum veilig en leuk te houden, dus een beetje waardering zouden wij op prijs stellen.
Met vriendelijke groet,
Chevy
Verhuis lekker naar de Noordpool.quote:
Haze ja toch niet danquote:
Echt nietquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Laatst keertje crack gerookt maar was mwah
Ik heb geen blauwe autist nodig voor mijn veiligheid.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hou je veilig!!!
[ afbeelding ]
proficiatquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haze ja toch niet dan
Laatst keertje crack gerookt maar was mwah
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:12 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik heb geen blauwe autist nodig voor mijn veiligheid.
Ja da's ook wel zo jaquote:
Nee joh, ik kan dat niet eensquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:18 schreef 00wildchild het volgende:
Haha heb je het zelf gemaakt solo junkleef je gaat toch geen crack roken
Wow mijn vrouw zag deze post en spontaan werd ze nat, gek joh.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
De onthulling van de F1 auto van Ferrari voor 2020
Kan je nagaan, als ze een foto van me ziet begint ze waarschijnlijk gelijk te squirten.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow mijn vrouw zag deze post en spontaan werd ze nat, gek joh.
Nou post hem in de SC en dan testen we het.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je nagaan, als ze een foto van me ziet begint ze waarschijnlijk gelijk te squirten.
Heb ff geen zin in een volle DM box op het moment.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou post hem in de SC en dan testen we het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |