Complot, ik zeg het je!!!!!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:59 schreef TTSS het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)redesplan-trump.html
Lekkere typo van de nos weer. Prutsers.
Meeste complotten zijn gewoon incompetentie, zo ook dit.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:01 schreef TTSS het volgende:
Het overgrote deel van de mensheid is debiel.
quote:
Zeker allemaal van die vagina torren en kont pluggen ??quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:12 schreef 00wildchild het volgende:
Jeej was vergeten de brievenbus te openen de afgelopen dagen. Allemaal Wish pakketjes wh00p.
Dr. Oetlulquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit gewoon hoor.
Oetlul
Ja lekker goedkoop kutkanker krijgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zeker allemaal van die vagina torren en kont pluggen ??
Ordinairquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja lekker goedkoop kutkanker krijgen.
Neuh, neukschoenen, neukkleding en cokeschepjes.
Inb4 Jimmy oRdInAir
wtf zijn neukschoenen?quote:
Die gaan terug in de schoenendoosquote:
Zn vader zou raar opkijken als hij ze aantrekt.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Pumps waarvan je liever niet hebt dat je vader ze ziet.
Ja want ik ga lekker 90 euro uitgeven aan 1 compleet setje bij de Hunkemöller terwijl je zoiets verder amper draagt.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:42 schreef TTSS het volgende:
Sowieso kleding kopen van Chinese budgetsites... hoe pauper.
Goedkoop is duurkoop.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja want ik ga lekker 90 euro uitgeven aan 1 compleet setje bij de Hunkemöller terwijl je zoiets verder amper draagt.
Nou en, ik wel. Verschil moet er wezen Jimmy.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:46 schreef TTSS het volgende:
Ik heb het sowieso niet op die zogenaamd geile setjes. Alleen kniekousen vind ik wel geil.
Ik las “geile sletjes”quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:46 schreef TTSS het volgende:
Ik heb het sowieso niet op die zogenaamd geile setjes. Alleen kniekousen vind ik wel geil.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja lekker goedkoop kutkanker krijgen.
Neuh, neukschoenen, neukkleding en cokeschepjes.
Inb4 Jimmy oRdInAir
Ik heb er wel eenquote:
Kinderenquote:Op woensdag 12 februari 2020 13:21 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik heb er wel een
Daarom
Beste kind ever.
Ik zie het bij buren, vrienden en familie om me heen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:24 schreef Filosoofert het volgende:
Ach, jij kan er ook niets aan doen dat je het niet kent
En tóch vinden die mensen het helemaal waard, gek hé.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik zie het bij buren, vrienden en familie om me heen.
“ je krijgt er zoveel voor terug “
Stront, kots, gebroken nachten en niet verder komen als Ameland
Overdrijf niet zo johquote:Op woensdag 12 februari 2020 13:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dat is de eerste paar jaar. Je moet kijken naar het grote geheel. Niet eenzaam wegrotten in je schijt bijvoorbeeld. Tenzij je Nederlands bent, dan is die kans wel alsnog aanwezig.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
De buurvrouw komt net een peukie roken hier en ff afkoelen van al die kinderen op het partijtje.quote:
Je kinderen verplicht laten langs komen om voor je te zorgen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is de eerste paar jaar. Je moet kijken naar het grote geheel. Niet eenzaam wegrotten in je schijt bijvoorbeeld. Tenzij je Nederlands bent, dan is die kans wel alsnog aanwezig.
Of als je gescheiden bent, want kinderen voelen doorgaans niet naar beide ouders evenveel loyaliteit.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is de eerste paar jaar. Je moet kijken naar het grote geheel. Niet eenzaam wegrotten in je schijt bijvoorbeeld. Tenzij je Nederlands bent, dan is die kans wel alsnog aanwezig.
Oh, die neiging hebben wij nooit gehad eigenlijk. Oma hoefde maar te bellen en ik rende voor haar.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je kinderen verplicht laten langs komen om voor je te zorgen.
Echt super leuke band heb je dan, ze gooien nog net geen tv in bad als ze je wassen
Daarom een tweede leg. Spreid je kansen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Of als je gescheiden bent, want kinderen voelen doorgaans niet naar beide ouders evenveel loyaliteit.
En dan om jou te fucken op der 15de met Mohammed thuis komenquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:01 schreef 00wildchild het volgende:
Maar daarnaast is het natuurlijk ook gewoon heel grappig en leuk, zo’n mini-mensje.![]()
Het is ook heel leuk als ze een weekend weg zijn. Lekker uitslapen.
Als Mohammed gewoon een beetje modern is, legaal geld in het laatje brengt en zijn religie bij zichzelf houdt moet ze dat lekker zelf weten. Maar heb geen dochter dusquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
En dan om jou te fucken op der 15de met Mohammed thuis komen
tegen de tijd dat ik zo oud ben, ga ik er van uit dat euthanasie gewoon online te bestellen is.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Precies dit. Jammer dat ze dat poedertje aan banden hebben gelegd.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik zo oud ben, ga ik er van uit dat euthanasie gewoon online te bestellen is.
vinden vast wel iets nieuwsquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Precies dit. Jammer dat ze dat poedertje aan banden hebben gelegd.
hadden jouw ouders maar zo gedachtquote:Op woensdag 12 februari 2020 13:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Daar is ze zelf bij. Ik ga mijn kind gewoon binnen houden en aan thuisscholing doen zodat hij nooit vrienden krijgt, dan zit je ook niet met adhdfeestjesquote:Op woensdag 12 februari 2020 13:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
De buurvrouw komt net een peukie roken hier en ff afkoelen van al die kinderen op het partijtje.
Klinkt idd echt super leuk
Hey maat.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mij lijkt een kind echt geweldig. Ik word écht een goede vader
Over goede vaders gesprokenquote:
Oke apart dat jij met die leeftijd toch nog op een banga lijstje staat.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Klopt, maar word dit jaar 30 en kind is net vier dus reken maar uit.
Hou van lijstjes dus geen probleem.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oke apart dat jij met die leeftijd toch nog op een banga lijstje staat.
Lekker manquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hou van lijstjes dus geen probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
The sims al gespeeld?quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hou van lijstjes dus geen probleem.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2020 15:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Lekker manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2020 15:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Lekker manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Snitches get stitches héquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Boeie wij hebben toch bhvquote:Op woensdag 12 februari 2020 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moeten we niet hebben nee.I wanna go back with a club and attack
Ja, zijn jullie BHV'ers van FOK!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Zekersquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:05 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja, zijn jullie BHV'ers van FOK!I wanna go back with a club and attack
Ik help alleen mooie vrouwenquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:05 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja, zijn jullie BHV'ers van FOK!Zonder wrijving geen glans![]()
Kutzooiquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik help alleen mooie vrouwenYour beauty never ever scared me.![]()
Jij bent mooi jij bent mooi, van binnen en van buiten.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik wens niet gereanimeerd te worden.quote:Ik heb niets tegen reanimatie.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik help alleen mooie vrouwenOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Nog nooit zo hard moeten lachen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Jij bent mooi jij bent mooi, van binnen en van buiten.Your beauty never ever scared me.![]()
Schoonheid zit van binnenquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Jij bent mooi jij bent mooi, van binnen en van buiten.Zonder wrijving geen glans![]()
Zolang je het er maar zelf insteekt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schoonheid zit van binnenOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Jij snapt hemquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:08 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zolang je het er maar zelf insteekt.
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog nooit zo hard moeten lachen.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik zeg maar zo; liever verkracht en vermoord in de gevangenpoort dan 1 dag supporter van Feyenoord.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik heb een dochter van 2,5 hé. Kan ze meezingen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Het zou wat zijn als ze het volledig mee kon ruften.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:15 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik heb een dochter van 2,5 hé. Kan ze meezingen.Zonder wrijving geen glans![]()
Damnquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als ze het volledig mee kon ruften.Your beauty never ever scared me.![]()
Denken dat mijn dochter niet kan ruftenquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als ze het volledig mee kon ruften.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Dat geloof ik wel hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:21 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Denken dat mijn dochter niet kan ruftenZonder wrijving geen glans![]()
quote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Mick Jagger dankt je.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:12 schreef Rozevla het volgende:
Jongens
Net kaartje gekocht voor de Stones New York![]()
Wat een gekut sinds ‘ie op school zit. “Als je niet nu mijn broodje maakt dan ga ik je slaan hoor mama.”
LOOOOL.NOOTNOOOOOOT.NIGGER.WAT???![]()
Lang leve multiculti schooltjesquote:Op donderdag 13 februari 2020 08:39 schreef 00wildchild het volgende:
Wat een gekut sinds ‘ie op school zit. “Als je niet nu mijn broodje maakt dan ga ik je slaan hoor mama.”
LOOOOL.NOOTNOOOOOOT.NIGGER.WAT???
Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Ehh Jenaplan. Is vrij wit.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Lang leve multiculti schooltjes
Forum Opties Forumhop: Hop naar: