Hoogstens Myrr en Stimo en die @Mortaxx die interesse hebbenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ff geen zin in een volle DM box op het moment.
Smoesjes!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ff geen zin in een volle DM box op het moment.
Myrr heeft wel interesse in mijquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoogstens Myrr en Stimo en die @:Mortaxx die interesse hebben
Ja die heeft wel een oogje op onbetrouwbare lichtgetinte kereltjesquote:
Hahhah je hoerenmoeder ckquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:34 schreef Catkiller het volgende:
Kijk uit straks gaat die crackjunk Solotovski klagen
Bbq-sausje erbij, niks mis meequote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:30 schreef Rozevla het volgende:
Zou je dit in godsnaam vreten
[ afbeelding ]
Wij doen hetzelfde met varkensquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:30 schreef Rozevla het volgende:
Zou je dit in godsnaam vreten
[ afbeelding ]
Ja maar die trek ik niet net uit het riool met nog de drollen in z’n bek van opa Henk.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wij doen hetzelfde met varkens
Je eet te veel Chinees!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:35 schreef Rozevla het volgende:
Ik moet nog 9 dagen wachten dan gaat mijn favoriete Chinees pas weer open![]()
Ze hebben hun zaak uit voorzorg gesloten nadat ze naar China waren geweest
Kan je geen nasi- en bamiballen in de frituur gooien?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zoiets doms heb ik dus nog nooit gehoord hè.
Dat is toch geen Chinees.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:44 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Kan je geen nasi- en bamiballen in de frituur gooien?
Het komt het dichtst in de buurt, met een krokant laagje .quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:45 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dat is toch geen Chinees.
Jezus hebben ze jou op je harses laten vallen toen je een baby was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |