SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door Solotovski op 11-02-2020 09:06:55 ]Dying whore's cancer heater!!!!!!
Zou er bijna wat aan willen doen..quote:
Graag vriend.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou er bijna wat aan willen doen..
Lever dat tagje maar weer inquote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:04 schreef Solotovski het volgende:
Oh ik dacht k zet hem in spoiler maar ik faal jammerlijk
Doe dan.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou er bijna wat aan willen doen..
Rare kwastquote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:09 schreef Rozevla het volgende:
Konden je zielige loser oogjes niet tegen een onderbroekje![]()
quote:
Hoe kom je eigenlijk aan een foto van het onderbroekje van @Mikeytt?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:09 schreef Rozevla het volgende:
Konden je zielige loser oogjes niet tegen een onderbroekje![]()
En jouw hoerenmoeder een zielig hoerenjong.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:17 schreef Solotovski het volgende:
Oh en je hoerenmoeder heeft zielige loser oogjes
@Vanillekwarkquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:40 schreef Rozevla het volgende:
Wanneer ga je trouwens je account weer opheffen vanillekwark ?
Ik zal de boodschap doorgevenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
En jouw hoerenmoeder een zielig hoerenjong.
Hey doe je gezellig mee hihihiquote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:20 schreef Catkiller het volgende:
Hey kijk twee blauwe homo's in gesprek met elkaar
Ben geen blauwe homo, sorry.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey doe je gezellig mee hihihi
Ik zou je willen vragen om op te houden met het pesten van mijn collegae.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:20 schreef Catkiller het volgende:
Hey kijk twee blauwe homo's in gesprek met elkaar
Hou je bek joh homoquote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou je willen vragen om op te houden met het pesten van mijn collegae.
Wij doen hard ons best om het forum veilig en leuk te houden, dus een beetje waardering zouden wij op prijs stellen.
Met vriendelijke groet,
Chevy
Geachte junk,quote:
@SimonedeBeauvoirquote:
Lolquote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geachte junk,
Ik zou je willen vragen om op te houden met het pesten van je eigen collegae.
Wij doen hard ons best om het forum veilig en leuk te houden, dus een beetje waardering zouden wij op prijs stellen.
Met vriendelijke groet,
Chevy
Dat zegt die wel vaker terwijl er helemaal geen post is verwijderd.quote:
Heb wel zin in wat sneeuwquote:
Veilig?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou je willen vragen om op te houden met het pesten van mijn collegae.
Met vriendelijke groet,
Chevy
Verhuis lekker naar de Noordpool.quote:
Haze ja toch niet danquote:
Echt nietquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Laatst keertje crack gerookt maar was mwah
Ik heb geen blauwe autist nodig voor mijn veiligheid.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hou je veilig!!!
[ afbeelding ]
proficiatquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haze ja toch niet dan
Laatst keertje crack gerookt maar was mwah
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:12 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik heb geen blauwe autist nodig voor mijn veiligheid.
Ja da's ook wel zo jaquote:
Nee joh, ik kan dat niet eensquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:18 schreef 00wildchild het volgende:
Haha heb je het zelf gemaakt solo junkleef je gaat toch geen crack roken
Wow mijn vrouw zag deze post en spontaan werd ze nat, gek joh.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
De onthulling van de F1 auto van Ferrari voor 2020
Kan je nagaan, als ze een foto van me ziet begint ze waarschijnlijk gelijk te squirten.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow mijn vrouw zag deze post en spontaan werd ze nat, gek joh.
Nou post hem in de SC en dan testen we het.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je nagaan, als ze een foto van me ziet begint ze waarschijnlijk gelijk te squirten.
Heb ff geen zin in een volle DM box op het moment.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou post hem in de SC en dan testen we het.
Hoogstens Myrr en Stimo en die @Mortaxx die interesse hebbenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ff geen zin in een volle DM box op het moment.
Smoesjes!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ff geen zin in een volle DM box op het moment.
Myrr heeft wel interesse in mijquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoogstens Myrr en Stimo en die @:Mortaxx die interesse hebben
Ja die heeft wel een oogje op onbetrouwbare lichtgetinte kereltjesquote:
Hahhah je hoerenmoeder ckquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:34 schreef Catkiller het volgende:
Kijk uit straks gaat die crackjunk Solotovski klagen
Bbq-sausje erbij, niks mis meequote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:30 schreef Rozevla het volgende:
Zou je dit in godsnaam vreten
[ afbeelding ]
Wij doen hetzelfde met varkensquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:30 schreef Rozevla het volgende:
Zou je dit in godsnaam vreten
[ afbeelding ]
Ja maar die trek ik niet net uit het riool met nog de drollen in z’n bek van opa Henk.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wij doen hetzelfde met varkens
Je eet te veel Chinees!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:35 schreef Rozevla het volgende:
Ik moet nog 9 dagen wachten dan gaat mijn favoriete Chinees pas weer open![]()
Ze hebben hun zaak uit voorzorg gesloten nadat ze naar China waren geweest
Kan je geen nasi- en bamiballen in de frituur gooien?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zoiets doms heb ik dus nog nooit gehoord hè.
Dat is toch geen Chinees.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:44 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Kan je geen nasi- en bamiballen in de frituur gooien?
Het komt het dichtst in de buurt, met een krokant laagje .quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:45 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dat is toch geen Chinees.
Jezus hebben ze jou op je harses laten vallen toen je een baby was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |