Ja, daar kun je donder op zeggen!quote:Op maandag 10 februari 2020 19:42 schreef superniger het volgende:
Morgen een column hierover van Angela de Jong.
Wel beter dan heel vroeger ja.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Toch vind ik Gordon wel een mooie vent.
quote:Op maandag 10 februari 2020 19:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Toch vind ik Gordon wel een mooie vent.
Denk dat DWDD dan helemaal verdwijnt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
Matthijs stopt ermee maar blijft wel bij de Vara, laatste aflevering op 27 maart.
https://www.bnnvara.nl/de(...)wkerk-stopt-met-dwdd
Wat gaat ie dan doen.?quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
Matthijs stopt ermee maar blijft wel bij de Vara, laatste aflevering op 27 maart.
Matthijs van Nieuwkerk heeft voor drie jaar bijgetekend bij BNNVARA en gaat voor de omroep vanaf januari 2021 een lange reeks zaterdagavondprogramma’s maken. Na vijftien seizoenen zet hij op vrijdag 27 maart een punt achter De Wereld Draait Door. BNNVARA is bezig met de ontwikkeling van een nieuw programma op de vooravond van NPO 1.quote:
Gelezen inmiddels tof dat Matthijs zaterdagavond programma krijgt vanaf 2021.quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had al gelezen. Dankje voor je moeite👍quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk heeft voor drie jaar bijgetekend bij BNNVARA en gaat voor de omroep vanaf januari 2021 een lange reeks zaterdagavondprogramma’s maken. Na vijftien seizoenen zet hij op vrijdag 27 maart een punt achter De Wereld Draait Door. BNNVARA is bezig met de ontwikkeling van een nieuw programma op de vooravond van NPO 1.
Misschien wat meer de muziek/docu kant op wellicht.
Ik heb het idee dat het al 3, 4 jaar over zijn houdbaarheidsdatum was. Ook hebben ze steeds meer geknipt in de leuke programmaonderdelen, wat kijkers liet afhaken.quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:07 schreef StephanL het volgende:
Jaaaaaaaaa DWDD zijn beste tijd wel gehad.
DWDD verdwijnt inderdaad volgens de NOS. Matthijs gaat een zaterdagavondprogramma maken.quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat DWDD dan helemaal verdwijnt.
Dat kwam zo onregelmatig dat iedereen afhaakte. Raar dat ze dat ooit hebben gestopt..quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:34 schreef Karina het volgende:
Wordt een keertje tijd. Ik keek nog amper en dan meestal alleen nog voor DTVDD.
Ja klopt, ik zat soms te wachten rond half 8 en dan kwam het niet.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat kwam zo onregelmatig dat iedereen afhaakte. Raar dat ze dat ooit hebben gestopt..
DWDD vond ik over het algemeen beter dan de latenighttalkshows, ook qua kijkcijfers trouwens. Jammer dat Matthijs stopt, wel logisch.quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het al 3, 4 jaar over zijn houdbaarheidsdatum was. Ook hebben ze steeds meer geknipt in de leuke programmaonderdelen, wat kijkers liet afhaken.
Het is ideale achtergrond tv waarvoor je niet echt op hoeft te letten. Voor die late night talkshows moet je echt je aandacht erbij houden en rond die tijd kijk ik meestal toch wat anders (Netflix) of helemaal niets.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
DWDD vond ik over het algemeen beter dan de latenighttalkshows, ook qua kijkcijfers trouwens. Jammer dat Matthijs stopt, wel logisch.
Jurylid bij de slimste mens.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:05 schreef Pedroso het volgende:
RIP Marc-Marie. Die mag vanaf April op zoek naar een andere baan.
Misschien de zorg in, dat lijkt me wel wat voor hem.
Deden ze dat niet een keer live op tv bij DWDD, en toen kwam er naakte man in beeld?quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:11 schreef Karina het volgende:
Chatroulettedat was pas een vage hype.
De virtuele bril valt wel een beetje tegen volgens mij. Daar had ik zelf grote verwachtingen van maar ik heb de indruk dat het tegenvalt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:10 schreef Karina het volgende:
Dit overzicht vind ik dan wel leuk. Heel veel dingen die nu 'normaal' zijn bestaan eigenlijk nog niet eens zo lang. Zoals twitter.
Ow dat geloof ik wel jaquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Deden ze dat niet een keer live op tv bij DWDD, en toen kwam er naakte man in beeld?
Dat klopt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Deden ze dat niet een keer live op tv bij DWDD, en toen kwam er naakte man in beeld?
Nooit meer wat van gehoord. Soms falen dingen gewoon.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
De virtuele bril valt wel een beetje tegen volgens mij. Daar had ik zelf grote verwachtingen van maar ik heb de indruk dat het tegenvalt.
Bij bedrijsuitjese.d. wordt het gedaan, in bowlinghallen e.d. Lijkt me nog steeds wel grappig om een keer te doen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nooit meer wat van gehoord. Soms falen dingen gewoon.
Dijkstal ligt al een poosje onder de groene zoden.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:38 schreef Pedroso het volgende:
Dijkstal was 1 seizoen wel leuk maar is al 12 jaar over de datum.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:38 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dijkstal ligt al een poosje onder de groene zoden.
Matthijs is 5 jaar jonger dan zij. Maar inderdaad!quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:24 schreef Pedroso het volgende:
Is ze van de generatie Matthijs van Nieuwkerk ? Dacht dat ze zijn moeder had kunnen zijn.
Dat kan je beter doen dan in je broek poepen.quote:
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat kan je beter doen dan in je broek poepen.
Ja was mooi.quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:32 schreef Arcee het volgende:
Dit was wel een van de meest spraakmakende items. Zat niet in de show vandaag.
Ik dacht hetzelfde, die zemelende alcoholist is toch niet even oud?quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:24 schreef Pedroso het volgende:
Is ze van de generatie Matthijs van Nieuwkerk ? Dacht dat ze zijn moeder had kunnen zijn.
Echt he, zij weet pas echt wat liefde is, zij heeft het samen met dat mannetje als ware liefdesolympiërs doorgrond, in tegenstelling tot het banale geploeter van de restdie niet hun kringspieren openzetten.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:16 schreef Cynix ® het volgende:
Vanavond wel een opeenstapeling van clichés: eerst een prevelende Connie Palmen (die ook nog eens moeite gedaan had haar haar zo in de war mogelijk te krijgen) nog eens als een bakvis haar grote liefde Ischa ophemelend, op een manier alsof zij het alleenrecht op échte liefde heeft.
Toen Fidan ongewoon slijmerig hoe zij met haar vriendinnen het wel eens had over een zelfverzonnen spreekwoord 'houden van zoals Connie' en ten slotte een hier en daar echt vals zingende Jett Rebel.
Geen memorabele aflevering.
Jaquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:43 schreef EP3 het volgende:
Het is toch verwonderlijk dat vrijwel iedereen in deze reeks niets anders doet dan klagen en desondanks toch halsstarrig naar al die ellende blijft kijken. Zijn jullie niet bang dat jullie je dagelijkse portie ergernis niet vreselijk gaan missen straks?
Matthijs wordt in september 60 jaar.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:26 schreef Kanaroe het volgende:
Matthijs is 5 jaar jonger dan zij. Maar inderdaad!
Conny wordt in november 65 jaarquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Matthijs wordt in september 60 jaar.
Volgens Jole is iedereen die rechtser is dan de SP een nazi. Dit untermensch is een linkse gekkie van het zuiverste water.quote:Francisco van Jole, hoofdredacteur van de linkse opiniesite Joop.nl van BNNVARA, hoopt dat de opvolger van De Wereld Draait Door veel linkser wordt. Dat heeft hij gezegd op NPO Radio 1. Van Jole vindt het jammer dat DWDD ook regelmatig een podium heeft geboden aan mensen van rechtse signatuur. “De Wereld Draait Door is natuurlijk een ontzettend succesvol programma, maar daar zijn ook allemaal mensen gelanceerd als Thierry Baudet en Sywert van Lienden.“
Van dat soort mensen gruwelt Van Jole. “Het zou toch leuk zijn als er een wat meer links programma komt“, zegt hij dan ook. “Het zou wel leuk zijn als er een linkse talkshow zou komen. Dat lijkt me wel.”
Maar De Wereld Draait Door ís toch een links programma? De afzender is immers ook BNNVARA. “Het is zeker BNNVARA, maar BNNVARA is een hele brede omroep en het zou niet leuk zijn als er een wat linksere talkshow zou komen. Dat zou ik leuk vinden.”
Wil hij dan een omroepsysteem waarin rechtse omroepen alleen rechtse gasten ontvangen en linkse omroepen alleen linkse? WNL doet dat al; die weigerde onlangs Sylvana Simons. “Ik kijk nooit naar WNL.”
“We kijken veel naar de Amerikaanse televisie, want daar komt het allemaal vandaan. Daar is een heel breed spectrum aan verschillende shows. Dat zou je hier ook kunnen hebben, in plaats van dat ze allemaal hetzelfde zijn.”
Heineken wordt dan een staatsbedrijf.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:19 schreef monkyyy het volgende:
Naar wie gaan die aandelen Heineken dan?
Ja, lekker staatsbier!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heineken wordt dan een staatsbedrijf.
Inclusief inkomensafhankelijke bierprijzen als het aan Klaver ligt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heineken wordt dan een staatsbedrijf.
Amazon is ook geen goed bedrijf voor order pikker!quote:
Whehehe idd.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:26 schreef monkyyy het volgende:
Als Jesse nou niet weggelopen was bij de formatie dan had hij het kunnen fixen maar hij was te low energy en wilde meer papadagen
Ja dat zeker wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Helemaal eens met Baarsma; het is idioot dat Jan Modaal over iedere extra verdiende euro 50% belasting betaalt.
Ah ja amazon is wel een rot bedrijf. Maar google/twitter en zo zijn best goed voor hun personeel.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Amazon is ook geen goed bedrijf voor order pikker!
Aan dat haar te zien nog vlak voor de uitzendingquote:
HAHA echt hè wtf. Had geen idee wie ik moest gaan verwachten, vielen wel steeds meer afquote:
quote:
Typisch Wilders!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
HAHA echt hè wtf. Had geen idee wie ik moest gaan verwachten, vielen wel steeds meer af
Hardop gelachen net. Nieuwkerk die even tof doet bij die crimineel en nu andere media de maat neemtquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:17 schreef NoCigar het volgende:
De rechter zal het hem wel extra aanrekenen dat hij zijn belofte aan Matthijs van Nieuwkerk heeft gebroken.
Met tante Til.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:30 schreef Kanaroe het volgende:
Ik moet onwillekeurig aan Loes Luca denken nu, met dat paard
Dit dus
Berdien Stenberg?quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:18 schreef Kanaroe het volgende:
Die vrouw achter de NRC-man met dat opgestoken haar komt me zo bekend voor...wie is dat toch??
Dat moeten ze lekker op FunX laten, zonder er daarbuiten aandacht aan te schenken.quote:
Comment ca va?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:49 schreef NoCigar het volgende:
Cliff Richard, de Heikrekels, the Shorts.
Een paar jaar geleden nog in Frankrijk op een bruiloft gehoord, tijdens het 'lullige muziekjes stukje'. De rest van de tijd Duits gepraat.quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:16 schreef tralalala het volgende:
Gelukkig voor Matthijs fietst hij harder dan het virus zich kan verspreiden.
Zit alleen ff het Corona item terug te kijken want trek een hele uitzending van linkse Matthijs al lange tijd niet meer...quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:20 schreef ikbenrond het volgende:
Gooi heel Nederland in lockdown NU
Jaaaaaaquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:25 schreef Slobeend het volgende:
De Mathieu hype is aan @:showtimer @:koffieplanter
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:25 schreef Slobeend het volgende:
quote:Zo’n 10 procent van alle dikkedarmkanker – in ons land alleen al 1.400 gevallen per jaar – komt niet door pech of verkeerd eten, maar door darmbacteriën. Een van de verdachten is de bacteriestam ‘E. coli Nissle 1917’, op internet te koop als gezonde ‘probiotica’ voor onder meer baby’s. Mathieu van der Poel heeft nog niet gereageerd op de vondst.
Herhaling van zetten. Flopitem.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:25 schreef Slobeend het volgende:
Dit was echt een non-item ja.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Herhaling van zetten. Flopitem.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:13 schreef superniger het volgende:
Gesloopt worden door Jair Ferweda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |