Ah ja amazon is wel een rot bedrijf. Maar google/twitter en zo zijn best goed voor hun personeel.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Amazon is ook geen goed bedrijf voor order pikker!
Aan dat haar te zien nog vlak voor de uitzendingquote:
HAHA echt hè wtf. Had geen idee wie ik moest gaan verwachten, vielen wel steeds meer afquote:
quote:
Typisch Wilders!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
HAHA echt hè wtf. Had geen idee wie ik moest gaan verwachten, vielen wel steeds meer af
Hardop gelachen net. Nieuwkerk die even tof doet bij die crimineel en nu andere media de maat neemtquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:17 schreef NoCigar het volgende:
De rechter zal het hem wel extra aanrekenen dat hij zijn belofte aan Matthijs van Nieuwkerk heeft gebroken.
Met tante Til.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:30 schreef Kanaroe het volgende:
Ik moet onwillekeurig aan Loes Luca denken nu, met dat paard
Dit dus
Berdien Stenberg?quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:18 schreef Kanaroe het volgende:
Die vrouw achter de NRC-man met dat opgestoken haar komt me zo bekend voor...wie is dat toch??
Dat moeten ze lekker op FunX laten, zonder er daarbuiten aandacht aan te schenken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |