SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers MannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wereldbekerfinale Thialf Heerenveen
Zaterdag 7 maart
Start wedstrijd: 14.30 uur
Afstanden: 500m Dames | 500m Heren | 3.000m Dames | 5.000m Heren | 1.000m Dames | 1.000m Heren
Zondag 8 maart
Start wedstrijd: 14.30 uur
Afstanden: 1.500m Dames | 1.500m Heren | 500m Dames | 500m Heren | Mass Start Dames & Heren
Uitslagen vind je hier
Stand in de worldcup nu
Game On
[ Bericht 3% gewijzigd door BasEnAad op 11-02-2020 00:02:10 ]
twitter:JumboVismaIce twitterde op zondag 09-02-2020 om 02:22:38‘Deze drie kilometer ging eigenlijk heel erg goed. Ik ben er heel blij mee. Ik hoop deze lijn door te kunnen trekken naar Salt Lake City. Dan denk ik dat we een mooi WK gaan rijden. Fysiek is er niks aan de hand’, aldus @SvenKramer86 💬
reageer retweet
Raarrrr.quote:Op zondag 9 februari 2020 02:02 schreef hole1988 het volgende:
twitter:robbertderijk twitterde op zondag 09-02-2020 om 01:53:39Sven Kramer houdt ermee op na 3.000m. Rijdt 3:36.1 met 18.7 - 27.8 - 28.3 - 28.1 - 28.3 - 28.0 - 28.2 - 28.5. #schaatsen reageer retweet
Heel stiekem reed hij nog 2 rondjes door (reed dus 3800 meter). Dus of het helemaal de bedoeling was, hij zegt van wel.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Of de eerste 3km hard van start en dan uitglijden.
Zeker, 2017 is zo gruwelijk lang geleden Hoeveel % schat je in? Ik niet meer dan 15%.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:24 schreef franklop het volgende:
Nog een keer een WR zetten zou wel fantastisch zijn
2007 bedoel jequote:Op zondag 9 februari 2020 11:31 schreef danos het volgende:
[..]
Zeker, 2017 is zo gruwelijk lang geleden Hoeveel % schat je in? Ik niet meer dan 15%.
Hoop wel in dat geval dat Roest na Kramer zal rijden. In geval dat Roest WR pakt, dat Kramer het misschien ook nog gedaan kan hebbenquote:Op zondag 9 februari 2020 11:33 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat ie wel rond het WR gaat rijden, maar ik denk dat Roest nog sneller kan tegenwoordig.
5x29,0 lijkt iets realistischer met zo'n kanonstartquote:Op zondag 9 februari 2020 11:39 schreef franklop het volgende:
3.36,1 + 5x28,5 = 5.58,6
Om overigens aan te geven waar hij naar toe op weg zou kunnen zijn
Ging even op basis van zijn laatste ronde tijd hequote:Op zondag 9 februari 2020 11:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
5x29,0 lijkt iets realistischer met zo'n kanonstart
6:01.1 is ook niet slecht natuurlijk
Dat was een 31'er.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Ging even op basis van zijn laatste ronde tijd he
Nee, dat snap ik niet. Want de personen waar je op doelt rijden doorgaans juist meer echte wedstrijden dan anderen.quote:Op zondag 9 februari 2020 03:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jaja, dit gaat natuurlijk niet alleen over Sven Kramer, dat snap je ook wel.
Kwartetstart geeft je natuurlijk wel een extra voordeel.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:48 schreef pietkanarie het volgende:
Roest was behoorlijk kapot lijkt het. Die reed dan wel vijf kilometer dus niet helemaal vergelijkbaar, toch heb ik het idee dat Kramer de hoge snelheden makkelijker aanraakte dan Roest dus op basis van gisteren verwacht ik eerder Kramer als winnaar.
Donderdag wordt in ieder geval geen saaie 5 km
Ik denk van niet. Wat zetten we erop?quote:Op zondag 9 februari 2020 11:34 schreef heywoodu het volgende:
Kramer pakt het goud en het record in SLC.
Dat is waar maar maakt dat zo'n groot verschil? Ik schaats zelf niet, dus geen idee... ik begreep het voordeel geeft van de stroom die andere schaatsers met zich meebrengen. Ik dacht zelf juist: ook een nadeel want er gaan veel meer mensen over het is, dus dat merk je misschien aan het ijs.quote:Op zondag 9 februari 2020 13:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kwartetstart geeft je natuurlijk wel een extra voordeel.
Veel betere luchtcirculatie.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:27 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Dat is waar maar maakt dat zo'n groot verschil? Ik schaats zelf niet, dus geen idee... ik begreep het voordeel geeft van de stroom die andere schaatsers met zich meebrengen. Ik dacht zelf juist: ook een nadeel want er gaan veel meer mensen over het is, dus dat merk je misschien aan het ijs.
Indeling gaat op wereldbekerstand. Roest zit sowieso in één van de laatste vier ritten, Kramer sowieso in één van de eerste ritten.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoop wel in dat geval dat Roest na Kramer zal rijden. In geval dat Roest WR pakt, dat Kramer het misschien ook nog gedaan kan hebben
Oké, daar kun je wel behoorlijk voordeel van hebben natuurlijkquote:
twitter:robbertderijk twitterde op zondag 09-02-2020 om 23:18:14Zitten met vliegtuig vol schaatsers en staff. Zouden 14:15 vliegen. Wordt nu 22:40 vanavond. Lekkah. #wegaannognietnaarSLC
reageer retweet
Jumbo boekt gewoon een privéjet, geld zat.twitter:NOSsport twitterde op maandag 10-02-2020 om 09:37:17Veel schaatsers zullen noodgedwongen een dag later aankomen in Salt Lake City voor de WK afstanden, die donderdag al beginnen.Hun vlucht vanuit Calgary werd na lang wachten geannuleerd. Ook daar was de NOS bij. 😬 https://t.co/xXKc1kRCQ5 reageer retweet
Sven zag het al aankomen.quote:Uiteindelijk zijn de schaatsers op verschillende vluchten naar Salt Lake CIty geboekt voor maandag. Het team van Jumbo-Visma, waarvoor Nuis en Roest rijden, nam het zekere voor het onzekere en boekte een privéjet. Dat had Sven Kramer eerder op zondag al voor zichzelf gedaan.
Sven voelde zich verheven boven het gewone schaatsgepeupel.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat stond er vanmorgen nog niet inMaar wel tof.
Ik heb wel tijd en zinquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:12 schreef VoMy het volgende:
Iemand tijd en zin om een WK Afstandentopic te openen?
Vreselijk he!quote:Op maandag 2 maart 2020 20:40 schreef VoMy het volgende:
Gemixte ploegenachtervolging. Sodemieter toch op zeg.
Estafettes mengen is nog soort van acceptabel, maar zo gauw mannen en vrouwen tegelijk in een team schaatsen zal de man altijd moeten inhouden. Dan gaat het dus om het niveau van de vrouw.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:58 schreef Montov het volgende:
Ik vind gemengde teams een goed streven, maar alles valt of staat met de implementatie. Ik zit niet te wachten op een nieuw kermisnummer zoals de teamsprint, of de halfbakken massastart, maar de ploegenachtervolging is een redelijk interessant onderdeel en als dat gemengd kan zou dat alleen maar beter zijn.
Als je een vrouw hebt die de eerste 3 rondjes doet en de man vervolgens alleen de laatste 3 rondjes rijdt, dan bepaalt de kwaliteit van beiden het eindresultaat.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Estafettes mengen is nog soort van acceptabel, maar zo gauw mannen en vrouwen tegelijk in een team schaatsen zal de man altijd moeten inhouden. Dan gaat het dus om het niveau van de vrouw.
Eens.quote:Maar eigenlijk is het altijd een overbodige toevoeging die vaak zelfs ten koste gaat van betere onderdelen.
Hoe verzinnen ze hetquote:Hoe werkt de mixed gender relay?
Op de zondag van de wereldbekerfinale staat een nieuw onderdeel op het programma met een nieuw concept in het langebaanschaatsen. Als testonderdeel wordt aan het einde van de dag de mixed gender relay verreden. Het is voor het eerst dat een onderdeel met mannen en vrouwen tegelijk wordt verreden én dat er een aflossing plaatsvindt. Bij de aankondiging van het experiment was er nog vrijwel niets over bekend, inmiddels heeft de ISU een document met regels gepubliceerd.
De af te leggen afstand tijdens de mixed gender relay is zes ronden, verdeeld over de man en de vrouw. De vrouw start, rijdt één ronde en lost af met de man. Daarna rijdt de man twee ronden, vervolgens de vrouw twee en de man rijdt de laatste ronde. De aflossing moet geschieden door fysiek contact. De start is bij de 500 meter, de aflossingszone op het rechte stuk van de finish. Er rijden maximaal vier teams per heat. Het team met de snelste tijd wint. De teams mogen internationaal zijn, dus een Amerikaan mag met een Canadees starten bijvoorbeeld. Er zijn geen Nederlanders ingeschreven voor dit nieuwe onderdeel.
https://www.schaatsen.nl/(...)inale-in-heerenveen/
Dan kan je er net zo goed een estafette van maken.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:05 schreef Montov het volgende:
[..]
Als je een vrouw hebt die de eerste 3 rondjes doet en de man vervolgens alleen de laatste 3 rondjes rijdt, dan bepaalt de kwaliteit van beiden het eindresultaat.
Wie heeft er afgezegd dan?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:23 schreef Evertjan het volgende:
geen wonder dat alle toppers afzeggen voor de WB finale
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:27 schreef Janneke141 het volgende:
Gemiste kans om er niet ook nog een paraschaatser aan toe te voegen.
En dat in eigen huis voor eigen publiek......quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:57 schreef foktim het volgende:
NL slaat de mixed relay over. Ze hadden geen voorbereidingstijd volgens de technisch directeur van de KNSB.
https://www.schaatsen.nl/(...)d-gender-relay-over/
Geen enkel land is zo sterk in de breedte als NL, ik vind dus dat NL altijd mee moet doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat in eigen huis voor eigen publiek......
Heel slap excuus. Kom ervoor uit dat niemand van Nederland dit ziet zittenquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:57 schreef foktim het volgende:
NL slaat de mixed relay over. Ze hadden geen voorbereidingstijd volgens de technisch directeur van de KNSB.
https://www.schaatsen.nl/(...)d-gender-relay-over/
Wel een duidelijk verschil dus.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:47 schreef borisz het volgende:
Waar gaat het dit weekend over?
¤5000* voor de afstandswinst en ¤15000 voor klassementswinst.
* De 500 meter delen door twee, want die wordt twee keer verreden.
De top tien over het hele seizoen krijgt betaald. Prijzengeld per afstand: 15k, 10k, 7k, 5k, 4k, 3,5k en zo naar 1,5k voor de nummer tien. Voor de top 3 tijdens de finale ligt er nu per afstand 5k, 3k en 1,8k klaar. Normaal levert een afstandswinst 1,5k op.
Zijn toch mooie bedragen!!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:47 schreef borisz het volgende:
Waar gaat het dit weekend over?
¤5000* voor de afstandswinst en ¤15000 voor klassementswinst.
* De 500 meter delen door twee, want die wordt twee keer verreden.
De top tien over het hele seizoen krijgt betaald. Prijzengeld per afstand: 15k, 10k, 7k, 5k, 4k, 3,5k en zo naar 1,5k voor de nummer tien. Voor de top 3 tijdens de finale ligt er nu per afstand 5k, 3k en 1,8k klaar. Normaal levert een afstandswinst 1,5k op.
Het zorgt er vooral voor dat je kans hebt op een redelijke plek.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:59 schreef mabo11 het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst naar Thialf. Wat stelt zo'n voorprogramma voor een uur voor de start van de wedstrijden?
1500 ¤ voor afstandwinst een mooi bedrag? Zelfs als je het hele jaar door je favoriete afstand wint en die wordt elke week gehouden kun je niet rondkomen als je coach + vliegkosten moet dekkenquote:
Voor niet-Nederlanders zijn dat wel belangrijke centen. Voor ONZE jongens is dat een schijntje.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:18 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
1500 ¤ voor afstandwinst een mooi bedrag? Zelfs als je het hele jaar door je favoriete afstand wint en die wordt elke week gehouden kun je niet rondkomen als je coach + vliegkosten moet dekken
Oke dankjewel, daar zullen we met onze vaste zitplaatsen geen last van hebben dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het zorgt er vooral voor dat je kans hebt op een redelijke plek.
Als je rond de start aankomt moet je je als een sardientje naar binnen wurmen
Voor 15u alleen online?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
En wat gaat de NOS doen? Die zenden morgen pas vanaf 15 uur uit en beweren dat alle ritten live te zien zijn. Ergens klopt er iets niet.
Zou wel vrij genant zijn om de 500 meters te gaan missen. En dan nog even praten met Erben en schijtlollig filmpje waardoor we halverwege 3km pas LIVE gaanquote:Alle ritten zijn zaterdag (vanaf 15.00 uur) en zondag (vanaf 14.00 uur) live te zien op NPO 1, NOS.nl en in de NOS-app.
Zou me niks verbazen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou wel vrij genant zijn om de 500 meters te gaan missen. En dan nog even praten met Erben en schijtlollig filmpje waardoor we halverwege 3km pas LIVE gaan
Zondag aan het eind van het programma blijkbaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Wanneer is die mixed relay eigenlijk? Zelfs de ISU neemt het niet zo serieus namelijk.
[ afbeelding ]
Op de site van de LC staat de mixed gender relay wel gewoon opgenomen, zondag om 17:23 uur.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Wanneer is die mixed relay eigenlijk? Zelfs de ISU neemt het niet zo serieus namelijk.
[ afbeelding ]
500 meters zijn live op NOS.nl, die zullen ze in de uitzending wel laten zien in de pauzes tussen de andere afstandenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou wel vrij genant zijn om de 500 meters te gaan missen. En dan nog even praten met Erben en schijtlollig filmpje waardoor we halverwege 3km pas LIVE gaan
En er weer in geduwd.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:01 schreef wimderon het volgende:
Ze hebben de stekker van Van Dijk er ook maar meteen uit getrokken.
hij is er weerquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:01 schreef wimderon het volgende:
Ze hebben de stekker van Van Dijk er ook maar meteen uit getrokken.
"Dat is wel érg jong voor Parkinson", dacht ik, maar de beste man is (ruim) twee keer zo oudquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:06 schreef wimderon het volgende:
Niet heel gek trouwens dat Herzog een minder jaar heeft, haar man/trainer/manager kreeg na afloop van vorig seizoen te horen dat hij Parkinson heeft zo las ik vandaag.
Wie?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:32 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Frank Schnoecksch komt klaar. DE KEIZER.
En Kulizhnikov, die maar ziek had moeten rijden, rijdt hier ook niet. Ook daarvoor kijken we even naar Kjeld.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah Murashov rijdt hier wel: hebben we al een eerste reactie van Kjeld?
Als Kjeld ziek was geweest had hij gewoon gereden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
En Kulizhnikov, die maar ziek had moeten rijden, rijdt hier ook niet. Ook daarvoor kijken we even naar Kjeld.
Brons 5km op WKquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:38 schreef VoMy het volgende:
Heeft Douwe de Vries ooit iets individueels gewonnen? Brons ergens ofzo?
Act.quote:
Bij de ISU mag het wel, want op de livestream is het gewoon te zien.quote:
Achtereekte is al bijna binnenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:54 schreef VoMy het volgende:
Nu de lange afstanden, daar mogen we wel weer een ritje van missen.
Van onse centuhquote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS mist zowel Achtereekte en Visser deels dus
Daarvoor is de luchtdruk met 1014 mbar net iets te hoog.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:00 schreef VoMy het volgende:
Zou er onder de 3.58 gereden kunnen worden? Zou wel eens leuk zijn op laagland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Moeite met de snelle banen misschien?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:25 schreef VoMy het volgende:
Waar haalt Weidemann dit opeens vandaan? Zo gemiddeld na de kerstvakantie en nu opeens dit.
Het kakelt maar een eind weg en het wordt lekker betaald.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
delusional commentaar weer... Echt...
"Weideman wel een halve seconde langzamer in de ronde, waar De Jong 31.9 reed is Weideman met 31.5 sneller."quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
delusional commentaar weer... Echt...
In Hamar was het ook nog niet bijzonder.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moeite met de snelle banen misschien?
Ach ja, minder snel vertragen aan het einde is ook 'versnellen'. Mafkezen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
"Weideman wel een halve seconde langzamer in de ronde, waar De Jong 31.9 reed is Weideman met 31.5 sneller."of zoiets.
Erik ziet altijd een versnelling als iemand het ritme verhoogt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach ja, minder snel vertragen aan het einde is ook 'versnellen'. Mafkezen.
Klopt ja, is hij ook de oudste?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pfrommer lijkt daarentegen amper ouder geworden te zijn.
Tijntje ging op de fiets. Vermoeden van NOS feesje.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:52 schreef wimderon het volgende:
Een shot van NOSHan, ja, dat voegt wat toe.
Zo klinkt schizofrenie inderdaad.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
Herbert had Bergsma al afgeschreven terwijl het verschil tweetiende was.
0.4 vinger.quote:
En dat de drie alternatieven voor Herbert nog slechter zijn?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:04 schreef VoMy het volgende:
Dat Dijkstra hiervoor betaald krijgt is misschien de grootste misstand van het moment in Nederland.
Dat zeg jij altijd, maar ik ben het daar toch niet mee eens. Slechter dan Dijkstra krijg je het niet. Iemand die al 30 jaar lang niet begrijpt hoe trends en rondetijden werken.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
En dat de drie alternatieven voor Herbert nog slechter zijn?
Je hoort Van Dijk toch bezig?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:06 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat zeg jij altijd, maar ik ben het daar toch niet mee eens. Slechter dan Dijkstra krijg je het niet. Iemand die al 30 jaar lang niet begrijpt hoe trends en rondetijden werken.
Best prima wat mij betreft, ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:06 schreef heywoodu het volgende:
Martin Hersman valt, op zich, relatief gezien, nog wel mee toch?
We konden het op het WK allround inderdaad zienquote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roest is weer terug nu het WK Afstanden geweest is.
Jup, toch vreemd dat ie een week zo slecht was en dat dat precies weer dat WK afstanden was.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We konden het op het WK allround inderdaad zien
Die heeft wel redelijk gepiekt al, die is klaarquote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Bloemen zal wel niks worden nee, maar Fish wellicht?
6.08 is niet heel slecht als je je stukbijt op 6.04 toch.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, toch vreemd dat ie een week zo slecht was en dat dat precies weer dat WK afstanden was.
Horen we nooit meer wat vanquote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die heeft wel redelijk gepiekt al, die is klaar
Vooral door de hoogte denk ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, toch vreemd dat ie een week zo slecht was en dat dat precies weer dat WK afstanden was.
Bijna.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:18 schreef wimderon het volgende:
Kan Fish afsluiten met een rondje 27.0?
Nja, een 8e plek op de 10 km was uiteindelijk zijn beste resultaat.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
6.08 is niet heel slecht als je je stukbijt op 6.04 toch.
https://youtu.be/lUMUXkrqEPk?t=531quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Fish lijkt echt zoveel op Levi Leipheimer met zijn stijl. En hoofd.
Jens heeft niet dat korte vinnige.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://youtu.be/lUMUXkrqEPk?t=531
Lijkt deze ook?
Altijd Wüst in beeld hèquote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
De immer irritante koppel Wust-De Jong
Ze gaf inderdaad (op het laatst vrij geïrriteerd) 4x vrijwel hetzelfde antwoord.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bert voert z'n taak tenminste uit. Leerdam antwoordde toch ook prima?
Zelfs Mixed Gender staat niet op schema van NOS. En ook niet bij isuresults.euquote:Op zondag 8 maart 2020 13:17 schreef BasEnAad het volgende:
Het is bijna zover!
[ afbeelding ]
Met aansluitend de Mixed Gender Relay,
ik ben zo vrij geweest de achtergrondmuziek er al even bij te zoeken.
Ik wil het nu ook wel echt zien eigenlijk. En dan mag het heel snel weer weg.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zelfs Mixed Gender staat niet op schema van NOS. En ook niet bij isuresults.eu
Niemand erkent het, weg ermee.
Mart Smeets en Ria Visser ook?quote:Op zondag 8 maart 2020 13:56 schreef Toby56 het volgende:
Ik heb nog wel eens een Mixed Gender relay gezien met de latere Koning Willy en Yvonne van Gennip.
quote:Op zondag 8 maart 2020 13:56 schreef Toby56 het volgende:
Ik heb nog wel eens een Mixed Gender relay gezien met de latere Koning Willy en Yvonne van Gennip.
weadiequote:Op zondag 8 maart 2020 14:04 schreef Toby56 het volgende:
Volgens mij is de stawtew het hele weekend dezelfde meneew.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |