twitter:SanremoRai twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 21:09:44Classifica generale parziale delle prime quattro serate#sanremo2020 #sanremo70
reageer retweet
Lekker om gewoon aan te hebben staan.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind dat nummer van Michele wel aardig, maar geen winnaar
Ahh het kan echt Diodato wordenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:10 schreef hole1988 het volgende:
twitter:SanremoRai twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 21:09:44Classifica generale parziale delle prime quattro serate#sanremo2020 #sanremo70 [ link | afbeelding ] reageer retweet
Momenteel mijn favoriet met Gabbaniquote:
Ja zou met beide blij zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Momenteel mijn favoriet met Gabbani
Uitslag nu! Top 3 gaat door.quote:
quote:
Er zijn er nu 3 geweest van de 24quote:
Haha ja, dacht ik alquote:
Gierenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:33 schreef koffieleuk het volgende:
Top 3 gaat wel door, maar dat duurt nog een etmaal
Oh, dan zijn ze al verder dan ik had verwacht.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn er nu 3 geweest van de 24
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
Moeder: 'Er zit nu best een aardig tempo in moet ik zeggen!'
*reclame wordt ingezet*
Moeder: 'Dit had ik niet moeten zeggen.'
De vaart zit er aardig in!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dan zijn ze al verder dan ik had verwacht.
Ja, ik weet niet of dat geloot was of door de producers bepaald. Hoewel ‘loten’ in Italië vermoedelijk ook relatief is.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:35 schreef ato het volgende:
Tot nu toe vind ik Elodie goed, jammer dat ze als 2e moest.
Michele Zarrillo, Elodie en Enrico Nigiottiquote:
Elodie was weer super zoals gewoonlijkquote:
Hosts die proberen te entertainenquote:
Ik ook niet, maar probeer het welquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:43 schreef Moira het volgende:
Even heel eerlijk ik weet niet of ik dit de rest van de avond volhoud hoor
Gottegot. Waarommm?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hosts die proberen te entertainen
Anders duurt de avond zo kortquote:
Is het morgenavond pas afgelopen?quote:
Dat vind ik een ruime schattingquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is het morgenavond pas afgelopen?
Ze is zelf anders niet The Bestquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja dit is die mevrouw waarvan ik elke keer bij het refrein denk dat ze Simply the Best gaat zingen
Ja!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja dit is die mevrouw waarvan ik elke keer bij het refrein denk dat ze Simply the Best gaat zingen
Lijkt er inderdaad iets op.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
Ja echt een vodquote:
Truequote:
Jaquote:
Van alle jurken op deze aardbol, kies je dezequote:
Ja, dat is dan wel een verschil idd.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaAlleen soms klinkt een nummer dan wel heel anders dan een studioversie. Had ik vorig jaar met Soldi ook; viel me helemaal niet zo op in de San Remo competitie en pas toen ik de studioversie hoorde, ging ik het tof vinden.
https://m.imgur.com/gallery/QgERSnfquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:54 schreef Moira het volgende:
Wat was ook alweer de running order van vanavond?
Grazie millequote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
https://m.imgur.com/gallery/QgERSnf
oh die link doet het nietquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
https://m.imgur.com/gallery/QgERSnf
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:54 schreef Moira het volgende:
Wat was ook alweer de running order van vanavond?
Wat was er gisteren dan? Toen heb ik niet gekekenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:01 schreef Fred_B het volgende:
Deze gaat het in elk geval niet worden na gisteren.
ah shit heb ik gister nog zowaar wat gemist?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:01 schreef Fred_B het volgende:
Deze gaat het in elk geval niet worden na gisteren.
Iemand is het met me eensquote:
Hij was laatste.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat was er gisteren dan? Toen heb ik niet gekeken
Toen ik zijn eerste foto's zag met krullen, vond ik het een lekker ding.quote:
Ja soms heb ik dat gewoon, dan maakt het ook niet meer uit of ze heel aardig zijn of iets heel goed kunnen, ik heb er dan al intern een soort aversie tegen om naar te kijkenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iemand is het met me eensIk weet niet precies wat het is eigenlijk
Ah, zo!quote:
Het is iets in zijn uitstraling vind ik. Zal misschien best een aardige jongen zijn verder, maar ik heb dat ook inderdaadquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:03 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja soms heb ik dat gewoon, dan maakt het ook niet meer uit of ze heel aardig zijn of iets heel goed kunnen, ik heb er dan al intern een soort aversie tegen om naar te kijken
Ja tis het geheel ofzoquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is iets in zijn uitstraling vind ik. Zal misschien best een aardige jongen zijn verder, maar ik heb dat ook inderdaad
Alles lijkt net te scherpquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:04 schreef Moira het volgende:
Ik kan bij hem wel benoemen wat het is trouwens. Van die glansoogjes die net opgemaakt lijken (met eyeliner) die net te dicht bij elkaar staan, met theatrale dikke zwarte wenkbrauwen in puppy-stand erboven. En dan dat kapsel icm zo'n slick getrimd mocrobaardje ofzo.
Zegmaar stop dat geheel in een gezicht en ik kan er niet zo goed tegen
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:04 schreef Moira het volgende:
Ik kan bij hem wel benoemen wat het is trouwens. Van die glansoogjes die net opgemaakt lijken (met eyeliner) die net te dicht bij elkaar staan, met theatrale dikke zwarte wenkbrauwen in puppy-stand erboven. En dan dat kapsel icm zo'n slick getrimd mocrobaardje ofzo.
quote:
Ja.quote:
Beetje Sheldon-achtig.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:04 schreef Moira het volgende:
Nee. Het is te dunnetjes allemaal.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:07 schreef BramVeen het volgende:
Ben ik de enige die deze niet zo interessant vind?
Gewoon een goed nummer ookquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:08 schreef Moira het volgende:
Krijg kippenvel bij hoe zuiver hij dat refrein zingt
(zegt ze net terwijl hij een klein uitschietertje maakt tussendoor)
Dan heb ik toch wel liever Gabba hoor, dit nummer is me in z'n geheel toch net iets te veel 'meer van hetzelfde', wordt beetje eentonig tegen 't eindquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit wil ik dus graag in Rotterdam zien.
Ik heb liever deze dan Gabba, maar het valt me nu inderdaad pas op dat het einde wel wat monotoon is inderdaad.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Dan heb ik toch wel liever Gabba hoor, dit nummer is me in z'n geheel toch net iets te veel 'meer van hetzelfde', wordt beetje eentonig tegen 't eind
Komt dat even goed uit dat het nog ingekort moet worden tot 3 minutenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Dan heb ik toch wel liever Gabba hoor, dit nummer is me in z'n geheel toch net iets te veel 'meer van hetzelfde', wordt beetje eentonig tegen 't eind
Nog 2 uur en dan moeten de Pinguins, en nog 3 uur en dan moet Gabbaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:10 schreef Moira het volgende:
Nog 4 en dan moeten de Pinguins, en nog 9 en dan moet Gabba
Vindt ik bijna altijd met de San Remo winnaars, komen minder tot hun recht dan met het orkest (op Soldi na wellicht)quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:09 schreef Cee het volgende:
Zonder orkest wordt dit echt de helft minder qua impact.
Nee maar het zit in het nummer zelf, het moduleert niet, de climaxopbouw zit in dezelfde toonsoorten, dan valt de impact voor mij op een gegeven moment een beetje weg ofzo.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:10 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit dat het nog ingekort moet worden tot 3 minuten
Zou je ook van Duncan kunnen zeggen ergens. Hij moet mij een beetje denken aan Duncan tijdens het performen. Of stage is Duncan een blei ei, weet niet hoe dat met Diodato is hahaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:10 schreef ato het volgende:
1 min puntje bij Diodato, hij heeft geen uitstraling.
En dit idd. Dan liever Gabba hands down. Dat is ook een mooi emotioneel nummer maar dat nummer lees ik ook in hem.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:10 schreef ato het volgende:
Of niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:11 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Vindt ik bijna altijd met de San Remo winnaars, komen minder tot hun recht dan met het orkest (op Soldi na wellicht)
Doet me denken aan die Australische mevrouw vanochtend die er ook bijna uitvielenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ah Sabrina met haar tetten is er weer
Oh ik vind Duncan juist uitstraling hebben, hij is niet knap maar straalt wel wat uit.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:12 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Zou je ook van Duncan kunnen zeggen ergens. Hij moet mij een beetje denken aan Duncan tijdens het performen. Of stage is Duncan een blei ei, weet niet hoe dat met Diodato is haha
Ja, die nog bijna won ook met haar generieke nummerquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:13 schreef Moira het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Australische mevrouw vanochtend die er ook bijna uitvielen
Vind ik juist wel, vind hem erg prettig over komen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:10 schreef ato het volgende:
Is zij van ‘boys’?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ah Sabrina met haar tetten is er weer
ja echt omg aussies whatquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, die nog bijna won ook met haar generieke nummer
Was ze wel trots op volgens mijquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:13 schreef Moira het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Australische mevrouw vanochtend die er ook bijna uitvielen
Eensquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:13 schreef ato het volgende:
[..]
Oh ik vind Duncan juist uitstraling hebben, hij is niet knap maar straalt wel wat uit.
Ja!quote:
WHUT??quote:
Ik heb dat vroeger nog een keer gezongen met een vriendin op een bonte-avond feestquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
WHUT??
Ik wilde net vragen of dit een man is geweest, toen ik die presentator ‘boys boys boys’ hoorde zeggen![]()
Ik vind dat zo’n lekker nummer
ja dit stukje specifiekquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:18 schreef ato het volgende:
Ik vind dit ook wel wat hebben, ja best mooi. Jammer af en toe dat hij iets schreeuwt.
Zolang ie het niet te hoog probeert ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:18 schreef Moira het volgende:
ik vind 't wel wat hebben trouwens verder, zijn stem. behalve op dit soort stukjes
De winnaarquote:
nee maar ik ving een aantal woorden op waarvan ik toen iig dacht van 'oh nu komt een nieuwkomer'quote:
Deze vind ik ook wel tof ja! Maar die dingt dus niet mee voor de winst? of hoe werkt dat met die nieuwkomers?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja ik herinner me hem weer!
Vind deze inderdaad wel prima
Ahquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:23 schreef Moira het volgende:
[..]
nee maar ik ving een aantal woorden op waarvan ik toen iig dacht van 'oh nu komt een nieuwkomer'
Had ook nog over dat pasta nummer kunnen gaan. Pasta primavera met ei oid.quote:
De Haai.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik keek niet, wat was er?
Er is wel een reclame met Nibali
De nieuwkomers dingen inderdaad niet mee voor de winst van het San Remo festival.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Deze vind ik ook wel tof ja! Maar die dingt dus niet mee voor de winst? of hoe werkt dat met die nieuwkomers?
Dat muziekje hangt me nu echt zo de keel uitquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:30 schreef Fred_B het volgende:
L’amica Geniale gaat echt een geweldige serie worden.![]()
Althans, daar ga ik wel vanuit. Ik heb die commercial met dat meisje met die jampotbril nu al 50 keer langs zien komen.
Francesco gaat gewoon huis houden in Rotterdamquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De nieuwkomers dingen inderdaad niet mee voor de winst van het San Remo festival.
Het kán wel zijn dat als de winnaar van San Remo niet naar het ESF wil en de selectiecommissie verder gaat bepalen, dat er alsnog een nieuwkomer naar het ESF gaat. Maar ik zou er niet op rekenen dat het gaat gebeuren.
Ik ben hem zatquote:
Misschien kan hij rondleidingen gaan geven in San Remo.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vind deze man een fijne spreekstem hebben.
Duren die dan ook 5 uur lang?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien kan hij rondleidingen gaan geven in San Remo.
Ja, maar wel met de nodige intervalacts, dus het is goed te doen.quote:
Deze doet niet meequote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:35 schreef GeorgeM het volgende:
Dit is niks, die bromstem pfffff
Oh. Hij gaat de hoogte in![]()
Is hij gefrustreerd of wat.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar wel met de nodige intervalacts, dus het is goed te doen.
Oooh ik hoop zoooo dat na vanavond blijkt dat ik hem gewoon live ga zienquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Francesco gaat gewoon huis houden in Rotterdam
Ohquote:
Ik hoop het! Het is haast niet bij te houden anders!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:39 schreef Fred_B het volgende:
Ik neem aan dat we hierna weer reclame krijgen?
Ik ga welquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:38 schreef lashatumbai het volgende:
Wie heeft er de energie om het topic van vorig jaar in te duiken om uit te vogelen hoe laat we de uitslag kunnen verwachten
Had van de week gekeken en het was half 2quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:38 schreef lashatumbai het volgende:
Wie heeft er de energie om het topic van vorig jaar in te duiken om uit te vogelen hoe laat we de uitslag kunnen verwachten
tussen 1:15 en 1:30quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:38 schreef lashatumbai het volgende:
Was volgens mij rond 1.30 uur.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:38 schreef lashatumbai het volgende:
Als je naar het verloop van de avonden kijkt is die eindtijd wel erg optimistichquote:
Piero Peluquote:
quote:
quote:
Oh dat valt relatief mee..denk ik? haha, dan is het ook echt klaar! En dan misschien nog afwachten tot morgen of de winnaar echt gaat.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Had van de week gekeken en het was half 2
Heb het kunnen vinden!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:38 schreef lashatumbai het volgende:
quote:
Oh ja fuck dat is altijd pas een dag laterquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:44 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Oh dat valt relatief mee..denk ik? haha, dan is het ook echt klaar! En dan misschien nog afwachten tot morgen of de winnaar echt gaat.
Als in Estland 2017?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:45 schreef Fred_B het volgende:
Juventus verliest van Verona blijkbaar.
Ik heb Koit Toome altijd al een goede spits gevonden.quote:
Hij heeft een scherpe blik voor het doelquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:46 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik heb Koit Toome altijd al een goede spits gevonden.
Ik heb XS4ALL en dan kan het ook!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:46 schreef meneertje1972 het volgende:
Heb je Ziggo dan kun je het dus WEL gewoon kijken. Als je op de MENU button klikt op je afstandsbediening dan naar APPS en kiezen voor ITALIAANS zender aanbod.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij heeft een scherpe blik voor het doel
Even gecheckt, niet De Ligt zijn schuld gelukkig.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:45 schreef Fred_B het volgende:
Juventus verliest van Verona blijkbaar.
Pas? Gaat enorm snel.quote:
Ah, het had me anders niets verbaasdquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Even gecheckt, niet De Ligt zijn schuld gelukkig.
Nee ik zag penalty staan en dacht al, oh neequote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, het had me anders niets verbaasd
Are you kidding mequote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:49 schreef Momo het volgende:
Het zou toch ook tot 02:30 duren vandaag?
In de gids staat 1:30, maar ze zijn altijd uitgelopen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:49 schreef Momo het volgende:
Het zou toch ook tot 02:30 duren vandaag?
Ja dat sowiesoquote:
Hoe later hoe gezelligerquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat sowieso
Ik dacht net serieus even, ik ga gewoon slapen en dan zie ik de pushmelding morgenochtend wel
![]()
Nou he, het leek wel alsof ik naar een plaatselijke kantine in Riga schakelde.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:53 schreef aarontje112 het volgende:
Spannende uitslag hadden ze in Letland wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummr dus van Letland
Jij hebt de Gazetto del San Remo-app geïnstalleerd?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat sowieso
Ik dacht net serieus even, ik ga gewoon slapen en dan zie ik de pushmelding morgenochtend wel
![]()
quote:
quote:
Ja nee dusquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij hebt de Gazetto del San Remo-app geïnstalleerd?
Neuh. Volgende week misschienquote:
Vorig jaar keken ‘we’ ook niet naar al die voorrondes volgens mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:57 schreef koffieleuk het volgende:
San Remo van vorig jaar heeft 3 topics, wij zitten nu al op 9. Doen we goed!
Snorremans mot nogquote:
Nog steeds tussen #8 en #9quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:58 schreef Momo het volgende:
Welk nummer zitten we nu? Intervals brengen me in de war
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:57 schreef koffieleuk het volgende:
San Remo van vorig jaar heeft 3 topics, wij zitten nu al op 9. Doen we goed!
San Remo keek ik al wel en ook sommige anderen (Melfest, Eesti Laul, etc.), maar ben er wel pas sinds vorig jaar meer mee bezigquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vorig jaar keken ‘we’ ook niet naar al die voorrondes volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |