Nog maar 6 zegt ie.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:57 schreef Jason22 het volgende:
Oh, hierna nog maar 6 nummers en da
[..]
Maar het is hierna nog maar 6 nummers en de superfinale.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Vooral Spanjaarden dwepen met Spanje, vorig jaar zag je dat al. Je zou zo denken dat die twee klefkezen gingen winnen uitgaande van de fanreacties maar dat waren grotendeels ook Spanjolen.
Je bent goed bezigquote:Op zondag 10 februari 2019 00:00 schreef Cee het volgende:
Dit is hoe een coma zou klinken als het kon zingen.
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:05 schreef Jason22 het volgende:
Krijgen alle vrouwen trouwens bloemen?
Veel praatzingen inderdaad; viel me ook al opquote:Op zondag 10 februari 2019 00:06 schreef Cee het volgende:
De Italianen zijn tegenwoordig wel fan van het gesproken woord in liedjes, niet?
Ik ook niet; wat mij betreft echt een van de beterenquote:Op zondag 10 februari 2019 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens vind ik het geen verkeerde inzending
Ik vind het met alleen de comments hier al saai klinken..quote:
quote:
Ik denk eerder dreigbriefquote:Op zondag 10 februari 2019 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben er nog niet uit of deze manbun een contactadvertentie of een dreigbrief dicteert
Ze verkoopt boerenkool, pak de shampoo erbijquote:
Welterusten!quote:Op zondag 10 februari 2019 00:18 schreef Momo... het volgende:
Nou mensen ik ga slapen, lees het morgen wel
Truste!quote:Op zondag 10 februari 2019 00:20 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Dit duurt te lang. welterusten
3 of 2 dacht ik.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:21 schreef ato het volgende:
He bah ook nog journaal, ik ga het ook niet trekken zo. Hoeveel liedjes nog?
Misschien pas als alle liedjes klaar zijn.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:24 schreef Greys het volgende:
Il Volo zong zestien uur geleden (give or take) en nog niet online.
Waylon meets Toppersquote:Op zondag 10 februari 2019 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tijger en glitter, eindelijk verenigd in één jasje
Nee de eerste 7 ofzo staan erop. Komt steeds eentje bij maar ze lopen gewoon enorm achter. ALLES duurt lang daar.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:25 schreef ato het volgende:
[..]
Misschien pas als alle liedjes klaar zijn.
Paar jaar geleden toch al?quote:Op zondag 10 februari 2019 00:24 schreef Greys het volgende:
Il Volo zong zestien uur geleden (give or take) en nog niet online.
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:27 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan zo'n darter.
Die jaquote:Op zondag 10 februari 2019 00:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Peter Wright, maar alleen vanwege de hanenkam
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:31 schreef Cee het volgende:
Zo, ik heb even alle esf’s van de jaren ‘00 teruggekeken, heb ik nog wat gemist?
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:31 schreef Cee het volgende:
Zo, ik heb even alle esf’s van de jaren ‘00 teruggekeken, heb ik nog wat gemist?
Afgezien van wat Italiaans gewauwel niet echt neequote:Op zondag 10 februari 2019 00:31 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:33 schreef Greys het volgende:
Ik snap wel dat de Italianen hier een week vrij voor nemen. Tis een ware uitputtingsslag voor medewerkers, deelnemers en kijkers, vijf dagen van dit.
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:35 schreef Greys het volgende:
EurovisionCanada (wait what?) tweet dit
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:35 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:35 schreef Cee het volgende:
Even een vraagje tussendoor, als straks op 23 juni om half 3 in de middag de winnaar bekend is, vragen ze dan meteen ook “ey flip, wilde gij ook naar het ESF of hoe zit dè?” of mogen ze over die beslissing ook weer een half jaar doen? Weten we dus überhaupt bij deze finale zeker of de winnaar ook de inzending wordt?
Dit jaar voor het eerst op Canadese tv, kwam ik deze week achterquote:Op zondag 10 februari 2019 00:35 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Meestal wordt dat wel vrij snel bekend, vorige jaren zelfs binnen een dag, dacht ik.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:35 schreef Cee het volgende:
Even een vraagje tussendoor, als straks op 23 juni om half 3 in de middag de winnaar bekend is, vragen ze dan meteen ook “ey flip, wilde gij ook naar het ESF of hoe zit dè?” of mogen ze over die beslissing ook weer een half jaar doen? Weten we dus überhaupt bij deze finale zeker of de winnaar ook de inzending wordt?
Vannacht als de SAN Remo winnaar het ook wil.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:35 schreef Cee het volgende:
Ik wil binnen een minuut.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:37 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Meestal wordt dat wel vrij snel bekend, vorige jaren zelfs binnen een dag, dacht ik.
Leukquote:Op zondag 10 februari 2019 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit jaar voor het eerst op Canadese tv, kwam ik deze week achter
Jammer joh, eerst moeten de hosts nog een liedje zingenquote:
Ja klopt. Maar goed zij konden de hele week stemmen.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:40 schreef Greys het volgende:
Kon er de hele avond gestemd worden? Want de laatsten hebben dan dertien uur minder stemtijd.
Dit gaat echt 3 uur worden of zoquote:Op zondag 10 februari 2019 00:42 schreef Greys het volgende:
Oh god ik lees dat we zo horen de plekken 24-4.
En dan wordt het stemmen heropend voor de top 3. Het zou om 01 uur af zijn
Ik snap nu waarom de mafia is ontstaan daar.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:42 schreef Greys het volgende:
Klopt dat is de superfinale.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:42 schreef Greys het volgende:
Ging het stemmen niet gewoon opnieuw vanavond?quote:Op zondag 10 februari 2019 00:43 schreef ato het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar goed zij konden de hele week stemmen.
Trustenquote:Op zondag 10 februari 2019 00:46 schreef Greys het volgende:
Ik geef het op
Brandende ogen van foonscherm.
Lees het morgen wel.![]()
Het is wel te snappen, maar dat duurt even. Ongeveer net zo lang als dit programma duurt.quote:
Als je dan nu begint met uitleggen zouden we net op tijd klaar moeten zijn voor de editie van 2020quote:Op zondag 10 februari 2019 00:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is wel te snappen, maar dat duurt even. Ongeveer net zo lang als dit programma duurt.
Nogal ja, wat een tempoverschil. Dit kan ik niet aanquote:Op zondag 10 februari 2019 00:52 schreef Cee het volgende:
Greys word maar weer wakker, ze hebben de turbo er op gegooid.
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:53 schreef Jason22 het volgende:
Het klinkt alsof dat publiek Ajax heeft gezien vanavond.
Zo goed is mijn Italiaans niet, maar dat is wel wat ik er ongeveer uit kan opmakenquote:Op zondag 10 februari 2019 00:54 schreef Cee het volgende:
Roepen ze nou hertelling in het Italiaans?
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:55 schreef ato het volgende:
Publiek was erg voor Irama en Simone, ook voor Ultimo hoor.
Die plakoog is nog 6e geworden.
Nog onpopulairdere mening: ik heb niks interessants voorbij zien komen sinds ik meekijk.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:54 schreef Cyan9 het volgende:
Onpopulaire mening: ik zit niet te wachten op een tweede keer Il Volo.
Serieus?quote:
Italianen kunnen flink emotioneel zijn hoor.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:55 schreef Cee het volgende:
Is het publiek altijd zo rebels of zijn ze net als wij onderhand ook melig, moe en oververzadigd?
Ik deel jouw onpopulairdere mening.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog onpopulairdere mening: ik heb niks interessants voorbij zien komen sinds ik meekijk.
Il Volo wel stukje gezien paar dagen geleden, was aardig maar lag ook voornamelijk aan de heren zelf en mooie stemmen.
Azerbeidzjan staat klaar om die terug te halen!quote:Op zondag 10 februari 2019 01:00 schreef Cee het volgende:
Er zit een paardenhoofd in die koffer ik weet het zeker.
Ik denk een goocheltrucquote:Op zondag 10 februari 2019 01:01 schreef Aoibhin het volgende:
Gaan ze pokeren of zo?![]()
Dit soort gedoe is zo weird als je niet kunt begrijpen waar het over gaat
De tijd magisch sneller laten gaan!quote:
quote:Op zondag 10 februari 2019 01:00 schreef Cee het volgende:
Er zit een paardenhoofd in die koffer ik weet het zeker.
Dit bereikt eerder het tegenovergestelde. D-dubbel u-R-T L-A-N-G!quote:Op zondag 10 februari 2019 01:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De tijd magisch sneller laten gaan!
Kutvolk.quote:
Ja, hij zit nog steeds te ratelenquote:Op zondag 10 februari 2019 01:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit bereikt eerder het tegenovergestelde. D-dubbel u-R-T L-A-N-G!
Publiek ging ook over de kook, volgens mij is hij 7e geworden.quote:
Echt he? Lijkt wel een uit de hand gelopen werkborrelquote:Op zondag 10 februari 2019 01:04 schreef Cee het volgende:
Ik wil ze alle drie een tik uitdelen nu met hun geratel.
Precies ditquote:Op zondag 10 februari 2019 01:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt he? Lijkt wel een uit de hand gelopen werkborrel
Beter komt er een magische truc bij kijken waardoor Jan verdwijntquote:Op zondag 10 februari 2019 01:11 schreef Jason22 het volgende:
Dit zou wel een leuke intervalact zijn met die kaarten, mocht Nederland ooit het ESF organiseren. Ik zie Jan wel stuntelen met die kaarten!
Daar hebben we het budget niet voor.quote:Op zondag 10 februari 2019 01:11 schreef Jason22 het volgende:
Dit zou wel een leuke intervalact zijn met die kaarten, mocht Nederland ooit het ESF organiseren. Ik zie Jan wel stuntelen met die kaarten!
Wat is er gebeurt met de recentere edities?quote:Op zondag 10 februari 2019 01:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog steeds niet? Ik heb de belastingalmanak 2013 inmiddels uit
Als ik nu 2015 had gelezen had ik niets meer van het verhaal gesnaptquote:Op zondag 10 februari 2019 01:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt met de recentere edities?
quote:Op zondag 10 februari 2019 01:15 schreef Cee het volgende:
Ik ben net ter plekke even wezen kijken in Sanremo of er nog kaartjes bij de deur werden verkocht zodat ik de uitslag live kon zien, maar alles was uitverkocht dus ik ben weer teruggereden.
See what you did therequote:
Tijd om tanden te gaan poetsen dusquote:Op zondag 10 februari 2019 01:19 schreef Aoibhin het volgende:
Oh, de afgevallen deelnemers worden nu ook nog allemaal persoonlijk bedankt
De Fok! awards zijn veeeel leuker.quote:Op zondag 10 februari 2019 01:21 schreef Aoibhin het volgende:
Oh krijge ze nu ook nog aparte prijzen of zo?
Nee, je hebt meerdere prijzen bij Sanremo, zoals ook beste nieuwkomer enz.quote:Op zondag 10 februari 2019 01:21 schreef Aoibhin het volgende:
Of is dit een "we zijn allemaal winnaars"-situatie waarin iedereen een personalized Award krijgt voor het meedoen?
Ja, voor tekst, compositie en dat soort dingen.quote:Op zondag 10 februari 2019 01:21 schreef Aoibhin het volgende:
Ik spoelde in eerdere jaren dit gedoe altijd doorquote:Op zondag 10 februari 2019 01:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, je hebt meerdere prijzen bij Sanremo, zoals ook beste nieuwkomer enz.
quote:Op zondag 10 februari 2019 01:22 schreef Cee het volgende:
Dit doet me denken aan die scène met de familie von Trapp op dat festival.
quote:
quote:
Toch mooi om zoiets te kijken met een groep waarvan niemand Italiaans spreektquote:Op zondag 10 februari 2019 01:21 schreef Aoibhin het volgende:
Italiaans lezen kan ik op zich best aardig, maar luisteren is moeilijk; het gaat allemaal zo snelquote:Op zondag 10 februari 2019 01:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
[..]
Toch mooi om zoiets te kijken met een groep waarvan niemand Italiaans spreekt
Alles bij mekaar denk ik een gele 850R, bij voorkeur als stationwagonquote:
quote:Op zondag 10 februari 2019 01:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom krijgen ze allemaal een vergulde krabpaal?
Hou opppppquote:Op zondag 10 februari 2019 01:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom krijgen ze allemaal een vergulde krabpaal?
Oh zijn er ook jury punten en televoters?quote:Op zondag 10 februari 2019 01:27 schreef Cee het volgende:
Mahmood kreeg zo te zien de minste televotes.
Ik ook, maar op het eind ging alles ineens toch ineens in turbovaartquote:
Ja, ben benieuwd of hij wil.quote:Op zondag 10 februari 2019 01:32 schreef Aoibhin het volgende:
En nu is het nog afwachten of hij mee wil doen aan het ESF
Ja klopt, dat vind ik ook wel leuk hieraan. Maarja, op het ESF is er geen orkestquote:Op zondag 10 februari 2019 01:33 schreef ato het volgende:
Ik vind het meeklappen van het orkest wel grappig, was dat ook niet met Francesco 2 jaar geleden?
Als ie nou een gouden krabpaal als act het podium op zet geef ik het nog een kans.quote:Op zondag 10 februari 2019 01:32 schreef Jason22 het volgende:
Dat refrein en dat geklap is wel grappig, maar hoger dan plek 10 zie ik dit niet komen.
Ja dat is waar, Francesco zette een saai achtergrond koor op het ESF. Klonk ook meteen wat minder.quote:Op zondag 10 februari 2019 01:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja klopt, dat vind ik ook wel leuk hieraan. Maarja, op het ESF is er geen orkest
quote:Op zondag 10 februari 2019 01:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ie nou een gouden krabpaal als act het podium op zet geef ik het nog een kans.
Yes, was leuk! Welterusten allemaal!quote:
Op Twitter kom ik deze cijfers tegen voor de televote:quote:
Oh okquote:Op zondag 10 februari 2019 01:54 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Op Twitter kom ik deze cijfers tegen voor de televote:
Ultimo: 46,5%
Il Volvo: 39,4%
Mahmood: 14,1%
Ja, dat die 3-deunige heeft wel wat.quote:Op zondag 10 februari 2019 01:57 schreef ato het volgende:
[..]
Oh ok![]()
Trouwens ik heb de hele tijd dat refrein van Soldy (Mahmoot) in mijn hoofd. Ik moet nog slapen.
quote:Op zondag 10 februari 2019 01:54 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Op Twitter kom ik deze cijfers tegen voor de televote:
Ultimo: 46,5%
Il Volvo: 39,4%
Mahmood: 14,1%
Ik vind dit enorm eigentijds, beetje vergelijkbaar met Blanche, maar dan in de rap/r&b/hiphop categorie. Klinkt echt ontzettend internationaal, ondanks dat ‘t Italiaans is. Al vind ik nog wel een verschil zitten in de studio- en live-versie, dus hoop dat ze dat iets beter kunnen overbruggenquote:Op zondag 10 februari 2019 09:43 schreef ijs_beer het volgende:
Mja. Als ik er effe afstand van neem qua smaak. Het is wel iets dat niet typisch esf is, zou het juist daarom goed kunnen doen misschien? En dit is toch kennelijk wel van nu. Ofzo.
Ja je hebt gelijk, luister nu de studioversie en die vind ik toch wel prettiger. Word ik wel enthousiaster vanquote:Op zondag 10 februari 2019 10:19 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik vind dit enorm eigentijds, beetje vergelijkbaar met Blanche, maar dan in de rap/r&b/hiphop categorie. Klinkt echt ontzettend internationaal, ondanks dat ‘t Italiaans is. Al vind ik nog wel een verschil zitten in de studio- en live-versie, dus hoop dat ze dat iets beter kunnen overbruggen
quote:Op zondag 10 februari 2019 10:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, luister nu de studioversie en die vind ik toch wel prettiger. Word ik wel enthousiaster van
quote:Op zondag 10 februari 2019 10:30 schreef Greys het volgende:
Wat is hier gebeurd
Zingt ie over de uitverkoop eigenlijk of wat betekent soldi?
Alleen de televote en de totale score zijn bekendgemaakt. De televote telde voor 50% mee, dus dan moet Mahmood wel goed ontvangen zijn door het publiek in de zaal (telde voor 30% mee) en de jury (20%)quote:Op zondag 10 februari 2019 10:42 schreef Em31 het volgende:
Tellen de stemmen van de jury eigenlijk veel zwaarder? Aangezien hij met 14% televote alsnog wint, of scoorden Ultimo/Il Volo veel lager bij de jury?
Dankje!quote:Op zondag 10 februari 2019 11:03 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Alleen de televote en de totale score zijn bekendgemaakt. De televote telde voor 50% mee, dus dan moet Mahmood wel goed ontvangen zijn door het publiek in de zaal (telde voor 30% mee) en de jury (20%)
Totale score:
Mahmood: 38,9%
Ultimo: 35,6%
Il Volvo: 25,5%
14% inderdaad maar.quote:Op zondag 10 februari 2019 11:11 schreef Greys het volgende:
Televote was hij dus de laagste begreep ik, van de drie?
quote:Op zondag 10 februari 2019 11:11 schreef Greys het volgende:
Televote was hij dus de laagste begreep ik, van de drie?
Dat repetitieve heb ik ook ja. Is het nummer ook niet wat langer dan 3 minuten of lijkt dat gewoon zo?quote:Op zondag 10 februari 2019 11:29 schreef ijs_beer het volgende:
hmm. na het nog een keer geluisterd te hebben, vind ik Soldi toch al iets beter. Hier kun je qua staging ook wel wat mee. Is imo wel een tikje repetitief.
Zo'n 3'13'', zullen er wel een refreintje afhalen.quote:Op zondag 10 februari 2019 11:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat repetitieve heb ik ook ja. Is het nummer ook niet wat langer dan 3 minuten of lijkt dat gewoon zo?
Klinkt mij redelijk onschuldig, maar ja, weet niet hoe ze daar Midden-Oosten over denkenquote:Op zondag 10 februari 2019 11:47 schreef ato het volgende:
Ik had gisteren na de 2e keer, ook zoiets van 'het liedje heeft wat' dus gaat waarschijnlijk wel groeien bij mij.
Live moet er wel het 1 en ander opgepimpt worden ter voorbereiding straks in Tel Aviv.
De tekst gaat over zijn Arabische moeder die altijd om geld vraagt maar nooit hoe het met hem gaat, gaat dat geen onrust opleveren bij de Arabische mensen?
Hier in het topic was het enigquote:Op zondag 10 februari 2019 11:48 schreef ato het volgende:
Zo wat een lange avond was het he? Wel gezellig.
Zeg dat wel!quote:Op zondag 10 februari 2019 11:48 schreef ato het volgende:
Zo wat een lange avond was het he? Wel gezellig.
Geld lenen is wel een bijzonder ding in de Islamitsche wereld... of iig anders dan in het westenquote:Op zondag 10 februari 2019 11:50 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Klinkt mij redelijk onschuldig, maar ja, weet niet hoe ze daar Midden-Oosten over denken
quote:Op zondag 10 februari 2019 11:54 schreef Greys het volgende:
Ach dat Waylon zinnetje van water into wine hebben we ook niemand over gehoord terwijl volgens een *kenner* (kuch) elke gelovige erover zou vallen.
Ik zie in de reacties van w*w* (sorry ik lees zequote:Op zondag 10 februari 2019 12:01 schreef ijs_beer het volgende:
Ach. Deze voorronde houdt de gemoederen wel lekker bezig. In Italië is ongeveer een halve volksoproer dat dit nummer is gekozen.
Oh! Dat is wel triest ja.quote:Op zondag 10 februari 2019 12:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie in de reacties van w*w* (sorry ik lees ze) dat er veel gepikeerde reacties uit macho Italië zijn omdat hij homo is dus omg én Arabisch én homo, mag niet!
Rente is haram, dus zijn er allemaal trucs bedacht om toch een hypotheek te kunnen krijgenquote:Op zondag 10 februari 2019 11:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Geld lenen is wel een bijzonder ding in de Islamitsche wereld... of iig anders dan in het westen
Dat vind ik dan wel weer heel Italiaans ja.quote:Op zondag 10 februari 2019 12:11 schreef ato het volgende:
Het is inderdaad een conservatief land (katholiek).
Mooiste is dat als ik naar Gran Canaria ga, het stikt van de Italiaanse 'nichten' die behoorlijk open zijn en trots op hun land. Zij zijn wel gezellig hoor, maar kunnen ouwehoeren het houdt nooit op als ik op het strand lig.
Dat was het.quote:Op zondag 10 februari 2019 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Rente is haram, dus zijn er allemaal trucs bedacht om toch een hypotheek te kunnen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |