Oooh ik hoop zoooo dat na vanavond blijkt dat ik hem gewoon live ga zienquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Francesco gaat gewoon huis houden in Rotterdam
Ohquote:
Ik hoop het! Het is haast niet bij te houden anders!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:39 schreef Fred_B het volgende:
Ik neem aan dat we hierna weer reclame krijgen?
Ik ga welquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:38 schreef lashatumbai het volgende:
Wie heeft er de energie om het topic van vorig jaar in te duiken om uit te vogelen hoe laat we de uitslag kunnen verwachten
Had van de week gekeken en het was half 2quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:38 schreef lashatumbai het volgende:
Wie heeft er de energie om het topic van vorig jaar in te duiken om uit te vogelen hoe laat we de uitslag kunnen verwachten
tussen 1:15 en 1:30quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:38 schreef lashatumbai het volgende:
Was volgens mij rond 1.30 uur.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:38 schreef lashatumbai het volgende:
Als je naar het verloop van de avonden kijkt is die eindtijd wel erg optimistichquote:
Piero Peluquote:
quote:
quote:
Oh dat valt relatief mee..denk ik? haha, dan is het ook echt klaar! En dan misschien nog afwachten tot morgen of de winnaar echt gaat.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Had van de week gekeken en het was half 2
Heb het kunnen vinden!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:38 schreef lashatumbai het volgende:
quote:
Oh ja fuck dat is altijd pas een dag laterquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:44 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Oh dat valt relatief mee..denk ik? haha, dan is het ook echt klaar! En dan misschien nog afwachten tot morgen of de winnaar echt gaat.
Als in Estland 2017?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:45 schreef Fred_B het volgende:
Juventus verliest van Verona blijkbaar.
Ik heb Koit Toome altijd al een goede spits gevonden.quote:
Hij heeft een scherpe blik voor het doelquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:46 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik heb Koit Toome altijd al een goede spits gevonden.
Ik heb XS4ALL en dan kan het ook!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:46 schreef meneertje1972 het volgende:
Heb je Ziggo dan kun je het dus WEL gewoon kijken. Als je op de MENU button klikt op je afstandsbediening dan naar APPS en kiezen voor ITALIAANS zender aanbod.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij heeft een scherpe blik voor het doel
Even gecheckt, niet De Ligt zijn schuld gelukkig.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:45 schreef Fred_B het volgende:
Juventus verliest van Verona blijkbaar.
Pas? Gaat enorm snel.quote:
Ah, het had me anders niets verbaasdquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Even gecheckt, niet De Ligt zijn schuld gelukkig.
Nee ik zag penalty staan en dacht al, oh neequote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, het had me anders niets verbaasd
Are you kidding mequote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:49 schreef Momo het volgende:
Het zou toch ook tot 02:30 duren vandaag?
In de gids staat 1:30, maar ze zijn altijd uitgelopen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:49 schreef Momo het volgende:
Het zou toch ook tot 02:30 duren vandaag?
Ja dat sowiesoquote:
Hoe later hoe gezelligerquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat sowieso
Ik dacht net serieus even, ik ga gewoon slapen en dan zie ik de pushmelding morgenochtend wel
![]()
Nou he, het leek wel alsof ik naar een plaatselijke kantine in Riga schakelde.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:53 schreef aarontje112 het volgende:
Spannende uitslag hadden ze in Letland wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummr dus van Letland
Jij hebt de Gazetto del San Remo-app geïnstalleerd?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat sowieso
Ik dacht net serieus even, ik ga gewoon slapen en dan zie ik de pushmelding morgenochtend wel
![]()
quote:
quote:
Ja nee dusquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij hebt de Gazetto del San Remo-app geïnstalleerd?
Neuh. Volgende week misschienquote:
Vorig jaar keken ‘we’ ook niet naar al die voorrondes volgens mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:57 schreef koffieleuk het volgende:
San Remo van vorig jaar heeft 3 topics, wij zitten nu al op 9. Doen we goed!
Snorremans mot nogquote:
Nog steeds tussen #8 en #9quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:58 schreef Momo het volgende:
Welk nummer zitten we nu? Intervals brengen me in de war
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:57 schreef koffieleuk het volgende:
San Remo van vorig jaar heeft 3 topics, wij zitten nu al op 9. Doen we goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |