Ja tis het geheel ofzoquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is iets in zijn uitstraling vind ik. Zal misschien best een aardige jongen zijn verder, maar ik heb dat ook inderdaad
Alles lijkt net te scherpquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:04 schreef Moira het volgende:
Ik kan bij hem wel benoemen wat het is trouwens. Van die glansoogjes die net opgemaakt lijken (met eyeliner) die net te dicht bij elkaar staan, met theatrale dikke zwarte wenkbrauwen in puppy-stand erboven. En dan dat kapsel icm zo'n slick getrimd mocrobaardje ofzo.
Zegmaar stop dat geheel in een gezicht en ik kan er niet zo goed tegen
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:04 schreef Moira het volgende:
Ik kan bij hem wel benoemen wat het is trouwens. Van die glansoogjes die net opgemaakt lijken (met eyeliner) die net te dicht bij elkaar staan, met theatrale dikke zwarte wenkbrauwen in puppy-stand erboven. En dan dat kapsel icm zo'n slick getrimd mocrobaardje ofzo.
quote:
Ja.quote:
Beetje Sheldon-achtig.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:04 schreef Moira het volgende:
Nee. Het is te dunnetjes allemaal.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:07 schreef BramVeen het volgende:
Ben ik de enige die deze niet zo interessant vind?
Gewoon een goed nummer ookquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:08 schreef Moira het volgende:
Krijg kippenvel bij hoe zuiver hij dat refrein zingt
(zegt ze net terwijl hij een klein uitschietertje maakt tussendoor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |