SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
We hebben de clou!quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is een complot, ze gaan alle niet-Italiaanse sporters brainwashen om zo zelf overal het beste in te zijn.
Daarom zijn die shows ook zo lang natuurlijk, er zijn nogal wat sporters in de wereld die geen Italiaan zijn.
Aaaaw Sneeuwvlokjequote:
De mods laten er geen gras over groeien vandaagquote:Strani 48 uur, baggeren in ESF
quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De mods laten er geen gras over groeien vandaag
Iets met blinden, eenoog en Koning. Heel beledigend voor bepaalde slechtziende mensen.quote:
Dat schijnen wij niet aan te kunnen!quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Iets met blinden, eenoog en Koning. Heel beledigend voor bepaalde slechtziende mensen.
Ik vond het zelf enorm meevallen maar het zal wel weer niet hoor dat iets niet kanquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Iets met blinden, eenoog en Koning. Heel beledigend voor bepaalde slechtziende mensen.
Nee, je moet echt nog leren je wat inclusiever op te stellenquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond het zelf enorm meevallen maar het zal wel weer niet hoor dat iets niet kan
JA ECHT BELACHELIJK DAT DE TT NU OOK AL AANGEPAST WORDT!!!quote:
FOK BESTUUR TEGEN DE MUURquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:14 schreef Meke het volgende:
[..]
JA ECHT BELACHELIJK DAT DE TT NU OOK AL AANGEPAST WORDT!!!
Ah, dus jij bent de slechtziende?quote:
WE MOGEN OOK NIETS MEER IN DIT LAND OP FOK!quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Pas je op je woorden, ik voel mij een beetje bedreigd door het woord Woestquote:
Nee snapperniksvan!!quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WE MOGEN OOK NIETS MEER IN DIT LAND OP FOK!
Het was -edit, kappen nu-quote:
Ja heb jij vroeger ook het boek 'Woeste Willem' gelezen? Dat plaatst dat woord in een heel ander daglicht hè?!quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Pas je op je woorden, ik voel mij een beetje bedreigd door het woord Woest
De hoge heren in Den Haag denken alleen maar aan hun eigen en de gewone man wordt weer gepaktquote:
*schrijft zich in voor cursus linksdenken.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, je moet echt nog leren je wat inclusiever op te stellen
quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:14 schreef Meke het volgende:
[..]
En wij maar kromliggen om onze belastingen te kunnen betalenquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De hoge heren in Den Haag denken alleen maar aan hun eigen en de gewone man wordt weer gepakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja en al die ouderen in hun verzorgingstehuizen!!!quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
En wij maar kromliggen om onze belastingen te kunnen betalen
Vergeet niet al dat geld wat naar dat Oostblokfeestje moet gaan ieder jaar!quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
En wij maar kromliggen om onze belastingen te kunnen betalen
Slaap lekkerquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:19 schreef Meke het volgende:
[NWS] Censuurgolf in ESF-subforum op FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt Aoibhin nu in haar geheel weggeëdit? No way dat ze uit zichzelf zo vroeg gaat natuurlijk.quote:
EN DE VOEDSELBANKEN MEKE, DE VOEDSELBANKEN.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en al die ouderen in hun verzorgingstehuizen!!!
En die arme leraren!!
En de boeren met hun trekkers!!!
quote:
Volgens mij heb ik iets raars gedaan want ik zie gewoon je volledige originele postquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:20 schreef I het volgende:
Zak allemaal maar in de - edit -, ik ben er helemaal - edit - mee, stelletje - edit - met jullie - edit -, - edit - en ik - edit - als - edit - - edit - - edit - - edit -!! - edit - - edit - - edit - - edit -. - edit - - edit - - edit - - edit -? - edit -! - edit - - edit -!
[POL] Links kaapt discussies in ESFquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
[NWS] Censuurgolf in ESF-subforum op FOK!
Truste Arisowna!quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:21 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Ik ga er ook vantussen, er is een lieve kater op mij komen liggen
Slaap lekker.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:21 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
quote:
Trusten!quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:21 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets raars gedaan want ik zie gewoon je volledige originele post![]()
Ja jeetje @I ik wilde het wel voor je opnemen, maar je ziet toch zelf ook wel in dat dit soort berichten niet kunnen? Toetsenbordactivist!!quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:20 schreef I het volgende:
Zak allemaal maar in de - edit -, ik ben er helemaal - edit - mee, stelletje - edit - met jullie - edit -, - edit - en ik - edit - als - edit - - edit - - edit - - edit -!! - edit - - edit - - edit - - edit -. - edit - - edit - - edit - - edit -? - edit -! - edit - - edit -!
[ESF] Wel het forum - niet de topicsquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[POL] Links kaapt discussies in ESF
Preciesquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
[NWS] Censuurgolf in ESF-subforum op FOK!
Kut wist dat ik iets vergeten was!!quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
EN DE VOEDSELBANKEN MEKE, DE VOEDSELBANKEN.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
[ESF] Wel het forum - niet de topics
Ja dat is met F12 geloof ik, in firefox iig.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets raars gedaan want ik zie gewoon je volledige originele post![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |