Dat kan ook, dat weet jij waarschijnlijk beter dan ik. Maar ik denk dat het terechte punt dat gemaakt werd is dat Baudet omgaat met zeer bedenkelijke rechtsextremisten.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee dat komt uit een speech die hij ooit gaf toch?
Wat niet doen? Je verwijderd gewoon een inhoudelijke reactie van mequote:
Weet je zeker dat dat Mein Kampf was?quote:Op maandag 3 februari 2020 20:17 schreef sp3c het volgende:
schien beter als we mein kampf niet gaan quoten jongons
Ik ben het met je eens, vind het daarnaast ook storend dat het gepost wordt en dat er daarna net gedaan werd alsof men niet wist waar het van kwam.quote:
de hele riedel is weg vanaf de quotequote:Op maandag 3 februari 2020 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat niet doen? Je verwijderd gewoon een inhoudelijke reactie van me
Nee, sterker nog: hij heeft het verhaal wel gecheckt, hij wist tenslotte dat het om een controle ging maar liet dat soort cruciale informatie weg om zijn "ik kan jullie van dit probleem af helpen, stem op mij, kinderlijk naïeve Nederlanders!!!" kracht bij te zetten.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Baudet heeft niet beweerd dat alle Marokkanen vrouwen lastig vallen oid. Hij heeft het verhaal van die vrouwen overgenomen dat een paar Marokkanen hen lastig vielen. En hij was zo stom om dat verhaal niet te checken.
Ik heb de Hitlerquote en de reacties die daar op volgde verwijderd. That's it.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat niet doen? Je verwijderd gewoon een inhoudelijke reactie van me
lood om oud ijzer wmbquote:Op maandag 3 februari 2020 20:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat Mein Kampf was?
Ik kan die tekst duidelijk herinneren uit een speech die Hitler ooit gaf tijdens een bijeenkomst.
Nou nee, ik heb Mein kampf nooit gelezen, en die speech zie je in documentaires.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:17 schreef remlof het volgende:
Dat kan ook, dat weet jij waarschijnlijk beter dan ik.
Ja dat weet ik, maar Baudet gebruikt letterlijk de term "wapengerei".quote:Op maandag 3 februari 2020 19:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, maar wel geweldsmiddelen. Je kan er mensen mee immobiliseren.
Oh hij staat er nog. Excusez moiquote:Op maandag 3 februari 2020 20:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb de Hitlerquote en de reacties die daar op volgde verwijderd. That's it.
Jahoooorquote:Op maandag 3 februari 2020 17:46 schreef Leandra het volgende: [..] En die treden dan toevallig gezamenlijk op, idem voor de politieagent die erbij gehaald is? Als NS-personeel je hufterig behandelt dan heb je dat primair aan jezelf te danken, want het zijn idd geen sneeuwvlokjes als jij de onbeschofte reiziger uit gaat hangen.
Dat wapen van halsema was ook geen wapen. Toch is hij veroordeeld voor wapenbezit.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar Baudet gebruikt letterlijk de term "wapengerei".
Dat is het dus niet.
Baudets leugen heeft amper gevolgen. Dat is iets anders dan een politicus die liegt dat de belastingdienst geen dossier heeft waardoor ten onterecht beschuldigde burgers alsnog vervolgd worden. Of liegen dat frauderende ambtenaren niets verkeerds gedaan hebben.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, sterker nog: hij heeft het verhaal wel gecheckt, hij wist tenslotte dat het om een controle ging maar liet dat soort cruciale informatie weg om zijn "ik kan jullie van dit probleem af helpen, stem op mij, kinderlijk naïeve Nederlanders!!!" kracht bij te zetten.
Maar ja, wat maakt het ook uit dat politici bewust leugenachtig nepnieuws verspreiden.
Waarna de dames het vervolgens nog niet geloofde en de politie het moest verifiëren.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'hier mevrouw, onze id, mogen wij ook uw kaartjes even zien?'
Je hebt het zelf over een globalistische agenda?quote:Op maandag 3 februari 2020 20:11 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er een of ander gigantisch complot is met Soros etc jij trekt het gewoon weer zo ver in het extreme om mijn kritiek als irrelevant en BNW neer te zetten. Dat wordt hier wel vaker gedaan, en ik begin er een beetje misselijk van te worden.
Complotdenken is wel ietwat raar.quote:Het is niet raar om te denken dat er bij NU.nl een redactie zit die een politieke voorkeur voor een bepaalde richting heeft.
2de na wat echt nieuws isquote:Op maandag 3 februari 2020 19:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is het hoofditem van het Acht Uur Journaal
Met het verschil dat je idd geen onklaar gemaakt wapen mag dragen maar wel handboeien...quote:Op maandag 3 februari 2020 20:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat wapen van halsema was ook geen wapen. Toch is hij veroordeeld voor wapenbezit.
Ga ff mierenneuken om een wapenstok...
En wanneer zat jij voor het laatst in de trein?quote:Op maandag 3 februari 2020 20:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jahoooor
Geen gedag en met dwingende neerbuigende toon mensen aanspreken alsof ze bij voorbaat wat verkeerd doen. Onbeschoftheid zit er zeker tussen en als je daarop reageert, mag dat niet ofso?
Dat groepje min een strepers wat politie er bij moet halen om van een stel vrouwen de kaartjes te zien, hebben het gewoon zelf verkeerd aangepakt. 'hier mevrouw, onze id, mogen wij ook uw kaartjes even zien?'. Ieder normaal persoon snapt dat vrouwen zich niet ok kunnen voelen in het donker. Niet alles is trainbaar en dien je gewoon te snappen.
Dit zijn een paar ongeschikte nono's.
Ja, als je een vodje onder je neus krijgt...quote:Op maandag 3 februari 2020 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarna de dames het vervolgens nog niet geloofde en de politie het moest verifiëren.
omg.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:26 schreef Oostwoud het volgende:
Popcornavondje bij Op1: Baudet en Sylvana Simons aan tafel.
Kijk0n
Het geeft wel een zeker klimaat aan waar Baudet zich hard voor wil maken. Het versterkt het idee dat je als racist wel welkom bent bij FvD.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Baudets leugen heeft amper gevolgen.
Zeker kwalijk, maar ook daar zijn de nodige berichtgeving en onderzoeken in geweest. Ik snap de redenatie "maar wat bij ministerie X gebeurt is nog veel erger!!!" niet. Niet echt volwassen ook.quote:Dat is iets anders dan een politicus die liegt dat de belastingdienst geen dossier heeft waardoor ten onterecht beschuldigde burgers alsnog vervolgd worden. Of liegen dat frauderende ambtenaren niets verkeerds gedaan hebben.
quote:Op maandag 3 februari 2020 20:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het geeft wel een zeker klimaat aan waar Baudet zich hard voor wil maken. Het versterkt het idee dat je als racist wel welkom bent bij FvD.
[..]
Zeker kwalijk, maar ook daar zijn de nodige berichtgeving en onderzoeken in geweest. Ik snap de redenatie "maar wat bij ministerie X gebeurt is nog veel erger!!!" niet. Niet echt volwassen ook.
Vorige maand nog.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wanneer zat jij voor het laatst in de trein?
Als NS personeel je onbeschoft behandelt dan heb jij dat NS-personeel eerst al veel onbeschofter behandeld.
Ze blijven tot in den treure netjes, tenzij je echt een asociale hond bent uiteraard, dan is het zo klaar met netjes zijn, en ook Gooische hockeytrutjes kunnen asociale keffertjes zijn.
Ik kan mij wel een voorstelling maken van het gebeuren:quote:Op maandag 3 februari 2020 18:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het is gegaan. Het kan zijn dat deze controleurs geen prettige omgangsvormen hadden, het kan ook dat de dames in kwestie bijdehand en vervelend deden en ze daarop minder vriendelijk werden behandeld. Ook omdat er een politieagent bij moest komen. Het is allebei mogelijk, dus laten r hierover geen conclusies trekken.
Thierry zelf zit niet aan tafel, dat durft ie waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:26 schreef Oostwoud het volgende:
Kijk0n
Waar kun je de gasten zien die bij Op1 zullen aanschuiven?quote:Op maandag 3 februari 2020 20:26 schreef Oostwoud het volgende:
Kijk0n
Ik zie het nu ook. Baudet's hoofd kwam voorbij met een aankondiging over zijn tweet, ik dacht als gast. Dan zullen ze Sylvana wel vragen om zijn tweet te duiden.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Thierry zelf zit niet aan tafel, dat durft ie waarschijnlijk niet.
Ik zat vanmiddag nog in de trein van Amsterdam naar Amersfoort, verder heb ik de afgelopen twee weken de trajecten Amerstfoort-Utrecht, Amersfoort-Rotterdam en Amersfoort-Den Haag en vice versa gereisd, dus dat lijkt me behoorlijk Randstad.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vorige maand nog.
Weet niet waar jij vandaan komt, maar hier in de buurt is het vaak helemaal niet zo netjes als jij beschrijft. Totaal niet. Vooral niet in volle treinen.
Dus ik snap eerder niet waar jij het over hebt.
Ik heb het nergens over een agenda gehad, ik zei dat ze globalistisch georienteerd zijn en dat hun artikelen dit sausje met zich meedragen. Ga toch een eind fietsen met die leugens van je.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je hebt het zelf over een globalistische agenda?
[..]
Complotdenken is wel ietwat raar.
Promoquote:Op maandag 3 februari 2020 20:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Waar kun je de gasten zien die bij Op1 zullen aanschuiven?
Ik heb mij te stevig en te snel geuit op FOK! Daarbij heb ik de kwestie te haastig in een media context getrokken: de context namelijk van demonisering, fophef en het uit verband trekken van al dan niet gedane uitspraken. Uiteraard heb ik niemand willen beschuldigen die geen blaam treft. Dit heb ik de redactie van Op1 inmiddels laten weten.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Waar kun je de gasten zien die bij Op1 zullen aanschuiven?
Sensatie tv.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:26 schreef Oostwoud het volgende:
Kijk0n
quote:Op maandag 3 februari 2020 20:33 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over een agenda gehad, ik zei dat ze globalistisch georienteerd zijn en dat hun artikelen dit sausje met zich meedragen. Ga toch een eind fietsen met die leugens van je.
quote:Op maandag 3 februari 2020 19:09 schreef Luckyseven het volgende:
Dat ik niet bij NU.nl moet zijn heb ik inmiddels wel geleerd inderdaad. Het is hetzelfde geschreeuw en stemmingsmakerij als de Telegraaf doet maar dan vanuit een progressief/globalistisch oogpunt.
En je zegt dat media geen opvoedkundige taak hebben, maar ik krijg wel erg vaak de indruk dat ze dat zelf niet helemaal begrepen hebben. De media probeert steeds vaker een narratief te creeren in plaats van objectieve informatie te verstrekken. Zowel aan rechter als aan de linker kant van het politieke spectrum. Jammer.
Dit is dus iets heel anders dan "bij NU.nl hebben ze een globalistische agenda"? Ok man.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:43 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Meer artikelen met een negatieve toon inderdaad. En nee ik zie NU.nl niet als een linkse nieuwswebsite. Ik zie ze eerder als globalistisch georienteerd, en een nationalist als Baudet staat daar lijnrecht tegenover en zal dus vooral aandacht op hun site krijgen als deze negatief is. Een beetje hetzelfde als wat bij Trump wordt gedaan. De paar positieve dingen die Trump uitvoert worden net een erg negatief sausje opgediend.
En ik ga het nogmaals zeggen. Ik ben geen Baudetfan, en ook geen Trumpfan. Ik ben zelf eerder links georienteerd maar ik zie wel wat er gebeurd. En ditzelfde gedrag zie je ook aan de andere kant van het spectrum.
Aw.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Thierry zelf zit niet aan tafel, dat durft ie waarschijnlijk niet.
Nee, niet omdat jantje of pietje dat vindt maar omdat wetenschappers er onderling niet uitkomen.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:13 schreef probeer het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen denken of vinden dat er rassen binnen de menselijke soort bestaan?
Wellicht omdat ze hun definitie van ras puur en alleen baseren op uiterlijke eigenschappen.
pag14+15quote:n juli 1BC0 puliceren ij de>nesco )tatement on Race K )ocial )cientists@
3
:vanaf nu /erste Ver!laringgenoemd;" n dee ver!laring staat onder meer dat +etenschappers het erover eens
1
redric!son,
Racism,
20"
2
niversele ver!laring van de rechten van de mens, arti!el 2"
3
5/)=. )tatement on Race H # )ocial )cientists"
14
ijn dat de mensheid n is en de mens ijn roeders hoeder" 5iet alleen is racismeeen !+alij!e pra!tij!, het estaan van rassen is ete!enisloos" -aarom vindt deegroep dat het egrip ras uiten de iologie eter afgeschaft !an +orden" .p deepulicatie !omt direct veel !ritie!" ?o vinden veel iologen en fsie! antropologen uitvoornamelij! /ngeland dat sociale +etenschappers niet de juiste autoriteit heen omdit +etenschappelij! fundament te leggen"#esloten +ordt om een t+eede ver!laring op te stellen" -it !eer +ordeniologen, genetici en fsie! antropologen gevraagd mee te schrijven" <ls enige uit deeerste groep +ordt <shle Montagu oo! in de t+eede groep opgenomen" n septemer1BC2 puliceren ij de >)tatement on the 5ature of Race and Race differences %hsical <nthropologists and (eneticist@
4
:vanaf nu *+eede Ver!laring genoemd;"-ee ver!laring laat claims als >roeders hoeder@ achter+ege en maa!t het+etenschappelij! e+ijs voor gelij!heid negatief" n plaats van +etenschappelij!e+ijs voor gelij!heid, eggen ij dat ongelij!heid nog niet is e+een" &et egrip rashoeft van dee groep niet helemaal te +orden afgeschaft" #innen de iologie mag heteen rol lijven spelen, olang geen +aarderende oordelen geveld +orden"
> https://nos.nl/artikel/23(...)arokkanen-tweet.htmlquote:"Wij zijn aan het kijken of er een strafbaar feit is gepleegd", zegt een woordvoerder van de politie over Baudets tweet. "Als daar sprake van is, dan zullen wij aangifte doen." Volgens de politie zijn er verder geen mensen die aangifte hebben gedaan tegen de FvD-leider.
Doet denken aan die Pete Hoekstra.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is dus iets heel anders dan "bij NU.nl hebben ze een globalistische agenda"? Ok man.
Nee, helemaal niet. Er is inmiddels genoeg jurisprudentie om hard te kunnen maken dat racisme niet alleen gekoppeld kan worden aan bepaalde rassen. Ook aan nationaliteiten, bijvoorbeeld. Dan kan een advocaat wel pleiten dat Marokkanen geen ras zijn maar daar zal korte metten mee worden gemaakt. Nationaliteiten vallen tenslotte al een aantal decennia onder die definitie.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:37 schreef TomLuny het volgende:
En dat is zover ik weet heden ten dage nog steeds zo, dit biologische 'conflict' tussen wetenschappers onderling. En natuurlijk komt dan de vraag of het geen pseudo-wetenschap betreft. Wmb doet dat er weinig toe, als een groep volhoudt dat er geen rassen bestaan moet ook de term niet misbruikt blijven worden voor eigen gewin en ter ontmenselijking en demoniseren van de politieke tegenstander. Ook juridisch komt het dan op losse schroeven te staan omdat een asvocaat wederom terecht zal pleiten dat Marokkanen geen ras zijn.
Ja daar staat inderdaad iets anders dan dat ze een globalistische agenda hebben die ze nalopen. Er staat dat ze een flinke globalistische bias hebben en dat hun artikelen die bias serveren. Ik zou maar weer even de schoolbanken induiken voor een spoedcursus begrijpend lezen.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is dus iets heel anders dan "bij NU.nl hebben ze een globalistische agenda"? Ok man.
Omdat er wetten zijn betekent nog niet dat dit feiten zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Er is inmiddels genoeg jurisprudentie om hard te kunnen maken dat racisme niet alleen gekoppeld kan worden aan bepaalde rassen. Ook aan nationaliteiten, bijvoorbeeld. Dan kan een advocaat wel pleiten dat Marokkanen geen ras zijn maar daar zal korte metten mee worden gemaakt. Nationaliteiten vallen tenslotte al een aantal decennia onder die definitie.
Omdat het juridische begrip racisme niet duidt op onderscheid op basis van het biologische begrip ras. Die discussie is al honderdduizend keer gevoerd.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:37 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Waarom dan wel een tweet met kritiek op marokkanen racisme noemen.
Slaat nergens op.
Als dit een linkse politicus was, was FOK! te klein geweest.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:53 schreef deedeetee het volgende:
De media zijn dol op sensatie dat verkoopt namelijk goed. Dus logisch dat die graag iets extra opblazen.
Ok Tom, hoe wil jij dat we voortaan mensen noemen die discrimineren op basis van etniciteit of nationaliteit?quote:
discriminatie ligt voor de handquote:Op maandag 3 februari 2020 20:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Ok Tom, hoe wil jij dat we voortaan mensen noemen die discrimineren op basis van etniciteit of nationaliteit?
Wat een ongelofelijke onzinquote:Op maandag 3 februari 2020 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wanneer zat jij voor het laatst in de trein?
Als NS-personeel je onbeschoft behandelt dan heb jij dat NS-personeel eerst al veel onbeschofter behandeld.
Ze blijven tot in den treure netjes, tenzij je echt een asociale hond bent uiteraard, dan is het zo klaar met netjes zijn, en ook Gooische hockeytrutjes kunnen asociale keffertjes zijn.
Net zoals een gijzelaar zowel de gijzelnemer is als de gegijzelde?quote:Op maandag 3 februari 2020 20:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
discriminatie ligt voor de hand
maar hoe noem je zo'n persoon dan ... discriminateur? discriminant? discriminist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Dat is het gevaar waar jij het over hebt; zou ie gaan regeren dat ie dan geen kritiek van z'n eigen achterban zal verduren of krijgt te verduren?quote:Op maandag 3 februari 2020 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Ik vergelijk niemamd met Hitler. Maar Baudet ziet nu wel hoe de reactie van zijn aanhang is en mocht hij, God verhoede, gaan regeren weet hij wel dat hij kritiekloos te werk kan gaan. En nee, niet iedereen loopt als een schaap achter zijn leider aan. Daarbij gaan de leiders die fouten maken door het stof waar de Baudets en wilders van de wereld het hebben over demoniseren
Dit is al herhaaldelijk de revue gepasseerd.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:42 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Omdat er wetten zijn betekent nog niet dat dit feiten zijn.
Wetten zijn gemaakt, onderling afgesproken door mensen.
Niet op basis van wetenschappelijke feiten en dan nog staat het een ieder vrij het niet eens te zijn met bepaalde wetten.
Dit voorspelt niet veel goeds nee.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:46 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dat is het gevaar waar jij het over hebt; zou ie gaan regeren dat ie dan geen kritiek van z'n eigen achterban zal verduren of krijgt te verduren?
Vrijwel ieder begrip is per definitie ambigu, daar gaat nooit maar dan ook nooit een wetenschappelijke consensus komen, laat staan dat je kunt spreken van "wetenschappelijke feiten" (zijn er ook niet-wetenschappelijke feiten?). Zeker kwalificaties als racisme, discriminatie, mensenrechten, vrijheid van meningsuiting etc.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:42 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Omdat er wetten zijn betekent nog niet dat dit feiten zijn.
Wetten zijn gemaakt, onderling afgesproken door mensen.
Niet op basis van wetenschappelijke feiten en dan nog staat het een ieder vrij het niet eens te zijn met bepaalde wetten.
quote:Op maandag 3 februari 2020 20:34 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Ik heb mij te stevig en te snel geuit op FOK! Daarbij heb ik de kwestie te haastig in een media context getrokken: de context namelijk van demonisering, fophef en het uit verband trekken van al dan niet gedane uitspraken. Uiteraard heb ik niemand willen beschuldigen die geen blaam treft. Dit heb ik de redactie van Op1 inmiddels laten weten.
Er is wetenschappelijke consensus binnen de biologie dat de menselijke soort niet op die manier in te delen is.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Vrijwel ieder begrip is per definitie ambigu, daar gaat nooit maar dan ook nooit een wetenschappelijke consensus komen, laat staan dat je kunt spreken van "wetenschappelijke feiten" (zijn er ook niet-wetenschappelijke feiten?). Zeker kwalificaties als racisme, discriminatie, mensenrechten, vrijheid van meningsuiting etc.
als het de onderbuik is, imo heeft hij dat verhaal gewoon bewust gefabriceert omdat het gewoon niet te checken isquote:Op maandag 3 februari 2020 20:53 schreef DrMabuse het volgende:
Tering.
Te laf om z'n onderbuik getjilp toe te geven.
Kleuter.
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 3 februari 2020 20:26 schreef Oostwoud het volgende:
Kijk0n
Wat het ook is.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
als het de onderbuik is, imo heeft hij dat verhaal gewoon bewust gefabriceert omdat het gewoon niet te checken is
ga er niet van uit dat zijn dierbare vriendinnen tegen hem hebben lopen liegen iig
Heeft Baudet dierbare vriendinnen ? Hij ziet ze immers vooral als ambitieloze wezens die achter het fornuis horen.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
als het de onderbuik is, imo heeft hij dat verhaal gewoon bewust gefabriceert omdat het gewoon niet te checken is
ga er niet van uit dat zijn dierbare vriendinnen tegen hem hebben lopen liegen iig
Ik denk dat vriendinnen van Baudet doorgaans intelligenter zijn dan om op totaal uit het verband gerukte D66 frames hun beeld van Baudet te baseren.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:59 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Heeft Baudet dierbare vriendinnen ? Hij ziet ze immers vooral als ambitieloze wezens die achter het fornuis horen.
Maar het kan best verifieerbaar zijn. Er hangen immers cameras in de trein.
Dit is bewust gedaan hoor. Baudet is niet achterlijk.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:53 schreef DrMabuse het volgende:
Tering.
Te laf om z'n onderbuik getjilp toe te geven.
Kleuter.
Waar is dit bevestigd?quote:Op maandag 3 februari 2020 20:26 schreef Oostwoud het volgende:
Kijk0n
Bron?quote:Op maandag 3 februari 2020 21:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit is bewust gedaan hoor. Baudet is niet achterlijk.
quote:
Toch niet. Filmpje in de tweet.twitter:op1npo twitterde op maandag 03-02-2020 om 20:25:00Vanavond presenteren Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra #Op1! Te gast zijn o.a. @Frankiegoeswest, @SylvanaSimons, @Raybar180, @AlbertoStegeman en Alex Boogers. Rond 22:25 uur op @NPO1! https://t.co/eQH3nIBq7H reageer retweet
Lees zijn verklaring maar eens goed.quote:
Het 'bewust' deel gaat toch om het hele verhaal?quote:Op maandag 3 februari 2020 21:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Baudet zijn verklaring. Hij wist dat het om een controle ging maar liet dit weg.
Niet allemaal hoop ik. Er bestaan boreale Marokkanen die niet zouden opvallen in Zweden. Ik presenteer u Ahmed, de schapenherder:quote:Op maandag 3 februari 2020 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, hij wil ze sowieso allemaal weghebben want ze behoren niet tot het boreale ras.
In die promo zeggen ze dat ze het over zijn tweet gaan hebben; in de tweet die je meelinkte staat wie de echte gasten zijn. Als ik het goed begrepeen heb, zit Thierry ergens richting Italie bij een congres. Het wordt dus een Thierry bash avondje.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:07 schreef BlackNero het volgende:
[..]Toch niet. Filmpje in de tweet.twitter:op1npo twitterde op maandag 03-02-2020 om 20:25:00Vanavond presenteren Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra #Op1! Te gast zijn o.a. @:Frankiegoeswest, @:SylvanaSimons, @:Raybar180, @:AlbertoStegeman en Alex Boogers. Rond 22:25 uur op @:NPO1! https://t.co/eQH3nIBq7H reageer retweet
quote:Op maandag 3 februari 2020 21:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
In die promo zeggen ze dat ze het over zijn tweet gaan hebben; in de tweet die je meelinkte staat wie de echte gasten zijn. Als ik het goed begrepeen heb, zit Thierry ergens richting Italie bij een congres.
boreaal genoeg voor wat?quote:Op maandag 3 februari 2020 21:12 schreef p078 het volgende:
[..]
Niet allemaal hoop ik. Er bestaan boreale Marokkanen die niet zouden opvallen in Zweden. Ik presenteer u Ahmed, de schapenherder:
[ afbeelding ]
Zou Baudet hem boreal genoeg vinden?
Eh, wat? Baudet twittert iets, laat cruciale informatie weg en achteraf blijkt dat hij al wist dat het een controle ging.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het 'bewust' deel gaat toch om het hele verhaal?
Oh zo.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Eh, wat? Baudet twittert iets, laat cruciale informatie weg en achteraf blijkt dat hij al wist dat het een controle ging.
Stemmingmakerij...quote:Op maandag 3 februari 2020 21:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Eh, wat? Baudet twittert iets, laat cruciale informatie weg en achteraf blijkt dat hij al wist dat het een controle ging.
Aha, "dit", een slecht maar onschuldig tweetje, "voorspelt" niet veel goeds.quote:
Een wilde met mishandelde leeuw?quote:Op maandag 3 februari 2020 21:20 schreef p078 het volgende:
[..]
Too late. The Barbarians zijn al onderweg. Heeft Baudet enig idee waar hij het tegen opneemt?
[ afbeelding ]
Moet dit ons angst aanjagen ofzo?quote:Op maandag 3 februari 2020 21:20 schreef p078 het volgende:
[..]
Too late. The Barbarians zijn al onderweg. Heeft Baudet enig idee waar hij het tegen opneemt?
[ afbeelding ]
Met 'dit' bedoelde ik uiteraard de reacties van Baudetliefhebbend Nederland en niet de tweet.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:21 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Aha, "dit", een slecht maar onschuldig tweetje, "voorspelt" niet veel goeds.
Misschien niet voor 100%, maar daar komt hij toch wel dicht bij in de buurt.quote:
Tja?quote:
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |