Daar hadden wij het net aan tafel ook over.... het enige "wapen" dat ze bij zich hebben is hun chipkaartscanner volgens mij.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn NS-controleurs niet bewapend dus bazelt Baudet wederom maar wat.
Reageer eens op mijn vraag schatjequote:
Ik kan niet in de toekomst kijken en blijf liever in het hier en nu. Ik doe niet zo ingewikkeld over de actie van Thierry en vergeef hem zijn onhandigheid. Daarnaast heb ik ook mijn grenzen maar daar is hij voorlopig nog niet overheen gegaan en ik hoop dat dat zo blijft. Daarnaast voel ik me niet verplicht om naar jou aan te geven waar mijn grenzen liggen en is het bovendien off topic.quote:
Mensen van Veiligheid en Service hebben ook de beschikking over handboeien en zijn geweldbevoegd. De agent komt er bij als het tricky wordt. Maar ook die agent zal zeer terughoudend zijn in de inzet van de geweldmiddelen.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar hadden wij het net aan tafel ook over.... het enige "wapen" dat ze bij zich hebben is hun chipkaartscanner volgens mij.
Niet voor niets dat die politieagent er nog bij moest komen.
Er is nauwelijks tot geen politieke agenda, alleen een commerciėle. Als je denkt dat artikelen daar geplaatst worden nadat een redactie heeft afgewogen of dat wel voldoende aansluit bij e.o.a. onbekende agenda klopt er iets niet. Het gaat simpelweg om centen. Zeker tegenwoordig kun je uitstekend analyseren waar de meeste views in zitten. Daar wordt op ingespeeld.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:09 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Dat ik niet bij NU.nl moet zijn heb ik inmiddels wel geleerd inderdaad. Het is hetzelfde geschreeuw en stemmingsmakerij als de Telegraaf doet maar dan vanuit een progressief/globalistisch oogpunt.
Als je nu.nl verwijt dit groot uit te meten begrijp je denk ik niet helemaal hoe dit werkt. Het is een beetje alsof je de plaatselijke super verwijt producten op de schappen te zetten waar veel vraag naar is.quote:En je zegt dat media geen opvoedkundige taak hebben, maar ik krijg wel erg vaak de indruk dat ze dat zelf niet helemaal begrepen hebben. De media probeert steeds vaker een narratief te creeren in plaats van objectieve informatie te verstrekken. Zowel aan rechter als aan de linker kant van het politieke spectrum. Jammer.
Als het twee koreanen waren dan struikelde niemand over het bericht.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:17 schreef AchJa het volgende:
Even los van die idioterie van Baudet, op wat voor basis denkt de politie eigenlijk aangifte te doen?
De politie heeft het niet over aangifte doen, ze onderzoeken alleen de eventuele strafbaarheid. Die waarschijnlijk uit gaat komen op 0.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:17 schreef AchJa het volgende:
Even los van die idioterie van Baudet, op wat voor basis denkt de politie eigenlijk aangifte te doen?
Haha zoals Thierry bedoel je? Dat zou je dan aan me moeten waarderenquote:Op maandag 3 februari 2020 19:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je bent nu wederom aan het invullen
Met 4 man een kaartje knippen is niet heel hard werken.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:19 schreef capricia het volgende:
In plaats dat ie nou een tweet de wereld in stuurt waarin ie aangeeft hoe blij hij is met deze hardwerkende Marokkaanse Nederlanders.
Met de reakties die je plaatst en hoe je anderen en in dit geval mij bejegent, moet ik je helaas teleurstellen dat ik voor jou weinig waardering op kan brengen.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha zoals Thierry bedoel je? Dat zou je dan aan me moeten waarderen
Handboeien zijn geen wapens toch?quote:Op maandag 3 februari 2020 19:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mensen van Veiligheid en Service hebben ook de beschikking over handboeien en zijn geweldbevoegd. De agent komt er bij als het tricky wordt. Maar ook die agent zal zeer terughoudend zijn in de inzet van de geweldmiddelen.
En dat knippen doen ze ook al jaren niet meer.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:21 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Met 4 man een kaartje knippen is niet heel hard werken.
Dat is het nou juist, hij wil ze sowieso allemaal weghebben want ze behoren niet tot het boreale ras.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:19 schreef capricia het volgende:
In plaats dat ie nou een tweet de wereld in stuurt waarin ie aangeeft hoe blij hij is met deze hardwerkende Marokkaanse Nederlanders.
Marokko ligt op t noordelijk halfrond en is dus boreaalquote:Op maandag 3 februari 2020 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, hij wil ze sowieso allemaal weghebben want ze behoren niet tot het boreale ras.
Volgens mij ziet je idool dat anders.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Marokko ligt op t noordelijk halfrond en is dus boreaal
De politie is toch wel wijzer? Iets onderzoeken waarvan ze weten dat het toch geen kans van slagen heeft...quote:Op maandag 3 februari 2020 19:20 schreef Xa1pt het volgende:
De politie heeft het niet over aangifte doen, ze onderzoeken alleen de eventuele strafbaarheid. Die waarschijnlijk uit gaat komen op 0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |