Nou, kom maar opquote:
Okay: Dat bordeel, daar was ik niet. Er zit een patatzaak direct naast het bordeel en dáár was ik.quote:
Dit ga ik Googelen om het zeker te wetenquote:Op zondag 2 februari 2020 16:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay: Dat bordeel, daar was ik niet. Er zit een patatzaak direct naast het bordeel en dáár was ik.
En ja, ik heb daar deze week vijf keer gegeten.
Grappige is wel dat er hier daadwerkelijk een patatzaak vrijwel direct naast meerdere bordelen zitquote:Op zondag 2 februari 2020 16:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit ga ik Googelen om het zeker te weten
quote:Op zondag 2 februari 2020 15:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Best wel handig uitgekozen; valt er nog wat te snacken na de workoutquote:Op zondag 2 februari 2020 16:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Grappige is wel dat er hier daadwerkelijk een patatzaak vrijwel direct naast meerdere bordelen zit
Hoepel op naar waar je vandaan kwam!quote:
Daarom, of tussendoor.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Best wel handig uitgekozen; valt er nog wat te snacken na de workout
Ik kwam hier vandaan, dus ik blijf nog even.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Grappige is wel dat er hier daadwerkelijk een patatzaak vrijwel direct naast meerdere bordelen zit
Hehehequote:Op zondag 2 februari 2020 16:24 schreef I het volgende:
[..]
Ik kwam hier vandaan, dus ik blijf nog even.
Ik wil niet weten waar die mayo vandaan komt.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay: Dat bordeel, daar was ik niet. Er zit een patatzaak direct naast het bordeel en dáár was ik.
En ja, ik heb daar deze week vijf keer gegeten.
Je weet er wel verdacht veel vanafquote:
quote:Op zondag 2 februari 2020 16:24 schreef I het volgende:
[..]
Ik kwam hier vandaan, dus ik blijf nog even.
quote:Op zondag 2 februari 2020 16:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waar die mayo vandaan komt.
Jawel Dave, dat wil je weten!quote:Op zondag 2 februari 2020 16:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waar die mayo vandaan komt.
Ik vrees het ookquote:Op zondag 2 februari 2020 16:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Jij gaat zo aan me denken als je daar dat volgende patatje bestelt.
Nee alleen op vrijdag (haha Fry-day)quote:
quote:
De vrouwen ook?quote:Op zondag 2 februari 2020 16:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dan zullen ze wel naar het bordeel zijn, de stiekemerds!
Dat moet jij beter weten dan ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |