abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_191501518
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 11:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Goh wat vreemd dat Boris gelijkgestemden in zijn kabinet wil. Dat zie je hier in Nederland nou nooit. :') Esther Ouwehand maar doen als volgende minister van Landbouw?
Hij wil geen gelijkgestemden, hij wil ja-knikkers
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_191506742
_O-

lionelbarber twitterde op vrijdag 14-02-2020 om 15:30:14 Brexiteer complains he has to wait in queue at EU airport. Says, without irony, that “this isn’t the Brexit I voted for”We will hear a great deal more of this in 2020.... https://t.co/Mtx1fOd24e reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 18:31:14 #103
3926 Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_191507143
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 18:05 schreef Slayage het volgende:
_O-

lionelbarber twitterde op vrijdag 14-02-2020 om 15:30:14 Brexiteer complains he has to wait in queue at EU airport. Says, without irony, that “this isn’t the Brexit I voted for”We will hear a great deal more of this in 2020.... https://t.co/Mtx1fOd24e reageer retweet
😂😂😂
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poŽtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 14 februari 2020 @ 18:32:50 #104
476022 PzKpfw
I'm on Smoko
pi_191507165
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 18:05 schreef Slayage het volgende:
_O-

Zal wel weer fake news zijn van de verzuurde remainers.
pi_191508414
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 18:32 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Lees het artikel zou ik zeggen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 19:46:33 #106
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191508489
quote:

[..]

Het is zeker fake news. Niet dat hij klaagt, want dat doet hij. Maar we zitten in de transitieperiode en het enige dat er veranderd is, is dat GBnog wel de EU-regels moet volgen maar er niet meer over mag meepraten.
Verder staat hij gewoon in de EU-rij...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 14 februari 2020 @ 20:11:55 #107
476022 PzKpfw
I'm on Smoko
pi_191508965
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

Lees het artikel zou ik zeggen.
Ik kan m'n tijd wel beter besteden. Werken enzo...
pi_191510891
quote:

[..]

Nope, dat zei deze brexiteer echt.
Echter kwam het niet door Brexit daar er dit jaar niks veranderd. Schiphol was gewoon nieuw personeel aan het inwerken
pi_191569290
quote:
EU voegt (Britse) Kaaimaneilanden en Panama toe aan de zwarte lijst van belastingparadijzen

De EU-ministers van FinanciŽn plaatsen de Kaaimaneilanden, Palau, Panama en de Seychellen toe aan hun zwarte lijst van belastingparadijzen. Wat de Kaaimaneilanden betreft, is het de eerste keer dat een territorium van een (gewezen) EU-lidstaat op die lijst geplaatst wordt.

Jos De Greef
37 min

De EU-ministerraad van FinanciŽn vindt dat de vier gebieden "de beloofde hervormingen onvoldoende of niet gerealiseerd hebben". Concreet zouden te weinig vooruitgang geboekt hebben in de strijd tegen witwasoperaties, het verbergen van rijkdommen in schimmige financiŽle constructies en het omzeilen van belastingen. Daarom worden ze toegevoegd aan de zwarte lijst van belastingparadijzen.

Het gaat om de Kaaimaneilanden in de CaraÔben, het Midden-Amerikaanse land Panama (bekend van de gelijknamige Papers), de eilandstaat Palau in de Stille Oceaan en de Seychellen in de Indische Oceaan.

Op die zwarte lijst stonden al Trinidad en Tobago in Zuid-Amerika, Oman, de eilandstaten Vanuatu, Fiji en Samoa en de Amerikaanse overzeese gebiedsdelen Amerikaans Samoa en Guam in de Stille Oceaan en de Amerikaanse Maagdeneilanden in de CaraÔbische Zee. Merk op dat daar drie overzeese territoria van de Verenigde Staten bijhoren.

Kaaiman: de Britse primeur na de brexit
Horatio Nelson kijkt vanop Trafalgar Square uit over het nieuwe financiŽle centrum van Canary Wharf in het oosten van Londen.
ECONOMIE
"Bankers of the Caribbean"
zo 29 mei 2016 20:46
Opvallend bij die nieuwkomers op de zwarte lijst zijn de Kaaimaneilanden ten zuiden van Cuba. Dat is een Brits overzees gebied dat valt onder koningin Elizabeth II. Die eilandengroep kennen weliswaar zelfbestuur, maar worden internationaal vertegenwoordigd door het Verenigd Koninkrijk.

De archipel leeft vooral van bankieren en toerisme en kent het hoogste inkomen per hoofd in de CaraÔben. De meeste grootbanken hebben er zetels en de eilanden genieten al langer een reputatie voor erg ondoorzichtige financiŽle constructies.

Het is de eerste keer dat de EU een territorium van een lidstaat of een gewezen lidstaat op de zwarte lijst van belastingparadijzen plaatst. Mogelijk is dat gemakkelijker geworden na het vertrek van het VK uit de Europese Unie. De Britse regering heeft overigens de ultieme verantwoordelijkheid voor wat er gebeurt in die overzeese gebieden en kan desnoods ingrijpen (al toonde Londen daar altijd weinig animo voor)
https://www.vrt.be/vrtnws(...)oe-aan-de-zwarte-li/

-O-
pi_191569502
pi_191569583
quote:
"Het is de eerste keer dat de EU een territorium van een lidstaat of een gewezen lidstaat op de zwarte lijst van belastingparadijzen plaatst."

Duidelijk een fuck you voor de Britten
  dinsdag 18 februari 2020 @ 18:24:44 #112
3926 Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_191570813
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 17:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

"Het is de eerste keer dat de EU een territorium van een lidstaat of een gewezen lidstaat op de zwarte lijst van belastingparadijzen plaatst."

Duidelijk een fuck you voor de Britten
En terecht. Pleur maar lekker op met je miles, stones en linksrijden :W
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poŽtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_191571389
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 18:24 schreef Djeez het volgende:

Pleur maar lekker op met je miles, stones en linksrijden :W
Sinds de grote overwinning van Johnson zit ik er ook zo in. Laterrrr :W
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')