aijweoij aiohenasaawwwww.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook hoor, alleen als ik moet gaan heb ik geen zin. Als ik eenmaal loop, vind ik ‘t heerlijk![]()
Het gaat heel goed met Bo, ze is heel lief![]()
7 februari wordt ze alweer 9 maanden![]()
Beetje late reactie![]()
[ afbeelding ]
Gezellig heur! Ik moet zelf zo weg, dus een meet vandaag zit er denk ik niet meer in. @Em31quote:Op zondag 2 februari 2020 12:05 schreef Andromache het volgende:
Crosspost:
[..]
Met mijn Groningse vrienden uit eten en borrelen en logeren bij zusje. Dus een Grunn-meet zou ook goed kunnen hoor.
Daarover gesproken: over 2 weken meet in Utrecht! Lijkt me ontzettend leuk om met elkaar bij te kletsen over de kaartjesstress, de eerste inzendingen, lekker met eigen Spotify-playlist in een aparte ruimte, niet helemaal des Henks maar toch redelijk in de buurt komend, en we kunnen in dit eetcafé ook goed een hapje eten. Lijkt me heeel leuk om jullie weer te zien!
En als klap op de vuurpijl gaan we ook een ESF-spel spelen
Edit: @:grazz je bent er weer bij
Dat klinkt bijna precies als Spirit in the Skyquote:
quote:Op zondag 2 februari 2020 13:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna precies als Spirit in the Sky
Jij ook een goeievroegemidzondagavond.quote:
Hoe is het met jullie?quote:Op zondag 2 februari 2020 14:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij ook een goeievroegemidzondagavond.
quote:Op zondag 2 februari 2020 12:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook hoor, alleen als ik moet gaan heb ik geen zin. Als ik eenmaal loop, vind ik ‘t heerlijk![]()
Het gaat heel goed met Bo, ze is heel lief![]()
7 februari wordt ze alweer 9 maanden![]()
Beetje late reactie![]()
[ afbeelding ]
Ik doe m'n best!quote:Op zondag 2 februari 2020 14:38 schreef Dave het volgende:
Even doorposten mensen zodat we nog even snel die palindroomdatum TT mee kunnen pikken.
U vraagt, Aoibhin draait!quote:Op zondag 2 februari 2020 14:38 schreef Dave het volgende:
Even doorposten mensen zodat we nog even snel die palindroomdatum TT mee kunnen pikken.
Naar omstandigheden prima. Zoals altijd eigenlijk.quote:
Watquote:Op zondag 2 februari 2020 14:38 schreef Dave het volgende:
bedoelquote:Op zondag 2 februari 2020 14:38 schreef Dave het volgende:
Zeker! Opnieuw lekker weer vandaag hoewel het wel een binnendagje wordt, werken en zo.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Naar omstandigheden prima. Zoals altijd eigenlijk.![]()
Alles goed daar in Spanje?
jequote:Op zondag 2 februari 2020 14:38 schreef Dave het volgende:
precies?quote:Op zondag 2 februari 2020 14:38 schreef Dave het volgende:
Je bent gewoon zwanger.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was net weer even heel misselijk. Had vanmiddag iets gemaakt met knoflook en toen ik op vrijdag zo misselijk was, had ik dat ook. Misschien dat ik gewoon even niet zo goed daar tegen kan.
Weer is hier wat minder.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker! Opnieuw lekker weer vandaag hoewel het wel een binnendagje wordt, werken en zo.
quote:
Oh ja, die Amsterdamse dag waar je het laatst ook over had.quote:
Hier ook lekker weer.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker! Opnieuw lekker weer vandaag hoewel het wel een binnendagje wordt, werken en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |