SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
Oh ohquote:
quote:
twitter:Politie_Rdam twitterde op maandag 27-01-2020 om 14:27:24Burger meldt mogelijke handgranaat op de Korte Hoogstraat in Rotterdam. Object gaat zo onderzocht worden door explosievenverkenner. Op voorhand is afzetting gemaakt. reageer retweet
twitter:Politie_Rdam twitterde op maandag 27-01-2020 om 14:38:21Het op de #KorteHoogstraat #Rotterdam gevonden object is geen #handgranaat, ook geen ander soort explosief. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:07 schreef I het volgende:
twitter:Politie_Rdam twitterde op maandag 27-01-2020 om 14:27:24Burger meldt mogelijke handgranaat op de Korte Hoogstraat in Rotterdam. Object gaat zo onderzocht worden door explosievenverkenner. Op voorhand is afzetting gemaakt. reageer retweet
twitter:Politie_Rdam twitterde op maandag 27-01-2020 om 14:38:21Het op de #KorteHoogstraat #Rotterdam gevonden object is geen #handgranaat, ook geen ander soort explosief. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij kan wel leuk met zijn handen fladderen. Dat doe ik ook vaak als ik excited benquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gatver, weer dat beeld van viespeuk Löw op mijn netvlies
Ik ook, maar eigenlijk automatisch altijd als ik alleen ben.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij kan wel leuk met zijn handen fladderen. Dat doe ik ook vaak als ik excited ben#autist
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:07 schreef I het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ik soms ook als ik bij anderen ben, maar dan wel als ik in gedachten ben verzonken en niet op mijn omgeving letquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook, maar eigenlijk automatisch altijd als ik alleen ben.
Soms doe ik het heel hard en dan komt mijn vriend net binnen en dan schaam ik mequote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik soms ook als ik bij anderen ben, maar dan wel als ik in gedachten ben verzonken en niet op mijn omgeving letEn ik dagdroom nogal veel.
Gelukkig maar ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Gelukkig heeft het geen gevolgen gehad voor de Songfestival lotingsceremonie vandaag
Onverstoord door blijven fladderen en boos worden als hij niet meedoet.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Soms doe ik het heel hard en dan komt mijn vriend net binnen en dan schaam ik me
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Soms doe ik het heel hard en dan komt mijn vriend net binnen en dan schaam ik me
We hoorden op tv/stream nog wel een sirene op de achtergrondquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:25 schreef I het volgende:
[..]
Gelukkig maar ja.Ze hadden zelfs een heli ingezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Onverstoord door blijven fladderen en boos worden als hij niet meedoet.
Gewoon het probleem bij hem leggen
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou fijn zeg.
Was ik vandaag de hele dag thuis, heb ik die hele loting gemist vanwege gekloot van anderen wat gefixt moest worden. En natuurlijk heb ik de hele dag niks te doen en komt dat soort gezeik 's middags ineens aan het licht.![]()
Ik ga er verder niet over in detail treden, wilde alleen ff kwijt dat sommige mensen echte kloothommelhufters zijn.
Pff wat klote zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook net op het verkeerde moment dan, hoe krijgen ze het voor elkaar...
Eet smakelijk in ieder geval!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Heel, heel goed ditquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Onverstoord door blijven fladderen en boos worden als hij niet meedoet.
Gewoon het probleem bij hem leggen
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou fijn zeg.
Was ik vandaag de hele dag thuis, heb ik die hele loting gemist vanwege gekloot van anderen wat gefixt moest worden. En natuurlijk heb ik de hele dag niks te doen en komt dat soort gezeik 's middags ineens aan het licht.![]()
Ik ga er verder niet over in detail treden, wilde alleen ff kwijt dat sommige mensen echte kloothommelhufters zijn.
Wat balen zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat jij fouten van anderen moet herstellen op zo'n ongelukkig moment
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Als je iets met heel veel zelfvertrouwen doet zorg je dat juist de anderen aan zichzelf gaan twijfelen ipv jijquote:
Dat is sowieso wel een mooie gedachtequote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je iets met heel veel zelfvertrouwen doet zorg je dat juist de anderen aan zichzelf gaan twijfelen ipv jij
[ afbeelding ]
Dat is het hele idee achter sommige abstracte kunst toch ook? En men rolt dan over elkaar heen om er veel geld voor uit te geven zodat je de ander niet laat merken dat jij het ook niet begrijptquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel een mooie gedachte
Oa.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je iets met heel veel zelfvertrouwen doet zorg je dat juist de anderen aan zichzelf gaan twijfelen ipv jij
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is het hele idee achter sommige abstracte kunst toch ook? En men rolt dan over elkaar heen om er veel geld voor uit te geven zodat je de ander niet laat merken dat jij het ook niet begrijpt
Vraag deze mensen wat ze er in zien en ze zullen allemaal met een uitleg komen en het prachtig vinden om maar niet uit de toon te vallen
[ afbeelding ]
Met toneel is het toch ook zo?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Mijn gefladder is ook abstracte kunst inderdaad.
Wuhahahahahahan.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:53 schreef Kreator het volgende:
Godsklere wat een waterkoude dag. Ik lig onder twee dekentjes en de open haard is aan en nog steeds niet warm.
Zo mijn harem eens mededelen dat we lepeltje-lepeltje-lepeltje-lepeltje-lepeltje-lepeltje-lepeltje-lepeltje-lepeltje gaan liggen.
Komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net een Chinees met een mondmasker uit de trein zien stappen
Oh, had wel zin in een relquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:02 schreef Dave het volgende:
In ander nieuws: Bibi Breijman geeft Waylon de schuld van haar burn-out
(Let wel: dit is een Telegraaf kop - ze bedoelde het dus positief)
Inderdaad! Enorm gevaarlijk, dat reizen met de burgerrupsquote:
Ik ook welquote:
Truequote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met toneel is het toch ook zo?
Maakt in feite niet uit wat jullie op het podium doen, zolang je het maar met overtuiging doet.
De zaal klapt wel. En vraag je mensen na afloop wat ze er van vonden dan zorgt de peer pressure er wel voor dat ze "ja prachtig, heel diep, heel diep" zeggen.
Mensen zijn vreemde onzekere wezens.
Waarom betaalt er anders iemand $200.000 voor een banaan en een stuk duct tape.
Of een vloer met pindakaas...
"NS neemt ook maatregelen"quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Inderdaad! Enorm gevaarlijk, dat reizen met de burgerrups
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net een Chinees met een mondmasker uit de trein zien stappen
Hij was wel uitgecheckt bij het TikTok item.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:08 schreef Em31 het volgende:
Matthijs hoopte waarschijnlijk dat Herman van Veen zou zeggen dat hij het compleet kut vindt
(Dat hij het dus heel leuk vindt verbaasde mij dan ook wel een beetje![]()
)
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"NS neemt ook maatregelen"
[ afbeelding ]
Tiktak.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Hij was wel uitgecheckt bij het TikTok item.
Lichaamssappen uitwisselen mag niet. Nou zeg, wat saai...quote:
Je hebt een Tikkie naar een tokkie verstuurd?quote:
Nee, dat is 1 van de 83 versprekingen van TikTok door Matthijs.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je hebt een Tikkie naar een tokkie verstuurd?
Ik ook. Mathijs mag nooit mijn lepeltje zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zei mathijs. Ik zapte er toevallig langs. Ik haat mathijs.
Ik zag het ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zei mathijs. Ik zapte er toevallig langs. Ik haat mathijs.
Ik mag je nu al.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook. Mathijs mag nooit mijn lepeltje zijn.
Wordt wel een saaie wereld ja, als iedereen er zo bij moet lopen en zich aan al die regeltjes moet houden.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lichaamssappen uitwisselen mag niet. Nou zeg, wat saai...
Lichaamssappen uitwisselen terwijl je loopt, lijkt me ook niet zo praktischquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:09 schreef I het volgende:
[..]
Wordt wel een saaie wereld ja, als iedereen er zo bij moet lopen en zich aan al die regeltjes moet houden.
Walking centipede.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lichaamssappen uitwisselen terwijl je loopt, lijkt me ook niet zo praktisch
Ach, het is weer eens wat anders. Wel creatief.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lichaamssappen uitwisselen terwijl je loopt, lijkt me ook niet zo praktisch
Heerlijk ook tijdens concerten als die een keer voorbijkomtquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:23 schreef F1gamer het volgende:
Net weer Serhat geluisterd.![]()
Hij blijft leuk slecht
Dan kun je toch niet meer opletten waar je loopt?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:24 schreef I het volgende:
[..]
Ach, het is weer eens wat anders. Wel creatief.
Dus ze mogen nu niet meer in de soep tuffen?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lichaamssappen uitwisselen mag niet. Nou zeg, wat saai...
Nee, dat is voorgoed voorbij!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus ze mogen nu niet meer in de soep tuffen?
Mwah, ligt er aan om welke lichaamssappen het gaat.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan kun je toch niet meer opletten waar je loopt?
Het kan wel, maar het loopt wat lastigerquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:59 schreef I het volgende:
[..]
Mwah, ligt er aan om welke lichaamssappen het gaat.
Kaploper.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"NS neemt ook maatregelen"
[ afbeelding ]
Ja je kunt willekeurig iemand op elke plek neersteken en dat sap opzuipen, maar dat is meer iets voor vampieren @Epialesquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:59 schreef I het volgende:
[..]
Mwah, ligt er aan om welke lichaamssappen het gaat.
Dat zeker; kun je net zo goed stoppen met lopenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan wel, maar het loopt wat lastiger
Poe hee, jij hebt nogal wat meegemaakt dan de afgelopen eeuwquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:09 schreef Strani het volgende:
Net terug van 1917. Het was een hele reis.
Goed zo!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:12 schreef Strani het volgende:
Toch in totaal een kleine tien kilometer gelopen vandaag, inclusief stukken heuvelop. Dat moet die hamburger voor lunch weer een beetje goedmaken.
Het zwaarste was de reis er naartoe. De terugweg was makkelijker want dat heb ik deels al eerder gedaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Poe hee, jij hebt nogal wat meegemaakt dan de afgelopen eeuw
Ook maar voor een klein gedeelte hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zwaarste was de reis er naartoe. De terugweg was makkelijker want dat heb ik deels al eerder gedaan.
Toch al 38 van de 103 jaar. Da's ruim een derde.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook maar voor een klein gedeelte hoor
Oh, ja, als je het zo steltquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch al 38 van de 103 jaar. Da's ruim een derde.
Nou, welkom in de existentiële crisis.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, ja, als je het zo stelt![]()
Ik zit ook al op meer dan een kwart
Neequote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:18 schreef Joraan het volgende:
Woehoe ik ben ook maar eens terugIedereen hier al kaarten voor de liveshows?
Nog niet veel mensen hier hebben kaarten voor liveshows, maar daar is natuurlijk ook het lastigst aan te komen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:18 schreef Joraan het volgende:
Woehoe ik ben ook maar eens terugIedereen hier al kaarten voor de liveshows?
Welk deel is dan eigenlijk live in zo'n semi liveshow?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog niet veel mensen hier hebben kaarten voor liveshows, maar daar is natuurlijk ook het lastigst aan te komen.
Greys en Cee gaan naar de liveshow 1e semi.
Peter en Wizarddragon gaan naar alle shows, via OGAE pakket.
Ik probeer overmorgen nog tickets te krijgen voor in ieder geval een semi liveshow (liefst 2).
Dat zit ik sowieso al heel vaakquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, welkom in de existentiële crisis.
Semi - halvequote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Welk deel is dan eigenlijk live in zo'n semi liveshow?
Ik weet niet of ik vrij ben helaas. En volgens mij zijn ze ontzettend duur de kaarten.... Maar wat een ervaring zal dat zijn zeg. Ach anders maar weer braaf voor de tv. En een paar weken van jullie geouwehoer genieten hierquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog niet veel mensen hier hebben kaarten voor liveshows, maar daar is natuurlijk ook het lastigst aan te komen.
Greys en Cee gaan naar de liveshow 1e semi.
Peter en Wizarddragon gaan naar alle shows, via OGAE pakket.
Ik probeer overmorgen nog tickets te krijgen voor in ieder geval een semi liveshow (liefst 2).
Meestal het onderste deel.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Welk deel is dan eigenlijk live in zo'n semi liveshow?
Ik heb vaak de indruk dat vrouwen daar gevoeliger voor zijn dan mannen. Kunnen anderen dit beeld bevestigen?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zit ik sowieso al heel vaak
Vooral als ik Youtube filmpjes over de ruimte ga kijken van dingen miljoenen lichtjaren weg, en dan voel ik me echt meteen zo insignificant
Je dacht ik negeer de PI maar?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Semi - halve
Het zijn dus de liveshows van de halve finales.
Ga nou eens inburgeren Strani! Je bent toch een ESF fan?
Hoe langer je daar over nadenkt hoe vreemder het wordt. Waar is het einde vh heelal is ook zo'n moeilijke vraag.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zit ik sowieso al heel vaak
Vooral als ik Youtube filmpjes over de ruimte ga kijken van dingen miljoenen lichtjaren weg, en dan voel ik me echt meteen zo insignificant
Kijk, deze man weet!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meestal het onderste deel.![]()
(soms zelfs alleen de voeten, maar dat mag niemand weten.)
quote:
Ja dat vind ik ook wel. Maar langzaam aan heb ik geaccepteerd dat het gewoon onbegrijpelijk is.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe langer je daar over nadenkt hoe vreemder het wordt. Waar is het einde vh heelal is ook zo'n moeilijke vraag.
Ik weiger. Ik wens vlak voordat ik sterf ook met enorme snelheid richting niks geschoten te worden. Je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel. Maar langzaam aan heb ik geaccepteerd dat het gewoon onbegrijpelijk is.
Ah, jammer. Maar als je niet vrij kunt krijgen, dan is het inderdaad niet anders helaas.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:22 schreef Joraan het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik vrij ben helaas. En volgens mij zijn ze ontzettend duur de kaarten.... Maar wat een ervaring zal dat zijn zeg. Ach anders maar weer braaf voor de tv. En een paar weken van jullie geouwehoer genieten hier
Haha, okay, staat genoteerdquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weiger. Ik wens vlak voordat ik sterf ook met enorme snelheid richting niks geschoten te worden. Je weet maar nooit.
Ja, ik probeerde lopend lichaamssappen uit te wisselen; is nogal moeilijk te combinerenquote:
Dat stelt mij wel gerustquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb vaak de indruk dat vrouwen daar gevoeliger voor zijn dan mannen. Kunnen anderen dit beeld bevestigen?
Maar voor mij waren m'n twintigers wel het hefstigst als het gaat om existentiële vragen en angst voor dingen en zo. Daarna kalmeerde het allemaal aanzienlijk.
Ja, ik vind die filmpjes vaak fascinerendquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe langer je daar over nadenkt hoe vreemder het wordt. Waar is het einde vh heelal is ook zo'n moeilijke vraag.
Sorry wat?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ik probeerde lopend lichaamssappen uit te wisselen; is nogal moeilijk te combineren
Mannen! Meervoud! Roger én Epiales!quote:
Ah nee, ik heb alleen met Roger te maken. Epiales en ik weigeren elkaar te erkennen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mannen! Meervoud! Roger én Epiales!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |