Ik ook. Mathijs mag nooit mijn lepeltje zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zei mathijs. Ik zapte er toevallig langs. Ik haat mathijs.
Ik zag het ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zei mathijs. Ik zapte er toevallig langs. Ik haat mathijs.
Ik mag je nu al.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook. Mathijs mag nooit mijn lepeltje zijn.
Wordt wel een saaie wereld ja, als iedereen er zo bij moet lopen en zich aan al die regeltjes moet houden.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lichaamssappen uitwisselen mag niet. Nou zeg, wat saai...
Lichaamssappen uitwisselen terwijl je loopt, lijkt me ook niet zo praktischquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:09 schreef I het volgende:
[..]
Wordt wel een saaie wereld ja, als iedereen er zo bij moet lopen en zich aan al die regeltjes moet houden.
Walking centipede.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lichaamssappen uitwisselen terwijl je loopt, lijkt me ook niet zo praktisch
Ach, het is weer eens wat anders. Wel creatief.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lichaamssappen uitwisselen terwijl je loopt, lijkt me ook niet zo praktisch
Heerlijk ook tijdens concerten als die een keer voorbijkomtquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:23 schreef F1gamer het volgende:
Net weer Serhat geluisterd.![]()
Hij blijft leuk slecht
Dan kun je toch niet meer opletten waar je loopt?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:24 schreef I het volgende:
[..]
Ach, het is weer eens wat anders. Wel creatief.
Dus ze mogen nu niet meer in de soep tuffen?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lichaamssappen uitwisselen mag niet. Nou zeg, wat saai...
Nee, dat is voorgoed voorbij!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus ze mogen nu niet meer in de soep tuffen?
Mwah, ligt er aan om welke lichaamssappen het gaat.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan kun je toch niet meer opletten waar je loopt?
Het kan wel, maar het loopt wat lastigerquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:59 schreef I het volgende:
[..]
Mwah, ligt er aan om welke lichaamssappen het gaat.
Kaploper.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"NS neemt ook maatregelen"
[ afbeelding ]
Ja je kunt willekeurig iemand op elke plek neersteken en dat sap opzuipen, maar dat is meer iets voor vampieren @Epialesquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:59 schreef I het volgende:
[..]
Mwah, ligt er aan om welke lichaamssappen het gaat.
Dat zeker; kun je net zo goed stoppen met lopenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan wel, maar het loopt wat lastiger
Poe hee, jij hebt nogal wat meegemaakt dan de afgelopen eeuwquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:09 schreef Strani het volgende:
Net terug van 1917. Het was een hele reis.
Goed zo!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:12 schreef Strani het volgende:
Toch in totaal een kleine tien kilometer gelopen vandaag, inclusief stukken heuvelop. Dat moet die hamburger voor lunch weer een beetje goedmaken.
Het zwaarste was de reis er naartoe. De terugweg was makkelijker want dat heb ik deels al eerder gedaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Poe hee, jij hebt nogal wat meegemaakt dan de afgelopen eeuw
Ook maar voor een klein gedeelte hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zwaarste was de reis er naartoe. De terugweg was makkelijker want dat heb ik deels al eerder gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |