Ik schrok alquote:Op maandag 27 januari 2020 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die pretendeert een vriendin en kind te hebben.
(Rusnak, niet Paxcon)
Heb je eigenlijk daarna nog ooit zalmsalade durven te eten of werd je bevangen door schaamte?quote:Op maandag 27 januari 2020 21:28 schreef GGMM het volgende:
Sorry @:el-stinho ik gooi jou nu onder de bus om de aandacht van mijn zalmsalade af te leiden.Eigenlijk is dat best slap van mij.
Hij woont boven een snackbar dus dat lijkt me wel.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk daarna nog ooit zalmsalade durven te eten of werd je bevangen door schaamte?
Dit was de laatste keer.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk daarna nog ooit zalmsalade durven te eten of werd je bevangen door schaamte?
René is waarschijnlijk viesdikquote:Op maandag 27 januari 2020 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hij woont boven een snackbar dus dat lijkt me wel.
Opvallend veel FOK! users wonen boven een snackbar.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hij woont boven een snackbar dus dat lijkt me wel.
Ik woon op 10 seconden lopen van een snackbar.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Opvallend veel FOK! users wonen boven een snackbar.
Indrukwekkend staaltje zelfkritiek, zeg. Wow, gewoon wow.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was de laatste keer.
Soms heb je een goede confrontatie nodig om te realiseren waar je nou eigenlijk mee bezig bent.
Hoe vaak ga je er heen?quote:Op maandag 27 januari 2020 21:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik woon op 10 seconden lopen van een snackbar.
Dat zou voor mij erg verleidelijk zijn.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik woon op 10 seconden lopen van een snackbar.
Laten we van de volgende TT Heubach maken.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:35 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat één van mijn favoriete ex-users in de TT staat.
Ik mis hem nog elke dag.
Ik ookquote:Op maandag 27 januari 2020 21:35 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat één van mijn favoriete ex-users in de TT staat.
Ik mis hem nog elke dag.
Je bedoelt Ties02?quote:Op maandag 27 januari 2020 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we van de volgende TT Heubach maken.
Ja. Zo’n YouTuber.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was toch die Ties van Tiesgames?
Een artikel van de telegraaf over wat de Italiaanse Media van de Ligt vond.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Indrukwekkend staaltje zelfkritiek, zeg. Wow, gewoon wow.
ligtpunt xDquote:Op maandag 27 januari 2020 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een artikel van de telegraaf over wat de Italiaanse Media van de Ligt vond.
https://www.telegraaf.nl/(...)e-ligt-als-lichtpunt
We gaan allemaal doodquote:
VI.nl heeft nazorg nodig voor ieder leed dat Cillessen, L. de Jong en F. de Jong wordt aangedaan in Spanje.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een artikel van de telegraaf over wat de Italiaanse Media van de Ligt vond.
https://www.telegraaf.nl/(...)e-ligt-als-lichtpunt
Patricia Paayedquote:Op maandag 27 januari 2020 21:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog omdat het hier een warm bad is
Is dit het definitieve einde van het tijdperk Veronica Inside?quote:Op maandag 27 januari 2020 21:44 schreef BobW het volgende:
[..]
Kan Veronica Inside dit nog omdraaien?
twitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 27-01-2020 om 21:16:12Straks om 22.00 uur #Voetbalpraat met @vinschildkamp, @m_wijffelsAD, @kennethperez10 en Valentijn Driessen.Stuur je vragen voor de uitzending in met #Voetbalpraat 📺 FOX Sports 1 https://t.co/OL7mQfTAv6 reageer retweet
quote:Op maandag 27 januari 2020 21:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog omdat het hier een warm bad is
@Calandquote:Op maandag 27 januari 2020 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie zou hier in het topic een accent hebben?
Ik word altijd ontzettend agressief van dat toontje van Wijffels.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:46 schreef Zipportal het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 27-01-2020 om 21:16:12Straks om 22.00 uur #Voetbalpraat met @:vinschildkamp, @:m_wijffelsAD, @:kennethperez10 en Valentijn Driessen.Stuur je vragen voor de uitzending in met #Voetbalpraat 📺 FOX Sports 1 https://t.co/OL7mQfTAv6 reageer retweet
Zo'n typische kale.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik word altijd ontzettend agressief van dat toontje van Wijffels.
Ik kan daar echt niet naar kijken.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@KingRolandquote:Op maandag 27 januari 2020 21:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik voel een raar plekje op mijn gehemelte.
Heb ik nu het coronavirus? #dtv
syfilisquote:Op maandag 27 januari 2020 21:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Nee hoor wees gerust.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Lul Leoquote:Op maandag 27 januari 2020 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zap meestal ook snel weer weg, ook omdat lul Leo er vaak zit.
Zijn stemgeluid überhaupt is pure tyfus. Vandaag bij het uitlaten van de hond AD voetbalpodcast geluisterd daar zit hij ook altijd te janken.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit kan niet.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bram Krikke
God
@:wereldgozed
@:kingroland
Geschakeld. Zag dat Modern Family werd uitgezonden. Terug gezapt.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Geschakeld naar Comedy Central.
Dat nerd meisje is gruwelijk lekker geworden toch?
quote:Op maandag 27 januari 2020 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Geschakeld naar Comedy Central.
Dat nerd meisje is gruwelijk lekker geworden toch?
Dit was net als de vorige uitzending weer niks nee.quote:
Of met Jan de Jongquote:Op maandag 27 januari 2020 22:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Jachtseizoen.. wanneer is de aflevering met Kaj van der Ree?
Of met Patrick Kluivertquote:Op maandag 27 januari 2020 22:21 schreef Wereldgozer het volgende:
KrikkeGod nuquote:Op maandag 27 januari 2020 22:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Genotquote:Op maandag 27 januari 2020 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
KrikkeGod nu
Al heb ik geen zin om dit te kijken
Ze kunnen maar beter stoppen, uit dat licht.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit was net als de vorige uitzending weer niks nee.
Johan zei zelf vorige week nog dat hij er helemaal geen zin in had.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kunnen maar beter stoppen, uit dat licht.
Maar wat moeten we dan kijken?quote:Op maandag 27 januari 2020 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kunnen maar beter stoppen, uit dat licht.
Promenade.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar wat moeten we dan kijken?
Johan moet er gewoon lekker mee stoppen, laat hem maar gewoon lekker wat theaters afgaan en met muziek bezig zijn.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Johan zei zelf vorige week nog dat hij er helemaal geen zin in had.
Genoeg series om te kijken.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is voor mij ook een van de weinige programma's die ik nog kijk.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aldus de man die de Kwis leuk vindt.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is heel erg leuk.
Aldus de man die Game of Thrones leuk vindt.quote:
Niet meer.quote:Op maandag 27 januari 2020 23:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Aldus de man die Game of Thrones leuk vindt.
A Song of Ice and Firequote:Op maandag 27 januari 2020 23:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Aldus de man die de Kwis leuk vindt.
[..]
Aldus de man die Game of Thrones leuk vindt.
Jammer dat ik jouw mening niet heb gelezen over S8.quote:Op maandag 27 januari 2020 23:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
A Song of Ice and Fire
Het boek Game of Thrones
Game of Thrones serie
Allemaal mensen die hun kinders Daenerys hebben genoemd, genot.quote:Op maandag 27 januari 2020 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ik jouw mening niet heb gelezen over S8.
Ach opzich een prima naam.quote:Op maandag 27 januari 2020 23:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Allemaal mensen die hun kinders Daenerys hebben genoemd, genot.
Ja, maar ze zijn vernoemd naar de draken prinses. Terwijl ze geëindigd is als een massamoordenaar.quote:Op maandag 27 januari 2020 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach opzich een prima naam.
Beter dan mensen die hun kind Khaleesi noemen.
Och mupkequote:Op maandag 27 januari 2020 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach opzich een prima naam.
Beter dan mensen die hun kind Khaleesi noemen.
Haha homoquote:
Zou het ook door haar hoofd spoken dat pa moeder van de trap heeft gegooid ?twitter:mariekederksen3 twitterde op maandag 27-01-2020 om 22:01:22Schaarse persoonlijke tweet: Morgen is mijn moeder 28 jaar overleden. Geen medelijden nodig, ik weet niet beter. Maar vind het heel raar dat ik dit jaar haar leeftijd bereik. Is het normaal dat dit dan door je hoofd spookt, of stel ik me aan? Het is zo'n vreemd idee. https://t.co/inL9q3B3u6 reageer retweet
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:10 schreef Wereldgozer het volgende:
Zou het ook door haar hoofd spoken dat pa moeder van de trap heeft gegooid ?twitter:mariekederksen3 twitterde op maandag 27-01-2020 om 22:01:22Schaarse persoonlijke tweet: Morgen is mijn moeder 28 jaar overleden. Geen medelijden nodig, ik weet niet beter. Maar vind het heel raar dat ik dit jaar haar leeftijd bereik. Is het normaal dat dit dan door je hoofd spookt, of stel ik me aan? Het is zo'n vreemd idee. https://t.co/inL9q3B3u6 reageer retweet
@:zipportal
@:de_kraam
@:old_pal
quote:Op maandag 27 januari 2020 23:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Aldus de man die de Kwis leuk vindt.
twitter:diederikebbinge twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 07:59:53Gefeliciteerd Harry Mens (73)! #PROMENADE Ode aan een ontzettend leuke man met oa @leondewinter: https://t.co/n1g8xMziww reageer retweet
@Coco.twitter:Jinek_RTL twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 16:45:53Vanavond aan tafel bij #Jinek: Blueszangeres A.J. Plug was de chauffeur van Johan Derksen en kreeg slokdarmkanker. Derksen schoot te hulp en organiseerde onder andere een benefietconcert voor haar. Inmiddels heeft ze alle behandelingen achter de rug. Hoe gaat het nu met haar? https://t.co/Z4GFLEoVkW reageer retweet
Neequote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij nog contact met die jongen?
Ik vind het maar een vreemde en warrige vraag die ze hier stelt.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:10 schreef Wereldgozer het volgende:
@:zipportal
@:de_kraam
@:old_pal
Jaaaaa vanavond slaan we op1 over en gaan we uitwedstrijd Jinek meepakkenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:54 schreef Zipportal het volgende:
@:coco.twitter:Jinek_RTL twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 16:45:53Vanavond aan tafel bij #Jinek: Blueszangeres A.J. Plug was de chauffeur van Johan Derksen en kreeg slokdarmkanker. Derksen schoot te hulp en organiseerde onder andere een benefietconcert voor haar. Inmiddels heeft ze alle behandelingen achter de rug. Hoe gaat het nu met haar? https://t.co/Z4GFLEoVkW reageer retweet
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jaaaaa vanavond slaan we op1 over en gaan we uitwedstrijd Jinek meepakken
Ik luister al te veel podcastsquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
pak er gewoon een kekke podcast bij ofzo joh, ipv deze poppenkast
einde bericht
coolquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik luister al te veel podcasts
Vrijwel allemaal voetbalgerelareerd fcafkicken en pantelic podcast bijvoorbeeld. Bnr friday move van Wilfred wil ik op een zaterdagmiddag ook nog weleens luisteren op de bank. Jij?quote:
Lekker maatquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jaaaaa vanavond slaan we op1 over en gaan we uitwedstrijd Jinek meepakken
De FOK!castquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Anno 2020 geen eigen podcast hebben
https://open.spotify.com/(...)fBHRGmQZKPiY14zcGZQQquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vrijwel allemaal voetbalgerelareerd fcafkicken en pantelic podcast bijvoorbeeld. Bnr friday move van Wilfred wil ik op een zaterdagmiddag ook nog weleens luisteren op de bank. Jij?
Sorry doe zoals je weet niet aan cryptoquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
https://open.spotify.com/(...)fBHRGmQZKPiY14zcGZQQ
erg handig voor een globetrotter als jij hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sorry doe zoals je weet niet aan crypto
Ik vind dit eigenlijk maar een onderwerp van niks voor een talkshow.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:54 schreef Zipportal het volgende:
@:coco.twitter:Jinek_RTL twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 16:45:53Vanavond aan tafel bij #Jinek: Blueszangeres A.J. Plug was de chauffeur van Johan Derksen en kreeg slokdarmkanker. Derksen schoot te hulp en organiseerde onder andere een benefietconcert voor haar. Inmiddels heeft ze alle behandelingen achter de rug. Hoe gaat het nu met haar? https://t.co/Z4GFLEoVkW reageer retweet
Eens. Bingokaartje is ook zo vol. Geen zin om te kijken. Moet niks van die Jinek hebben. @Coco.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk maar een onderwerp van niks voor een talkshow.
Johan schuift alleen nog maar aan tafels om muziek te pluggen (hi hi snap je hem)quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk maar een onderwerp van niks voor een talkshow.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:54 schreef Zipportal het volgende:
Standaard gesprekje met Johangodquote:Op woensdag 29 januari 2020 05:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet gezien. Voor herhaling vatbaar?
Ik heb helemaal niets met Jinek en Wilfred. Ik blijf het Goden duo trouw. @El-Stinho @Coco.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:00 schreef RensAjacied het volgende:
Vanavond zowel Wilfred Genee als Bram Krikke te gast bij Jinek. Dat wordt genieten awayday!
Ik kijk vannacht weer terugquote:Op woensdag 29 januari 2020 16:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met Jinek en Wilfred. Ik blijf het Goden duo trouw. @:el-stinho @:coco.
Terugkijken genot.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:00 schreef RensAjacied het volgende:
Vanavond zowel Wilfred Genee als Bram Krikke te gast bij Jinek. Dat wordt genieten awayday!
Ik vind het maar een vermoeiende act.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:00 schreef RensAjacied het volgende:
poahquote:Op woensdag 29 januari 2020 16:00 schreef RensAjacied het volgende:
VBL ON TOURquote:Op woensdag 29 januari 2020 16:00 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom zit Wilfriet er?quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:00 schreef RensAjacied het volgende:
Dit, tegen het irritante af.quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vermoeiende act.
Van die gladde figuren die er als een opgedirkte aap bijzitten en dan Mr. Bigstar acteren. Voor de camera's doen ze alsof ze elkaars beste vrienden zijn, maar achter de schermen kunnen ze elkaars bloed wel drinken. Nee, jij moet helemaal weten wat je zelf doet, Wilfred, maar ik doe er niet aan mee. Dat hele Hilversumse kliekje zal me een worst zijn!quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:23 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog nooit van die hele ring gehoord
Zeker weer verzonnen door wat apen in een pak
Dennis grijpt tegenwoordig ook alles aan. Dat hele Youtube-showtje van hem met die kinderen naar een of ander feest-oord was ook een totale flater.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van die gladde figuren die er als een opgedirkte aap bijzitten en dan Mr. Bigstar acteren. Voor de camera's doen ze alsof ze elkaars beste vrienden zijn, maar achter de schermen kunnen ze elkaars bloed wel drinken. Nee, jij moet helemaal weten wat je zelf doet, Wilfred, maar ik doe er niet aan mee. Dat hele Hilversumse kliekje zal me een worst zijn!
In dat plaatje past Mattie helemaalquote:Op woensdag 29 januari 2020 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
Van die gladde figuren die er als een opgedirkte aap bijzitten en dan Mr. Bigstar acteren. Voor de camera's doen ze alsof ze elkaars beste vrienden zijn, maar achter de schermen kunnen ze elkaars bloed wel drinken. Nee, jij moet helemaal weten wat je zelf doet, Wilfred, maar ik doe er niet aan mee. Dat hele Hilversumse kliekje zal me een worst zijn!
quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Harde kern heeft allemaal svquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het heeft niet echt geholpen.
Geen FOK influencer.
dat begon best grappig.quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dennis grijpt tegenwoordig ook alles aan. Dat hele Youtube-showtje van hem met die kinderen naar een of ander feest-oord was ook een totale flater.
Was te makkelijk geweestquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:31 schreef kapiteintje het volgende:
Het was vrij simpel geweest. Je had gewoon Celine moeten laten beloven om topless te gaan bij winst. Dan was je snel klaar met de campagne.
AadGodtwitter:wilfredgenee twitterde op woensdag 29-01-2020 om 19:18:54Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst. Ook @aad300 zet zich achter @veronicainside voor de @radioring Nu jij nog. https://t.co/QMvmlrlyq2 https://t.co/LigmOdhorS reageer retweet
quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:11 schreef Slobeend het volgende:
Ik word heel erg moe met dat gedweep over de radioring.
Awayday denk ikquote:Op donderdag 30 januari 2020 19:11 schreef Evertjan het volgende:
is er nog ergens een algemeen RadioRing topic of gaan we vanavond hier rellen?
Maak even radio topic dan maatje. Een succestopicquote:
Net als PSV?quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:49 schreef PSVCL het volgende:
Nu nog op eigen kracht een prijs winnen ,wilfred![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh heurrrlukquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:26 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen in de krant en op tv
twitter:veronicainside twitterde op donderdag 30-01-2020 om 21:35:08JAAAA!!! WE HEBBEN HEM!!! VERONICA INSIDE WINT DE GOUDEN RADIORING 2019!!! 🏆 #lekkerman #veronicainside https://t.co/raPpXDgKd4 reageer retweet
Gemaakt in Middle-Earth allen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is er in godsnaam zo boeiend aan die hele ring
Ter eer en glorie van de altijd pedante Wilfriet.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is er in godsnaam zo boeiend aan die hele ring
En een bikinifoto van Eschagodin.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Verjaardag en een ring. Topshow morgen.
Haags heeft geen idee wat dat is.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gemaakt in Middle-Earth allen.
En Johan had toch ook een belofte gedaan als hij zou winnenquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Verjaardag en een ring. Topshow morgen.
Die kent alleen ThunderBirds.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haags heeft geen idee wat dat is.
Maar is dit ook die ene meesterring?quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gemaakt in Middle-Earth allen.
Ik stuur Patricia Paay op je af tamzak!quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij niks beters te doen?
[ afbeelding ]
Ja die is ook lekker. Doe ze allebei wat ken jou 't verrotte man.quote:
Ik kan niet ontkennen dat Wilfred, ondanks zijn ‘boeddhistische fase’, enorm geniet van alle aandacht en erkenning.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik begrijp niet waarom mensen zich voor het karretje van Wilfred Genee laten spannen. Die gouden radioring dient er net als de Televizier-ring alleen maar voor zodat meneer Genee zijn cv kan oppoetsen en bij toekomstige contractonderhandelingen meer geld kan bedingen als "succesvol radiomaker." En vanavond weer de "we" hebben gewonnen act opvoeren. Alsjeblieft zeg, aandachtszoeker.
Die Michel van Egmond is er volgens mij ook in gaan geloven dat hij een goede auteur is. Je kan die publieksprijzen net zo goed afschaffen want de engste volksmenner wint steevast.
Wilfred is sowieso een wandelende act. De enige keer dat ik hem puur zag was in dat programma met die drop out kinderen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:53 schreef RamboDirk het volgende:
Sowieso een vermoeiende act dat hele ring gedoe, fijn dat het achter de rug is.
Wat deed hij toen?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wilfred is sowieso een wandelende act. De enige keer dat ik hem puur zag was in dat programma met die drop out kinderen.
En in Man bijt hond!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wilfred is sowieso een wandelende act. De enige keer dat ik hem puur zag was in dat programma met die drop out kinderen.
https://streamable.com/1okrmquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ter eer en glorie van de altijd pedante Wilfriet.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://streamable.com/1okrm
Papa is helemaal in zijn element.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |