Vreemd het is 2020 godverdomme.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:02 schreef PicoMMP het volgende:
Het is de RadioRing 2019 overigens @:RensAjacied
Wie is er mod hier? Ik kom hier nooit.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vreemd het is 2020 godverdomme.
Kan een mod de titel aanpassen?
Ik heb ook niet gestemd, luister ook vrijwel nooit radio. Eigenlijk alleen als ik bij iemand anders in de auto zit of in de voetbalkantine.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:03 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Genee een aardige man, maar dat radioprogramma met die HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA-sidekick vind ik dermate vreselijk en kut dat ik niet gestemd heb.
Je bedoelt toch niet Celinegodin of wel?quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:03 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Genee een aardige man, maar dat radioprogramma met die HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA-sidekick vind ik dermate vreselijk en kut dat ik niet gestemd heb.
Op m'n werk staat hij wel eens aan.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gestemd, luister ook vrijwel nooit radio. Eigenlijk alleen als ik bij iemand anders in de auto zit of in de voetbalkantine.
Ja gek hè?quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:02 schreef BasEnAad het volgende:
Die ring is compleet verpest want iedereen is om stemmen aan het bedelen.
Voor mij ben jij al Forum Admin van het jaar 2020quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:04 schreef GGMM het volgende:
Raar trouwens dat ze de radioring voor 2020 in januari al uitreiken. Die andere 11 maanden zijn niet relevant ofzo?
Wat een ongemakkelijke openingquote:
Oh aan de foto te zien moet zij het echt van d'r stem hebben ja.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet Celinegodin of wel?
[ afbeelding ]
Niet gekliktquote:
Brrr, verplicht mee moeten luisteren. Eigenlijk zijn mensen die radio luisteren best asociaal.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op m'n werk staat hij wel eens aan.
Ik haat het die hele radio
René kan het toch ook wel even veranderenquote:Op donderdag 30 januari 2020 20:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wie is er mod hier? Ik kom hier nooit.
@:GGMM
@:onlogisch
@:haags_kwartiertje
@:tjacka
Wie is die nobuddie dan?quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Voor mij ben jij al Forum Admin van het jaar 2020
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |