SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja dat zou goed kunnenquote:Op zondag 26 januari 2020 17:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Komt door hun UI denk ik, had ik eerst ook
Nou ja, ik heb uberhaupt nooit eindexamen gedaan en toch een diploma.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo gaat dat nou eenmaal in Nederland, Spanjool!
Samequote:Op zondag 26 januari 2020 18:00 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was dan weer altijd jaloers op de mensen die op scholen zaten waar drama werd gegeven
Ik niet, dat vak kreeg ik thuis al.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:00 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was dan weer altijd jaloers op de mensen die op scholen zaten waar drama werd gegeven
Ja, die had ik ookquote:Op zondag 26 januari 2020 18:00 schreef Meke het volgende:
Hadden jullie ook een profielwerkstuk? Dat vond ik ook echt stom
Ja!quote:
Ik heb zelfs A en B. Voor reddend zwemmen ben ik niet doorgegaan.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb uberhaupt nooit eindexamen gedaan en toch een diploma.
Oh dat klinkt wel goedquote:Op zondag 26 januari 2020 18:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, die had ik ookVerslagen maken vond ik altijd nog wel leuk, maar uitstelgedrag was toen ook al een ding voor me
![]()
Ik had die van mij over Gothic Fiction gedaan, en hoe het hedendaagse horror heeft beïnvloed
quote:
Ja! Dat was ruk en veel te laat, maar ik kreeg er wel een voldoende voorquote:Op zondag 26 januari 2020 18:00 schreef Meke het volgende:
Ik ben te oud voor dat soort onzin, ik deed gewoon examen in 7 vakken en dat was hetquote:Op zondag 26 januari 2020 18:00 schreef Meke het volgende:
Grafgiften, wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zondag 26 januari 2020 18:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel goed![]()
Ik over grafgiften, maar was echt een onderzoek van nietsWel heel leuk om te doen
In mijn tijd welquote:Op zondag 26 januari 2020 18:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja!
Maar goed, mijn school bood dat nou eenmaal niet aanHelaas pindakaas
Haha. Ik ook A en B en nog net lang genoeg zwemles gehad om te weten hoe ik iemand moet redden. Dus als jullie bij mij komen zwemmen zijn jullie als het goed is veiligquote:Op zondag 26 januari 2020 18:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb zelfs A en B. Voor reddend zwemmen ben ik niet doorgegaan.
Meestal een boekenbon of een stropdas.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Grafgiften, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ik ook wel, maar wij hadden toch wel een culturele opdracht, waarvoor we o.a. foto’s moesten maken, met zeer strikte richtlijnen (want stel je voor dat scholieren zelf creatief gaan denken). Ik kan me nog herinneren dat ik toen nog ergens in Breda meerdere foto’s van een kerk heb genomen. Net zo lang tot de kerk er precies zo half op stond dat die aan de foto-opdracht voldeed.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor dat soort onzin, ik deed gewoon examen in 7 vakken en dat was het
Nederlands, Engels, Duits, Frans, Geschiedenis, Wiskunde A en Economie 1.
En wat voor onderwerpen wij hadden met geschiedenis, echt geen idee meer
WHUT?quote:Op zondag 26 januari 2020 18:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In mijn tijd welIk heb een jaar drama en een jaar verzorging gehad. Drama was wel verplicht voor iedereen, waardoor je zat met aardig wat mensen die er helemaal geen zin in hadden. Da's niet bevorderlijk voor de les
Noteert een Blokker-geschenkbon voor Strani’s verjaardag.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Meestal een boekenbon of een stropdas.
Wel origineel om een profielwerkstuk over te schrijvenquote:Op zondag 26 januari 2020 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Meestal een boekenbon of een stropdas.
quote:Op zondag 26 januari 2020 18:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Noteert een Blokker-geschenkbon voor Strani’s verjaardag.
"De impact van grafgiften op huwelijken en geregistreerde partnerschappen in Nederland"quote:Op zondag 26 januari 2020 18:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel origineel om een profielwerkstuk over te schrijven
Ik hoefde echt niets creatiefs te doen voor mijn eindexamens.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar wij hadden toch wel een culturele opdracht, waarvoor we o.a. foto’s moesten maken, met zeer strikte richtlijnen (want stel je voor dat scholieren zelf creatief gaan denken). Ik kan me nog herinneren dat ik toen nog ergens in Breda meerdere foto’s van een kerk heb genomen. Net zo lang tot de kerk er precies zo half op stond dat die aan de foto-opdracht voldeed.
quote:Op zondag 26 januari 2020 18:11 schreef Strani het volgende:
[..]
"De impact van grafgiften op huwelijken en geregistreerde partnerschappen in Nederland"
Grafgiften: the gifts that keep on givingquote:Op zondag 26 januari 2020 18:11 schreef Strani het volgende:
[..]
"De impact van grafgiften op huwelijken en geregistreerde partnerschappen in Nederland"
Same, toen ik na een halfjaar studeren teruglas, vond ik het echt sneuquote:Op zondag 26 januari 2020 18:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja! Dat was ruk en veel te laat, maar ik kreeg er wel een voldoende voorNiet helemaal terecht denk ik, maar ik klaag niet
Onder andere het terracottaleger van Xi'an, wat ze meegaven in de pyramides en hunebedden om hun doden te beschermen in het hiernamaals zeg maarquote:Op zondag 26 januari 2020 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Grafgiften, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Je hebt toch wel onze lokale Twentse grafheuvels ook wel meegenomen in je onderzoek hequote:Op zondag 26 januari 2020 18:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Onder andere het terracottaleger van Xi'an, wat ze meegaven in de pyramides en hunebedden om hun doden te beschermen in het hiernamaals zeg maar
quote:Op zondag 26 januari 2020 18:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Vast niet, da's toch veel te dichtbijquote:Op zondag 26 januari 2020 18:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hebt toch wel onze lokale Twentse grafheuvels ook wel meegenomen in je onderzoek he
Onbegrijpelijk dat die er nog niet ligt inderdaadquote:Op zondag 26 januari 2020 18:19 schreef Meke het volgende:
@:Arizona ik heb voor aardrijkskunde ook wel eens onderzoek gedaan naar of mensen een TwenteRail wilden, een metrolijn tussen Almelo, Hengelo en Enschede![]()
Nou dat was wel de uitslag van het onderzoek, dat iedereen dat wildequote:Op zondag 26 januari 2020 18:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat die er nog niet ligt inderdaad
Ja dat wil ik!quote:Op zondag 26 januari 2020 18:19 schreef Meke het volgende:
@:Arizona ik heb voor aardrijkskunde ook wel eens onderzoek gedaan naar of mensen een TwenteRail wilden, een metrolijn tussen Almelo, Hengelo en Enschede![]()
Precies, maar dan wel met een halte naast de deurquote:Op zondag 26 januari 2020 18:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja dat wil ik!![]()
Kan ik oefenen met metro’s voor ik naar de grote stad ga
Mijn fungus is zojuist verslagenquote:
Gewoon naar Leiden gaan als je naar een stad wil, daar is geen metro.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja dat wil ik!![]()
Kan ik oefenen met metro’s voor ik naar de grote stad ga
Dan kun je daar de trein naar een echte stad nemen?quote:Op zondag 26 januari 2020 18:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon naar Leiden gaan als je naar een stad wil, daar is geen metro.
quote:
quote:
Kom ik zo oud over?quote:Op zondag 26 januari 2020 17:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Joh ik dacht dat jij wat ouder wasOf je was een héle slechte leerling, dat kan ook
Haha ja ik had je rond mijn leeftijd geschat. Héél oud dusquote:Op zondag 26 januari 2020 18:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kom ik zo oud over?Ik was toen ik examen deed 17.
Ja! Nee, we schelen toch wel een paar jaartjesquote:Op zondag 26 januari 2020 18:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja ik had je rond mijn leeftijd geschat. Héél oud dus
Ah, zo! Ook wel interessantquote:Op zondag 26 januari 2020 18:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Onder andere het terracottaleger van Xi'an, wat ze meegaven in de pyramides en hunebedden om hun doden te beschermen in het hiernamaals zeg maar
Ik heb die van mij volgens mij weggegooidquote:Op zondag 26 januari 2020 18:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Same, toen ik na een halfjaar studeren teruglas, vond ik het echt sneu![]()
Bitch please.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan kun je daar de trein naar een echte stad nemen?
quote:Op zondag 26 januari 2020 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb die van mij volgens mij weggegooidIk kon het niet meer zien, zo erg schaamde ik me...
quote:
In Utrecht ook niet!quote:Op zondag 26 januari 2020 18:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon naar Leiden gaan als je naar een stad wil, daar is geen metro.
Leuke spuiterd vammequote:
Thanks, die sla ik op!quote:Op zondag 26 januari 2020 18:35 schreef Guanabana het volgende:
de Chinese tomatensoep is echt lekker!
Makkelijk receptje voor de geinteresseerden:
Chinese tomatensoep
Het is ook een onderwerp wat me echt wel interesseert, maar ik had er echt met de pet naar gegooid... Wist gewoon dat ik het 1000x beter had kunnen doen.quote:
twitter:JanSmit twitterde op zondag 26-01-2020 om 17:53:58Weet niet of deze wond nog weg te werken valt vóór de loting van het Songfestival komende dinsdag... 😂 #JanDeBouwer https://t.co/rPNT8X3D1S reageer retweet
Hij zat toch te ontstressen op een of ander eiland? Had hem lekker daar laten zitten, was hij nu ook niet gewond geweest en hadden we hem gewoon eind mei weer netjes op kunnen halen.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:42 schreef Aoibhin het volgende:
Onze Jan is gewond geraakt bij de bouw van een buurt-boomhut:twitter:JanSmit twitterde op zondag 26-01-2020 om 17:53:58Weet niet of deze wond nog weg te werken valt vóór de loting van het Songfestival komende dinsdag... 😂 #JanDeBouwer https://t.co/rPNT8X3D1S reageer retweet
Opgeslagen, bedankt!quote:Op zondag 26 januari 2020 18:35 schreef Guanabana het volgende:
Chinese tomatensoep
Leiden staat nog wel steeds op de wensenlijst! Wil ook graag weer naar Naturalis.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bitch please.![]()
Een van de mooiste steden van Nederland.
Ja, dat was veel slimmer geweest, maarja... Jan had een subliem ideequote:Op zondag 26 januari 2020 18:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij zat toch te ontstressen op een of ander eiland? Had hem lekker daar laten zitten, was hij nu ook niet gewond geweest en hadden we hem gewoon eind mei weer netjes op kunnen halen.
Het terracottaleger en de pyramides komen al terug in films van The Mummy, maar de hunebedden niet. Hebben de makers iets gemist door de weelde en schatten van Drenthe niet te verwerken in een van de films?quote:Op zondag 26 januari 2020 18:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben een keer bij de presentatie van een afstudeeropdracht geweest van een student Civiele Techniek. Sindsdien weet ik dat er minder mensen gaan fietsen als het regent. Daar ging maanden onderzoek aan voorafquote:Op zondag 26 januari 2020 18:19 schreef Meke het volgende:
Fungus heb ik denk ik langer over gedaan dan de andere levels bij elkaarquote:
Ik ga eens kijkenquote:Op zondag 26 januari 2020 18:35 schreef Guanabana het volgende:
Chinese tomatensoep
Uh oh. Had juist het idee dat het door die willekeurige verspreiding wel snel ging.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Fungus heb ik denk ik langer over gedaan dan de andere levels bij elkaar
quote:
Irritant!quote:Op zondag 26 januari 2020 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
Broer heeft zonder overleg de oven lager gezet omdat hij iets erin op moest warmen, en nu duurt het nog veel langer voor mijn eten goed is
Nou Humpie, zet hem op!quote:
Precies dat probleem liep ik ook steeds tegenaanquote:Op zondag 26 januari 2020 19:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Uh oh. Had juist het idee dat het door die willekeurige verspreiding wel snel ging.
Ik krijg trouwens wel steeds op tijd de hele wereld besmet, maar iedereen dood lukt me niet snel genoeg
SPOILER: Wat uiteindelijk werkteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen...
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het ging vooral om het krokante korstje bovenop. Maar 10 minuten onder de grillstand hebben de boel toch nog geredquote:
quote:Op zondag 26 januari 2020 19:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Precies dat probleem liep ik ook steeds tegenaanSPOILER: Wat uiteindelijk werkteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen...
[ afbeelding ]![]()
Oh heb bij mij niet het gevoel dat de cure minder snel gaat als ik de symptomen verander? Zal het toch nog eens proberen![]()
Ik sla niet tussendoor opDie twintig minuten per spel vind ik nou ook niet echt de moeite waard
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Het ontwikkelen van de cure gaat wel minder snel als er minder wetenschappers over zijn die aan de cure kunnen werkenquote:Op zondag 26 januari 2020 19:55 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Oh heb bij mij niet het gevoel dat de cure minder snel gaat als ik de symptomen verander? Zal het toch nog eens proberen![]()
Ik sla niet tussendoor opDie twintig minuten per spel vind ik nou ook niet echt de moeite waard
Ja, kijk. Daar gaat het dus mis, ook al kan dat eigenlijk niet meer.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat was veel slimmer geweest, maarja... Jan had een subliem idee
Haha ja dat snap ik ook wel weerquote:Op zondag 26 januari 2020 19:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het ontwikkelen van de cure gaat wel minder snel als er minder wetenschappers over zijn die aan de cure kunnen werken
Tot fungus sloeg ik ook niets op, maar na een aantal keer het steeds net mis zien gaan had ik er genoeg vanDat eerste deel geloofde ik daarna wel
Het kan inderdaad niet meer mis gaan nee! Want het is al mis gegaanquote:Op zondag 26 januari 2020 20:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, kijk. Daar gaat het dus mis, ook al kan dat eigenlijk niet meer.
Misschien bedoelde Jan dat ook wel toen in 2011; dat 'dit kan niet meer misgaan dit!' eigenlijk was omdat hij bedoelde dat het al zo slecht was dat het niet méér mis kon gaan!quote:Op zondag 26 januari 2020 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het kan inderdaad niet meer mis gaan nee! Want het is al mis gegaan
Klopt, ook daarmee ligt dit virus eigenlijk netjes in lijn met vrijwel alle andere coronavirussen (en andere verkoudheidsvirussen en griepvirussen en etc...) overal ooit.quote:Op zondag 26 januari 2020 20:01 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga het straks ook eens spelen
Hoewel ik denk dat ik er minder plezier aan beleef nu met het echte CoronavirusLas net dat het ook al besmettelijk is tijdens de incubatietijd. Dus mensen die hier in Nederland bijvoorbeeld nog niet eens weten of merken dat ze ziek zijn....
Zou zomaar kunnen, al zou dat nog niet verklaren waarom hij zo uit het veld geslagen was toen bekend werd dat ze laatste waren geworden.quote:Op zondag 26 januari 2020 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien bedoelde Jan dat ook wel toen in 2011; dat 'dit kan niet meer misgaan dit!' eigenlijk was omdat hij bedoelde dat het al zo slecht was dat het niet méér mis kon gaan!
Hij moest even wennen aan het feit dat hij het bij het juiste eind had; dat is namelijk vaak genoeg niet zoquote:Op zondag 26 januari 2020 20:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, al zou dat nog niet verklaren waarom hij zo uit het veld geslagen was toen bekend werd dat ze laatste waren geworden.
Geen slechte theorie dit, helemaal niet slecht.quote:Op zondag 26 januari 2020 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij moest even wennen aan het feit dat hij het bij het juiste eind had; dat is namelijk vaak genoeg niet zo
quote:Op zondag 26 januari 2020 20:15 schreef Guanabana het volgende:
Ik stop trouwens met HHB, vind het echt niet boeiend dit jaar, en de kandidaten niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |