SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK dag
Geen zorgen hoor, hij is echt heel erg kieskeurig wat zijn host betreft.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Epiales is een parasiet? Hou hem even weg bij ons dan
Pfieuw, hij laat Roger ook nog in leven?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen zorgen hoor, hij is echt heel erg kieskeurig wat zijn host betreft.
Ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Pfieuw, hij laat Roger ook nog in leven?
Dus jij bent als enige immuun voor het virus?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk.
Anders gaat hij er zelf ook aan.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De 3J'S gingen te hardZe doodden de paar resterende mensen sneller dan dat er nieuwe besmettingen bij kwamen. Die moest dus even wat teruggeroepen worden
Het is een parasiet, geen virus, en ik ben juist de enige die het kan hebben.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dus jij bent als enige immuun voor het virus?Ook lekker oneerlijk
Heb ik hier ook last vanquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De 3J'S gingen te hardZe doodden de paar resterende mensen sneller dan dat er nieuwe besmettingen bij kwamen. Die moest dus even wat teruggeroepen worden
Thanks, dat wilde ik gewoon even horenquote:
Schimmel Serhat heeft het niet geredquote:
Kopen dan! Gratis Steam-account voor nodig en daarna 6 euro lappen. Wat koop je daar nog voor tegenwoordig? Behalve dan een bioscoopbezoek met popcorn op dinsdag natuurlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nu wil ik dat spel ook, al is het alleen maar om allemaal creatieve ESF-namen aan die virussen te kunnen geven
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Behalve dan een bioscoopbezoek met popcorn op dinsdag natuurlijk
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kopen dan! Gratis Steam-account voor nodig en daarna 6 euro lappen. Wat koop je daar nog voor tegenwoordig? Behalve dan een bioscoopbezoek met popcorn op dinsdag natuurlijk
quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Schimmel Serhat heeft het niet gered
Dat is het toch ook?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:02 schreef Guanabana het volgende:
Haha, het Riagg klinkt ook meteen wel erg problematisch.
Hmm nou ja we kunnen het proberen middels een rollenspel.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:03 schreef Guanabana het volgende:
Ja? Niets dat we onderling nog kunnen oplossen?
Sommige eigenschappen vertragen ook de ontwikkeling van ene cure he?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:02 schreef I het volgende:
[..]
Mijn bacteriën hebben het nog geen enkele keer overleefd.
Haha ja, ik zat die de afgelopen dagen al te bekijken. Maar hij is niet echt mega up to date heb ik het idee. Wel naar om te zien dat het rode stipje nu ook in Frankrijk is.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:11 schreef Strani het volgende:
Gezellige live map van het Coronavirus, voor degenen die het spel toch net niet genoeg vinden:
https://gisanddata.maps.a(...)40299423467b48e9ecf6
Oh was die niet goed?quote:
Ohquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha ja, ik zat die de afgelopen dagen al te bekijken. Maar hij is niet echt mega up to date heb ik het idee. Wel naar om te zien dat het rode stipje nu ook in Frankrijk is.
Ik zou wel eens een film willen zien van iemand die een heel normaal, totaal niet dramatisch leven heeft gehad.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:14 schreef ato het volgende:
[..]
Oh was die niet goed?
Judy had wel een dramatisch leven, werd dat niet goed neergezet?
Je ziet vooral haar laatste jaar of zo. Dat maakte het een beetje saai. Had liever inderdaad meer van de rest van haar leven gezien.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:14 schreef ato het volgende:
[..]
Oh was die niet goed?
Judy had wel een dramatisch leven, werd dat niet goed neergezet?
Is dit sarcasme Strani?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
OhIk nam aan dat zo'n chirurg direct na een ontdekking, overlijden of juist herstel van een patient direct naar deze map zou rennen.
Nou vooruit dan maar weer!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar niet tegen jou gerichtGewoon algemeen sarcasme.
Haha, op welke subreddit is dat?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:16 schreef Strani het volgende:
Een vraag op Reddit over dit virus:
"Can the coronavirus get in my pee pee"
Dit zijn de grote vragen des levens mensen.
Askscience, het is één van de meest recente comments hier: https://www.reddit.com/r/(...)megathread/?sort=newquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha, op welke subreddit is dat?
Ja haar jeugd was al ellendig.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je ziet vooral haar laatste jaar of zo. Dat maakte het een beetje saai. Had liever inderdaad meer van de rest van haar leven gezien.
Ohquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De popcorn zit helaas niet in die 6 euro inbegrepen.
Best prijzig nog dan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kopen dan! Gratis Steam-account voor nodig en daarna 6 euro lappen. Wat koop je daar nog voor tegenwoordig? Behalve dan een bioscoopbezoek met popcorn op dinsdag natuurlijk
Netjes! Veel verder dan iets over de 100 en ik voor één comment nog niet gekomenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:18 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit vanaf november op Reddit, moet zeggen dat ik wel een beetje verslaafd benLaatst had ik een comment met 1,1k upvotes
Ja klopt, die koop ik dan ook. Maar ik faal nogal hard.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Sommige eigenschappen vertragen ook de ontwikkeling van ene cure he?
Op een gegeven moment zette ik niet meer in op verspreiding ( iedereen had het al. dus ik had al die dingen terugverkocht) en zette in op 1 dodelijke eigenschap en de verwardheid om de onderzoekers tegen te gaan.
En alle opties om resistent te worden tegen medicatie/onderzoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |