Ik ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:56 schreef Blues het volgende:
Ik neem mijn partner wel mee naar fokmeets
Onze buurman heeft een benzineapparaat die hij met een minitrekkertje verplaatst. Gaat hartstikke rap, we hebben hem eens mogen lenen. Hij had hem toen aan zijn kant van de sloot gezet, we hadden een brug gemaakt. Handig hoor maar we willen hem niet steeds om hulp vragen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voor ekte bazen apparaten staat een trekker![]()
Heb wel es met een van de duurdere benzine dingen gewerkt, een Eliet Super Prof 2000 maar eerlijk gezegd viel het me tegen hoeveel dat ding op vratZeker voor een ding van ¤11.000 #verwend
Maar hoeveel snippers heb je na een dagje/middag?
Ik vind het best om het zo te doen, maar ik zou het wel fijn vinden als we dan ook allemaal een beetje nadenken en het drankgebeuren in proporties houden.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had dat gevraagd en in principe is de rekening door 21 doen voor hun geen probleem. Als iedereen echt per se apart, en alleen hun eigen drank, wil betalen dan geeft ze ons een pen en een kladblok, geloof ik.![]()
Ik wil G gewoon even kennis laten maken met de internet-gekkies zodat ze weet waar ik het over hebquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
J vindt jullie ook leuk. En hij moet wel mee want anders kan ik niet komen
Niet per se, want ik snap je wel. Dat kladblok is ook een optie hoor, als het 'uit de hand loopt'.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind het best om het zo te doen, maar ik zou het wel fijn vinden als we dan ook allemaal een beetje nadenken en het drankgebeuren in proporties houden.
Ik zal een paar frisjes drinken dus als ik vervolgens 20-30 eur voor de drank moet gaan betalen omdat mensen niet hoeven te rijden en dus meer wijn gaan drinken vind ik dat niet reeel zeg maar. Of ben ik dan weer een zeikerd?
Als we allemaal even rekening houden met elkaar komt het wel goedquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet per se, want ik snap je wel. Dat kladblok is ook een optie hoor, als het 'uit de hand loopt'.
Uiteindelijk moet aan het eind van de avond die rekening betaald en hoe of wat maakt mij niet uit.
Ik ben niet tegen partners bij meets, vind het heel leuk om MnX weer te zien, en J. En jouw G ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil G gewoon even kennis laten maken met de internet-gekkies zodat ze weet waar ik het over hebMaar goed, als ik dan lees dat mensen tegen het meenemen van partners naar FOK-meets zijn
Daar krijgen we subsidie voor.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:56 schreef Blues het volgende:
Ik neem mijn partner wel mee naar fokmeets
Nice!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit ding. De pentium 4405u zonder ram en zonder ssd. Voor 123 Euro ex btw op de deurmat.
Met geheugen en ssd komt er invoerkosten bij. En ik heb nog wel ergens een disk en wat geheugen liggen.
https://www.aliexpress.co(...)1.0.0.47ab4c4dTDEu4D
Door komt of pfsens of OPNsense op te draaien als vuurmuur en vpn concentrator. En mogelijk komt er een wifi dongel bij zodat deze box tevens AP is.
Je onderschat me.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen partners bij meets, vind het heel leuk om MnX weer te zien, en J. En jouw G ook.
Heb eigenlijk niet de indruk dat wij nou enorme zuipschuiten zin, ik kom meestal bij een etentje niet verder dan 2 hooguit 3 glazen wijn.
Ik krijg net, geloof ik, een uitnodiging voor een Syrische bruiloft, of vergis is me bij deze tekst “Dank je wel Kaatje je bent lief en ze gaat naar mijn huis verhuizen en we gaan sowieso een bezoek kaart naar ons trouwen party naar jij sturen”
Iedereen moet vooral doen wat ie zelf wil. Ik neem mijn vriendin ook niet mee naar personeelsfeestjes en zij mij niet naar festivals.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil G gewoon even kennis laten maken met de internet-gekkies zodat ze weet waar ik het over hebMaar goed, als ik dan lees dat mensen tegen het meenemen van partners naar FOK-meets zijn
Maar het ligt wel echt aan het gezelschap ook hoor. Vanmiddag had ik verjaardag en heb ik 2 glazen wijn gedronken.quote:
Oeh, da’s wel een paar jaar geleden dat ik dat deed. Toen was ik zo blij dat ik veilig thuis was. Zonder tandenpoetsen zo mn bed in gedokenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar het ligt wel echt aan het gezelschap ook hoor. Vanmiddag had ik verjaardag en heb ik 2 glazen wijn gedronken.
De laatste keer bij Sapori waren we met een gezelschap waar de wijn altijd rijkelijk vloeit, dan gaat er zo anderhalve fles de man doorheen.
Komt echt wel goed, volgende week.
Wij zijn ook enorm benieuwd naar Gquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Normaliter compenseer ik zoiets met een dikke T-bone, maar dat is hier niet mogelijk geloof ik...quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind het best om het zo te doen, maar ik zou het wel fijn vinden als we dan ook allemaal een beetje nadenken en het drankgebeuren in proporties houden.
Ik zal een paar frisjes drinken dus als ik vervolgens 20-30 eur voor de drank moet gaan betalen omdat mensen niet hoeven te rijden en dus meer wijn gaan drinken vind ik dat niet reeel zeg maar. Of ben ik dan weer een zeikerd?
Precies. Niks van aantrekken en vooral doen wat je zelf wil/leuk vind.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn ook enorm benieuwd naar G
Ach. Er zijn altijd mensen die ergens tegen zijn. Ook goed.
quote:
Mensen die ik ken van internet. De meeste mensen vragen niet verder.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:04 schreef Blues het volgende:
Internetgekkies.
Ja dat zijn we
Ik noem jullie altijd mijn forumkennisjes. Of Eetgroepje op een forumBlijf het lastig vinden om uit te leggen omdat ik meeting eigenlijk een eng woord vind
Op mijn werk wel hoor! Maar die weten nu wel zo ongeveer hoe het in elkaar zit. Sommigen vragen dan wat door en anderen krijgen een wat vreemde blik.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen die ik ken van internet. De meeste mensen vragen niet verder.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij zijn ook enorm benieuwd naar G
Ach. Er zijn altijd mensen die ergens tegen zijn. Ook goed.
Ik heb overigens niks gezegd hè. Alleen dat ik mijn vriendin niet meeneem.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Precies. Niks van aantrekken en vooral doen wat je zelf wil/leuk vind.
Ik ben tegen alles maar vóór heel veel.
Vooral omdat ik toen nog getrouwd wasquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:12 schreef golfer het volgende:
Ik moet tegenwoordig steeds minder vaak uitleggen dat ik mijn vrouw op Internet heb gekocht gevonden. Dat was 21 jaar geleden nog wel eens een dingetje.
Dat zeg ik ook meestal, of mensen van een culinair forum, dan komen er glazige blikken alsof je met Jonnie Boer enzo zit te kletsenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mensen die ik ken van internet. De meeste mensen vragen niet verder.
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook meestal, of mensen van een culinair forum, dan komen er glazige blikken alsof je met Jonnie Boer enzo zit te kletsen
Of Treesquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook meestal, of mensen van een culinair forum, dan komen er glazige blikken alsof je met Jonnie Boer enzo zit te kletsen
Wat we ook hebben gedaan. Door FOK!quote:
...terwijl Jross verschillende van ons wel heeft ontmoet...quote:Op zondag 26 januari 2020 01:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat we ook hebben gedaan. Door FOK!
Maar partners vind ik leukJross gaat alleen gewoon niet mee
Neuh, hij ziet er ook totaal anders uit, dus dat ook nog eens.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:13 schreef AnneX het volgende:
...terwijl Jross verschillende van ons wel heeft ontmoet...![]()
Eerlijk is eerlijk...ik zou hem niet meer herkennen na al die jaren.
Zo trouwde ik alweer bijna 15 jaar geleden met iemand die ik leerde kennen via online dating.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:12 schreef golfer het volgende:
Ik moet tegenwoordig steeds minder vaak uitleggen dat ik mijn vrouw op Internet heb gekocht gevonden. Dat was 21 jaar geleden nog wel eens een dingetje.
Intern partijgeneuzelquote:Op zaterdag 25 januari 2020 19:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat hebben jullie afgestemd dan?En waren er nog goeie hapjes bij?
Ik ken eigenlijk ook niemand die dat heel raar vindt of zo. Niks mis met online iemand leren kennen. Dit schrijvende besef ik wel dat ik in het begin zei dat ik Jross via een wederzijdse vriend leerde kennen en dat was niet gelogen, maar ik vond dat makkelijker dan zeggen dat ik hem via World of Warcraft kendequote:Op zondag 26 januari 2020 07:58 schreef Uhmmpie het volgende:
Zo trouwde ik alweer bijna 15 jaar geleden met iemand die ik leerde kennen via online dating.
Ongekend hip
Nu leuke vent gevonden die ik oorspronkelijk via een veel ouder online medium kende.
Niks mis met dat internet wat mij betreft.
Ja, moet. Duh.quote:Op zondag 26 januari 2020 08:12 schreef minilot het volgende:
Pee, gaat ze ons ook wat basis(of vieze!)woorden Slowaaks leren?
Zeker nu.. vind niemand dat gek.quote:Op zondag 26 januari 2020 08:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk ook niemand die dat heel raar vindt of zo. Niks mis met online iemand leren kennen. Dit schrijvende besef ik wel dat ik in het begin zei dat ik Jross via een wederzijdse vriend leerde kennen en dat was niet gelogen, maar ik vond dat makkelijker dan zeggen dat ik hem via World of Warcraft kende
Welnee, ik zat in 1993 al online en niemand had een technische insteekquote:Op zondag 26 januari 2020 09:19 schreef Uhmmpie het volgende:
Zeker nu.. vind niemand dat gek.
Maar ik chatte al online toen dat nog heel vooruitstrevend was en vooral iets voor studenten met technische insteek
Nou ik ook zoiets.. en vooral studenten en/of (hobby)nerds in mijn beleving hoorquote:Op zondag 26 januari 2020 09:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, ik zat in 1993 al online en niemand had een technische insteekIedereen was wel slim (meestal studenten, ict of zakenmensen).
Toen ook al het eerste internetstel leren kennen. Zij uit de VS. Hij Engeland. Ze besloten dat ze elkaars soulmate waren (was toen heel in) en zij gaf haar baan op en zegde de huur op en kwam naar Engeland. Voor eh...de allereerste keer. Binnen een dag wist hij al dat het niks werd![]()
Hier staat een 13Pk apparaat van 500 Euro. Met vers geslepen messen vreet deze houten stammen tot 10cm doorsnede. Na een paar keer ook veel loof er doorheen jagen worden de messen snel bot. En worden stammen tot 8cm gevreten dikker duurt wat langer.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voor ekte bazen apparaten staat een trekker![]()
Heb wel es met een van de duurdere benzine dingen gewerkt, een Eliet Super Prof 2000 maar eerlijk gezegd viel het me tegen hoeveel dat ding op vratZeker voor een ding van ¤11.000 #verwend
Maar hoeveel snippers heb je na een dagje/middag?
Ook na de Arnhem/dierentuin nog veel veranderd? Dat was dacht ik de laatste keer dat ik hem gezien heb.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neuh, hij ziet er ook totaal anders uit, dus dat ook nog eens.
Ze moest lachenquote:Op zondag 26 januari 2020 08:12 schreef minilot het volgende:
Pee, gaat ze ons ook wat basis(of vieze!)woorden Slowaaks leren?
Noh, fluistert ze niet met grote regelmaat Slowaakse vunzigheden in je beider oren dan? Deceptie.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze moest lachen![]()
Maareh:
Ahoj = hoi
Dobre = goed
Dobre vecher = goedenavond waarbij je ch uitspreekt als tsj
Ako sa mas = hoe gaat het? (Mas spreek je uit als masj)
En vieze dingen? Die ken ik ook nog niet maar vraag het gerust
Die gewoon op zondag kunnen kopen!quote:
Is niet stads hoor. Gewoon niet des biblebeltsquote:Op zondag 26 januari 2020 10:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Die gewoon op zondag kunnen kopen!Ik hou van mijn dorp hoor, maar toch altijd als ik dit soort stadse dingen lees een steekje jaloezie..
Ja, of een buitenlandse eethuis op Loop/fietsafstand, of thuisbezorgd.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Die gewoon op zondag kunnen kopen!Ik hou van mijn dorp hoor, maar toch altijd als ik dit soort stadse dingen lees een steekje jaloezie..
Heej, wij volgende week!quote:Op zondag 26 januari 2020 11:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, of een buitenlandse eethuis op Loop/fietsafstand, of thuisbezorgd.![]()
Vanmiddag naar de kerk, waar een deel van het lichtmonument wordt onthuld.
En verhalen worden verteld uit het dorp over belevenissen in WW2.
Winkels zijn hier gewoon open hoorquote:Op zondag 26 januari 2020 10:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Bed is al afgehaald. Straks in de machine gooien. Verder rondje sportschool plus sauna. Nog geen idee wat te eten vandaag.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:57 schreef minilot het volgende:
Zo, ettelijke wassen gedraaid en opgehangen, puik ontbijt gefixt.
Ik ga zo beginnen aan mijn wekelijkse stuk over het Eftelingnieuws van de afgelopen dagen en lasagne voor vanavond voorbereiden en da's ongeveer al het nuttige dat ik vandaag van plan ben te doen.Jullie?
Op zondag boodschappen doen kan ik hier ook vergeten. Zal toch echt naar Nederland moeten.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Helaasquote:Op zondag 26 januari 2020 10:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Noh, fluistert ze niet met grote regelmaat Slowaakse vunzigheden in je beider oren dan? Deceptie.
Ja Duitsers lopen wel minstens twintig jaar achter. Echt alles dicht. Op zondag loopt het hier over van Duitsers.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Op zondag boodschappen doen kan ik hier ook vergeten. Zal toch echt naar Nederland moeten.
Wat ga je zien?quote:Op zondag 26 januari 2020 11:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Straks naar de film en vanavond eters. Moet nog wel even zin krijgen op op te staan en te douchen
Woah, goed knutselproject - succes! Gefrustreerde work-inn-progress-updates zeer welkom!quote:Op zondag 26 januari 2020 11:16 schreef Myraela het volgende:
Project verticale kruidentuin is ook begonnen.Ik ben lekker bezig de laatste tijd. Die andere kast kopen en voor 50 euro laten verzenden was overigens nu al goedkoper geweest, maar ach.
Dit is hopelijk wel toffer.
[ afbeelding ]
For Sama. Kreeg al te horen dat ik extra zakdoekjes mee moet nemen. Ga met een Syrische vriend, zal best heftig worden.quote:
We hebben zelfs bijna ruzie gekregen. Ik dacht al precies te weten wat ik nodig had in de Karwei. Stonden we daar, vertrouwde mijn vriend er niets van. Dus toen zijn we zonder iets naar huis gegaan.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Woah, goed knutselproject - succes! Gefrustreerde work-inn-progress-updates zeer welkom!![]()
quote:Op zondag 26 januari 2020 11:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Heej, wij volgende week!
https://www.alblasserdams(...)las-in-alblasserdam/
Benieuwd hoe het eruit ziet!quote:Op zondag 26 januari 2020 11:05 schreef AnneX het volgende:
Vanmiddag naar de kerk, waar een deel van het lichtmonument wordt onthuld.
En verhalen worden verteld uit het dorp over belevenissen in WW2.
Heel benieuwd hoe het wordtquote:Op zondag 26 januari 2020 11:16 schreef Myraela het volgende:
Project verticale kruidentuin is ook begonnen.Ik ben lekker bezig de laatste tijd. Die andere kast kopen en voor 50 euro laten verzenden was overigens nu al goedkoper geweest, maar ach.
[ afbeelding ]
Als ik het niet vergeet.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:31 schreef Blues het volgende:
Heel benieuwd hoe het wordtNiet zonder slag of stoot lees ik
Maak je ook tussendoor foto's?
Lijkt op Poolsquote:Op zondag 26 januari 2020 10:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze moest lachen![]()
Maareh:
Ahoj = hoi
Dobre = goed
Dobre vecher = goedenavond waarbij je ch uitspreekt als tsj
Ako sa mas = hoe gaat het? (Mas spreek je uit als masj)
En vieze dingen? Die ken ik ook nog niet maar vraag het gerust
Dat kan zelfs in dit dooie dorpquote:Op zondag 26 januari 2020 10:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Echt gaaf dat jullie zelf aan de slag gaanquote:Op zondag 26 januari 2020 11:16 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
De Speld hequote:Op zondag 26 januari 2020 11:52 schreef golfer het volgende:
Bediening vermoedt dat restaurantbezoeker recensent is.
https://speld.nl/2020/01/(...)UIvnUbju7f9tR6ky2bpo
Aw, beterschapquote:Op zondag 26 januari 2020 11:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo een kort rondje met Loebes in het bos. Ben nog steeds ellendig dus voor de rest niet zo veel denk ik.
Al wel wat verbetering hopelijk?quote:Op zondag 26 januari 2020 11:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo een kort rondje met Loebes in het bos. Ben nog steeds ellendig dus voor de rest niet zo veel denk ik.
Nog steedsquote:Op zondag 26 januari 2020 11:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Polen en Slowaken kunnen elkaar goed volgenquote:
Beetje als IJslands, Zweeds, Deens en Noors die elkaar ook kunnen verstaan.quote:Op zondag 26 januari 2020 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
Polen en Slowaken kunnen elkaar goed volgenTsjechen ook trouwens
Herkenbaarquote:Op zondag 26 januari 2020 12:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Beetje als IJslands, Zweeds, Deens en Noors die elkaar ook kunnen verstaan.
Ik had ooit een Tsjechische collega. Als die door de telefoon met haar dochter sprak moest ze zelf lachen om onze blikkenEr was werkelijk geen touw aan vast te knopen voor ons.
Oef tof!quote:Op zondag 26 januari 2020 12:13 schreef PdeHoog het volgende:
Zo, IKEA weer overleefd. Inclusief ontbijtNu bij mij thuis tussenstopje om mijn camera op te halen en dan zo ff op flamingojacht bij Berkel
Heb je geen teller op je telefoon? Evt stopwatch functiequote:Op zondag 26 januari 2020 12:13 schreef Candaasje het volgende:
Mo..eh middag!
Rekening door 21 wat mij betreft ook prima.(En aangezien ik moet rijden, zal ik het ook bij frisjes houden.)
Oh trouwens, als iemand heen of terug wil meerijden kan dat. Mag je ook ter plekke beslissen, bijvoorbeeld voor de terugweg, want ik snap ook wel dat je me misschien eerst eens wil ontmoeten![]()
Mijn vriend komt trouwens niet mee .Die vindt Fok! maar raar![]()
Lekker bezig Myra!
Beterschap TP
Ik ben niet vooruit te branden en heb eigenlijk veel te veel te doen. Zo eerst maar eens aankleden en batterijen halen voor mijn klokje. Ik bedacht dat een uurwerk bij je hebben wel zo praktisch is als je ademhaling/pols wil tellen. En ik heb een klokje, maar het batterijtje is natuurlijk op, zal je altijd zien. Lang leve de koopzondag
Jawel, kan ik in nood ook wel gebruiken. Maar ik vind het minder netjes naar cliënten toe staan, en een klein klokje is eigenlijk handiger en sneller erbij gepakt.quote:Op zondag 26 januari 2020 12:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je geen teller op je telefoon? Evt stopwatch functie
Soms ben je op plaatsen waar je niet even je telefoon uit je zak/tas wilt halen omdat hij dan nat, goor of erger wordt.quote:Op zondag 26 januari 2020 12:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je geen teller op je telefoon? Evt stopwatch functie
bij aldi volgende weekquote:Op zondag 26 januari 2020 11:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook wéér vergeten. Op het lijstje
Ahzo, ik dacht dat het voor jezelf wasquote:Op zondag 26 januari 2020 12:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jawel, kan ik in nood ook wel gebruiken. Maar ik vind het minder netjes naar cliënten toe staan, en een klein klokje is eigenlijk handiger en sneller erbij gepakt.![]()
Ik heb zo'n verpleegstersklokje:
[ afbeelding ]
Oh lol, ja nee, dan is een telefoon prima inderdaadquote:Op zondag 26 januari 2020 12:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ahzo, ik dacht dat het voor jezelf was
Kreeg je wel een stuk van de auto terug?quote:Op zondag 26 januari 2020 12:53 schreef Kreator het volgende:
De wasstraat ging stuk toen ik erin stond met de auto.
Liep door in 30 seconden met een streepje op 15 seconden. Kon je lekker polsen tellen zonder op een stopwatch te hoeven lettenquote:Op zondag 26 januari 2020 12:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Dat heeft ook wel wat eigenlijk!
Rode knoppen en geweld is altijd al een fantastische combinatie natuurlijkquote:Op zondag 26 januari 2020 12:22 schreef Tele6 het volgende:
We hadden op het lab ook megagrote (30 cm diameter?) mechanische "stopklokken" waarmee je dingen kon timen. Dat was handig als je samenwerkte, want dan kon je allebei goed zien hoeveel tijd er voorbij was. En je kon ze met een hoop geweld stoppen met zo'n rode knop bovenop, dat is wel handig als je haast hebt
Mijn nachtmerrie.quote:Op zondag 26 januari 2020 12:53 schreef Kreator het volgende:
De wasstraat ging stuk toen ik erin stond met de auto.
Teveel steen in de "tuin"quote:Op zondag 26 januari 2020 13:16 schreef uniekhoorn het volgende:
wat denken julie? https://www.funda.nl/koop(...)480-boogschutter-23/
Ja, eigenlijk veel handiger. Ik raak altijd in de war door alle getallenquote:Op zondag 26 januari 2020 13:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Liep door in 30 seconden met een streepje op 15 seconden. Kon je lekker polsen tellen zonder op een stopwatch te hoeven letten
Gelukt! Ik en 2000 anderen denk ikquote:
Wow wat een mooie prijs voor zo'n ruim huis!quote:Op zondag 26 januari 2020 13:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Ziet er prima uit. En geen geld voor zoveel ruimte. Snap dat hoge raam aan het begin niet zo goedquote:Op zondag 26 januari 2020 13:16 schreef uniekhoorn het volgende:
quote:
Moet je een neushoorn in Kenia zienquote:Op zondag 26 januari 2020 13:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Dat doet me denken aan Noorwegen, bij de papegaaiduikers. Daar zaten we ook met 50 man op een klif te wachten totdat ze van zee terugkwamen.
Als je met een ton betaald ben je alleen. Maar schiet je niet met een cameraquote:Op zondag 26 januari 2020 13:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Moet je een neushoorn in Kenia zienlijken het wel 50 busjes
Ik heb niks te compenserenquote:Op zondag 26 januari 2020 13:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je met een ton betaald ben je alleen. Maar schiet je niet met een camera
Zo iemand mag dan een selfie makenquote:Op zondag 26 januari 2020 13:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je met een ton betaald ben je alleen. Maar schiet je niet met een camera
Dat is een heel mooi prijsje. Maar ligt het aan mij of staan er geen foto's van de slaapkamers op.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Plat dak. Geeft waarschijnlijk veel warmte en kou af?quote:Op zondag 26 januari 2020 13:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Ligt ook aan de isolatie natuurlijkquote:Op zondag 26 januari 2020 13:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Plat dak. Geeft waarschijnlijk veel warmte en kou af?
De hele bovenverdieping niet.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is een heel mooi prijsje. Maar ligt het aan mij of staan er geen foto's van de slaapkamers op.
Hoogezand-Sappemeer is best groot toch. Tenminste, daar heb ik me over verbaasd toen ik iets oppikte van Marktplaats.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:49 schreef Lot_1 het volgende:
Zoek je specifiek iets in Hoogezand, uniek? Ik heb er niet veel ervaring mee maar volgens mij staat het niet zo goed bekend toch? Dus ik zou wel even in de gaten houden in wat voor buurt je dan terecht komt.
Dat is met koopwoningen niet anders.. Helaas.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoogezand-Sappemeer is best groot toch. Tenminste, daar heb ik me over verbaasd toen ik iets oppikte van Marktplaats.
Dan is de kans best aanwezig dat er best wat goede stukken tussen zitten toch.
En je woont daar sowieso goedkoper dan in welk huurhuis ook. En dan is het ook maar afwachten wat er naast je woont.
't is een dak met dakleer, geen plat dakquote:
Praktisch. Is het het soort huis dat je wil?quote:Op zondag 26 januari 2020 13:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee, maar wel zo ongeveer 20 km vanaf bedumquote:Op zondag 26 januari 2020 13:49 schreef Lot_1 het volgende:
Zoek je specifiek iets in Hoogezand, uniek? Ik heb er niet veel ervaring mee maar volgens mij staat het niet zo goed bekend toch? Dus ik zou wel even in de gaten houden in wat voor buurt je dan terecht komt.
quote:Op zondag 26 januari 2020 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niks. Hij stopte. Toen moest ik achteruit eruit.
Moet wel kraaien van angst geweest zijn, jij disfunctionele vader.quote:Op zondag 26 januari 2020 14:47 schreef fietsie het volgende:
Toen uk nog in kinderzitje zat gingen we voor de pret door de grote wasstraat, zo eentje waar je langzaam doorheen getrokken wordt. Kraaiend van plezier zat ze dan te zwaaien en wapperen naar water langs de ramen ging.
(En nee, geen disfunctionele pappa die huilen van angst niet herkende![]()
)
Lekker Lasagne!quote:Op zondag 26 januari 2020 14:48 schreef minilot het volgende:
Lasagne staat klaar in de oven om vanavond af te bakken. Stukje geschreven.
Niks meer op de planning behalve óf verder met nieuw Doctor Who-seizoen óf beginnen aan Messiah op Netflix om ter compensatie voor geen choco-eitjes willen eten tóch alvast wat in de paasstemming te komen
Ik begin het idee te krijgen dat ik snap hoe dingen werken en hoe dingen moeten.quote:Op zondag 26 januari 2020 14:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Moet wel kraaien van angst geweest zijn, jij disfunctionele vader.![]()
Hoe is het met de printer?
+1quote:Op zondag 26 januari 2020 14:46 schreef minilot het volgende:
Ik vind autowasstraten al doodeng, laat staan als ze stukgaanDaarom dank voor niet-spectaculaire afloop, @:Kreator!
Dat heeft de mijne ook. Heet "oprit"quote:Op zondag 26 januari 2020 14:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben een nieuwe wasstraat ontdekt en zijn helemaal fan. Hij heeft een heel hoog dak en glazen wanden dus je voelt je niet opgesloten. Er kunnen 200 auto's per uur door, erg high tech allemaal. Je zit op nog geen 50cm van je voorganger.
Gratis stofzuigen, gratis koffie, gratis toilet.
Bijna sexy!quote:Op zondag 26 januari 2020 14:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
extruder flow-rate, z-hop retraction and salmon-skinning
Jongens, bedankt voor jullie op/aanmerkingen van het huis!quote:Op zondag 26 januari 2020 14:50 schreef minilot het volgende:
Uniekje, even afgezien van huizenjacht: je tikte eerder dat het stoppen van je relatie 'aan jou lag' - wat is/was er dan eigenlijk aan de hand?Alleen als je het wilt vertellen hoor..
Kunnen er 200 auto’s per uur door jou oprit?quote:Op zondag 26 januari 2020 14:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat heeft de mijne ook. Heet "oprit"
Ik dacht, ik vraag t nietquote:Op zondag 26 januari 2020 15:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kunnen er 200 auto’s per uur door jou oprit?
Makkelijk.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kunnen er 200 auto’s per uur door jou oprit?
Dat is dezelfdequote:Op zondag 26 januari 2020 16:00 schreef uniekhoorn het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)480-boogschutter-23/
deze?
Alle leuks staat in Hoogezand
De straatnaam zou ik wel tof vindenquote:Op zondag 26 januari 2020 16:00 schreef uniekhoorn het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)480-boogschutter-23/
deze?
Alle leuks staat in Hoogezand
Die ziet er stukken beter uit Uniekje; dat is meer een "blijf-huis" imho.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
oja
deze
https://www.funda.nl/koop(...)-astronautenlaan-20/
Dat ziet er uit als een fijn huisquote:Op zondag 26 januari 2020 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
oja
deze
Dit huis ziet er beter uit. Al is die andere weer een twee kapper dus maar aan een kant buren.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
oja
deze
Vind ik wel een leuker huisje.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
oja
deze
Dat ook trouwensquote:Op zondag 26 januari 2020 16:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind ik wel een leuker huisje.
Maar ik vertrouw die andere al niet omdat er zoveel ruimtes niet op de foto staan.
Als het zo langzaam gaat kun je intussentijd toch best een serie loeren?quote:Op zondag 26 januari 2020 16:29 schreef fietsie het volgende:
Dit is een leuke nieuwe (tijdconsumerende) hobby, dat printen. Dan maar minder series kijken.
Mijn mening is ook wel een beetje tegenstrijdig.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
bedankt voor voor jullie meningen dan ga ik voor de tweede
Chipolata worstjes erin rollen en kaas erop strooien.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:37 schreef Lonaa het volgende:
Eetvraag: ik heb nog heel veel plakjes bladerdeeg. Waar gebruiken jullie dat voor in het avondeten? Ik kom niet heel veel verder dan 'pizza' of 'dakje op een pie'. En dan ook nog geen inspiratie voor wat er in/op.
Help
Kun je niet gewoon bij beide gaan kijken?quote:Op zondag 26 januari 2020 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Een huis kan je niet echt beoordelen op een plaatje. Zou je niet gewoon bij beide een bezichtiging inplannen? Ze zijn toch dicht genoeg bij elkaar in de buurtquote:Op zondag 26 januari 2020 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
ooit wel; nu vooral bezig met het bouwen van een OctoPrint printserver, een goede camera en belichting setup voor timelapses, selecteren van de juiste onderdelen voor verbeteringen.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als het zo langzaam gaat kun je intussentijd toch best een serie loeren?
Hartige taart.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:37 schreef Lonaa het volgende:
Eetvraag: ik heb nog heel veel plakjes bladerdeeg. Waar gebruiken jullie dat voor in het avondeten? Ik kom niet heel veel verder dan 'pizza' of 'dakje op een pie'. En dan ook nog geen inspiratie voor wat er in/op.
Help
Ja ik snap het compleetquote:Op zondag 26 januari 2020 16:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mijn mening is ook wel een beetje tegenstrijdig.
Verstand zegt die tweede. Gevoel de eerste, maar ja net zoals Myra zegt, best veel is onduidelijk
Volgens mij heb ik dat nog nooit gebruikt voor avondeten.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:37 schreef Lonaa het volgende:
Waar gebruiken jullie dat voor in het avondeten?
Veel van deze vind ik weinig avondeet-geschikt.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Chipolata worstjes erin rollen en kaas erop strooien.
Iets met een geschilde, hol geboorde appel en een lepel bruine suiker in het gat
Appelflap met appel en rozijn als toetje / koffiehapje
Improvisatie-ragout bakje voor ragout of die kickass kroket-vulling-in-een-blikje.
ja, ga ik ook doenquote:Op zondag 26 januari 2020 16:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon bij beide gaan kijken?
Nee.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat nog nooit gebruikt voor avondeten.
Beef wellington kan, maar je heb vast niet toevallig een ossenhaas uit de vriezer getoverd vanochtend.
Basis voor quiche. Meteen je groentela restjes-vrij.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Veel van deze vind ik weinig avondeet-geschikt.
Uh, verwacht niet dat (goede) bouwbedrijven direct tijd hebben... Op het moment hebben die het best wel druk zeg maar.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:
ik kan best nog wel zelf wat laten verbouwen..
Spuit 11: ik verbaas me over de lage prijzen daar bij jou (altijd fijn!), foto’s van huis1 spreken mij meer aan maar de afwezigheid van bovenverdieping foto’s is verdacht dus ik zou zeker bij beide gaan kijken.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
ja, ga ik ook doen
zo klaar weer met mjn gezeur
Ja? Het is zondag, dan mag er toch wel ehm, enige eh, barbarij?quote:Op zondag 26 januari 2020 16:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Veel van deze vind ik weinig avondeet-geschikt.
Misschien maak ik wel preiquiche ja. De groentela is leeg (quote:Op zondag 26 januari 2020 16:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Basis voor quiche. Meteen je groentela restjes-vrij.
Hence het stokbrood met carnitas, kaas, mais en avocado vanavondquote:Op zondag 26 januari 2020 16:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja? Het is zondag, dan mag er toch wel ehm, enige eh, barbarij?
Preiquote:Op zondag 26 januari 2020 16:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Misschien maak ik wel preiquiche ja. De groentela is leeg () en de prei in de aanbieding bij de Lidl vanaf morgen. En ik moet ook nog een prei voor mijn mn mosterdsoep.
Knapperig als in rauw?quote:Op zondag 26 januari 2020 16:49 schreef derLudolf het volgende:
Ik hou van knapperige prei. Maar daar lijk ik de enige in te zijn. Tenminste, meestal krijg ik commentaar als ik het knapperig laat
Ohquote:Op zondag 26 januari 2020 16:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Prei![]()
Ik had een soort van eetplan voor de komende dagen maar was vergeten dat ik dinsdag ga uit eten![]()
Vanavond vis uit de oven met gratinrondjes en diepvrieserwtjes met worteltjes.
Ik wil ook pizzaquote:Op zondag 26 januari 2020 16:52 schreef Myraela het volgende:
Bloemkoolpizza met tomatensaus, olijven en jalapenos. Misschien vreemd, maar daar had ik zin in.
NYP was laatst de jalapenos vergeten op mijn pizzaquote:Op zondag 26 januari 2020 16:52 schreef Myraela het volgende:
Bloemkoolpizza met tomatensaus, olijven en jalapenos. Misschien vreemd, maar daar had ik zin in.
Tja...de lage prijzen klinken “leuk” als men uit de randstad komt.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Spuit 11: ik verbaas me over de lage prijzen daar bij jou (altijd fijn!), foto’s van huis1 spreken mij meer aan maar de afwezigheid van bovenverdieping foto’s is verdacht dus ik zou zeker bij beide gaan kijken.
En sterkte met relatieverbreekgedoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou niet van NYP, maar even opgezocht op welke pizza zij jalapenos doen. Daar klinkt het wel lekker bij. Beetje kut dat ze het vergeten, want dan blijft er maar een saaie pizza over.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:55 schreef derLudolf het volgende:
NYP was laatst de jalapenos vergeten op mijn pizza
Let even op. Dit huis heeft nog de originele dakbedekking. Dat is zonder isolatie en zal over een paar jaar vervangen moeten worden. Als er nu al geen lekkage is.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
oja
deze
Meh van de buikpijn, maar het diner klinkt verrukkelijkquote:Op zondag 26 januari 2020 17:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Spareribs, lamsribben, ovenaardappels, ceasarsalade.
Als ooit de buipijn nog verdwijnt![]()
quote:Op zondag 26 januari 2020 17:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja...de lage prijzen klinken “leuk” als men uit de randstad komt.
Hypo etc. zijn erop afgestemd. Energiekosten blijven hetzelfde.
Wij zijn terug uit de overvolle kerk ( +/- 500 mensen) na de Holocaust herdenking.
Prachtig gezongen Mauthausen liederen van Mikis Theodorakis door Utrechtse Oratorium en klein Operakoor.
Bijvoorbeeld:
( liesbeth werd ermee bekend als serieus zangeres) .
Een indrukwekkend vertellen van het misgaan op een onderduikadres, door een overlevende, toen 4/5 jaar.
En foto’s van de steentjes.Ah mooi AXSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat blauw is prachtig en mooi symbolisch.
Wel anders dan ik had verwacht... kleiner mss.
Even gekeken wat er in zit. Water,Suiker, knoflook (18%).quote:Op zondag 26 januari 2020 12:32 schreef Myraela het volgende:
Mensen. Kennen jullie Suki saus al? Ik kocht het als dipsaus bij de hotpot, maar ik eet het tegenwoordig echt overal bij.Bij ei, broodje huttenkase, avocado, rijst alles. Net bij een beetje bulgursalade. Echt m'n verslaving op het moment.
Beetje pittig, maar vooral heel smaakvol.
[ afbeelding ]
Ja de Tandoori Chicken was het. Had hem eerlijk gezegd al voor de helft op toen ik het opmerkte.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hou niet van NYP, maar even opgezocht op welke pizza zij jalapenos doen. Daar klinkt het wel lekker bij. Beetje kut dat ze het vergeten, want dan blijft er maar een saaie pizza over.
Maar je eet wel een zak chocopinda's. Blij dat jij je prioriteiten zo goed op een rijtje hebt.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:21 schreef z80 het volgende:
Even gekeken wat er in zit. Water,Suiker, knoflook (18%).
Dus er zit meer suiker dan knoflook in dat spul.Ook 16G suiker per 100G van deze zoetstof.
Zal bij mij dus niet in de kast komen.
We hadden het er net over dat we echt weer eens spareribs op de bbq moeten gooienquote:Op zondag 26 januari 2020 17:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Spareribs, lamsribben, ovenaardappels, ceasarsalade.
Als ooit de buipijn nog verdwijnt![]()
Dakpannen vervangen, ja dat is nog wel een dingetje met een rijtjeshuis.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:12 schreef z80 het volgende:
[..]
Let even op. Dit huis heeft nog de originele dakbedekking. Dat is zonder isolatie en zal over een paar jaar vervangen moeten worden. Als er nu al geen lekkage is.
quote:Op zondag 26 januari 2020 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar je eet wel een zak chocopinda's. Blij dat jij je prioriteiten zo goed op een rijtje hebt.
quote:Op zondag 26 januari 2020 17:07 schreef AnneX het volgende:
Wij zijn terug uit de overvolle kerk ( +/- 500 mensen) na de Holocaust herdenking.
Prachtig gezongen Mauthausen liederen van Mikis Theodorakis door Utrechtse Oratorium en klein Operakoor.
Bijvoorbeeld:
( liesbeth werd ermee bekend als serieus zangeres) .
Een indrukwekkend vertellen van het misgaan op een onderduikadres, door een overlevende, toen 4/5 jaar.
En foto’s van de steentjes.Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond ook nog wat docu's over Auschwitz Birkenau op de TV.
Neem ze wel op, maar weet niet of ik ze kan bekijken.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Maar die zitten niet bij elk gerecht.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar je eet wel een zak chocopinda's. Blij dat jij je prioriteiten zo goed op een rijtje hebt.
Tja, hoort er bij hier. Gaat wel weer over.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Meh van de buikpijn, maar het diner klinkt verrukkelijk
Tja, omdat het in het dorp was, ben ik gegaan.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi.
Vanavond ook nog wat docu's over Auschwitz Birkenau op de TV.
Neem ze wel op, maar weet niet of ik ze kan bekijken.
Waarom zou je dat niet willen?quote:Op zondag 26 januari 2020 17:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Pizza besteld met thuisbezorgd.,, Wl hiij niet maar nu maakt het toch niet meer uit
quote:Op zondag 26 januari 2020 17:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Pizza besteld met thuisbezorgd.,, Wl hiij niet maar nu maakt het toch niet meer uit
Mwjah. Er zit wel wat tussen. Straks ff kijken als de telefoon of iPad weer opgeladen is.quote:
geen idee, de eerste keerquote:Op zondag 26 januari 2020 17:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Is het heel gek als ik zeg dat pizza het niet echt doet voor me?
Zal het nooit voor mezelf bestellen of klaarmaken. Belanden we in een pizzeria dan wil ik het nog wel eens bestellen maar vind het dan vooral veeeeeel deeg en weinig groenten. Heb liever een bord met pasta.
Ik besta voor 62% uit pizza. Beste voedsel ooit. Ik ben ook wel pizza fijnproever.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zal het nooit voor mezelf bestellen of klaarmaken. Belanden we in een pizzeria dan wil ik het nog wel eens bestellen maar vind het dan vooral veeeeeel deeg en weinig groenten. Heb liever een bord met pasta.
Eerste keer pizza ever?quote:Op zondag 26 januari 2020 17:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
geen idee, de eerste keer
Ik ga los
Dan hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat ik me op je werpquote:Op zondag 26 januari 2020 17:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik besta voor 62% uit pizza. Beste voedsel ooit. Ik ben ook wel pizza fijnproever.
nee gekkiequote:
Ik zou echt niet zonder pizza kunnen. Alle andere junkfood mogen ze houden maar pizzaquote:Op zondag 26 januari 2020 17:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik dacht alquote:Op zondag 26 januari 2020 18:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
nee gekkie
eersste keer iets thuisbezorgd in 12 jaar , of nog nooit gedaan
En nu doe ikn het gewoon
Ben benieuwd wat je er van vindtquote:Op zondag 26 januari 2020 18:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
nee gekkie
En nu doe ikn het gewoon
Het is gewoon thuis uit etenquote:Op zondag 26 januari 2020 18:01 schreef uniekhoorn het volgende:
nee gekkie
En nu doe ikn het gewoon
Ja.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ja, het was eigenlijk wel heel erg gezellig.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:54 schreef derLudolf het volgende:
De relatie heeft vooralsnog wel stand gehouden?
Snap ik. Ik vind het altijd wat frustrerend als je besluit iets zelf te maken omdat het item zo duur is en dan blijkt materiaal van de bouwmarkt bij elkaar nog duurderquote:Op zondag 26 januari 2020 18:59 schreef Myraela het volgende:
Nou, het volgende projectje staat nog niet op de planning hoor. Eerst maar eens wat dingen in huis doen die niet zoveel geld kosten.
Deceptie.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat ik me op je werp
Tja, had je maar pasta moeten wezen.quote:
Nouja, in dit geval waren vooral de verzendkosten duur. En verzendkosten betalen vind ik sowieso altijd al kut.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:19 schreef Isabeau het volgende:
Snap ik. Ik vind het altijd wat frustrerend als je besluit iets zelf te maken omdat het item zo duur is en dan blijkt materiaal van de bouwmarkt bij elkaar nog duurder
62% pizzaquote:Op zondag 26 januari 2020 19:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tja, had je maar pasta moeten wezen.
Of chocolade
Foto’s van je project graagquote:Op zondag 26 januari 2020 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, in dit geval waren vooral de verzendkosten duur. En verzendkosten betalen vind ik sowieso altijd al kut.75 euro voor de kast, 50 euro verzendkosten. Laat dan maar zitten.
![]()
Maar nu is deze kast gelukkig ook wel handiger en leuker geworden. Kan vast allemaal goedkoper, maar zo belangrijk vind ik dat dan ook weer niet. En zo handig zijn we niet.
Je bent overcompleet. Dan over-eet ik mequote:Op zondag 26 januari 2020 19:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
62% pizza
44% pasta
14% chocola
En nu?
Grootste voordeel aan zelf maken natuurlijk: het is zoals jij het hebben wiltquote:Op zondag 26 januari 2020 19:33 schreef Myraela het volgende:
Nouja, in dit geval waren vooral de verzendkosten duur. En verzendkosten betalen vind ik sowieso altijd al kut.75 euro voor de kast, 50 euro verzendkosten. Laat dan maar zitten.
![]()
Maar nu is deze kast gelukkig ook wel handiger en leuker geworden. Kan vast allemaal goedkoper, maar zo belangrijk vind ik dat dan ook weer niet. En zo handig zijn we niet.
Waarom nog eten bestellen als je al knoflookbroodjes hebt.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:45 schreef Aure het volgende:
Wij hebben vandaag ook thuisbezorgd ingeschakeldwel al anderhalf uur geleden besteld en het is er nog steeds niet
Gelukkig had ik ook wat knoflookbroodjes gemaakt
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ik een nieuwe hobby heb, brood bakken
Dat is geen verkeerde hobbyquote:Op zondag 26 januari 2020 19:45 schreef Aure het volgende:
Wij hebben vandaag ook thuisbezorgd ingeschakeldwel al anderhalf uur geleden besteld en het is er nog steeds niet
[ afbeelding ]
Dit zijn de goed gelukte broodjes wat dat betreft. Bij de andere helft van de broodjes is de vorm er helemaal uit, dus dat zijn gewoon een soort van normale ronde broodjes geworden. Je ziet de knoop niet meer zeg maar. Moet nog een beetje ontdekken waar dat dan aan ligt, maar qua smaak boeit het natuurlijk niet.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is geen verkeerde hobbyLeuk ook, zo met een krul.
Ja, daarom afkeer van thuisbezorgd.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:45 schreef Aure het volgende:
[ afbeelding ]
Ik herken het, het is een vloekquote:
Ik ben totaal geen fan van thuisbezorgd, vind eigenlijk dat het al-tijd tegenvalt. Maar goed, vorige week besloten we te bestellen en ik heb iets besteld wat ik eigenlijk ook wat te duur vond. En terwijl Jross zijn eten al lang had zat ik hangry op de bank te wachten op mijn etenquote:Op zondag 26 januari 2020 19:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ja, daarom afkeer van thuisbezorgd.
En fan van mooie broodjes
Maar wat was het dan?quote:Op zondag 26 januari 2020 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben totaal geen fan van thuisbezorgd, vind eigenlijk dat het al-tijd tegenvalt. Maar goed, vorige week besloten we te bestellen en ik heb iets besteld wat ik eigenlijk ook wat te duur vond. En terwijl Jross zijn eten al lang had zat ik hangry op de bank te wachten op mijn etenDuurde stom lang.
Maar low en behold, voor het eerst was het gewoon ècht heel lekkerWachten en het geld waard
Een Tokyo Burger met een wasabisaus, gember, groene zaadjes (waar is RobinOok toch), een perfecte maiskolf en een gepofte aardappel met ook een heel lekker sausjequote:
Klinkt wel goed.quote:Op zondag 26 januari 2020 20:01 schreef Isabeau het volgende:
Een Tokyo Burger met een wasabisaus, gember, groene zaadjes (waar is RobinOok toch), een perfecte maiskolf en een gepofte aardappel met ook een heel lekker sausjeZe hadden het vlees apart verpakt en dat moest je dan zelf op het nog steeds knapperige broodje doen.
Hier helaas vooral pizza, shoarma/kebab, een heel slechte chinees en die waar ik nu besteld had (verkoopt hamburgers, hotdogs, gegrild vlees en gefrituurde kip).quote:Op zondag 26 januari 2020 20:03 schreef Myraela het volgende:
Ik vind bestellen eigenlijk ook altijd tegenvallen. Er zit wel een goede pizzeria, maar ondanks lekker vind ik het dan toch (achteraf) vaak het geld niet waard.![]()
Enige wat niet tegenvalt is de roti hier in de buurt. Echt heerlijke pom hebben die ook.Misschien maar eens proberen of dat vega ook nog een succes is.
Ja, kleffe patat of zompige aardappelschijfjes met van die vieze kruiden waar dan veel en veel te veel van op zit.quote:Op zondag 26 januari 2020 20:04 schreef Myraela het volgende:
Klinkt wel goed.En fijn dat ze het ook met aandacht inpakken, daar gaat het vaak wel fout. Geloof meteen dat het lekker is als het de zaak uitgaat, maar eenmaal aangekomen is het dan toch wat matig.
Oh, maar dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 26 januari 2020 20:06 schreef Myraela het volgende:
De betere chinees hier doet niet aan thuisbezorgen. Maar ik vind de keuze in thuisbezorgen hier ook niet zo denderend. Was in Rotterdam dan natuurlijk ook gewoon verwend.
Er is hier wel eea wat gezonder is. Maar het is niet veel nee.quote:Op zondag 26 januari 2020 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, maar dat kan ik me voorstellenIk mis vooral gezonde opties bij thuis bezorgen van eten. Het is hier allemaal vette hap en ongezond. En ik bestel niet omdat ik zin heb in vette hap, ik bestel omdat er geen tijd/zin was om te koken.
Wat goed! Supersimpel ontwerp ookquote:Op zondag 26 januari 2020 19:52 schreef Myraela het volgende:
Hij ligt nu maar een beetje in een kamer, dus dat geeft nog niet echt een beeld.Morgenavond zetten we hem waarschijnlijk rechtop in de tuin, maar woensdag kan ik pas met daglicht een foto maken.
[ afbeelding ]
Ja, dat. Vette hap kan ik zelf ook snel in elkaar draaien.quote:Op zondag 26 januari 2020 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, maar dat kan ik me voorstellenIk mis vooral gezonde opties bij thuis bezorgen van eten. Het is hier allemaal vette hap en ongezond. En ik bestel niet omdat ik zin heb in vette hap, ik bestel omdat er geen tijd/zin was om te koken.
Precies dat, inderdaad. Al heb ik vaak als ik geen zin heb om te koken, ook geen zin in een salade of over de top gezonds. Maar iets met een beetje groenten en iets minder spijt achteraf, zou wel fijn zijn.quote:Op zondag 26 januari 2020 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Veelbelovendquote:Op zondag 26 januari 2020 19:52 schreef Myraela het volgende:
Hij ligt nu maar een beetje in een kamer, dus dat geeft nog niet echt een beeld.Morgenavond zetten we hem waarschijnlijk rechtop in de tuin, maar woensdag kan ik pas met daglicht een foto maken.
[ afbeelding ]
Dat ziet er al best goed uit!quote:Op zondag 26 januari 2020 19:52 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat is fijn, een goede pizzeriaquote:Op zondag 26 januari 2020 20:14 schreef Blues het volgende:
Het enige wat ik écht lekker vind van thuisbezorgd zijn de pizza's van https://www.milanopizza.nl/
Wij hadden gisteren Domino's dat is wel echt een stuk minder dan NY pizza. Die laatste vind ik best oké.quote:Op zondag 26 januari 2020 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh dat is fijn, een goede pizzeriaHier NY Pizza en Domino's en beiden zijn eh...
Ik snij het in 8 stukken en eet die op, of snij het kleiner en door de fruitsalade. Kroon eraf, verder is alles eetbaar.quote:
Dus gewoon zoals een appel? 😁quote:Op zondag 26 januari 2020 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik snij het in 8 stukken en eet die op, of snij het kleiner en door de fruitsalade. Kroon eraf, verder is alles eetbaar.
Ja!quote:
Of in een smoothiequote:Op zondag 26 januari 2020 20:24 schreef sigme het volgende:
Ja!
Als de kaki erg zacht is geworden wil dat niet, dan moet ie door de yoghurt. Ik vind een beetje stevige kaki lekkerder.
Heel soms zijn ze wrang. Dan heb je een mislukt exemplaar.
Wat is mopsaus?quote:Op zondag 26 januari 2020 20:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
De lamsribben waren zo vet dat ik het echt oneetbaar vond. De kruiden en mopsaus waren wel heel fijn dus ik heb er wat 'bark' afgeknabbeld. Gelukkig is J gek op vet vlees dus hij had lekker veel.
De rest van het eten was prima. Wel blij dat de matige varkensribben nu ook op zijn. Het duurt toch best lang voor 10 kilo ribben op is.
Tof!quote:Op zondag 26 januari 2020 19:52 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik ben dol op goeie pizza. En ik kies vaak eentje met loads of groentes en blauwe kaas. Met de bodem samen zo super lekkerquote:Op zondag 26 januari 2020 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh dat is fijn, een goede pizzeriaHier NY Pizza en Domino's en beiden zijn eh...
Zijn dat bakken waar planten in kunnen? Ik heb ook zoiets (maar dan kant en klaar)quote:Op zondag 26 januari 2020 19:52 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |