SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
De ESF Top 2000 Playlist: A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Tuurlijk kan ie johquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:48 schreef Meke het volgende:
Ik had meteen al deze TT in mn hoofd maar toen duurde het even toen ik ging bedenken of die wel kon
Nou het is anders ineens wel héél verdacht rustig hoor, sinds deze TTquote:
"Tja, sorry Janneke en Jeroen maar we hebben jullie nou eenmaal genomen omdat mama een spelletjeswens had. Waar jullie verder jullie eten vandaan halen moeten jullie toch echt zelf uitzoeken."quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ik vind het ook met ons gezin nu (allemaal 21+) of met vrienden superleuk
![]()
Dus denk dat mijn spellen-met-gezin-wens eerder voortkomt uit spellenliefde dan andersom
Ja dat dan weer wel. Dat vind ik ook leuk. Maar een hele middag monopoly of zo spelen is voor mij een nachtmerrie.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een spel kan wel vaak helpen om het ijs wat te breken als je elkaar nog niet zo goed kent. Dat is bijvoorbeeld van de sjoelmeets ook wel fijn, en dan kan iedereen tussendoor als het je beurt niet is, gewoon alsnog even wat kletsen met elkaar
Precies. Als je maar voor bedtijd weer terug bent, want mama wil natuurlijk wel heel graag voorlezen uit de geïllustreerde Harry Potter boekenquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
"Tja, sorry Janneke en Jeroen maar we hebben jullie nou eenmaal genomen omdat mama een spelletjeswens had. Waar jullie verder jullie eten vandaan halen moeten jullie toch echt zelf uitzoeken."
Het is een zwaar leven voor de kinders in huize Mekequote:Op donderdag 23 januari 2020 17:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies. Als je maar voor bedtijd weer terug bent, want mama wil natuurlijk wel heel graag voorlezen uit de geïllustreerde Harry Potter boeken
Monopoly is ook niet echt een geschikt spel daarvoorquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel. Dat vind ik ook leuk. Maar een hele middag monopoly of zo spelen is voor mij een nachtmerrie.
Ja, gelukkig bestaan ze nog niet échtquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een zwaar leven voor de kinders in huize Meke
Da's waar. Nergens voor, eigenlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Monopoly is ook niet echt een geschikt spel daarvoor
Laat het even weten zodra ze geboren worden, dan stuur ik ze een kaartje met 'sterkte' erop.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, gelukkig bestaan ze nog niet écht
Komt goedquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat het even weten zodra ze geboren worden, dan stuur ik ze een kaartje met 'sterkte' erop.
Oja Wes! Ik zat met Sam in m'n hoofdquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:15 schreef Dave het volgende:
@:meke Wesley en Rebecca.
Ik kende ze niet van die andere film/series!
Sex and the Cityquote:
Dan moet het in haar latere leven wel heel erg mis zijn gegaan qua looks.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Sex and the City![]()
Het meisje hierboven is een jonge Carrie Bradshaw
Als je getrouwd bent met een vrouw krijg je veel meer mee van Sex and the City dan je zou willen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:22 schreef Dave het volgende:
Ik heb geloof ik nog nooit wat van SATC gezien, maar denk wel te weten dat er een Mr. Big in speelt.![]()
Oh, en dat die troela in een reclame van Blokker zat.
oaquote:
Klopt allebeiquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:22 schreef Dave het volgende:
Ik heb geloof ik nog nooit wat van SATC gezien, maar denk wel te weten dat er een Mr. Big in speelt.![]()
Absoluut. Ook dat er allemaal vriendin in de prequel zitten die je later niet meer terugziet. Net als haar vader en zusjequote:Op donderdag 23 januari 2020 17:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moet het in haar latere leven wel heel erg mis zijn gegaan qua looks.
Want als het over iets anders gaat, lees ik net dat je dat beter niet met een bananenschil kunt doen.quote:
Ja tochquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:25 schreef Dave het volgende:
Maar voor die Austin zou ik eventueel Carrie Diaries wel kijken misschien.
Hmm heel verdacht. Ik denk dat de Carrie uit SatC een imposter is en de originele (knappere) Carrie heeft vermoordquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Absoluut. Ook dat er allemaal vriendin in de prequel zitten die je later niet meer terugziet. Net als haar vader en zusje![]()
Grijp je kans!quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja toch![]()
![]()
Hij is sinds kort weer vrijgezel![]()
Lijkt me plausibel, ja.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm heel verdacht. Ik denk dat de Carrie uit SatC een imposter is en de originele (knappere) Carrie heeft vermoord
Ik was aan het kokenquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou het is anders ineens wel héél verdacht rustig hoor, sinds deze TT![]()
De dood van de SC
Nee juist niet. Harry Potterquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een zwaar leven voor de kinders in huize Meke
Wat eten we?quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was aan het kokenNu ben ik er weer!
Heb je die geïllustreerde al gezien? Zo mooiquote:
"Maar Mama we hebben nou al acht keer het verhaal gehoord over Dobby's einde... We willen slapenquote:
Och hemel help me niet aan die reclame herinnerenquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:22 schreef Dave het volgende:
Ik vind je huidige ook wel leuk hoorquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:29 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik ooit nog van UI ga switchen, kunnen jullie je hierop voorbereiden
Couscous met gegrilde groenten en witte kaasblokjesquote:
Ja ik ookquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind je huidige ook wel leuk hoor
Hm hm hm. Niet zo'n fan van couscous. Is er wel een dessert?quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Couscous met gegrilde groenten en witte kaasblokjes
Jaaaaquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb je die geïllustreerde al gezien? Zo mooi![]()
Jaaa, ik ga ze alleen pas kopen als ze alle zeven uitzijn, veel te bang dat ze ineens van cover gaan wisselen halverwegequote:Op donderdag 23 januari 2020 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Ik word er echt hebberig van
"Doen wat Mama zegt, koters! Door mij hebben jullie überhaupt een leven, dus niet zeiken."quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:31 schreef Strani het volgende:
[..]
"Maar Mama we hebben nou al acht keer het verhaal gehoord over Dobby's einde... We willen slapen"
Dat gaat aardig aantikken dan inderdaad. Maar echt, wat zie je soms prachtige versies voorbijkomenquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:33 schreef Meke het volgende:
Eigenlijk wil ik dan ook heel graag deze versies, maarja.. Dan ben je bijna duizend euro verder![]()
![]()
https://www.bol.com/nl/p/(...).1_4.12.ProductImage
Neequote:Op donderdag 23 januari 2020 17:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm hm hm. Niet zo'n fan van couscous. Is er wel een dessert?
Levend stratego is idd niet heel handig met bananenschillen overal, maar waar je zoiets zou kunnen lezen weet ik niet. Lijkt mij meer iets wat je sowieso niet zou proberen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Want als het over iets anders gaat, lees ik net dat je dat beter niet met een bananenschil kunt doen.
Oh ja dat zou dan ook echt frustrerend zijnquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaa, ik ga ze alleen pas kopen als ze alle zeven uitzijn, veel te bang dat ze ineens van cover gaan wisselen halverwege![]()
Nou ja, 'een leven' zou ik dit niet willen noemenquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
"Doen wat Mama zegt, koters! Door mij hebben jullie überhaupt een leven, dus niet zeiken."
Levend strategoquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Levend stratego is idd niet heel handig met bananenschillen overal, maar waar je zoiets zou kunnen lezen weet ik niet. Lijkt mij meer iets wat je sowieso niet zou proberen.
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja dat zou dan ook echt frustrerend zijnWant het moet wel matchen natuurlijk!
Leugens! Wij gaan gewoon samen aan de dame blanche vanavond, kan je prima hebben.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NeeIk schijn mollig te zijn, dus daar doe ik even niet aan!
Het is misschien niet voor iedereen een ideaal leven, maar een leven is het wel. En daar moet je altijd dankbaar voor zijn!quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, 'een leven' zou ik dit niet willen noemen
Oké oké, als jij het zegt. Moet je me wel wat dame blanche komen brengen, want ik ga er niet de deur voor uitquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Leugens! Wij gaan gewoon samen aan de dame blanche vanavond, kan je prima hebben.
Komt goed, hoe laat word ik verwacht?quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké oké, als jij het zegt. Moet je me wel wat dame blanche komen brengen, want ik ga er niet de deur voor uit
De kaasblokjes zijn het dessert.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm hm hm. Niet zo'n fan van couscous. Is er wel een dessert?
Wanneer je maar wilt!quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt goed, hoe laat word ik verwacht?
Zijn er mensen die bang zijn voor desserts?quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:41 schreef Dave het volgende:
Ik vind dame blanche altijd zo’n ik-durf-niets-anders-te-proberen-dessert.
Niet dat ik me kan herinneren.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zien jullie de klassieke sorbet nog wel eens op een kaart staan? Die met blokjes fruit en een scheut limonade
Het is ijs met chocoladesaus; dat is ook gewoon altijd goedquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:41 schreef Dave het volgende:
Ik vind dame blanche altijd zo’n ik-durf-niets-anders-te-proberen-dessert.
Dan slaap ik toch!quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:42 schreef Strani het volgende:
[..]
*staat om 2 uur 's nachts bij Aoibhin voor de deur met het dessert.
Nee, echt nergens. Is echt zo'n retro-toetje.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zien jullie de klassieke sorbet nog wel eens op een kaart staan? Die met blokjes fruit en een scheut limonade
Nee. Chocoladesaus. Fout. Brrrrrr.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is ijs met chocoladesaus; dat is ook gewoon altijd goed
Ik ook niet, daarom vraag ik het. Dame Blanche staat er nog regelmatig op, sorbet eigenlijk nooit meer. Niet dat ik dat bestelde, maar tochquote:
Nouuu dat zullen we nog wel eens zien.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan slaap ik toch!
Of, eh.. .ja, soms dan
Niks mis met een goede chocoladesaus.quote:
Ik zie hem bij de Griek in Zwolle nog wel op het menu.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bananensplit,ook zo'n klassieker die je nooit meer zietquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom vraag ik het. Dame Blanche staat er nog regelmatig op, sorbet eigenlijk nooit meer. Niet dat ik dat bestelde, maar toch
Ik heb denk ik een trauma opgelopen door die Tova (?) chocoladesaus van vroeger. Ook te verkrijgen als aardbei.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niks mis met een goede chocoladesaus.
Ojaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb denk ik een trauma opgelopen door die Tova (?) chocoladesaus van vroeger. Ook te verkrijgen als aardbei.
84. Banana Tis Kritisquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Bananensplit,ook zo'n klassieker die je nooit meer ziet
Ik praat niet meer met jouquote:
Ik moet morgen de planken op he?quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Nouuu dat zullen we nog wel eens zien.
Dat is dan ook meer bruine gelei dan chocoladesaus.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb denk ik een trauma opgelopen door die Tova (?) chocoladesaus van vroeger. Ook te verkrijgen als aardbei.
* Roger_Epiales begint alvast een uitgebreide nachtbaggersessie te plannen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moet morgen de planken op he?
Beter dan er tussen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als we voor een slapeloze nacht zorgen sta je morgen echt mooi rauw op het podium. Staande ovatie wordt het danquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is dan ook meer bruine gelei dan chocoladesaus.
Veel plezier danquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Roger_Epiales begint alvast een uitgebreide nachtbaggersessie te plannen.
Scherpquote:
Dat wordt het sowieso, getuige mijn talentquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Als we voor een slapeloze nacht zorgen sta je morgen echt mooi rauw op het podium. Staande ovatie wordt het dan
Een slapeloze nacht?quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat wordt het sowieso, getuige mijn talent
Geef je op toneel ook regelmatig antwoord op dingen van tien minuten geleden, of blijf je daar wel redelijk bij?quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat wordt het sowieso, getuige mijn talent
Één van de rollen die ik heb, is inderdaad wel een beetje zo. Dat ik niet echt helemaal door heb wat er nou eigenlijk gebeurd en dan spuit 11-erig nog iets ga roepen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geef je op toneel ook regelmatig antwoord op dingen van tien minuten geleden, of blijf je daar wel redelijk bij?
Voor jou misschienquote:
Dus dit hier op FOK! is gewoon een studie voor je rol!?quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Één van de rollen die ik heb, is inderdaad wel een beetje zo. Dat ik niet echt helemaal door heb wat er nou eigenlijk gebeurd en dan spuit 11-erig nog iets ga roepen.
Och, als het iig maar binnen dezelfde scene blijft kom je daar nog wel mee weg.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Één van de rollen die ik heb, is inderdaad wel een beetje zo. Dat ik niet echt helemaal door heb wat er nou eigenlijk gebeurd en dan spuit 11-erig nog iets ga roepen.
Best erg eigenlijk. Ik dacht echt dat we hier iets voor haar betekenden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus dit hier op FOK! is gewoon een studie voor je rol!?
We zijn gebruiktquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Best erg eigenlijk. Ik dacht echt dat we hier iets voor haar betekenden.
En nu?quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:28 schreef BillDauterive het volgende:
De waterpolodames staan 7-7 met een halve minuut te spelen. Spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |