Veilig thuis aan de eigen WiFi.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:36 schreef mootie het volgende:
Ja, boeien allemaalis Scrut nou levend van het Cs gekomen?
Neequote:Op woensdag 22 januari 2020 21:58 schreef TillyB het volgende:
@:mootie @:Voxs @:Recce @:Ghostbuster @:sjampoeh zitten jullie klaar
Paniekschoppers zijn het hierquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veilig thuis aan de eigen WiFi.
Ik bespeur kliekjesvorming.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:58 schreef TillyB het volgende:
@:mootie @:Voxs @:Recce @:Ghostbuster @:sjampoeh zitten jullie klaar
quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:00 schreef Prisha het volgende:
@:pullup @:Voxs dat was heel mooi. Ik ga eens kijken of ik wat kan downloaden op mijn ipod.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh wat tongt dat wijf raar ook, best mannelijk
Tsakjes ik doe niet aan kliekjes!quote:
stream 3 doet het wel goedquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Bufferhellllllllllllllllllllllll beter wachten over half 12 staat die er op vaak
quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Love Islandkliekje, Schrikkelmeetkliekje of L2B-topickliekje?
Ja die.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou er iemand losgeld willen betalen?quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:04 schreef mootie het volgende:
Ik ben ontvoerd op het CS, kan dus niet kijken.
Wat vragen ze voor je?quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:04 schreef mootie het volgende:
Ik ben ontvoerd op het CS, kan dus niet kijken.
0 buffers so far, op stream 3quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Om door te kijken of straks om half 12
BOOKZONDERZANDquote:
Mootz! Niet.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Pris! Wanneer ga je aan Survivor meedoen?
quote:
Tikkie, cheque, contant, overmaken, Ideal, PayPal?quote:
Wat een cheapskatesquote:
Had je het gesprek met je leidinggevende al gehad Ienie?quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tikkie, cheque, contant, overmaken, Ideal, PayPal?
quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik mocht niet meedoen met survival bij de casting had ik gezegd dat ik alle andere deelnemers op zou eten
Vroeger, haalde mijn moeder af en toe chinees. De volgende dag, als er nog over was, gooide ze álles bij elkaar. babi ,bami, rijst, foe yong hai etc.quote:
Leuk om in een verhaal te verwerkenquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik mocht niet meedoen met survival bij de casting had ik gezegd dat ik alle andere deelnemers op zou eten
In een bruine leren rugtas, exact om middernacht, in de prullenbak links als je met je gezicht naar de hoofdingang staat.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat deed ik ook toen ik het nog at. Behalve dat vieze taaie vleesspul.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vroeger, haalde mijn moeder af en toe chinees. De volgende dag, als er nog over was, gooide ze álles bij elkaar. babi ,bami, rijst, foe yong hai etc.
Dát in je HOL!
quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mij bvquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mja jammermaar Paige verdient beter wel
Whyquote:
Vandaag al mn bijdrage geleverd....quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
oh vreselijk vond ik het! Maar ik lustte werkelijk bijna niets als kind.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat deed ik ook toen ik het nog at. Behalve dat vieze taaie vleesspul.
Ja. Er komen mensen bij op de uitzonderlijke drukte op te vangen, er zijn mensen aangesproken op hun gedrag, en nog een paar andere afspraken. Kortom het was een goed gesprek. Er zat ook nog iemand anders bij dus heel persoonlijk kon het niet gaan.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Had je het gesprek met je leidinggevende al gehad Ienie?
Een rugtas past nooit in een prullenbak. De openingen zijn te klein ivm zwervers.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
In een bruine leren rugtas, exact om middernacht, in de prullenbak links als je met je gezicht naar de hoofdingang staat.
GEEN POLITIE!
Dat klinkt goed! Fijn dat er wat veranderingen aan komen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Er komen mensen bij op de uitzonderlijke drukte op te vangen, er zijn mensen aangesproken op hun gedrag, en nog een paar andere afspraken. Kortom het was een goed gesprek. Er zat ook nog iemand anders bij dus heel persoonlijk kon het niet gaan.
Ik kaart een andere keer nog weer een wat persoonlijker gesprek aan.
oh hey! Dat klinkt alsof je iets bereikt hebquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Er komen mensen bij op de uitzonderlijke drukte op te vangen, er zijn mensen aangesproken op hun gedrag, en nog een paar andere afspraken. Kortom het was een goed gesprek. Er zat ook nog iemand anders bij dus heel persoonlijk kon het niet gaan.
Ik kaart een andere keer nog weer een wat persoonlijker gesprek aan.
Kut, ik heb domme ontvoerdersquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een rugtas past nooit in een prullenbak. De openingen zijn te klein ivm zwervers.
je hebt van die mini rugzakjes van de Decathlon. 7 euro. Die passen wel.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een rugtas past nooit in een prullenbak. De openingen zijn te klein ivm zwervers.
Ik heb dus ook het idee dat het ze om een mooie rugzak gaat.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
En de rugtas is duurder dan 10 euro
Misschien kan je het regelen door ze een ijsje aan te biedenquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Kut, ik heb domme ontvoerderszo kom ik nooit vrij.
Ik ben wel tevreden. En ik mocht van de leidinggevenden in deze kwestie ook best wel wat vaker klikken als ik hulp nodig had en andere collega's waren onvindbaar of niet aan het werkquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh hey! Dat klinkt alsof je iets bereikt heb. Tevreden wel?
Die zijn niet van bruin leer.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
je hebt van die mini rugzakjes van de Decathlon. 7 euro. Die passen wel.
oh nee dat klopt. Synthetisch spul.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zijn niet van bruin leer.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben wel tevreden. En ik mocht van de leidinggevenden in deze kwestie ook best wel wat vaker klikken als ik hulp nodig had en andere collega's waren onvindbaar of niet aan het werk
quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:23 schreef pullup het volgende:
Of je dreigt dat als ze je niet loslaten BDS ze wel even komt opeten
Ha! Dat is de tip!quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:23 schreef pullup het volgende:
Of je dreigt dat als ze je niet loslaten BDS ze wel even komt opeten
die is scheetigquote:
Nee.quote:
Dat klopt.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind jou daar helemaal geen type voor.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net van af aan wie je het vraagt.
Hebbie gekocht?quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Uw bestelling bij Dampstarter.nl met bestelnummer 2014215 is als pakket verzonden
![]()
![]()
Fijn dat je er wat mee bereikt hebt. Hopelijk komt dat je werkplezier ten goede. Die avonddienst blijft dan dus wel voorlopig?quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:
We waren er alle 3 over eens dat afgelopen maandag een uitzonderlijke situatie was die deels voorkomen had kunnen worden door minder werk in te zetten door leidinggevende a en deels door dat er dus collega's mee hadden kunnen helpen die op dat moment onvindbaar waren. Collega's in kwestie hebben een goed gesprek gehad. En ook tijdelijke oplossingen op dit moment zijn in werking zodat werk wat beter verdeeld wordt.
Oh ja die zijn in de 20quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Beetje leeftijdsverschil wel hè met een 20something
quote:
Maakt die van die enorme wolken?quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geekvape Aegis solo
[ afbeelding ]
Valt mee je hebt ook een legend van 200 watt deze is 100 en ik zit op 50 meestalquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maakt die van die enorme wolken?
Was de jouwe stuk of gewoon een nieuwe voor de leuk?quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geekvape Aegis solo
[ afbeelding ]
Deze heeft een leren handvatquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:37 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Was de jouwe stuk of gewoon een nieuwe voor de leuk?
Nee de laatste is echt stukquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:37 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Was de jouwe stuk of gewoon een nieuwe voor de leuk?
Jaquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
What if he takes mirror selfies ohhh noooo
Wat suf.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee de laatste is echt stukmaar die had ronde hoeken aan de onderkant
die pleurde steeds om ook
Ja en met een interne batterij dus die is nu fuckedquote:
je bent me net voorquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vape jij nog steeds of rook je weer/nog?
Ja even oppassen als ze je eenmaal op de korrel hebben, vliegen de ban's om je orenquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb me net in kunnen houden in een KLB topic even adem ingehouden en tot drie geteld
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vape jij nog steeds of rook je weer/nog?
Hoezo denk ik dat ik dat niet zou hebben?quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat je zwijgrecht hebt in dezen?
Ja denk het wel. En achja daar valt uiteindelijk ook wel iets op te verzinnenquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Fijn dat je er wat mee bereikt hebt. Hopelijk komt dat je werkplezier ten goede. Die avonddienst blijft dan dus wel voorlopig?
Hier gaat iets niet goed.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hoezo denk ik dat ik dat niet zou hebben?
Maar goed: je zit dus weer aan de zware Van Nelle.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Ohja. De eerste ik moet je zijn #stopdetijd
De zon?quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Er mist buiten iets al 2 dagen maar ik kan er maar niet op komen...
BIG TONGER GESPOTquote:Op woensdag 22 januari 2020 23:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zie het net op insta maar valt toch wel mee?
En de vorige dag was Callum nog haar #1quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze zei ook Connagh you tick every box for me
Ja iemand schreef op Twitter, she is the girl with only male friendsquote:Op woensdag 22 januari 2020 23:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
En de vorige dag was Callum nog haar #1
Ik ben toch geen pauper.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar goed: je zit dus weer aan de zware Van Nelle.
Zwart leren buidelquote:Op woensdag 22 januari 2020 23:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
De shag in een fannypack ook denk ik. Sjiek.
Echt een grappige hondquote:Op woensdag 22 januari 2020 23:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeeel lang en laag.
En ik zit nu dus tussen ze in op de bank, erg oncomfortabel.
Ze hebben er verkeerde pootjes onder geplakt.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:27 schreef mootie het volgende:
[ afbeelding ]
https://imgur.com/gallery/KV2MZKN
Of een Basset.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Er is een geile tekkel op zijn moeder gegaan
Yep.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt een grappige hondblijf hij nu bij jou tot er iemand voor komt?
Ze zijn echt raar. Heel kort, O-benen, maar de voetjes staan naar buiten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ze hebben er verkeerde pootjes onder geplakt.
En de helft van mijn Le petit prince-collectiequote:Op woensdag 22 januari 2020 23:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat ligt daar voor roods in de hoek, staven dynamiet?
Qua hoofd ook wel.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik dacht qua vorm wel gelijk aan een Basset
Dacht ik eindelijk de ideale vrouw gevonden te hebben!quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Sorry @:Recce Becca is een draak van een wijf
Wat een mormel!quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:27 schreef mootie het volgende:
[ afbeelding ]
https://imgur.com/gallery/KV2MZKN
Ja het is niks, en ze verkracht je met haar tongquote:Op woensdag 22 januari 2020 23:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dacht ik eindelijk de ideale vrouw gevonden te hebben!
Jij bent nog steeds bang voor haar?quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja het is niks, en ze verkracht je met haar tong
Nou er komt geen bonuspiel uit denk ik, maar het is een playerquote:Op woensdag 22 januari 2020 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds bang voor haar?
Heb je gekeken?quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds bang voor haar?
Ahh, dat is wel zielig.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb dit voorgelezen en hij kijkt nu heel sip.
Dat is voor het programma toch wel goed?quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou er komt geen bonuspiel uit denk ik, maar het is een player
Ja helemaal bijquote:Op woensdag 22 januari 2020 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee! Ben jij al helemaal bij? Had je gisteren last van klauwzeer?
Ah, lekker comaliggen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja helemaal bijbufferen was wel weer kut dus misschien toch maar niet meer live kijken. Ja maar ik lag vooral in coma gisteravond.
Was er aan toe.
Huhquote:Op woensdag 22 januari 2020 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik dacht gezichtsselfies bij de spiegel
Ja Lea bedoelde natuurlijk van die body full selfiesquote:
Je wacht natuurlijk tot moots klaarligtquote:Op woensdag 22 januari 2020 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, lekker comaliggen.Ik heb nog even geen zin in kijken nu.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb geen namen genoemd, dus je bent veilig. Maar de volgende keer naai ik je erbij
Hij is ook fit voor een bejaarde! Hij kwam er net gewoon aanstormen en vloog zo de bank op.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Bruno is wel een geinporum daar komt wel iemand voor hoor
quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je wacht natuurlijk tot moots klaarligt
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is ook fit voor een bejaarde! Hij kwam er net gewoon aanstormen en vloog zo de bank op.
Winnie had niet eens tijd om razend te worden.
Is er nog veel spanning tussen Winnie en Bruno?quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is ook fit voor een bejaarde! Hij kwam er net gewoon aanstormen en vloog zo de bank op.
Winnie had niet eens tijd om razend te worden.
[..]
Ja. Daarom was het net een beetje eng dat meneer ineens besloot dat de bank tof is. Hij ‘mag’ er eigenlijk niet eens in de buurt komen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is er nog veel spanning tussen Winnie en Bruno?
Over kliekjes gesprokenquote:Op woensdag 22 januari 2020 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]ja samen kijken eh? zag je het vannacht
Ja, hallo, we zijn wel Moccie. OGkliekquote:Op woensdag 22 januari 2020 23:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Over kliekjes gesprokendie twee zijn aan het deepklieken
Nou ja, een beetje snauwen mag Winnie natuurlijk wel. Zij heeft de oudste rechten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja. Daarom was het net een beetje eng dat meneer ineens besloot dat de bank tof is. Hij ‘mag’ er eigenlijk niet eens in de buurt komen.
Buiten gaat het prima. Binnen is de bank een issue, en als Bruno gaat spelen met dingen. Winnie houdt blijkbaar van rust. En ze snapt spelen zelf totaal niet.
Was het niet Mocce?quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, hallo, we zijn wel Moccie. OGkliek
Ja, ze krijgt ook het eerst eten enzo.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, een beetje snauwen mag Winnie natuurlijk wel. Zij heeft de oudste rechten.
Dat ding op haar been?quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:00 schreef TillyB het volgende:
Die Becca schijnt een contraceptive patch te hebbennooit van gehoord
Er is een user met die naam.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wist dat er iets raars aan was. Had Rekkie in mijn hoofd.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wist dat er iets raars aan was. Had Rekkie in mijn hoofd.
Ja, dat gaat wel wat verder dan een beetje snauwen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ze krijgt ook het eerst eten enzo.
Maar ze is zo eng als ze boos is.Die lip opgetrokken, furieus blaffen. En om af te koelen gaat ze dan spinnijdig op een botje kluiven
Een watte?quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:00 schreef TillyB het volgende:
Die Becca schijnt een contraceptive patch te hebbennooit van gehoord
quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Is dat anticonceptie? hm ook weer een vreemd teken
Die villa ingaan zonder anticonceptie zou pas een vreemd teken zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Is dat anticonceptie? hm ook weer een vreemd teken
Maar alleen onder bepaalde omstandigheden. Het is alsof ze elkaar niet helemaal begrijpen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat gaat wel wat verder dan een beetje snauwen.
Ze gebruikt geen condooms, daar kan je Rec Jr niet instekenquote:Op donderdag 23 januari 2020 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Die villa ingaan zonder anticonceptie zou pas een vreemd teken zijn.
Ze krijgen wel gratis condooms van productiequote:Op donderdag 23 januari 2020 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Die villa ingaan zonder anticonceptie zou pas een vreemd teken zijn.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Gb vermoedt dat het een hormoonpatch is natuurlijk.
Ahhquote:Op donderdag 23 januari 2020 00:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Binnenkort krijgen we dus suggestief bewegende dekbedden te zien?quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze krijgen wel gratis condooms van productie
quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn nu nog giebelig en opschepperig over een kusjequote:Op donderdag 23 januari 2020 00:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Binnenkort krijgen we dus suggestief bewegende dekbedden te zien?
Valt meequote:Op donderdag 23 januari 2020 00:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Binnenkort krijgen we dus suggestief bewegende dekbedden te zien?
Niks mis met lekker lebberenquote:Op donderdag 23 januari 2020 00:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou een kusjehet leek meer of er een varkenshaasje de oven in werd geschoven
Ik wil eigenlijk niet weten waar het eindigt.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn nu nog giebelig en opschepperig over een kusje
Man3, alsof jij dat niet doet.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou een kusjehet leek meer of er een varkenshaasje de oven in werd geschoven
Biblebelttongenquote:Op donderdag 23 januari 2020 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Als je goed tongt dan zie je niks
Daar doen wij niet aan, hè?quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:11 schreef mootie het volgende:
*noteert dat Gb van de kuise kusjes is
Ik vond het gisteren wel grappig, het contrast: Shaunagh met haar nepneusje, opgevulde lippen, 20 kilo make-up en Rebecca au naturel.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:12 schreef TillyB het volgende:
Rebecca denkt dat ze Maura van vorig seizoen ismaar Maura was ècht grappig en iconic
Ja, inderdaad, flink contrast.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren wel grappig, het contrast: Shaunagh met haar nepneusje, opgevulde lippen, 20 kilo make-up en Rebecca au naturel.
Mja boeiend Shaughna heeft tenminste humorquote:Op donderdag 23 januari 2020 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren wel grappig, het contrast: Shaunagh met haar nepneusje, opgevulde lippen, 20 kilo make-up en Rebecca au naturel.
En dan vergeet ik nog die enorme wimpers waardoor haar ogen half dicht hangen.
Plaatjequote:Op donderdag 23 januari 2020 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga er maar eens vandoor.
[ afbeelding ]
Trusten
En ze wil kids.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:36 schreef mootie het volgende:
Sjonna heeft wel beste benen, was me niet eerder opgevallen. En botox.
GTST in de begintijd was toch ook wel grappig omdat het zo slecht was?quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:45 schreef tonja het volgende:
Ik zit Ares te kijken op Netflix.
Wat een ongelofelijk slecht acteerwerk... Doet me denken aan GTST in de begin tijd.
Arniequote:Op donderdag 23 januari 2020 01:11 schreef Recce het volgende:
[..]
GTST in de begintijd was toch ook wel grappig omdat het zo slecht was?
Sjonna, niet Sjenies.quote:Op donderdag 23 januari 2020 01:10 schreef Recce het volgende:
[..]
En ze wil kids.Lekker om daar na vijf minuten over te beginnen. Heel awkward!
Oh, Shaughna. Ja die heeft redelijke stalpoten.quote:Op donderdag 23 januari 2020 01:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Sjonna, niet Sjenies.![]()
Sjenies gaat overblijven, ze is creepy.
Beiden model. Waarom lopen er niet meer Rebecca look-a-likes rond?quote:Op donderdag 23 januari 2020 01:24 schreef mootie het volgende:
Connagh en Rebecca zijn wel een mooi stel.
In Tilligte is er een!quote:Op donderdag 23 januari 2020 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Beiden model. Waarom lopen er niet meer Rebecca look-a-likes rond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |