Heb je gekeken?quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds bang voor haar?
Ahh, dat is wel zielig.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb dit voorgelezen en hij kijkt nu heel sip.
Dat is voor het programma toch wel goed?quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou er komt geen bonuspiel uit denk ik, maar het is een player
Ja helemaal bijquote:Op woensdag 22 januari 2020 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee! Ben jij al helemaal bij? Had je gisteren last van klauwzeer?
Ah, lekker comaliggen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja helemaal bijbufferen was wel weer kut dus misschien toch maar niet meer live kijken. Ja maar ik lag vooral in coma gisteravond.
Was er aan toe.
Huhquote:Op woensdag 22 januari 2020 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik dacht gezichtsselfies bij de spiegel
Ja Lea bedoelde natuurlijk van die body full selfiesquote:
Je wacht natuurlijk tot moots klaarligtquote:Op woensdag 22 januari 2020 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, lekker comaliggen.Ik heb nog even geen zin in kijken nu.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb geen namen genoemd, dus je bent veilig. Maar de volgende keer naai ik je erbij
Hij is ook fit voor een bejaarde! Hij kwam er net gewoon aanstormen en vloog zo de bank op.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Bruno is wel een geinporum daar komt wel iemand voor hoor
quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je wacht natuurlijk tot moots klaarligt
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is ook fit voor een bejaarde! Hij kwam er net gewoon aanstormen en vloog zo de bank op.
Winnie had niet eens tijd om razend te worden.
Is er nog veel spanning tussen Winnie en Bruno?quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is ook fit voor een bejaarde! Hij kwam er net gewoon aanstormen en vloog zo de bank op.
Winnie had niet eens tijd om razend te worden.
[..]
Ja. Daarom was het net een beetje eng dat meneer ineens besloot dat de bank tof is. Hij ‘mag’ er eigenlijk niet eens in de buurt komen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is er nog veel spanning tussen Winnie en Bruno?
Over kliekjes gesprokenquote:Op woensdag 22 januari 2020 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]ja samen kijken eh? zag je het vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |