Binnenkort krijgen we dus suggestief bewegende dekbedden te zien?quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze krijgen wel gratis condooms van productie
quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Gb vermoedt dat het een hormoonpatch is natuurlijk.
Ze zijn nu nog giebelig en opschepperig over een kusjequote:Op donderdag 23 januari 2020 00:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Binnenkort krijgen we dus suggestief bewegende dekbedden te zien?
Valt meequote:Op donderdag 23 januari 2020 00:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Binnenkort krijgen we dus suggestief bewegende dekbedden te zien?
Niks mis met lekker lebberenquote:Op donderdag 23 januari 2020 00:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou een kusjehet leek meer of er een varkenshaasje de oven in werd geschoven
Ik wil eigenlijk niet weten waar het eindigt.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn nu nog giebelig en opschepperig over een kusje
Man3, alsof jij dat niet doet.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou een kusjehet leek meer of er een varkenshaasje de oven in werd geschoven
Biblebelttongenquote:Op donderdag 23 januari 2020 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Als je goed tongt dan zie je niks
Daar doen wij niet aan, hè?quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:11 schreef mootie het volgende:
*noteert dat Gb van de kuise kusjes is
Ik vond het gisteren wel grappig, het contrast: Shaunagh met haar nepneusje, opgevulde lippen, 20 kilo make-up en Rebecca au naturel.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:12 schreef TillyB het volgende:
Rebecca denkt dat ze Maura van vorig seizoen ismaar Maura was ècht grappig en iconic
Ja, inderdaad, flink contrast.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren wel grappig, het contrast: Shaunagh met haar nepneusje, opgevulde lippen, 20 kilo make-up en Rebecca au naturel.
Mja boeiend Shaughna heeft tenminste humorquote:Op donderdag 23 januari 2020 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren wel grappig, het contrast: Shaunagh met haar nepneusje, opgevulde lippen, 20 kilo make-up en Rebecca au naturel.
En dan vergeet ik nog die enorme wimpers waardoor haar ogen half dicht hangen.
Plaatjequote:Op donderdag 23 januari 2020 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga er maar eens vandoor.
[ afbeelding ]
Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |