Ja, hallo, we zijn wel Moccie. OGkliekquote:Op woensdag 22 januari 2020 23:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Over kliekjes gesprokendie twee zijn aan het deepklieken
Nou ja, een beetje snauwen mag Winnie natuurlijk wel. Zij heeft de oudste rechten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja. Daarom was het net een beetje eng dat meneer ineens besloot dat de bank tof is. Hij ‘mag’ er eigenlijk niet eens in de buurt komen.
Buiten gaat het prima. Binnen is de bank een issue, en als Bruno gaat spelen met dingen. Winnie houdt blijkbaar van rust. En ze snapt spelen zelf totaal niet.
Was het niet Mocce?quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, hallo, we zijn wel Moccie. OGkliek
Ja, ze krijgt ook het eerst eten enzo.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, een beetje snauwen mag Winnie natuurlijk wel. Zij heeft de oudste rechten.
Dat ding op haar been?quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:00 schreef TillyB het volgende:
Die Becca schijnt een contraceptive patch te hebbennooit van gehoord
Er is een user met die naam.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wist dat er iets raars aan was. Had Rekkie in mijn hoofd.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wist dat er iets raars aan was. Had Rekkie in mijn hoofd.
Ja, dat gaat wel wat verder dan een beetje snauwen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ze krijgt ook het eerst eten enzo.
Maar ze is zo eng als ze boos is.Die lip opgetrokken, furieus blaffen. En om af te koelen gaat ze dan spinnijdig op een botje kluiven
Een watte?quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:00 schreef TillyB het volgende:
Die Becca schijnt een contraceptive patch te hebbennooit van gehoord
quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Is dat anticonceptie? hm ook weer een vreemd teken
Die villa ingaan zonder anticonceptie zou pas een vreemd teken zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Is dat anticonceptie? hm ook weer een vreemd teken
Maar alleen onder bepaalde omstandigheden. Het is alsof ze elkaar niet helemaal begrijpen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat gaat wel wat verder dan een beetje snauwen.
Ze gebruikt geen condooms, daar kan je Rec Jr niet instekenquote:Op donderdag 23 januari 2020 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Die villa ingaan zonder anticonceptie zou pas een vreemd teken zijn.
Ze krijgen wel gratis condooms van productiequote:Op donderdag 23 januari 2020 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Die villa ingaan zonder anticonceptie zou pas een vreemd teken zijn.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 00:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Gb vermoedt dat het een hormoonpatch is natuurlijk.
Ahhquote:Op donderdag 23 januari 2020 00:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Gb vermoedt dat het een hormoonpatch is natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |