quote:
Tikkie, cheque, contant, overmaken, Ideal, PayPal?quote:
Wat een cheapskatesquote:
Had je het gesprek met je leidinggevende al gehad Ienie?quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tikkie, cheque, contant, overmaken, Ideal, PayPal?
quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik mocht niet meedoen met survival bij de casting had ik gezegd dat ik alle andere deelnemers op zou eten
Vroeger, haalde mijn moeder af en toe chinees. De volgende dag, als er nog over was, gooide ze álles bij elkaar. babi ,bami, rijst, foe yong hai etc.quote:
Leuk om in een verhaal te verwerkenquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik mocht niet meedoen met survival bij de casting had ik gezegd dat ik alle andere deelnemers op zou eten
In een bruine leren rugtas, exact om middernacht, in de prullenbak links als je met je gezicht naar de hoofdingang staat.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat deed ik ook toen ik het nog at. Behalve dat vieze taaie vleesspul.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vroeger, haalde mijn moeder af en toe chinees. De volgende dag, als er nog over was, gooide ze álles bij elkaar. babi ,bami, rijst, foe yong hai etc.
Dát in je HOL!
quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mij bvquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mja jammermaar Paige verdient beter wel
Whyquote:
Vandaag al mn bijdrage geleverd....quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
oh vreselijk vond ik het! Maar ik lustte werkelijk bijna niets als kind.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat deed ik ook toen ik het nog at. Behalve dat vieze taaie vleesspul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |