Lijst van tourkaarthouders in 2020.quote:As in previous years, the top 64 eligible players on the PDC Order of Merit following the William Hill World Darts Championship will retain a one-year Tour Card, alongside any players who won a Tour Card at the 2019 Qualifying Schools and via the 2019 PDC Unicorn Challenge and Development Tour Orders of Merit.
The remaining number of Tour Cards up to a total of 128 will be on offer at the two Qualifying Schools from January 16-19.
Each day will see the last two players at the UK Qualifying School and the winner of the European Qualifying School secure an automatic Tour Card, with points being allocated to other players based on wins in each full round.
Further Tour Cards will then be awarded based on the respective Q School Orders of Merit, allocated per venue on a pro-rata basis from the numbers of competing players.
Players who do not win a Tour Card will become PDPA Associate Members and can compete on the PDC Unicorn Challenge Tour in 2020, with a sixth Challenge Tour weekend now being added to the circuit on September 19-20 in Wigan.
Players who do not win a PDC Tour Card will become PDPA Associate Members, and will be able to compete in:
* 24 PDC Unicorn Challenge Tour events, across six weekends
* European Tour Associate Member Qualifiers
* Players Championship events, subject to PDC Order of Merit rules where less than 128 Tour Card Holders enter
* Amateur qualifying events for the 2020 UK Open (should they not have qualified through their 2019 Challenge Tour or Development Tour ranking)
Een Greaves, Warren, Hamilton, Kleermaker missen ook nog.twitter:jetze_jan twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 19:29:16@SCR_Tom1899 Will be more, only 5 Belgians as well. And no Koltsov, Justicia, Huybrechts etc. yet. reageer retweet
Ik word hier echt schijtschijtschijtschijtschijtziek van. Zal je zien dat die saaie klootzak en bloedhond Daniel Larsson ook naar een tourkaart glibbertquote:
Zoran Lerchbacher staat op het hoogste toernooigemiddelde van de EU Q-school, beste jongen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word hier echt schijtschijtschijtschijtschijtziek van. Zal je zien dat die saaie klootzak en bloedhond Daniel Larsson ook naar een tourkaart glibbert.
Laat me even ongenuanceerd zijn, Wim. Ik word zo moe van die troosteloos saaie uitstraling, soms vijf maanden niets bijzonders doen, dan even pieken of soms gewoon niet en net aan of via een laffe achterdeur op het WK komen. Weg met dat soort paljassen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zoran Lerchbacher staat op het hoogste toernooigemiddelde van de EU Q-school, beste jongen.
Ach t kan erger. Edhouse dreigt een kaart te winnen. Vergeleken bij dat leed is veel relatief.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word hier echt schijtschijtschijtschijtschijtziek van. Zal je zien dat die saaie klootzak en bloedhond Daniel Larsson ook naar een tourkaart glibbert.
Als ie nou zelf gewoon had gewonnen donderdag was al die spanning niet nodig geweestquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:20 schreef Vriezzer het volgende:
Bij deze EU Q-OoM moet zelfs Kleermakertje morgen nog op gaan passen. De tering wat wordt dat spannend.
Hij mag nu tegen Michael Hurtz gooien.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laat me even ongenuanceerd zijn, Wim. Ik word zo moe van die troosteloos saaie uitstraling, soms vijf maanden niets bijzonders doen, dan even pieken of soms gewoon niet en net aan of via een laffe achterdeur op het WK komen. Weg met dat soort paljassen.
Hij heeft een mindere periode gekend omdat hij geen tijd had. Sinds hij weer meer tijd en nieuwe speertjes heeft gooit hij steevast rond dit niveau.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laat me even ongenuanceerd zijn, Wim. Ik word zo moe van die troosteloos saaie uitstraling, soms vijf maanden niets bijzonders doen, dan even pieken of soms gewoon niet en net aan of via een laffe achterdeur op het WK komen. Weg met dat soort paljassen.
Eerste vrouw met een tourkaart?quote:
Noppert heeft al n tourcard.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij heeft een mindere periode gekend omdat hij geen tijd had. Sinds hij weer meer tijd en nieuwe speertjes heeft gooit hij steevast rond dit niveau.
Het blijft een nikszeggende saaie speler.quote:
Nu heb je Aspergerhoofd Kciuk ook in de top 7. Ellende.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het blijft een nikszeggende saaie speler.
Tegen de sympathieke jeugdspeler Jarred Cole.quote:
Die verdient die kaart gewoon. Heeft hij paar jaar geleden die kaart gepakt of zat hij er vorig jaar dichtbij? Staat me iets van bij nl...quote:
nee, dit is niet leukquote:
Ajb zeg. Tourcard pakken en dan 2 keer per jaar komen opdagen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:26 schreef wimderon het volgende:
De sympathieke Sjef Smit naar de laatste 16.
Die pakt toch wel n kaart. Kan ie m beter vandaag meteen ophalenquote:
Tokkie Derk natuurlijkquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:30 schreef Slobeend het volgende:
Telnekes vs Van Peer, voor wie zijn jullie?
Telnekes.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:30 schreef Slobeend het volgende:
iddquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die pakt toch wel n kaart. Kan ie m beter vandaag meteen ophalen
Lesbische Derk.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:30 schreef Slobeend het volgende:
Vorig jaar op de Dutch Open sloeg het weer toe op momenten van hoge druk.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is Barrie inmiddels helemaal 'genezen'?
Dertien in een dozijn weggooi Duitser. Wat hebben ze er daar veel van zeg.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:54 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk gooit Karel die Hurtz er even af met die lelijke gemiddeldes.
Terwijl Kurz maar een dag aanwezig kon zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dertien in een dozijn weggooi Duitser. Wat hebben ze er daar veel van zeg.
Ik hoop dat Dirk wint, maar dat is meer om Peer van Berry.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:58 schreef Mani89 het volgende:
We krijgen gegarandeerd een NeDErLaNDeR in de vinaale.
Ryan Murray gooit Harington eruit, ik ben content.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Terwijl Kurz maar een dag aanwezig kon zijn.
Nu mag hij wel even verliezen van Borland.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ryan Murray gooit Harington eruit, ik ben content.
Moet wel tegen Nikkelsen straks. Hopelijk houdt Pol zich even in.quote:
Die moet het wel heel bont maken.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:05 schreef Mani89 het volgende:
Endie rammelt aan de poorten van de laatste 16, en een toerkaart.
Diskwalificatie na een metoo'tje bij een vrouwelijke deelnemer vanavond.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die moet het wel heel bont maken.
Waarom zou je Berry willen?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:27 schreef T3hTommay het volgende:
Karel haalt z'n kaart toch wel, dus van mij mag Berry 'm pakken. Zeg ik ook tegen beter weten in overigens.
Ach, lijkt me een goede gozer. Liever dan die rare Duitsers die negen van de tien keer kanonnenvoer zijn. Maar dit zeg ik deels alsquote:
Maar momenteel zijn er geen rare Duitsers dichtbij een tourkaart op de ranking. Laat Karel hem nu maar pakken.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:30 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ach, lijkt me een goede gozer. Liever dan die rare Duitsers die negen van de tien keer kanonnenvoer zijn. Maar dit zeg ik deels als![]()
![]()
![]()
Berrie is vooral een bedreiging voor Harms, Kleermaker, Trikkel, Derk en co.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:30 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ach, lijkt me een goede gozer. Liever dan die rare Duitsers die negen van de tien keer kanonnenvoer zijn. Maar dit zeg ik deels als![]()
![]()
![]()
Net maakte er een NEDERLANDER hands bij Palace, de afgrijselijk slechte Van der Geer was al helemaal in paniek. Maar hij werd GELUKKIG VOOR HET VLAGGETJE geannuleerd.quote:
Ik gun Harms niet zo heel veelquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Berrie is vooral een bedreiging voor Harms, Kleermaker, Trikkel, Derk en co.
Ik ook niet. Met z'n vieze pijpbewegingen, respectloze Biostabilhond is hetquote:
Jeetje. Is die 0-1 achterstand verdiend? Ik vind Palace maar een vreemde ploeg.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Net maakte er een NEDERLANDER hands bij Palace, de afgrijselijk slechte Van der Geer was al helemaal in paniek. Maar hij werd GELUKKIG VOOR HET VLAGGETJE geannuleerd.
Een van de weinige BDO-namen die op de GSoD heeft bewezen meer dan mee te kunnen. Ik heb dat liever dan een anonieme krabbelaar waarover mensen vervolgens tien topics volkalken.quote:
Ik kijk pas vanaf de rust, maar het is vooral blaffen en weinig bijten.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jeetje. Is die 0-1 achterstand verdiend? Ik vind Palace maar een vreemde ploeg.
Ah. Ik kijk naar een gehandicapt Real Madrid tegen een uitermate zwak Sevilla. Gelukkig heeft Luuk de Jong een keer gescoord en is hem een doelpunt ontnomen. Ik kijk uit naar de creatieve kopjes op VI.nl en AD.nl.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kijk pas vanaf de rust, maar het is vooral blaffen en weinig bijten.
Nu wel een fraaie 1-1 van Akwero.
Zit te kort op elkaar om er wat zinnigs over te zeggen. Duimen voor de Nederlanders jongens. Behalve Harms.quote:
Altijd liever bewezen goede speler als Harms dan een krabbelaar als Larsson of een darteritusjongen als Van Peer.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zit te kort op elkaar om er wat zinnigs over te zeggen. Duimen voor de Nederlanders jongens. Behalve Harms.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:58 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer moet Almere City weer tegen De Graafschap?
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 21:59:46Erg jammer dat het prachtige Almere City onnodig met 0-2 van het erg lelijke klote de Graafschap heeft verloren. Ik hoop dat Almere City de 11 punten achterstand op de Graafschap nog gaat goedmaken maar dan moet Almere City nog wel snel een aantal erg goede spelers erbij halen reageer retweet
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 18:34:32Erg teleurstellend dat de erg sympathieke van Tergouw onnodig met 5-3 van De Decker heeft verloren in de halve finale van EU Q-School 2. Ik vind dat van Tergouw het verdient om dit jaar een tourcard te winnen #rtl7darts reageer retweet
Mani=Yannick confirmed.twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 18-01-2020 om 13:56:45Erg teleurstellend dat de erg sympathieke de Graaf onnodig met 5-3 van de Belgische klootzak Van Egdom heeft verloren in de eerste ronde van EU Q-School 3. Ik hoop dat de Graaf na 1 jaar zonder tourcard morgen toch nog zijn tourcard gaat winnen #rtl7darts reageer retweet
Zijn populairste tweet ooit.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:01 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 21:59:46Erg jammer dat het prachtige Almere City onnodig met 0-2 van het erg lelijke klote de Graafschap heeft verloren. Ik hoop dat Almere City de 11 punten achterstand op de Graafschap nog gaat goedmaken maar dan moet Almere City nog wel snel een aantal erg goede spelers erbij halen reageer retweet
Kan iemand deze uitleggenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:03 schreef wimderon het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 18:34:32Erg teleurstellend dat de erg sympathieke van Tergouw onnodig met 5-3 van De Decker heeft verloren in de halve finale van EU Q-School 2. Ik vind dat van Tergouw het verdient om dit jaar een tourcard te winnen #rtl7darts reageer retweet
Mani=Yannick confirmed.twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 18-01-2020 om 13:56:45Erg teleurstellend dat de erg sympathieke de Graaf onnodig met 5-3 van de Belgische klootzak Van Egdom heeft verloren in de eerste ronde van EU Q-School 3. Ik hoop dat de Graaf na 1 jaar zonder tourcard morgen toch nog zijn tourcard gaat winnen #rtl7darts reageer retweet
twitter:MarkMelgert twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 18:38:40@yannickdevos7 Ga toch es over op de kraker van de dag! Die bange aap vs De Joker! reageer retweet
Dé Martin Atkins is die uit Leeds. Wigan is nog saaier.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:07 schreef Slobeend het volgende:
De Martin Atkins uit Wigan is toch een hele grijze speler? Beeney ken ik niet.
Ja dat weet ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dé Martin Atkins is die uit Leeds. Wigan is nog saaier.
Obsessieve bozige stereotype De Graafschap-fans die meer bezig zijn met wat Yannick van De Graafschap vindt dan met wat De Graafschap daadwerkelijk doet.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:04 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Kan iemand deze uitleggentwitter:MarkMelgert twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 18:38:40@:yannickdevos7 Ga toch es over op de kraker van de dag! Die bange aap vs De Joker! reageer retweet
Ja ik wist niet wat een aap en joker met die wedstrijd te maken hebbenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Obsessieve bozige stereotype De Graafschap-fans die meer bezig zijn met wat Yannick van De Graafschap vindt dan met wat De Graafschap daadwerkelijk doet.
Ally de Aap () is de mascotte van Almere City. Bij de Graafschap is er iemand die denkt/dacht dat het leuk is elke wedstrijd als joker te komen. Ofzo.
Asada en Sjef spelen tegen elkaar hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:15 schreef Mani89 het volgende:
Beanie of Nep Atkins mogen sneuvelen in de finale, dan hebben we sowieso 2 prachtnamen.
Post alsjeblieft geen tweets van Mer0l als Seigo een kaart pakt.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Asada en Sjef spelen tegen elkaar hoor
Berry is toch genezen?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Altijd liever bewezen goede speler als Harms dan een krabbelaar als Larsson of een darteritusjongen als Van Peer.
Echt een kansloze finale inderdaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:17 schreef Mani89 het volgende:
Lol deze Beeney heeft in 2018 bijna de hele Challenge Tour gegooid en 3 potjes gewonnen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Waarschijnlijk de eerste 12-darter uit zijn carriere, rot een eind op.
Merel on suicide watchquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Jaaaaa Smiss wint met een 110 finish.
En keurig 7 punten minder gemiddelde dan Asadaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:50 schreef wimderon het volgende:
Sjef houdt zich keurig aan het 'in vijf beurten moe je uit zijn'-adagium van Zjak.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Waarschijnlijk de eerste 12-darter uit zijn carriere, rot een eind op.
Gary Blades en Aaron Beaney (lol).quote:
Het blijft een merkwaardige sport, dat darten.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gary Blades en Aaron Beaney (lol).
https://twitter.com/jetze_jan/status/1218595882150612993quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het blijft een merkwaardige sport, dat darten.
Ja dit is wel ernstig. Het is een loterij.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/jetze_jan/status/1218595882150612993
Jetze weet het ook niet.
Misschien moeten ze de tourkaarten per dag weghalen en er een geldbedrag opzetten voor een dagzege. Verder gewoon het puntensysteem in stand houden.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dit is wel ernstig. Het is een loterij.
VInd ik ook. Dat zou een hoop ellende schelen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien moeten ze de tourkaarten per dag weghalen en er een geldbedrag opzetten voor een dagzege. Verder gewoon het puntensysteem in stand houden.
twitter:rtl7darts twitterde op zaterdag 18-01-2020 om 18:29:55Q-SCHOOL UPDATE | @duivee baalt als een stekker na zijn nederlaag in de halve finale van Q-school: 'De hele dag sta ik super te finishen, maar tegen Berry van Peer mis ik er even negen voor de wedstrijd' #rtl7darts #darts https://t.co/sOY7y85NTv reageer retweet
Naar een best of 31 format.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien moeten ze de tourkaarten per dag weghalen en er een geldbedrag opzetten voor een dagzege. Verder gewoon het puntensysteem in stand houden.
Kolere die staat echt dik jaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Dik van Duijvenbode.twitter:rtl7darts twitterde op zaterdag 18-01-2020 om 18:29:55Q-SCHOOL UPDATE | @:duivee baalt als een stekker na zijn nederlaag in de halve finale van Q-school: 'De hele dag sta ik super te finishen, maar tegen Berry van Peer mis ik er even negen voor de wedstrijd' #rtl7darts #darts https://t.co/sOY7y85NTv reageer retweet
IQ van een doppinda die manquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Dik van Duijvenbode.twitter:rtl7darts twitterde op zaterdag 18-01-2020 om 18:29:55Q-SCHOOL UPDATE | @:duivee baalt als een stekker na zijn nederlaag in de halve finale van Q-school: 'De hele dag sta ik super te finishen, maar tegen Berry van Peer mis ik er even negen voor de wedstrijd' #rtl7darts #darts https://t.co/sOY7y85NTv reageer retweet
Vind hem ook niet zo sympathiek. Opkomst was leuk maar dat is het ook wel. Is hij nu ook te dik voor.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:55 schreef KennyPowers het volgende:
Ja ik maak me er niet druk om. Als ik morgen normaal gooi haal ik ook 2 of 3 punten. Minimaal. Of niet. Kan natuurlijk ook 0 zijn.
Je ziet dit weekend heel veel goede darters, en ze gooien allemaal onder hun kunnen. Ik gooi ook onder m'n kunnen, maar ik heb zeg maar wel een standaardniveau, ik wil niet zeggen dat zij niet daar niet aan komen, maar ik kom niet onder een ondergrens. En dan zie je gewoon dat mensen heel zenuwachtig zijn. Ik ben ook zenuwachtig, ben ik gewoon heel eerlijk in.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:55 schreef KennyPowers het volgende:
Ja ik maak me er niet druk om. Als ik morgen normaal gooi haal ik ook 2 of 3 punten. Minimaal. Of niet. Kan natuurlijk ook 0 zijn.
Je ziet dit weekend heel veel goede darters, en ze gooien allemaal onder hun kunnen. Ik gooi ook onder m'n kunnen, maar ik heb zeg maar wel een standaardniveau, ik wil niet zeggen dat zij niet daar niet aan komen, maar ik kom niet onder een ondergrens. En dan zie je gewoon dat mensen heel zenuwachtig zijn. Ik ben ook zenuwachtig, ben ik gewoon heel eerlijk in.
Ik zou eerder een systeem neerzetten waarin iedereen een vast aantal wedstrijden speelt per dag, eventueel zelfs dat je de zwakste spelers filtert met een kwalificatie vooraf. Op basis daarvan kan je dan een puntensysteem maken en dan tourkaarten verdelen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Handicap Yakuza on Tourquote:
Ik heb zo’n vermoeden dat er weinig omgaat in z’n hoofdquote:Op zondag 19 januari 2020 11:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat het bij Dirk vandaag onrustig is in z'n hoofd na die 9 gemiste MP's van gisteren
Een anonieme Slowaak staat bijna 100 gemiddeld tegen hem te gooien.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat het bij Dirk vandaag onrustig is in z'n hoofd na die 9 gemiste MP's van gisteren
Ik ken maar 1 Mika en dus ie irritant.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een anonieme Slowaak staat bijna 100 gemiddeld tegen hem te gooien.
En ik ken nog 1 Frantisek, maar dat is deze man helaas niet.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 Mika en dus ie irritant.
baby shark tududududuquote:Op zondag 19 januari 2020 11:50 schreef Vriezzer het volgende:
Suzuki is klaar. Heeft er ook niks van gebakken tbh.
1 punt. Ik vermoed dat je naar de verkeerde Rodriguez kijkt.quote:
Frantisek Sisr ken ik. Bedoel je die?quote:Op zondag 19 januari 2020 11:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En ik ken nog 1 Frantisek, maar dat is deze man helaas niet.
Nee, dat was z'n gehandicapte broertjequote:
Haha, goed man.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:02 schreef Szura het volgende:
In de Koel hebben ze wel plexiglas
[ afbeelding ]
Ik bedoelde Frantisek Humpula, een Tsjechische darter.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Frantisek Sisr ken ik. Bedoel je die?
Limburgse gastvrijheid, mooi man.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:02 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.dartsrankings.com/qschool-euquote:Op zondag 19 januari 2020 12:08 schreef Tagliano het volgende:
Heeft iemand voor mij die linkjes met de live puntenstand
Dankjewel ouwe reusquote:Op zondag 19 januari 2020 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
https://www.dartsrankings.com/qschool-eu
Hahaha wtfquote:Op zondag 19 januari 2020 12:02 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
shit kwam ik net postenquote:Op zondag 19 januari 2020 12:10 schreef Vriezzer het volgende:
We nemen afscheid van een legende. Jesper Skovgaard.
0 punten.
0 legs gewonnen.
-20 legsaldo.
Dat lijkt me hetzelfdequote:Op zondag 19 januari 2020 12:10 schreef Vriezzer het volgende:
We nemen afscheid van een legende. Jesper Skovgaard.
0 punten.
0 legs gewonnen.
-20 legsaldo.
Ligt eraan hoeveel dagen je meedoet. Zijn er zat die niet 4 dagen zijn komen opdagen.quote:
Engnek Berrie verzint voor volgend jaar wel dat er vier toerkaarten komen voor vrouwen ofzoquote:Op zondag 19 januari 2020 12:18 schreef Vriezzer het volgende:
Andy Hamilton eruit, maar de nummer 2 zou genoeg punten moeten hebben.
Sherrock is klaar.
Sherrock op de 1e (?) dag na ook wel heel beroerd. Zal Ashton het wel halen? Zal wel 50/50 zijn.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:18 schreef Vriezzer het volgende:
Andy Hamilton eruit, maar de nummer 2 zou genoeg punten moeten hebben.
Sherrock is klaar.
Dan is Ashton wel een goede troef. Dame met ervaring, zal zich net zo snel uit het lood laten slaan denk ik. Die staat haar mannetje wel.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou het mooi vinden als minimaal een vrouw het haalt. Biedt inspiratie voor anderen. Los van hoe goed ze het zal doen.
Ja Ashton gaat t halen. Nog 2 potjes winnen vandaag is genoeg denk ik.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sherrock op de 1e (?) dag na ook wel heel beroerd. Zal Ashton het wel halen? Zal wel 50/50 zijn.
Inderdaad. Heeft ook al meegedaan met Challenge Tour. Die kent het wel inmiddels.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:23 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dan is Ashton wel een goede troef. Dame met ervaring, zal zich net zo snel uit het lood laten slaan denk ik. Die staat haar mannetje wel.
Denk dat Dirk de eerste is die net aan veilig is met 13 punten, 12 gaat niet genoeg zijn.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:00 schreef Vriezzer het volgende:
Berry van Peer eruit. De nummer 6. Die gaat geen tourkaart halen.
Zure loting wel voor mquote:Op zondag 19 januari 2020 13:00 schreef Vriezzer het volgende:
Berry van Peer eruit. De nummer 6. Die gaat geen tourkaart halen.
Het is alsof ze gewoon kutspelers erdoor willen hebbenquote:Op zondag 19 januari 2020 13:09 schreef Mani89 het volgende:
Jeffrey de Graaf weer tegen Telnekes in de eerste ronde, hoe vind je um.
Er zat niemand meer op de hypetrainquote:Op zondag 19 januari 2020 13:09 schreef Szura het volgende:
Menzies is klaar, RIP aan de nabestaanden
Geef die jongen een tourkaart.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:14 schreef DeeBee het volgende:
Van Tergouw schroeit een 14 darter en wint 5-4.
Natuurtalentquote:Op zondag 19 januari 2020 13:14 schreef DeeBee het volgende:
Van Tergouw schroeit een 14 darter en wint 5-4.
Veenstra kan zn tourcard opgevenquote:Op zondag 19 januari 2020 13:14 schreef Slobeend het volgende:
Tricole vs Veenstra is ook een krakertje.
Doe ons een gunst Richard.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:14 schreef Slobeend het volgende:
Tricole vs Veenstra is ook een krakertje.
Dat lijkt me te vroeg.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Veenstra kan zn tourcard opgeven
Lijkt me wel.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weet de PDC nu al dat Murray mathematisch niet meer achterhaald kan worden?
Chuck valt vies tegenquote:Op zondag 19 januari 2020 13:24 schreef Vriezzer het volgende:
Yes, Prakash Jiwa eruit.
Chuck Puleo klaar.
Heeft wel een goed legsaldo. Maar op de EU-school zie je veel meer dezelfde namen ver komen over de dagen dan bij de UK.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:28 schreef Vriezzer het volgende:
Thibault Tricole exit. Gaat tekort komen normaal gesproken.
Fittonquote:Op zondag 19 januari 2020 13:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heeft wel een goed legsaldo. Maar op de EU-school zie je veel meer dezelfde namen ver komen over de dagen dan bij de UK.
Orde op zaken aan het stellen, breakje te pakken. Maar een break is pas een break...quote:Op zondag 19 januari 2020 13:30 schreef Mani89 het volgende:
Dirk schuttert tegen Mareno Michels of all places.
Swalmen, staat de MaX vErStaPPeN1! FanShoP!1!!1!!!quote:
Dat zou ik m, los van zn dartspartijen, sowieso aanradenquote:Op zondag 19 januari 2020 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
Michels schroeit de 4-4 binnen. Denk dat Dirk rechtstreeks naar de GGZ kan.
Hij wint nog glibberiger dan verwachtquote:Op zondag 19 januari 2020 13:36 schreef Mani89 het volgende:
Autistische Larsson heeft het moeilijk tegen een nobuddie maar zal wel doorglibberen met een beschamend gemiddelde.
Arme Stijn.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij wint nog glibberiger dan verwacht. Matchdarts tegen zelfs.
Staat al twee plaatsen onder de cut-off. Gelukkig niet dus.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nederlanders gaan wel lekker op Van Peer na. Zou ie nog een kaart kunnen halen als een van de bovenste de directe tourkaart wint?
Gaat niet goed komen.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nederlanders gaan wel lekker op Van Peer na. Zou ie nog een kaart kunnen halen als een van de bovenste de directe tourkaart wint?
Helaas niet ouwe reus.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |