Waarom zou je Berry willen?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:27 schreef T3hTommay het volgende:
Karel haalt z'n kaart toch wel, dus van mij mag Berry 'm pakken. Zeg ik ook tegen beter weten in overigens.
Ach, lijkt me een goede gozer. Liever dan die rare Duitsers die negen van de tien keer kanonnenvoer zijn. Maar dit zeg ik deels alsquote:
Maar momenteel zijn er geen rare Duitsers dichtbij een tourkaart op de ranking. Laat Karel hem nu maar pakken.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:30 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ach, lijkt me een goede gozer. Liever dan die rare Duitsers die negen van de tien keer kanonnenvoer zijn. Maar dit zeg ik deels als![]()
![]()
![]()
Berrie is vooral een bedreiging voor Harms, Kleermaker, Trikkel, Derk en co.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:30 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ach, lijkt me een goede gozer. Liever dan die rare Duitsers die negen van de tien keer kanonnenvoer zijn. Maar dit zeg ik deels als![]()
![]()
![]()
Net maakte er een NEDERLANDER hands bij Palace, de afgrijselijk slechte Van der Geer was al helemaal in paniek. Maar hij werd GELUKKIG VOOR HET VLAGGETJE geannuleerd.quote:
Ik gun Harms niet zo heel veelquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Berrie is vooral een bedreiging voor Harms, Kleermaker, Trikkel, Derk en co.
Ik ook niet. Met z'n vieze pijpbewegingen, respectloze Biostabilhond is hetquote:
Jeetje. Is die 0-1 achterstand verdiend? Ik vind Palace maar een vreemde ploeg.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Net maakte er een NEDERLANDER hands bij Palace, de afgrijselijk slechte Van der Geer was al helemaal in paniek. Maar hij werd GELUKKIG VOOR HET VLAGGETJE geannuleerd.
Een van de weinige BDO-namen die op de GSoD heeft bewezen meer dan mee te kunnen. Ik heb dat liever dan een anonieme krabbelaar waarover mensen vervolgens tien topics volkalken.quote:
Ik kijk pas vanaf de rust, maar het is vooral blaffen en weinig bijten.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jeetje. Is die 0-1 achterstand verdiend? Ik vind Palace maar een vreemde ploeg.
Ah. Ik kijk naar een gehandicapt Real Madrid tegen een uitermate zwak Sevilla. Gelukkig heeft Luuk de Jong een keer gescoord en is hem een doelpunt ontnomen. Ik kijk uit naar de creatieve kopjes op VI.nl en AD.nl.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kijk pas vanaf de rust, maar het is vooral blaffen en weinig bijten.
Nu wel een fraaie 1-1 van Akwero.
Zit te kort op elkaar om er wat zinnigs over te zeggen. Duimen voor de Nederlanders jongens. Behalve Harms.quote:
Altijd liever bewezen goede speler als Harms dan een krabbelaar als Larsson of een darteritusjongen als Van Peer.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zit te kort op elkaar om er wat zinnigs over te zeggen. Duimen voor de Nederlanders jongens. Behalve Harms.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:58 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer moet Almere City weer tegen De Graafschap?
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 21:59:46Erg jammer dat het prachtige Almere City onnodig met 0-2 van het erg lelijke klote de Graafschap heeft verloren. Ik hoop dat Almere City de 11 punten achterstand op de Graafschap nog gaat goedmaken maar dan moet Almere City nog wel snel een aantal erg goede spelers erbij halen reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |