twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 18:34:32Erg teleurstellend dat de erg sympathieke van Tergouw onnodig met 5-3 van De Decker heeft verloren in de halve finale van EU Q-School 2. Ik vind dat van Tergouw het verdient om dit jaar een tourcard te winnen #rtl7darts reageer retweet
Mani=Yannick confirmed.twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 18-01-2020 om 13:56:45Erg teleurstellend dat de erg sympathieke de Graaf onnodig met 5-3 van de Belgische klootzak Van Egdom heeft verloren in de eerste ronde van EU Q-School 3. Ik hoop dat de Graaf na 1 jaar zonder tourcard morgen toch nog zijn tourcard gaat winnen #rtl7darts reageer retweet
Zijn populairste tweet ooit.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:01 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 21:59:46Erg jammer dat het prachtige Almere City onnodig met 0-2 van het erg lelijke klote de Graafschap heeft verloren. Ik hoop dat Almere City de 11 punten achterstand op de Graafschap nog gaat goedmaken maar dan moet Almere City nog wel snel een aantal erg goede spelers erbij halen reageer retweet
Kan iemand deze uitleggenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:03 schreef wimderon het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 18:34:32Erg teleurstellend dat de erg sympathieke van Tergouw onnodig met 5-3 van De Decker heeft verloren in de halve finale van EU Q-School 2. Ik vind dat van Tergouw het verdient om dit jaar een tourcard te winnen #rtl7darts reageer retweet
Mani=Yannick confirmed.twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 18-01-2020 om 13:56:45Erg teleurstellend dat de erg sympathieke de Graaf onnodig met 5-3 van de Belgische klootzak Van Egdom heeft verloren in de eerste ronde van EU Q-School 3. Ik hoop dat de Graaf na 1 jaar zonder tourcard morgen toch nog zijn tourcard gaat winnen #rtl7darts reageer retweet
twitter:MarkMelgert twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 18:38:40@yannickdevos7 Ga toch es over op de kraker van de dag! Die bange aap vs De Joker! reageer retweet
Dé Martin Atkins is die uit Leeds. Wigan is nog saaier.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:07 schreef Slobeend het volgende:
De Martin Atkins uit Wigan is toch een hele grijze speler? Beeney ken ik niet.
Ja dat weet ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dé Martin Atkins is die uit Leeds. Wigan is nog saaier.
Obsessieve bozige stereotype De Graafschap-fans die meer bezig zijn met wat Yannick van De Graafschap vindt dan met wat De Graafschap daadwerkelijk doet.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:04 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Kan iemand deze uitleggentwitter:MarkMelgert twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 18:38:40@:yannickdevos7 Ga toch es over op de kraker van de dag! Die bange aap vs De Joker! reageer retweet
Ja ik wist niet wat een aap en joker met die wedstrijd te maken hebbenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Obsessieve bozige stereotype De Graafschap-fans die meer bezig zijn met wat Yannick van De Graafschap vindt dan met wat De Graafschap daadwerkelijk doet.
Ally de Aap () is de mascotte van Almere City. Bij de Graafschap is er iemand die denkt/dacht dat het leuk is elke wedstrijd als joker te komen. Ofzo.
Asada en Sjef spelen tegen elkaar hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:15 schreef Mani89 het volgende:
Beanie of Nep Atkins mogen sneuvelen in de finale, dan hebben we sowieso 2 prachtnamen.
Post alsjeblieft geen tweets van Mer0l als Seigo een kaart pakt.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Asada en Sjef spelen tegen elkaar hoor
Berry is toch genezen?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Altijd liever bewezen goede speler als Harms dan een krabbelaar als Larsson of een darteritusjongen als Van Peer.
Echt een kansloze finale inderdaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:17 schreef Mani89 het volgende:
Lol deze Beeney heeft in 2018 bijna de hele Challenge Tour gegooid en 3 potjes gewonnen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Waarschijnlijk de eerste 12-darter uit zijn carriere, rot een eind op.
Merel on suicide watchquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Jaaaaa Smiss wint met een 110 finish.
En keurig 7 punten minder gemiddelde dan Asadaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:50 schreef wimderon het volgende:
Sjef houdt zich keurig aan het 'in vijf beurten moe je uit zijn'-adagium van Zjak.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Waarschijnlijk de eerste 12-darter uit zijn carriere, rot een eind op.
Gary Blades en Aaron Beaney (lol).quote:
Het blijft een merkwaardige sport, dat darten.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gary Blades en Aaron Beaney (lol).
https://twitter.com/jetze_jan/status/1218595882150612993quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het blijft een merkwaardige sport, dat darten.
Ja dit is wel ernstig. Het is een loterij.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/jetze_jan/status/1218595882150612993
Jetze weet het ook niet.
Misschien moeten ze de tourkaarten per dag weghalen en er een geldbedrag opzetten voor een dagzege. Verder gewoon het puntensysteem in stand houden.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dit is wel ernstig. Het is een loterij.
VInd ik ook. Dat zou een hoop ellende schelen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien moeten ze de tourkaarten per dag weghalen en er een geldbedrag opzetten voor een dagzege. Verder gewoon het puntensysteem in stand houden.
twitter:rtl7darts twitterde op zaterdag 18-01-2020 om 18:29:55Q-SCHOOL UPDATE | @duivee baalt als een stekker na zijn nederlaag in de halve finale van Q-school: 'De hele dag sta ik super te finishen, maar tegen Berry van Peer mis ik er even negen voor de wedstrijd' #rtl7darts #darts https://t.co/sOY7y85NTv reageer retweet
Naar een best of 31 format.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien moeten ze de tourkaarten per dag weghalen en er een geldbedrag opzetten voor een dagzege. Verder gewoon het puntensysteem in stand houden.
Kolere die staat echt dik jaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Dik van Duijvenbode.twitter:rtl7darts twitterde op zaterdag 18-01-2020 om 18:29:55Q-SCHOOL UPDATE | @:duivee baalt als een stekker na zijn nederlaag in de halve finale van Q-school: 'De hele dag sta ik super te finishen, maar tegen Berry van Peer mis ik er even negen voor de wedstrijd' #rtl7darts #darts https://t.co/sOY7y85NTv reageer retweet
IQ van een doppinda die manquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Dik van Duijvenbode.twitter:rtl7darts twitterde op zaterdag 18-01-2020 om 18:29:55Q-SCHOOL UPDATE | @:duivee baalt als een stekker na zijn nederlaag in de halve finale van Q-school: 'De hele dag sta ik super te finishen, maar tegen Berry van Peer mis ik er even negen voor de wedstrijd' #rtl7darts #darts https://t.co/sOY7y85NTv reageer retweet
Vind hem ook niet zo sympathiek. Opkomst was leuk maar dat is het ook wel. Is hij nu ook te dik voor.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:55 schreef KennyPowers het volgende:
Ja ik maak me er niet druk om. Als ik morgen normaal gooi haal ik ook 2 of 3 punten. Minimaal. Of niet. Kan natuurlijk ook 0 zijn.
Je ziet dit weekend heel veel goede darters, en ze gooien allemaal onder hun kunnen. Ik gooi ook onder m'n kunnen, maar ik heb zeg maar wel een standaardniveau, ik wil niet zeggen dat zij niet daar niet aan komen, maar ik kom niet onder een ondergrens. En dan zie je gewoon dat mensen heel zenuwachtig zijn. Ik ben ook zenuwachtig, ben ik gewoon heel eerlijk in.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:55 schreef KennyPowers het volgende:
Ja ik maak me er niet druk om. Als ik morgen normaal gooi haal ik ook 2 of 3 punten. Minimaal. Of niet. Kan natuurlijk ook 0 zijn.
Je ziet dit weekend heel veel goede darters, en ze gooien allemaal onder hun kunnen. Ik gooi ook onder m'n kunnen, maar ik heb zeg maar wel een standaardniveau, ik wil niet zeggen dat zij niet daar niet aan komen, maar ik kom niet onder een ondergrens. En dan zie je gewoon dat mensen heel zenuwachtig zijn. Ik ben ook zenuwachtig, ben ik gewoon heel eerlijk in.
Ik zou eerder een systeem neerzetten waarin iedereen een vast aantal wedstrijden speelt per dag, eventueel zelfs dat je de zwakste spelers filtert met een kwalificatie vooraf. Op basis daarvan kan je dan een puntensysteem maken en dan tourkaarten verdelen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Handicap Yakuza on Tourquote:
Ik heb zo’n vermoeden dat er weinig omgaat in z’n hoofdquote:Op zondag 19 januari 2020 11:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat het bij Dirk vandaag onrustig is in z'n hoofd na die 9 gemiste MP's van gisteren
Een anonieme Slowaak staat bijna 100 gemiddeld tegen hem te gooien.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat het bij Dirk vandaag onrustig is in z'n hoofd na die 9 gemiste MP's van gisteren
Ik ken maar 1 Mika en dus ie irritant.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een anonieme Slowaak staat bijna 100 gemiddeld tegen hem te gooien.
En ik ken nog 1 Frantisek, maar dat is deze man helaas niet.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 Mika en dus ie irritant.
baby shark tududududuquote:Op zondag 19 januari 2020 11:50 schreef Vriezzer het volgende:
Suzuki is klaar. Heeft er ook niks van gebakken tbh.
1 punt. Ik vermoed dat je naar de verkeerde Rodriguez kijkt.quote:
Frantisek Sisr ken ik. Bedoel je die?quote:Op zondag 19 januari 2020 11:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En ik ken nog 1 Frantisek, maar dat is deze man helaas niet.
Nee, dat was z'n gehandicapte broertjequote:
Haha, goed man.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:02 schreef Szura het volgende:
In de Koel hebben ze wel plexiglas
[ afbeelding ]
Ik bedoelde Frantisek Humpula, een Tsjechische darter.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Frantisek Sisr ken ik. Bedoel je die?
Limburgse gastvrijheid, mooi man.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:02 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.dartsrankings.com/qschool-euquote:Op zondag 19 januari 2020 12:08 schreef Tagliano het volgende:
Heeft iemand voor mij die linkjes met de live puntenstand
Dankjewel ouwe reusquote:Op zondag 19 januari 2020 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
https://www.dartsrankings.com/qschool-eu
Hahaha wtfquote:Op zondag 19 januari 2020 12:02 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
shit kwam ik net postenquote:Op zondag 19 januari 2020 12:10 schreef Vriezzer het volgende:
We nemen afscheid van een legende. Jesper Skovgaard.
0 punten.
0 legs gewonnen.
-20 legsaldo.
Dat lijkt me hetzelfdequote:Op zondag 19 januari 2020 12:10 schreef Vriezzer het volgende:
We nemen afscheid van een legende. Jesper Skovgaard.
0 punten.
0 legs gewonnen.
-20 legsaldo.
Ligt eraan hoeveel dagen je meedoet. Zijn er zat die niet 4 dagen zijn komen opdagen.quote:
Engnek Berrie verzint voor volgend jaar wel dat er vier toerkaarten komen voor vrouwen ofzoquote:Op zondag 19 januari 2020 12:18 schreef Vriezzer het volgende:
Andy Hamilton eruit, maar de nummer 2 zou genoeg punten moeten hebben.
Sherrock is klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |