Echt een kansloze finale inderdaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:17 schreef Mani89 het volgende:
Lol deze Beeney heeft in 2018 bijna de hele Challenge Tour gegooid en 3 potjes gewonnen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Waarschijnlijk de eerste 12-darter uit zijn carriere, rot een eind op.
Merel on suicide watchquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Jaaaaa Smiss wint met een 110 finish.
En keurig 7 punten minder gemiddelde dan Asadaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:50 schreef wimderon het volgende:
Sjef houdt zich keurig aan het 'in vijf beurten moe je uit zijn'-adagium van Zjak.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Waarschijnlijk de eerste 12-darter uit zijn carriere, rot een eind op.
Gary Blades en Aaron Beaney (lol).quote:
Het blijft een merkwaardige sport, dat darten.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gary Blades en Aaron Beaney (lol).
https://twitter.com/jetze_jan/status/1218595882150612993quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het blijft een merkwaardige sport, dat darten.
Ja dit is wel ernstig. Het is een loterij.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/jetze_jan/status/1218595882150612993
Jetze weet het ook niet.
Misschien moeten ze de tourkaarten per dag weghalen en er een geldbedrag opzetten voor een dagzege. Verder gewoon het puntensysteem in stand houden.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dit is wel ernstig. Het is een loterij.
VInd ik ook. Dat zou een hoop ellende schelen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien moeten ze de tourkaarten per dag weghalen en er een geldbedrag opzetten voor een dagzege. Verder gewoon het puntensysteem in stand houden.
twitter:rtl7darts twitterde op zaterdag 18-01-2020 om 18:29:55Q-SCHOOL UPDATE | @duivee baalt als een stekker na zijn nederlaag in de halve finale van Q-school: 'De hele dag sta ik super te finishen, maar tegen Berry van Peer mis ik er even negen voor de wedstrijd' #rtl7darts #darts https://t.co/sOY7y85NTv reageer retweet
Naar een best of 31 format.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien moeten ze de tourkaarten per dag weghalen en er een geldbedrag opzetten voor een dagzege. Verder gewoon het puntensysteem in stand houden.
Kolere die staat echt dik jaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Dik van Duijvenbode.twitter:rtl7darts twitterde op zaterdag 18-01-2020 om 18:29:55Q-SCHOOL UPDATE | @:duivee baalt als een stekker na zijn nederlaag in de halve finale van Q-school: 'De hele dag sta ik super te finishen, maar tegen Berry van Peer mis ik er even negen voor de wedstrijd' #rtl7darts #darts https://t.co/sOY7y85NTv reageer retweet
IQ van een doppinda die manquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Dik van Duijvenbode.twitter:rtl7darts twitterde op zaterdag 18-01-2020 om 18:29:55Q-SCHOOL UPDATE | @:duivee baalt als een stekker na zijn nederlaag in de halve finale van Q-school: 'De hele dag sta ik super te finishen, maar tegen Berry van Peer mis ik er even negen voor de wedstrijd' #rtl7darts #darts https://t.co/sOY7y85NTv reageer retweet
Vind hem ook niet zo sympathiek. Opkomst was leuk maar dat is het ook wel. Is hij nu ook te dik voor.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:55 schreef KennyPowers het volgende:
Ja ik maak me er niet druk om. Als ik morgen normaal gooi haal ik ook 2 of 3 punten. Minimaal. Of niet. Kan natuurlijk ook 0 zijn.
Je ziet dit weekend heel veel goede darters, en ze gooien allemaal onder hun kunnen. Ik gooi ook onder m'n kunnen, maar ik heb zeg maar wel een standaardniveau, ik wil niet zeggen dat zij niet daar niet aan komen, maar ik kom niet onder een ondergrens. En dan zie je gewoon dat mensen heel zenuwachtig zijn. Ik ben ook zenuwachtig, ben ik gewoon heel eerlijk in.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:55 schreef KennyPowers het volgende:
Ja ik maak me er niet druk om. Als ik morgen normaal gooi haal ik ook 2 of 3 punten. Minimaal. Of niet. Kan natuurlijk ook 0 zijn.
Je ziet dit weekend heel veel goede darters, en ze gooien allemaal onder hun kunnen. Ik gooi ook onder m'n kunnen, maar ik heb zeg maar wel een standaardniveau, ik wil niet zeggen dat zij niet daar niet aan komen, maar ik kom niet onder een ondergrens. En dan zie je gewoon dat mensen heel zenuwachtig zijn. Ik ben ook zenuwachtig, ben ik gewoon heel eerlijk in.
Ik zou eerder een systeem neerzetten waarin iedereen een vast aantal wedstrijden speelt per dag, eventueel zelfs dat je de zwakste spelers filtert met een kwalificatie vooraf. Op basis daarvan kan je dan een puntensysteem maken en dan tourkaarten verdelen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Handicap Yakuza on Tourquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |