quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:55 schreef KennyPowers het volgende:
Ja ik maak me er niet druk om. Als ik morgen normaal gooi haal ik ook 2 of 3 punten. Minimaal. Of niet. Kan natuurlijk ook 0 zijn.
Je ziet dit weekend heel veel goede darters, en ze gooien allemaal onder hun kunnen. Ik gooi ook onder m'n kunnen, maar ik heb zeg maar wel een standaardniveau, ik wil niet zeggen dat zij niet daar niet aan komen, maar ik kom niet onder een ondergrens. En dan zie je gewoon dat mensen heel zenuwachtig zijn. Ik ben ook zenuwachtig, ben ik gewoon heel eerlijk in.
Ik zou eerder een systeem neerzetten waarin iedereen een vast aantal wedstrijden speelt per dag, eventueel zelfs dat je de zwakste spelers filtert met een kwalificatie vooraf. Op basis daarvan kan je dan een puntensysteem maken en dan tourkaarten verdelen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien moeten ze de tourkaarten per dag weghalen en er een geldbedrag opzetten voor een dagzege. Verder gewoon het puntensysteem in stand houden.
Handicap Yakuza on Tourquote:
Ik heb zo’n vermoeden dat er weinig omgaat in z’n hoofdquote:Op zondag 19 januari 2020 11:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat het bij Dirk vandaag onrustig is in z'n hoofd na die 9 gemiste MP's van gisteren
Een anonieme Slowaak staat bijna 100 gemiddeld tegen hem te gooien.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat het bij Dirk vandaag onrustig is in z'n hoofd na die 9 gemiste MP's van gisteren
Ik ken maar 1 Mika en dus ie irritant.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een anonieme Slowaak staat bijna 100 gemiddeld tegen hem te gooien.
En ik ken nog 1 Frantisek, maar dat is deze man helaas niet.quote:Op zondag 19 januari 2020 11:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 Mika en dus ie irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |