Lijst van tourkaarthouders in 2020.quote:As in previous years, the top 64 eligible players on the PDC Order of Merit following the William Hill World Darts Championship will retain a one-year Tour Card, alongside any players who won a Tour Card at the 2019 Qualifying Schools and via the 2019 PDC Unicorn Challenge and Development Tour Orders of Merit.
The remaining number of Tour Cards up to a total of 128 will be on offer at the two Qualifying Schools from January 16-19.
Each day will see the last two players at the UK Qualifying School and the winner of the European Qualifying School secure an automatic Tour Card, with points being allocated to other players based on wins in each full round.
Further Tour Cards will then be awarded based on the respective Q School Orders of Merit, allocated per venue on a pro-rata basis from the numbers of competing players.
Players who do not win a Tour Card will become PDPA Associate Members and can compete on the PDC Unicorn Challenge Tour in 2020, with a sixth Challenge Tour weekend now being added to the circuit on September 19-20 in Wigan.
Players who do not win a PDC Tour Card will become PDPA Associate Members, and will be able to compete in:
* 24 PDC Unicorn Challenge Tour events, across six weekends
* European Tour Associate Member Qualifiers
* Players Championship events, subject to PDC Order of Merit rules where less than 128 Tour Card Holders enter
* Amateur qualifying events for the 2020 UK Open (should they not have qualified through their 2019 Challenge Tour or Development Tour ranking)
Een Greaves, Warren, Hamilton, Kleermaker missen ook nog.twitter:jetze_jan twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 19:29:16@SCR_Tom1899 Will be more, only 5 Belgians as well. And no Koltsov, Justicia, Huybrechts etc. yet. reageer retweet
Ik word hier echt schijtschijtschijtschijtschijtziek van. Zal je zien dat die saaie klootzak en bloedhond Daniel Larsson ook naar een tourkaart glibbertquote:
Zoran Lerchbacher staat op het hoogste toernooigemiddelde van de EU Q-school, beste jongen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word hier echt schijtschijtschijtschijtschijtziek van. Zal je zien dat die saaie klootzak en bloedhond Daniel Larsson ook naar een tourkaart glibbert.
Laat me even ongenuanceerd zijn, Wim. Ik word zo moe van die troosteloos saaie uitstraling, soms vijf maanden niets bijzonders doen, dan even pieken of soms gewoon niet en net aan of via een laffe achterdeur op het WK komen. Weg met dat soort paljassen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zoran Lerchbacher staat op het hoogste toernooigemiddelde van de EU Q-school, beste jongen.
Ach t kan erger. Edhouse dreigt een kaart te winnen. Vergeleken bij dat leed is veel relatief.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word hier echt schijtschijtschijtschijtschijtziek van. Zal je zien dat die saaie klootzak en bloedhond Daniel Larsson ook naar een tourkaart glibbert.
Als ie nou zelf gewoon had gewonnen donderdag was al die spanning niet nodig geweestquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:20 schreef Vriezzer het volgende:
Bij deze EU Q-OoM moet zelfs Kleermakertje morgen nog op gaan passen. De tering wat wordt dat spannend.
Hij mag nu tegen Michael Hurtz gooien.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laat me even ongenuanceerd zijn, Wim. Ik word zo moe van die troosteloos saaie uitstraling, soms vijf maanden niets bijzonders doen, dan even pieken of soms gewoon niet en net aan of via een laffe achterdeur op het WK komen. Weg met dat soort paljassen.
Hij heeft een mindere periode gekend omdat hij geen tijd had. Sinds hij weer meer tijd en nieuwe speertjes heeft gooit hij steevast rond dit niveau.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laat me even ongenuanceerd zijn, Wim. Ik word zo moe van die troosteloos saaie uitstraling, soms vijf maanden niets bijzonders doen, dan even pieken of soms gewoon niet en net aan of via een laffe achterdeur op het WK komen. Weg met dat soort paljassen.
Eerste vrouw met een tourkaart?quote:
Noppert heeft al n tourcard.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij heeft een mindere periode gekend omdat hij geen tijd had. Sinds hij weer meer tijd en nieuwe speertjes heeft gooit hij steevast rond dit niveau.
Het blijft een nikszeggende saaie speler.quote:
Nu heb je Aspergerhoofd Kciuk ook in de top 7. Ellende.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het blijft een nikszeggende saaie speler.
Tegen de sympathieke jeugdspeler Jarred Cole.quote:
Die verdient die kaart gewoon. Heeft hij paar jaar geleden die kaart gepakt of zat hij er vorig jaar dichtbij? Staat me iets van bij nl...quote:
nee, dit is niet leukquote:
Ajb zeg. Tourcard pakken en dan 2 keer per jaar komen opdagen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:26 schreef wimderon het volgende:
De sympathieke Sjef Smit naar de laatste 16.
Die pakt toch wel n kaart. Kan ie m beter vandaag meteen ophalenquote:
Tokkie Derk natuurlijkquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:30 schreef Slobeend het volgende:
Telnekes vs Van Peer, voor wie zijn jullie?
Telnekes.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:30 schreef Slobeend het volgende:
iddquote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die pakt toch wel n kaart. Kan ie m beter vandaag meteen ophalen
Lesbische Derk.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:30 schreef Slobeend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |