Sherrock op de 1e (?) dag na ook wel heel beroerd. Zal Ashton het wel halen? Zal wel 50/50 zijn.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:18 schreef Vriezzer het volgende:
Andy Hamilton eruit, maar de nummer 2 zou genoeg punten moeten hebben.
Sherrock is klaar.
Dan is Ashton wel een goede troef. Dame met ervaring, zal zich net zo snel uit het lood laten slaan denk ik. Die staat haar mannetje wel.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou het mooi vinden als minimaal een vrouw het haalt. Biedt inspiratie voor anderen. Los van hoe goed ze het zal doen.
Ja Ashton gaat t halen. Nog 2 potjes winnen vandaag is genoeg denk ik.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sherrock op de 1e (?) dag na ook wel heel beroerd. Zal Ashton het wel halen? Zal wel 50/50 zijn.
Inderdaad. Heeft ook al meegedaan met Challenge Tour. Die kent het wel inmiddels.quote:Op zondag 19 januari 2020 12:23 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dan is Ashton wel een goede troef. Dame met ervaring, zal zich net zo snel uit het lood laten slaan denk ik. Die staat haar mannetje wel.
Denk dat Dirk de eerste is die net aan veilig is met 13 punten, 12 gaat niet genoeg zijn.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:00 schreef Vriezzer het volgende:
Berry van Peer eruit. De nummer 6. Die gaat geen tourkaart halen.
Zure loting wel voor mquote:Op zondag 19 januari 2020 13:00 schreef Vriezzer het volgende:
Berry van Peer eruit. De nummer 6. Die gaat geen tourkaart halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |