https://www.ad.nl/koken-e(...)wel-moeten~a029e263/quote:Insecten eten? We zullen straks wel moeten
Ah mooi, hongersnood Afrika bij deze opgelost, hoeven we ook geen geld meer op te sturen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Als je honger hebt, lust je alles.
Dit boek uit 1968 voorspelde hetzelfde: binnen 20 jaar was alle natuur eraan, sterven tientallen miljoenen mensen van de honger vanwege overbevolking etcquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:53 schreef LXIV het volgende:
Ik ben het qua intentie en sfeer helemaal met je eens Onnoembare en gruwel net als jij van de Marxistische dystopie die je schetst.
Maar het eten van insecten is gewoon een cultuurdingetje. We eten ook garnalen dus wat maakt het uit? Je hebt het als kleine Onnoembare gewoon nooit op je bordje gehad, dat is het enige verschil.
Gaan we door met vlees eten in het huidige tempo en gaat de rest van de wereld dat ook doen, dan betekent dit binnen 2 generaties het einde van de regenwouden. Ik vind dat zonde. Bovendien is de manier waarop wij dieren houden in de bio-industrie tegennatuurlijk en gemeen.
Ach, ik zal jouw posts wel eens even doorspitten en ongetwijfeld ook genoeg foutjes tegenkomen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:54 schreef Durmada het volgende:
"Optieven" en in een van je eerdere topics "betaald". Voor iemand die zich zo drukt maakt om Nederland ken je de taal wel echt heel slecht. Misschien kan je je daar eerst op focussen voordat je je gaat bemoeien met alle zaken die je tere zieltje kwetsen?
Dat er een onjuiste voorspelling in een boek is gedaan heeft er niks mee te maken dat het eenvoudig te berekenen is dat wanneer 7 miljard mensen 100 gram vlees per dag gaan eten dit zoveel landbouwgrond vergt dat alle regenwoud in sojaplantages moet veranderen...quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:57 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dit boek uit 1968 voorspelde hetzelfde: binnen 20 jaar was alle natuur eraan, sterven tientallen miljoenen mensen van de honger vanwege overbevolking etc
https://books.google.nl/b(...)kp_cover&redir_esc=y
Maar hij vind verandering stom want verandering is links!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:53 schreef LXIV het volgende:
Ik ben het qua intentie en sfeer helemaal met je eens Onnoembare en gruwel net als jij van de Marxistische dystopie die je schetst.
Maar het eten van insecten is gewoon een cultuurdingetje. We eten ook garnalen dus wat maakt het uit? Je hebt het als kleine Onnoembare gewoon nooit op je bordje gehad, dat is het enige verschil.
Gaan we door met vlees eten in het huidige tempo en gaat de rest van de wereld dat ook doen, dan betekent dit binnen 2 generaties het einde van de regenwouden. Ik vind dat zonde. Bovendien is de manier waarop wij dieren houden in de bio-industrie tegennatuurlijk en gemeen.
Dus omdat een boek uit de jaren 60 er naast zit moeten we maar helemaal niets meer serieus nemen wat met milieu te maken heeft?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:57 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dit boek uit 1968 voorspelde hetzelfde: binnen 20 jaar was alle natuur eraan, sterven tientallen miljoenen mensen van de honger vanwege overbevolking etc
https://books.google.nl/b(...)kp_cover&redir_esc=y
Ik hoor al 40 jaar dat we er binnenkort aangaan. Iedere keer door iets anders. Iedere keer komt het totaal niet uit.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:10 schreef Intint het volgende:
[..]
Dus omdat een boek uit de jaren 60 er naast zit moeten we maar helemaal niets meer serieus nemen wat met milieu te maken heeft?
Kom op. Eerst zouden we eraan gaan omdat alle brandstoffen en eten op zouden zijn (Club van Rome's voorspelling). Daarna de ijstijd die ons allemaal zou bevriezen. Daarna de zure regen. Het gat in de onzonlaag. De stijgende zeespiegel. En nu Global Warming.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat er een onjuiste voorspelling in een boek is gedaan heeft er niks mee te maken dat het eenvoudig te berekenen is dat wanneer 7 miljard mensen 100 gram vlees per dag gaan eten dit zoveel landbouwgrond vergt dat alle regenwoud in sojaplantages moet veranderen...
Maar ik kan er toch niets aan doen dat jij niet het vermogen tot kritisch denken bezit om een betrouwbare bron te onderscheiden van onbetrouwbare bron?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:12 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik hoor al 40 jaar dat we er binnenkort aangaan. Iedere keer door iets anders. Iedere keer komt het totaal niet uit.
Maar ga jij maar bang onder je bed liggen, het EINDE DER TIJDEN komt er alweer aan.
Kom op even blij wezen vandaag met de nieuwe aanwinsten van de lokale FC.quote:
Ik geloof ook niet dat global warming een serieuze bedreiging is. Maar als alle mensen vlees gaan eten hebben we 4x zoveel landbouwgrond nodig. Dat is gewoon logica. Je zou eigenlijk pas het recht op vleeseten mogen hebben als je eigenhandig 2 mensen had omgebracht.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:13 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Kom op. Eerst zouden we eraan gaan omdat alle brandstoffen en eten op zouden zijn (Club van Rome's voorspelling). Daarna de ijstijd die ons allemaal zou bevriezen. Daarna de zure regen. Het gat in de onzonlaag. De stijgende zeespiegel. En nu Global Warming.
Oh ja tussendoor ook nog DE BOM gehad.
Er gaat helemaal niets gebeuren, de boel kabbelt gewoon door.
Jij was 30 jaar geleden heeeeeel bang geweest voor de Club van Rome hun voorspellingquote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:14 schreef Intint het volgende:
[..]
Maar ik kan er toch niets aan doen dat jij niet het vermogen tot kritisch denken bezit om een betrouwbare bron te onderscheiden van onbetrouwbare bron?
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk pas het recht op vleeseten mogen hebben als je eigenhandig 2 mensen had omgebracht.
We zullen nog eens zien wie er uiteindelijk bedreigd gaan voelenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:16 schreef Sicstus het volgende:
Heerlijk om te zien hoe zo'n tokkie als TS zich steeds bedreigder gaat voelen door elke vorm van verandering en andersdenkenden
Die Afrikanen kunnen ook gewoon een kas bouwen om hun plantages heen. Is het probleem ook opgelost, maar zover zijn ze nog nietquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:54 schreef Silven het volgende:
[..]
Ah mooi, hongersnood Afrika bij deze opgelost, hoeven we ook geen geld meer op te sturen.
Ah, daar hebben we weer een alleenstaande, kinderloze, gewillige consument. Goed zo, consumentje. Niet teveel vragen stellen, bang zijn en de Grote Goede Overheid vertrouwen dat ze het beste met je voorhebben.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:16 schreef Sicstus het volgende:
Heerlijk om te zien hoe zo'n tokkie als TS zich steeds bedreigder gaat voelen door elke vorm van verandering en andersdenkenden
Jij bent de gene die makkelijk beïnvloedbaar is. In elke discussie die ik met je gehad hebt winnen mijn feiten van jouw onderbuik.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:15 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Jij was 30 jaar geleden heeeeeel bang geweest voor de Club van Rome hun voorspelling
Makkelijk beïnvloedbaar schaapje.
Ook dat ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
We zullen nog eens zien wie er uiteindelijk bedreigd gaan voelen
Een beetje afzetten tegen de maatschappij is normaal, maar wat jij doet is wel extreem. Je trekt alles in twijfel.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:18 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we weer een alleenstaande, kinderloze, gewillige consument. Goed zo, consumentje. Niet teveel vragen stellen, bang zijn en de Grote Goede Overheid vertrouwen dat ze het beste met je voorhebben.
Ben je al erg bang? Al last van 'klimaatstress'? Heb je je vrijwillig laten steriliseren voor het klimaat? Terwijl je de rode loper neerlegt voor je Somalische buren met 6 kinderen?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:19 schreef Intint het volgende:
[..]
Jij bent de gene die makkelijk beïnvloedbaar is. In elke discussie die ik met je gehad hebt winnen mijn feiten van jouw onderbuik.
beetje paranoide jijquote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:18 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we weer een alleenstaande, kinderloze, gewillige consument. Goed zo, consumentje. Niet teveel vragen stellen, bang zijn en de Grote Goede Overheid vertrouwen dat ze het beste met je voorhebben.
Niet waar duivelsbidsprinkhaan.quote:
Verstandige mensen winnen hun kennis in van mensen die expert zijn op een bepaald gebied. Daarom zal ik ook direct bij jou aan de deur kloppen wanneer ik bijvoorbeeld wil weten hoe ik mijn vuilniscontainer in een truck gooi in de ochtend.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:18 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Maar klopt de beschrijving?!quote:
Altijd maar proberen dat labeltje te plakken met assumpties. Heerlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:21 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ben je al erg bang? Al last van 'klimaatstress'? Heb je je vrijwillig laten steriliseren voor het klimaat? Terwijl je de rode loper neerlegt voor je Somalische buren met 6 kinderen?
Dat niet zelf weten.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:24 schreef Intint het volgende:
[..]
Verstandige mensen winnen hun kennis in van mensen die expert zijn op een bepaald gebied. Daarom zal ik ook direct bij jou aan de deur kloppen wanneer ik bijvoorbeeld wil weten hoe ik mijn vuilniscontainer in een truck gooi in de ochtend.
Jij haalt je kennis van mensen als een Paul Joseph Watson, iemand die zijn brood verdiend met het trollen van links.
Hyper progressievelingen die te pas en te onpas andersdenkenden altijd maar tokkie noemenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:16 schreef Sicstus het volgende:
Haha conservatieve boze witte man gespotquote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:27 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Hyper progressievelingen die te pas en te onpas andersdenkenden altijd maar tokkie noemen
Ja dus.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:25 schreef Intint het volgende:
[..]
Altijd maar proberen dat labeltje te plakken met assumpties. Heerlijk.
Dit. Tja, het is kut, en het is niet leuk dat het er zo doorgeduwd wordt, maar al die dieren die worden gehouden op veel te kleine oppervlakten zijn gewoon niet goed. Dat is simpelweg niet dierwaardig.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:53 schreef LXIV het volgende:
Alsof dat negatief isquote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:29 schreef Shanna_ het volgende:
[..]
Haha conservatieve boze witte man gespot
Oh jee, een 'progressieve Vrouw van Kleur' gespot?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:29 schreef Shanna_ het volgende:
[..]
Haha conservatieve boze witte man gespot
Oei. Wil je geen kinderen?quote:
Jawel, maar er zijn geen vrouwen die met mij een kind willenquote:
Alsof jij een OP zou lezen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:37 schreef xpompompomx het volgende:
Één van de mooie dingen van Fok! is de het zwart witte wereldbeeld van deze TS.![]()
OP is overigens onleesbaar.
Misschien @yvonne ?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:39 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Jawel, maar er zijn geen vrouwen die met mij een kind willen
Nee dit is lekker leesbaar.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:37 schreef xpompompomx het volgende:
Één van de mooie dingen van Fok! is de het zwart witte wereldbeeld van deze TS.![]()
OP is overigens onleesbaar.
Typerend voor de soyboy progressieve kliek anno 2020 in het Westen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:39 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Jawel, maar er zijn geen vrouwen die met mij een kind willen
Wacht even. Dus eerst is het 'progressie' (dat zeiden ze in de USSR ook toen ze het communisme invoerden en je met geweld van je bedrijf verwijderden) maar uiteindelijk ben je het toch met me eens?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:48 schreef pokkerdepok het volgende:
lekker ageren tegen progressie, en dan zelf de conservatieve machten en structuren verdedigen.. ja hoor, alles moet zo blijven, want het was is goed. me reet. je kan gewoon niet tegen verandering.
maar dat even los van het feit dat ik ook geen insecten ga eten, gatver. tenzij ze met een mega kakkerlak komen die net zo lekker smaakt als een jumbo garnaal. met heerlijke bereiding.
alleen eens met dat ene puntje. en vooruit, ook contant geld.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:51 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Wacht even. Dus eerst is het 'progressie' (dat zeiden ze in de USSR ook toen ze het communisme invoerden en je met geweld van je bedrijf verwijderden) maar uiteindelijk ben je het toch met me eens?
Precies een garnaal is het insect van de oceaan. Garnaal moet je ook pellen zodat je geen darmkanaal erin hebt. Bij krekels moet je de poten verwijderen en ik geloof ook de kop om zo te pellen vanwege parasieten tenzij je de parasieten kapot kookt boven zoveel graden.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:53 schreef LXIV het volgende:
Heerlijk typerend dat dit er niet inkomt bij jou. Je doet alsof je niet tegen blind conservatief denken kan zijn als je geen insecten wil etenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:51 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Wacht even. Dus eerst is het 'progressie' (dat zeiden ze in de USSR ook toen ze het communisme invoerden en je met geweld van je bedrijf verwijderden) maar uiteindelijk ben je het toch met me eens?
Wat is een soyboy eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:43 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Typerend voor de soyboy progressieve kliek anno 2020 in het Westen.
Een labeltje wat dom-rechts plakt op alle niet dom-rechts denkenden gebasseerd op de onktrachte mythe dat soya voor een verlaging in het testosterongehalte bij mannen zou zorgen.quote:
Zo vroeg al aan de drank? Nou ja, ik kan je geen ongelijk geven als ik je OP zo doorlees.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:50 schreef De_Onnoembare het volgende:
In de voortdurende en nu de laatste tijd versnellende agenda om ons allemaal tot zielloze, geslachtsloze, kritiekloze, door algoritmes beoordeelde, grenzeloze wereldburgers die in kleine kut-appartementen moeten wonen waar je heel je leven voor mag betalen die alleen maar werken en consumeren te maken (lees werkdrones) bestuurd door een stel natie-loze bestuurders die na hun productieve en consumerende leven door D666 de "Voltooid Leven"-machine in mogen stappen (hoi Soylent Green) is na het opdringen van massa-immigratie, LGBTQI-TransgenderpolyqueerOnderboekEtenIsPrima aan kleine kinderen, het afnemen van je persoonlijke vrijheden door vliegen aan banden te willen leggen, steden te ontwerpen waar je niet meer met auto's kan komen en zodoende je persoonlijke bewegingsvrijheid te ontnemen op termijn (EEN AUTO KAN ECHT NIET MEER HOOR BOOMER), het uitbannen van contant geld (WANT ZWART GELD CRIMINALITEIT PLOFKRAKEN) is weer een nieuwe stap aan de gang: want vlees eten kan echt niet meer (WANT STIKSTOF ARME DIERTJES DE BOSSEN WE GAAN ER ALLEMAAL AAN HET MILIEU) dus moeten we nu allemaal aan.... de insecten.
[..]
https://www.ad.nl/koken-e(...)wel-moeten~a029e263/
https://duurzaaminsecteneten.nl/
[ afbeelding ]
Nee. Ik ga geen insecten eten, ik ga niet in een doodskistkamer wonen.
Oh.. dan moet je zoveel soja eten... Maar dat soort Idioten zullen wel ketjap manis op hun eten doen en niet eens weten dat het soja is.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:58 schreef Intint het volgende:
[..]
Een labeltje wat dom-rechts plakt op alle niet dom-rechts denkenden gebasseerd op de onktrachte mythe dat soya voor een verlaging in het testosterongehalte bij mannen zou zorgen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:00 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Iemand als @:Intint
Ziet er meestal ook zo uit:
[ afbeelding ]
Gewoon één van de vele dingen waar TS maar niet over uitgepraat raakt, net zoals transseksuelen en de zijn eigen testosteronniveau.quote:
Zoals ik al zei, dat is een mythe en al lang ontkracht.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh.. dan moet je zoveel soja eten... Maar dat soort Idioten zullen wel ketjap manis op hun eten doen en niet eens weten dat het soja is.
Maja ik ben dan benieuwd hoe het kan dat China de grootste bevolking heeft terwijl ze al heel lang mega veel soja eten. Dat die mannen zich voortplanten met zo'n laag testosteron.
He. Nog niet helemaal wakker?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gewoon één van de vele dingen waar TS maar niet over uitgepraat raakt, net zoals transseksuelen en de zijn eigen testosteronniveau.
Klopt. Zit te wachten tot een collega eindelijk koffie gaat halen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:13 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
He. Nog niet helemaal wakker?
Dat is het ook geworden. Er hangt een soort debiele revolutionair sfeertje rond waarin opeens 'alles slecht is'.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:00 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben oud genoeg om de wereld van vandaag een grote vermakelijke kermisshow te vinden.
Iedereen loopt achter zijn eigen staart te rennen en men denkt dan ook nog dat men heel belangrijk en in het belang van het algemeen handelt.
Hieruit maak ik op dat jij wel kinderen hebt, waarschijnlijk getrouwd bent, en dan toch durven beweren dat de ander een kritiekloze bange poepert is.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:18 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Koffie kan niet meer. De bossen die voor het groeien gekapt worden, de boeren die uitgebuit worden door de boze grote Westerse koffiebedrijfen, het verschepen van hele tankers (die op stookolie varen) ervan hierheen, het branden en verwerken ervan (allemaal CO2 etc).quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Klopt. Zit te wachten tot een collega eindelijk koffie gaat halen.
De geschiedenis herhaalt zich. Voor de zoveelste keer. De mens, die zichzelf als enige intelligente levensvorm beschouwt, heeft nog steeds geen idee waar hij mee bezig is.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:16 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dat is het ook geworden. Er hangt een soort debiele revolutionair sfeertje rond waarin opeens 'alles slecht is'.
Dat ze zichzelf in een pre-industriele samenleving willen smijten incl. de hongersnoden, vroege dood, armoede, erbarmelijke leefomstandigheden schijnen ze niet te begrijpen.
Dat is gewoon een faal van heb ik jou daar. Iets wat veel te veel voorkomt (in het Westen dan) en 1 van de redenen van onze ondergang is. Je bent het resultaat van miljarden jaren genetische selectie en evolutie en wat doe jij? Je geeft dat geschenk een schop in de bek en jouw bloedlijn sterft uit. Waar heb je dan voor geleefd?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hieruit maak ik op dat jij wel kinderen hebt, waarschijnlijk getrouwd bent, en dan toch durven beweren dat de ander een kritiekloze bange poepert is.
Zelf ben ik dus wel een alleenwonende kinderloze ouwe pruim, die wel kritisch is.
Als ik straks ga hemelen, sterft mijn 'geslacht' uit en hoef ik me later niet in mijn graf om te draaien om wat men mijn nageslacht aandoet. Of (erger) wat mijn nageslacht de wereld aandoet.
Hoe zit dat met jou?
Vertaal die tekst in het Duits en schreeuw er een beetje bij en het lijkt net alsof...quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:20 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dat is gewoon een faal van heb ik jou daar. Iets wat veel te veel voorkomt (in het Westen dan) en 1 van de redenen van onze ondergang is. Je bent het resultaat van miljarden jaren genetische selectie en evolutie en wat doe jij? Je geeft dat geschenk een schop in de bek en jouw bloedlijn sterft uit. Waar heb je dan voor geleefd?
Je ziet het ook aan onze leiders: allemaal kinderloze mensen die niet geven om de toekomst van hun maatschappij, met alle dramatische beslissingen van dien want na mij de zondvloed.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:21 schreef Intint het volgende:
[..]
Vertaal die tekst in het Duits en schreeuw er een beetje bij en het lijkt net alsof...
Ik leef voor mezelf. En wat doe jij? Je schopt een paar kinderen deze wereld in en denkt verder niet na.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:20 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dat is gewoon een faal van heb ik jou daar. Iets wat veel te veel voorkomt (in het Westen dan) en 1 van de redenen van onze ondergang is. Je bent het resultaat van miljarden jaren genetische selectie en evolutie en wat doe jij? Je geeft dat geschenk een schop in de bek en jouw bloedlijn sterft uit. Waar heb je dan voor geleefd?
Je ziet het ook aan onze leiders: allemaal kinderloze mensen die niet geven om de toekomst van hun maatschappij, met alle dramatische beslissingen van dien want na mij de zondvloed.
Tja. Maar dan heb je nog je eigen nageslacht.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik leef voor mezelf. En wat doe jij? Je schopt een paar kinderen deze wereld in en denkt verder niet na.
Waar ben jij dan mee bezig? Werken, je hypotheek aflossen, zorgen dat je kindjes fatsoenlijk worden opgevoed, zorgen dat je niet in de schulden komt?
En op een dag wordt je wakker, kijk je om je heen en zie je dat de wereld niet meer jouw wereld is.
Goeiemorgen.
Kopje koffie, glazenwasser?
Ja en? Jij bent dood. Je nageslacht moet het zelf uitzoeken.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:27 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Tja. Maar dan heb je nog je eigen nageslacht.
En daar bereid je ze op voor. Jouw genen kunnen doorleven en daarmee een beetje je eigen ideeën.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja en? Jij bent dood. Je nageslacht moet het zelf uitzoeken.
Met nageslacht nog eerder.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:31 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
En daar bereid je ze op voor. Jouw genen kunnen doorleven en daarmee een beetje je eigen ideeën.
Het gebeurt nu bv ook in de VS (en overal in het Westen): de linkschen nemen geen kinderen meer, dus die sterven uit. Conservatieven en import (die allemaal heeeeel conservatief zijn) nemen ze juist wel.
Zonder nageslacht is het snel afgelopen met het leven.
Welnee het gaat iedere keer hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:37 schreef knoopie het volgende:
Kijk deze TS weer eens heerlijk recalcitrant zijn: “ik moet heus geen insecten eten omdat het in het AD staat!”
Newsflash: dat moet helemaal niemand. Alleen jij schetst er nu een beeld bij alsof binnenkort iemand naast je komt staan bij het avondeten die een pistool tegen je hoofd houdt en je dwingt om sprinkhanen te eten. Dat is natuurlijk niet zo, en gaat ook nooit zo zijn. Jouw recalcitrante gedrag is dus nog meer symboolpolitiek dan de stikstofmaatregelen.
Denken dat mensen nog deel uitmaken van de evolutiequote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:20 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Jammer dat dit verhaal op geen enkel voorbeeld uit je OP van toepassing is.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:44 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Welnee het gaat iedere keer hetzelfde.
Eerst het opdringen van de media middels positieve beïnvloeding, bv: het zou beter zijn geen vuurwerk/contant geld/vlees te gebruiken want beter voor het milieu/veiligheid/handig met een app/etc
Dan volgt het bombardement met negatief nieuws: doden/gewonden met vuurwerk/plofkraken levensgevaarlijk/misstanden in veeteelt/wereld gaat eraan.
Dan eerst de zogenaamde financiële stimulatie als je erin mee gaat: minder betalen als je bv geen cash gebruikt.
Dan volgt de negatieve financiële stimulatie: duurder maken/boetes
En uiteindelijk volgt het verbod/gebod.
Zeker wel. Onze moderne levensstijl is te kort om dat volledig de kop in te drukken hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:46 schreef Intint het volgende:
[..]
Denken dat mensen nog deel uitmaken van de evolutie
Ja maar ik bedoelde meer als je zoiets geloofd is wel wat mis met je verstand.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:13 schreef Intint het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat is een mythe en al lang ontkracht.
Vliegen is nu in het stadium van negatieve aandacht en op zeer korte termijn komt de negatieve fianciele stimulans, de zgn vliegtax. 'Grote' huizen zijn onbetaalbaar voor de meeste mensen die ze nodig hebben om een gezin te kunnen starten,quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:49 schreef knoopie het volgende:
[..]
Jammer dat dit verhaal op geen enkel voorbeeld uit je OP van toepassing is.
Vliegen is niet verboden. Grote huizen kopen is niet verboden. Een huis met een parkeerplek (of twee) is niet verboden. Hetero zijn is niet verboden...
En daar heb jij last van hoe?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:53 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
En het LGBTQI-verhaal wordt tegenwoordig zelfs opgedrongen aan peuters, met je dragqueen die komen voorlezen
Jouw nageslacht te zijn, dat wens je niemand toe.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:27 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Tja. Maar dan heb je nog je eigen nageslacht.
Ok. Dus je bent het er mee eens dat er geen concrete verboden in je OP staan.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:53 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Vliegen is nu in het stadium van negatieve aandacht en op zeer korte termijn komt de negatieve fianciele stimulans, de zgn vliegtax. 'Grote' huizen zijn onbetaalbaar voor de meeste mensen die ze nodig hebben om een gezin te kunnen starten,
Moderne stadsplanning schrapt steeds vaker parkeerplaatsen, in Utrecht laatst een hele wijk waar 1 parkeerplaats per 3 huizen beschikbaar is.
En het LGBTQI-verhaal wordt tegenwoordig zelfs opgedrongen aan peuters, met je dragqueen die komen voorlezen
Jou als ouder of partner te hebben wens je niemand toe en blijkbaar is die wens verhoord.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:55 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Jouw nageslacht te zijn, dat wens je niemand toe.
Jouw ja?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:57 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Jouw als ouder of partner te hebben wens je niemand toe en blijkbaar is die wens verhoord.
wtfquote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:57 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Oa op de school van mijn kinderen kwamen ze met die onzin.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pure indoctrinatie om kinderen onzeker te maken over hun toestand. En promoten van zachte, meisjesachtige 'mannen'. Want 'mannelijkheid is giftig'
Vind jij jezelf een echte man? Als ik denk aan een echte man denk ik namelijk niet echt aan iemand die zich bedreigd voelt door iemand die toevallig een paarse broek aanheeft.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:57 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pure indoctrinatie om kinderen onzeker te maken over hun toestand. En promoten van zachte, meisjesachtige 'mannen'. Want 'mannelijkheid is giftig'
Het enige wat er hier gepromoot wordt is gelijkheid tussen welke seksuele geaardheid dan ook. Mocht je heel onzeker ervan worden, zie je het woordje hetero er tussen staan? Jij hoort er ook nog steeds bij hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:01 schreef De_Onnoembare het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee er wordt niets gepromoot hoor
Wat heeft de hele insteek van die dag te maken met 'bedreigd voelen door iemand die een paarse broek aan heeft' te maken?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:01 schreef Intint het volgende:
[..]
Vind jij jezelf een echte man? Als ik denk aan een echte man denk ik namelijk niet echt aan iemand die zich bedreigd voelt door iemand die toevallig een paarse broek aanheeft.
Behalve een paar extremistische feministen zijn er overigens maar heel weinig mensen die mannelijkheid an sich giftig vinden. Ik weet dat dat niet past in jouw zwart wit wereldje waar waarschijnlijk alleen maar good guys en bad guys bestaan maar dan nog.
Sehnsucht nach Vergangenheitquote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:57 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor gelijkheid, dat is wat anders dan promoten. Anti disciminatie etc.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:01 schreef De_Onnoembare het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee er wordt niets gepromoot hoor
Nou nee hoor. De school komt zelfs naar leerlingen toe die geen paars aan hadden om te vragen 'of ze soms niet voor gelijkheid zijn'.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het enige wat er hier gepromoot wordt is gelijkheid tussen welke seksuele geaardheid dan ook. Mocht je heel onzeker ervan worden, zie je het woordje hetero er tussen staan? Jij hoort er ook nog steeds bij hoor.
Misschien heeft hij juist wat te verbergen...quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het enige wat er hier gepromoot wordt is gelijkheid tussen welke seksuele geaardheid dan ook. Mocht je heel onzeker ervan worden, zie je het woordje hetero er tussen staan? Jij hoort er ook nog steeds bij hoor.
1 school dus in heel Nederland begrijp ik? Het is allemaal watquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:07 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nou nee hoor. De school komt zelfs naar leerlingen toe die geen paars aan hadden om te vragen 'of ze soms niet voor gelijkheid zijn'.
Als je niet mee doet met het Paarse "iedereen is transqueerLGBTQI-otherkin' verhaaltje ben je verdacht.
Ik geloof dat je soja-niveau weer laag wordt vriend. Of moet je even snel op je Nintendo spelen?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:07 schreef Intint het volgende:
[..]
Misschien heeft hij juist wat te verbergen...
@:De_Onnoembare wat doet dit met jou?
Dan komen ze op 'een lijstje', zeg maar?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:07 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nou nee hoor. De school komt zelfs naar leerlingen toe die geen paars aan hadden om te vragen 'of ze soms niet voor gelijkheid zijn'.
Als je niet mee doet met het Paarse "iedereen is transqueerLGBTQI-otherkin' verhaaltje ben je verdacht.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 school dus in heel Nederland begrijp ik? Het is allemaal wat
En 99999 keer is het andersom.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:07 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Geen idee, vind het al te gek voor woorden dat je erop aangesproken wordt.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan komen ze op 'een lijstje', zeg maar?
Zolang mijn soja niveau maar hoger blijft dan jouw beheersing van de Nederlandse taal vind ik het prima.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:08 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik geloof dat je soja-niveau weer laag wordt vriend. Of moet je even snel op je Nintendo spelen?
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:10 schreef Intint het volgende:
[..]
Zolang mij soja niveau maar hoger blijft dan jouw beheersing van de Nederlandse taal vind ik het prima.
Een tikfoutje vergelijken met grammaticaal gefaal. Ach het is eigenlijk ook totaal voorspelbaar ookquote:
Vraag me af wat mis is met de Nintendo. Ben ouder dan 25 en speel nog Pokémon sword en shield.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:10 schreef Intint het volgende:
[..]
Zolang mijn soja niveau maar hoger blijft dan jouw beheersing van de Nederlandse taal vind ik het prima.
Was je me net voor. Hulde!quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een tikfoutje vergelijken met grammaticaal gefaal. Ach het is eigenlijk ook totaal voorspelbaar ook
Na ach moet een komma en na ook een punt.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een tikfoutje vergelijken met grammaticaal gefaal. Ach het is eigenlijk ook totaal voorspelbaar ook
https://www.reddit.com/r/thatHappened/quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:07 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Stond er net bij jou ook niet voordat je nog snel even een aanpassing deedquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:13 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Na ach moet een komma en na ook een punt.
Ja, leuk.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:09 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Geen idee, vind het al te gek voor woorden dat je erop aangesproken wordt.
Waarom lezen jullie de hele tijd dingen die er niet staan? Het heeft geen ruk met 'onzekerheid' te maken, het gaat erom dat er een sociaal politieke agenda door je strot geramd wordt. Een in de kern diep socia/communistische.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Ik ben een man omdat mijn geslacht dat zo heeft bepaald. Voel me ook gewoon man. Daar heb ik ook vrede mee. Daarnaast ben ik heteroseksueel. Ook prima.
Knappe 'paarse broek' die mij mijn geslacht of seksuele voorkeur doet veranderen.
Kortom: geen idee waar die chronische onzekerheid steeds vandaan komt of de vrees dat men zo maar van geslacht c.q. seksuele voorkeur verandert omdat dat door een roedel paarsen wordt gepusht.
Ik zit dan ook niet mensen hooghartig dingen te verwijten die ik zelf ook doe!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:14 schreef Intint het volgende:
[..]
Stond er net bij jou ook niet voordat je nog snel even een aanpassing deed
Het heeft alles met onzekerheid te maken. Jij voelt je namelijk als enige geïntimeerd door een dag als deze.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:18 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Waarom lezen jullie de hele tijd dingen die er niet staan? Het heeft geen ruk met 'onzekerheid' te maken, het gaat erom dat er een sociaal politieke agenda door je strot geramd wordt. Een in de kern diep socia/communistische.
Het communisme is morsdood en socialisme heeft ook weinig animo. In een samenleving die gedomineerd wordt door een neoliberaal marktmodel en verregaand individualisme spreken over een communistische agenda is absurd.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:18 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Waarom lezen jullie de hele tijd dingen die er niet staan? Het heeft geen ruk met 'onzekerheid' te maken, het gaat erom dat er een sociaal politieke agenda door je strot geramd wordt. Een in de kern diep socia/communistische.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het heeft alles met onzekerheid te maken. Jij voelt je namelijk als enige geïntimeerd door een dag als deze.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Daarenboven is dat hele conservatieve gejank over 'mannen die verwijfd worden' niet alleen projectie, het is ook een afleidingsmanoeuvre. Er zijn nog wat mannen van de oude stempel over die simpelweg niet kunnen verkroppen dat hun dominante positie in de samenleving niet meer vanzelfsprekend is. Vandaar dat hysterisch geblèr over vrouwen en homoseksuelen. Zelf weten ze natuurlijk ook wel dat er helemaal geen door sinistere machten opgestelde 'agenda' bestaat die mannen wil verwijven - dat is voor de bühne - maar dat de sociale evolutie heeft bepaald dat geslacht en seksuele voorkeur van secundair belang is waar het je maatschappelijke positie betreft.
En die beweging bevalt jullie niet. In plaats van te accepteren dat dit het gevolg is van de keuzes van rationeel denkende mensen, mannen en vrouwen, die ervoor hebben gekozen om het oude model van geslachtsgebaseerde dominantie terecht hebben verworpen om het éigen welbevinden (niets communistisch aan) te verbeteren, moeten jullie wel zoeken naar alternatieven die deze beweging veel verdachter maken: het is een cultuur-marxistisch complot die de mensheid, zielloos en willoos als het is, een bepaalde richting opstuurt. Dit om de 'natuurlijke orde' omver te werpen en een vage dystopie te creëren.
Beginnende met paarse broeken.
Kort gezegd: je ziet dingen die er niet zijn.
Die heb ik dus letterlijk op scholen gezien en gesproken.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Daarenboven is dat hele conservatieve gejank over 'mannen die verwijfd worden' niet alleen projectie, het is ook een afleidingsmanoeuvre. Er zijn nog wat mannen van de oude stempel over die simpelweg niet kunnen verkroppen dat hun dominante positie in de samenleving niet meer vanzelfsprekend is. Vandaar dat hysterisch geblèr over vrouwen en homoseksuelen. Zelf weten ze natuurlijk ook wel dat er helemaal geen door sinistere machten opgestelde 'agenda' bestaat die mannen wil verwijven - dat is voor de bühne - maar dat de sociale evolutie heeft bepaald dat geslacht en seksuele voorkeur van secundair belang is waar het je maatschappelijke positie betreft.
En die beweging bevalt jullie niet. In plaats van te accepteren dat dit het gevolg is van de keuzes van rationeel denkende mensen, mannen en vrouwen, die ervoor hebben gekozen om het oude model van geslachtsgebaseerde dominantie terecht te verwerpen om het éigen welbevinden (niets communistisch aan) te verbeteren, moeten jullie wel zoeken naar alternatieven die deze beweging veel verdachter maakt: het is een cultuur-marxistisch complot die de mensheid, zielloos en willoos als het is, een bepaalde richting opstuurt. Dit om de 'natuurlijke orde' omver te werpen en een vage dystopie te creëren.
Beginnend met paarse broeken die onze kinderen indoctrineren, of zo.
Enige waar ik ts gelijk in kan geven. Soms is het wel lastig je weg te vinden als man. Het oude model is nog niet helemaal verworpen maar jonge mannen kunnen daar minder goed instappen dus moet je iets anders doen etc.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
En die beweging bevalt jullie niet. In plaats van te accepteren dat dit het gevolg is van de keuzes van rationeel denkende mensen, mannen en vrouwen, die ervoor hebben gekozen om het oude model van geslachtsgebaseerde dominantie terecht hebben verworpen om het éigen welbevinden (niets communistisch aan) te verbeteren, moeten jullie wel zoeken naar alternatieven die deze beweging veel verdachter maken: het is een cultuur-marxistisch complot die de mensheid, zielloos en willoos als het is, een bepaalde richting opstuurt. Dit om de 'natuurlijke orde' omver te werpen en een vage dystopie te creëren.
Beginnend met paarse broeken die onze kinderen indoctrineren, of zo.
Jij weet geloof ik niets over mijn situatie.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:32 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Die heb ik dus letterlijk op scholen gezien en gesproken.
Maar ja, daar komen jullie nooit, want kinderloos. Jullie hebben geen flauw idee wat zich afspeelt in de maatschappij tegenwoordig.
Ehm... je wist dat iemand je zusje aangerand heeft, je wist wie het was en je deed niets vanwege 'wetgeving'? Die snap ik even oprecht niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Enige waar ik ts gelijk in kan geven. Soms is het wel lastig je weg te vinden als man. Het oude model is nog niet helemaal verworpen maar jonge mannen kunnen daar minder goed instappen dus moet je iets anders doen etc.
Wat ik zelf als man het moeilijkste vond was dat ik niks kon doen toen mijn zusje werd aangerand. Ik kon niks doen vanwege wetgeving en zo. Maar dan zou je het liefst met een zwaard verhaal gaan halen.
Mee eens. Veranderingen komen soms met wat groeipijntjes.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Enige waar ik ts gelijk in kan geven. Soms is het wel lastig je weg te vinden als man. Het oude model is nog niet helemaal verworpen maar jonge mannen kunnen daar minder goed instappen dus moet je iets anders doen etc.
Wat ik zelf als man het moeilijkste vond was dat ik niks kon doen toen mijn zusje werd aangerand. Ik kon niks doen vanwege wetgeving en zo. Maar dan zou je het liefst met een zwaard verhaal gaan halen.
Je hebt al genoeg erop gegooid.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij weet geloof ik niets over mijn situatie.
Dat komt omdat ik niet de minste aandrang voel mijn personalia op een forum te plempen.
Toen Mao de Culturele Revolutie startte die in tientallen miljoenen doden resulteerde werd die verandering ook als 'progressie met groei-pijntjes' gepresenteerd.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:33 schreef Intint het volgende:
[..]
Mee eens. Veranderingen komen soms met wat groeipijntjes.
Oh zeker. Maar familie zet ik liever niet in om een politiek punt te maken. Vandaar ook mijn terughoudendheid om bijvoorbeeld schoolfoto's van andermans kinderen op een forum te zetten.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:34 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Je hebt al genoeg erop gegooid.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh zeker. Maar familie zet ik liever niet in om een politiek punt te maken. Vandaar ook mijn terughoudendheid om bijvoorbeeld schoolfoto's van andermans kinderen op een forum te zetten.
Ja dat is wel echt oprecht iets dat bestaat. Het is niet zo erg als TS het voorschrijft.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:33 schreef Intint het volgende:
[..]
Mee eens. Veranderingen komen soms met wat groeipijntjes.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:34 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Toen Mao de Culturele Revolutie startte die in tientallen miljoenen doden resulteerde werd die verandering ook als 'progressie met groei-pijntjes' gepresenteerd.
Wat is realiteit?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:36 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]![]()
Ja stel je voor dat openbare foto's de realiteit aantonen die je niet wilt zien. Dat kan echt niet.
Wil je me waarschuwen als je gaat bombarderen?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:37 schreef Intint het volgende:
[..]![]()
Alle revoluties zijn natuurlijk gelijk aan elkaar.![]()
"Ik heb vanochtend mijn hond geaaid"
"Hitler aaide ook altijd zijn hond..."
Kun je even dat plaatje van die opgekropte woede-kop plaatsen, alleen dan met een ludieke noot in de trant van "De Onnoembare als hij vijf minuten niet over communistische subversie heeft kunnen preken".quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:34 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Toen Mao de Culturele Revolutie startte die in tientallen miljoenen doden resulteerde werd die verandering ook als 'progressie met groei-pijntjes' gepresenteerd.
Is er eigenlijk ooit 1 revolutie geweest die niet gekaapt werd en volledig uit de hand gelopen is?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:37 schreef Intint het volgende:
[..]![]()
Alle revoluties zijn natuurlijk gelijk aan elkaar.![]()
"Ik heb vanochtend mijn hond geaaid"
"Hitler aaide ook altijd zijn hond..."
Niet genoeg testosteron voor!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wil je me waarschuwen als je gaat bombarderen?
Ik moet zeggen dat dat oprecht wel meevalt. Nu eventjes dan, maar het is zeker geen terugkerend thema zoals jouw schedelmeten en @Hexagon 's alt-right obsessie.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kun je even dat plaatje van die opgekropte woede-kop plaatsen, alleen dan met een ludieke noot in de trant van "De Onnoembare als hij vijf minuten niet over communistische subversie heeft kunnen preken".
Heb je wel eens een Roze Koek gegeten?quote:
Hmmja...quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:39 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dat oprecht wel meevalt. Nu eventjes dan, maar het is zeker geen terugkerend thema zoals jouw schedelmeten en @:Hexagon 's alt-right obsessie.
Volgens mij snapt hij ook niet echt hoe het toen ging etc. Dat historisch besef heeft hij niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kun je even dat plaatje van die opgekropte woede-kop plaatsen, alleen dan met een ludieke noot in de trant van "De Onnoembare als hij vijf minuten niet over communistische subversie heeft kunnen preken".
Laat de Nintendo dan eens even met rust man. Of moet ik zeggen door paarse mannen beïnvloedde man?quote:
Je zit er een eeuwtje naast.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Volgens mij snapt hij ook niet echt hoe het toen ging etc. Dat historisch besef heeft hij niet.
Ook snapt hij niet dat het juist de kapitalisten waren met hun kolonisatie die de Chinese meloen in stukken wilde verdelen en zo heel China instabiel maakte door zoals de Engelsen deden opium erin te pompen puur zodat ze konden handelen. Dan drogeer je pas werkelijk een land. 'Wij kopen van jullie maar jullie hebben niets van ons nodig? Och we regelen wel dat jullie vanaf nu opium van ons kopen. Gr gr de Engelse.'
Mao was een massa-moordenaar en het communisme een ideologie die leuk is in theorie, maar in de praktijk steevast tot onderdrukking leidt en niet zelden tot voornoemde massa-moorden.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Volgens mij snapt hij ook niet echt hoe het toen ging etc. Dat historisch besef heeft hij niet.
Ook snapt hij niet dat het juist de kapitalisten waren met hun kolonisatie die de Chinese meloen in stukken wilde verdelen en zo heel China instabiel maakte door zoals de Engelsen deden opium erin te pompen puur zodat ze konden handelen. Dan drogeer je pas werkelijk een land. 'Wij kopen van jullie maar jullie hebben niets van ons nodig? Och we regelen wel dat jullie vanaf nu opium van ons kopen. Gr gr de Engelse.'
Ik vreet zelden soja en daarnaast: https://www.fertstert.org/article/S0015-0282(09)00966-2/fulltextquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:40 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Komt door al die soja die je vreet en drinkt.
Die openingspost lijkt inderdaad wel weer uit de krochten van alt-right te komenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:39 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dat oprecht wel meevalt. Nu eventjes dan, maar het is zeker geen terugkerend thema zoals jouw schedelmeten en @:Hexagon 's alt-right obsessie.
Wereld oorlog 2 is veroorzaakt door wereld oorlog 1. Soms kunnen dingen indirect wel invloed hebben.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:43 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Je zit er een eeuwtje naast.
En als iemand dat labelt dan moet die meteen het gekkenhuis in. Hoe alt-right is dat.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja...
Vandaar dat jij degene bent die continu topics opent waaruit moet blijken dat wij blanke heteromannen door de communisten worden opgejaagd, verwijfd en wellicht nog wel erger.
Communisme zoals het is uitgevoerd begon altijd met het verbranden van boeken waaronder ook Marx.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mao was een massa-moordenaar en het communisme een ideologie die leuk is in theorie, maar in de praktijk steevast tot onderdrukking leidt en niet zelden tot voornoemde massa-moorden.
Gelukkig is die ideologie dan ook op sterven na dood, zo deze al niet morsdood is.
Daarom is het ook zo koddig om De Onnoembare te horen doempreken over een politiek idee dat enkel nog in grafkelders en asurnen bestaat.
Maar het blijft een goede boeman.
De door jou aangehaalde opiumoorlog bedoelde ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wereld oorlog 2 is veroorzaakt door wereld oorlog 1. Soms kunnen dingen indirect wel invloed hebben.
Je lijkt wel een papagaai. Alles is 'alt-right'quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En als iemand dat labelt dan moet die meteen het gekkenhuis in. Hoe alt-right is dat.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Je lijkt wel een papagaai. Alles is 'cultuur-marxisme!'
cultuur-marxisme cultuur-marxisme cultuur-marxisme cultuur-marxisme cultuur-marxisme
Een land dat vernederd wordt door kapitalistische krachten. Dat beetje verdeeld wordt tussen landen zonder dat het land er invloed over heeft. Je vindt het niet gek dat er een anti kapitalistisch sentiment groeit dat een vernederd volk gaat willen terechtvechten?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:48 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
De door jou aangehaalde opiumoorlog bedoelde ik.
Hij zal geen Nintendo chicks hosselen in ieder geval.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het steevast moeten benadrukken hoe mannelijk je bent - ook nog op een anoniem forum - is trouwens een van de minst mannelijke dingen denkbaar...
Het is vooral ontzettend bedroevend.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:55 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Jouw nageslacht te zijn, dat wens je niemand toe.
Mao was al een tijdje aan de macht hoor toen de 'Culturele Revolutie' kwam.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Een land dat vernederd wordt door kapitalistische krachten. Dat beetje verdeeld wordt tussen landen zonder dat het land er invloed over heeft. Je vindt het niet gek dat er een anti kapitalistisch sentiment groeit dat een vernederd volk gaat willen terechtvechten?
Jij denkt dat het niet gaat etteren?
Ben jij trouwens een Jordan Peterson fan?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:58 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Mao was al een tijdje aan de macht hoor toen de 'Culturele Revolutie' kwam.
Nee hoor EttovanBelgie is niet alt-rightquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Je lijkt wel een papagaai. Alles is 'alt-right'
Alt-rightAlt-rightAlt-rightAlt-rightAlt-rightAlt-rightAlt-rightAlt-rightAlt-rightAlt-rightAlt-rightAlt-right
Nee klopt dat is een jaren 70 socialist.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hoor EttovanBelgie is niet alt-right
Ik ben boven alles Brabants patriot.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:09 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nee klopt dat is een jaren 70 socialist.
Patriotisme of het nu een land of regio of zelfs stad is, is VERBOTEN anno 2020 want heel slecht, nazi en wat dies meer zij.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben boven alles Brabants patriot.
Nee hoor; gaat erg goed met de heemkundekring.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:13 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Patriotisme of het nu een land of regio of zelfs stad is, is VERBOTEN anno 2020 want heel slecht, nazi en wat dies meer zij.
Van mij mag het ook wel hoor, ik ben geen sLinksche.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor; gaat erg goed met de heemkundekring.
Als linkse voel ik mij prima in de kring.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:14 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Van mij mag het ook wel hoor, ik ben geen sLinksche.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:58 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ach, ik zal jouw posts wel eens even doorspitten en ongetwijfeld ook genoeg foutjes tegenkomen.
Nu verder braaf je insecten opeten en je laten ombouwen tot transvrouw, slaafje.
Of rode m&m’s?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:40 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Heb je wel eens een Roze Koek gegeten?
Dan heb ik nieuws voor je.....
Het is eigenlijk altijd van de zotte geweest dat vliegen zo relatief goedkoop is. Hoe kan het in godsnaam goedkoper dan de trein of auto zijn, als het veel meer energie kost? Dat komt nu dus eindelijk een beetje eerlijke concurrentie. Meer keuzevrijheid, omdat dan de trein hopelijk voor de middellange afstanden ook een goed alternatief wordt.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:53 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Vliegen is nu in het stadium van negatieve aandacht en op zeer korte termijn komt de negatieve fianciele stimulans, de zgn vliegtax. 'Grote' huizen zijn onbetaalbaar voor de meeste mensen die ze nodig hebben om een gezin te kunnen starten,
Moderne stadsplanning schrapt steeds vaker parkeerplaatsen, in Utrecht laatst een hele wijk waar 1 parkeerplaats per 3 huizen beschikbaar is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |